ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Advertisements

Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Πληροφορική Α’ Τάξης.
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αδάμ Κ. Αγγελής Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Σεμινάριο ΠΕ19-20 Αθήνα, Μαϊου Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Συντελεστές παραγωγής βιβλίου Συγγραφική Ομάδα Βακάλη Αθηνά,
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής
1 Θεματικό αντικείμενο  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου Τεχνολογική Κατεύθυνση Κύκλος Πληροφορικής.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Διδακτική της Πληροφορικής
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Σκιαδας Νικος Αγγελακης Βαγγελης Αναπτυξη Εφαρμογων σε Προγραμματιστικο Περιβαλλον: Δύο βιβλία Ένα μάθημα 30/10/2000

Για να δουμε τι θα πουμε Πολλαπλο βιβλιο: φιλοσοφια του θεσμου ν.2525/97 Θεωρια vs Πραξη Το μαθημα “Αναπτυξη εφαρμογων σε προγραμματιστικο περιβαλλον” Το προγραμμα σπουδων Διδακτεα υλη 2000-01 Τα βιβλια Συγκριση Αποριες/συζητηση ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Πολλαπλο βιβλιο: απο ποτε και γιατι? Μεταρρυθμιση Αρσενη 1997 Σχεδιασμος: “Οι εκπαιδευτικοι καθε σχολειου θα εχουν τη δυνατοτητα να επιλεξουν το βιβλιο που θα κρινουν οτι ταιριαζει περισσοτερο στις συνθηκες του εκπ/κου εργου τους.” Αιτιολογηση: “Παραγοντας μεσοπροθεσμης ποιοτικης αναβαθμισης της διδακτικης πραξης” ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Πολλαπλο βιβλιο: παραγοντας αναβαθμισης? Δηλαδη? Δημιουργει νεα νοοτροπια, μακρυα απο την ιδεα διδασκαλιας-παρουσιασης περιεχομενων ενος βιβλιου Εισαγει νεα, συγχρονη επιστημονικα, αξιοπιστη και χρησιμη γνωση Συμβαλλει στο ενδιαφερον των μαθητων για τα βιβλια αρα για το μαθημα Βοηθα στην μαθησιακη ενεργοποιηση των παιδιων με ολοκληρωμενα διδακτικα πακετα (τριπλο βιβλιο & λογισμικο) ...ελεγε ο Αρσενης το Δεκεμβριο του ‘97 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Και τι λεει γι’αυτο ο περιφημος ν.2525? Αρθρο 7 παρ. 3: ... Καθιερωνεται η εισαγωγη στα σχολεια περισσοτερων απο ενα διδακτικων βιβλιων για το μαθητη σε μαθηματα που αυτο κρινεται απαραιτητο. Στην περιπτωση αυτη τα βιβλια ειτε γραφονται απο ειδικες συγγραφικες ομαδες (...), ειτε προερχονται με επιλογη απο το ελευθερο εμποριο... ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Πως γινεται η ολη διαδικασια? (1) Σε Δυο φάσεις: 1) Στην πρώτη περιπτωση (και στη δικη μας συγκεκριμενα) ξεκινάμε ως εξης: Το Παιδαγωγικο Ινστιτουτο: βγαζει προγραμμα σπουδων για το μαθημα προκυρησσει διαγωνισμο καλει τους υποψηφιους για ενημερωση, οπου τους δινει ενα ικανο standard για το βιβλιο μαζευει τα βιβλια των ομαδων και επιλλεγει το πολυ τρια τα οποια και τυπωνει ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Πως γινεται η ολη διαδικασια? (2) 2) Τα βιβλια φτανουν στα σχολεια.. τα παιρνουν οι διδασκοντες καθηγητες τα μελετανε διεξοδικα καλειται ο συλογος καθηγητων να αποφασισει ποιο βιβλιο θα διδαχθει στο σχολειο με βαση την εισηγηση των διδασκοντων του μαθηματος η αποφαση κοινοποιειται στο γραφειο β’ βαθμιας, που αναλαμβανει να φερει στο σχολειο τα βιβλια απο το Π.Ι. ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Καλη η θεωρια, αλλα... Τα βιβλια της “αναπτυξης εφαρμογων...” εφτασαν στα σχολεια τον Ιουνιο του ‘99 1) Οι ημερομηνιες ΠΙΕΖΑΝ (2 μολις εβδομαδες για αξιολογηση 9 βιβλιων απο τους καθηγητες!) 2) Ποιοι καθηγητες? Ωρομισθιοι, Αναπληρωτες Προβλημα σε αυτη την κλιμακα, ευτυχως μονο για τη σχολικη χρονια ‘99-2000... ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Προταση προβληματισμου Είναι αραγε η υλοποιηση του θεσμου του πολλαπλου βιβλιου πετυχημενη? Δηλαδη: Ο μαθητης και παλι βρισκεται με ενα εγχειριδιο, το οποιο ομως αντι να εχει επιλεγει απο το Υπουργειο εχει επιλεγει απο τον διδασκοντα του... Μηπως αυτη η εφαρμογη επαφιεται ιδιαιτερα στο φιλοτιμο και την πραγματικη γνωση του αντικειμενου που εχει ο διδασκοντας? ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Αναπτυξη εφαρμογων σε προγραμματιστικο περιβαλλον Διωρο υποχρεωτικο μαθημα Ενιαιου Λυκειου Τεχνολογικης Κατευθυνσης για τον κυκλο “Πληροφορικης και Υπηρεσιων” Στον κυκλο αυτο υπαρχουν ακομη τα μαθηματα: τεχνολογια υπολογιστικων συστηματων & λειτουργικα συστηματα πολυμεσα & δικτυα (επιλογης) εφαρμογες λογισμικου (επιλογης) Το μαθημα γινεται για πρωτη φορα το σχολ. ετος ‘99-2000 Εξεταζεται στις νεου τυπου Πανελληνιες Εξετασεις του 2000 με αρκετη επιτυχια Ειναι ενα απο τα πρωτα μαθηματα με πολλαπλο βιβλιο ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Ποιος ειναι ο σκοπος του μαθηματος Συμφωνα με το Παιδαγωγικο Ινστιτουτο: “Ο γενικoς σκοπoς του μαθηματος ειναι, να αναπτυξουν οι μαθητες αναλυτικη και συνθετικη σκεψη, να αποκτησουν ικανοτητες μεθοδολογικου χαρακτηρα και να μπορουν να επιλυουν απλα προβληματα σε προγραμματιστικο περιβαλλον.” Για την επιτευξη του σκοπου αυτου τεθηκε ως στοχος η καλυψη των θεματικων αξονων που θα δουμε στη συνεχεια ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Αξονες περιεχομενου (1/4) Ενότητα: “Ανάλυση του προβλήματος” Περιεχόμενο: Καθορισμός και κατανόηση του προβλήματος Δομη προβληματος Καθορισμός απαιτήσεων Προτεινομενες Διδακτικές ώρες: 12 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Αξονες περιεχομενου (2/4) Ενότητα: “Σχεδιαση του αλγοριθμου” Περιεχόμενο: Προδιαγραφές σχεδιασμού Μεθοδολογίες σχεδιασμού Σύγχρονες τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων Αλγοριθμική γλώσσα Ανάπτυξη αλγορίθμου Έλεγχος αλγορίθμου Προτεινομενες Διδακτικές ώρες: 27 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Αξονες περιεχομενου (3/4) Ενότητα: “Υλοποιηση σε προγραμματιστικο περιβαλλον” Περιεχόμενο: Δομημένος προγραμματισμός Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός Δομικά στοιχεία προγραμματισμού Σύγχρονα προγραμματιστικά εργαλεία Σχεδιασμός περιβάλλοντος διεπαφής Εκσφαλμάτωση προγράμματος Προτεινομενες Διδακτικές ώρες: 27 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Αξονες περιεχομενου (4/4) Ενότητα: “Τεκμηριωση αξιολογηση” Περιεχόμενο: Τεκμηρίωση του προγράμματος Αξιολόγηση της απόδοσης του προγράμματος Περιγραφή πιθανών εναλλακτικών λύσεων Δυνατότητες επέκτασης και όρια χρήσης Κυκλος ζωης λογισμικου Προτεινομενες Διδακτικές ώρες: 9 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Απο θεωρια στα βιβλια! Αφου το περιεχομενο του μαθηματος ειχε καθοριστει πληρως εμενε πια η οργανωση του περιεχομενου στη μορφη ενος “εκπαιδευτικου πακετου” Αποφασιζεται για το μαθημα αυτο να υπαρξει πολλαπλο εγχειριδιο με τη μορφη: βιβλιο μαθητη - τετραδιο ασκησεων - βιβλιο καθηγητη Γινεται διαγωνισμος (μαλλον) και καταληγουμε σε δυο πακετα απο διαφορετικες συγγραφικες ομαδες. ...και οπως ηταν φυσικο ηταν και τα βιβλια αρκετα διαφορετικα! ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Διαφορετικες συγγραφικες ομαδες... ...στο γαλαζοπρασινο 4 καθγητες τριτοβαθμιας 1 συμβουλος επιχειρησεων (!) 1 μηχανικος πληροφορικης και 1 καθηγητης ΠΕ19 (αλλα με PhD) ...στο καφε 3 πληροφορικοι (1 με PhD) και 2 καθηγητες ΠΕ19 ...διαφορετικες προσεγγισεις: ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

α. εμφανιση το καφε το γαλαζοπρασινο μεγαλο σχημα λεπτο ιλλουστρασιον χαρτι ομοιομορφο σοβαρο υφος παρουσιασης το γαλαζοπρασινο κλασικη εμφανιση, με εντονο οπτικο χαρακτηρα σκιτσα & εικονες που παραπεμπουν στο γυμνασιο ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

β. Υφος-Γλωσσα το καφε το γαλαζοπρασινο προσπαθει να ειναι αμεσο στο μετρο του δυνατου χρησιμοποιει απλες διατυπωσεις και εκφρασεις κατα το δυνατο ανεξαρτησια των ορισμων απο τα προηγουμενα εντονη η προσπαθεια να τραβηξει το μαθητη απο τις πρωτες σελιδες το γαλαζοπρασινο σοβαρη γλωσσα με αποτελεσμα να δειχνει αρκετα “επιστημονικο” αλλα να ειναι λιγοτερο student-friendly ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

γ. Παρουσιαση θεματων το καφε το γαλαζοπρασινο σαφης διαχωρισμος στους θεματικους αξονες του προγραμματος σπουδων 4 ημι-αυτονομες ενοτητες καλη δομηση εσωτερικα στα κεφαλαια πυκνα σημειωμενα πλαισια με επεξηγησεις το γαλαζοπρασινο σειριακη παρουσιαση θεματων με τη δομη συνεχων κεφαλαιων ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

δ. Παραδειγματα το καφε το γαλαζοπρασινο εντονη προτιμιση σε μαθηματικα παραδειγματα προσπαθεια προσεγγισης του προβληματος και οχι “source code” το γαλαζοπρασινο Επιμελως επιλεγμενα παραδειγματα (ιδιαιτερα στο 1ο κεφ) που εχουν την ελαχιστη δυνατη σχεση με τον μαθητη Ατυχες παραδειγμα προβληματος ναρκωτικων Δομες δεδομενων ή Βασεις Δεδομενων??? ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

ε. Η ψευδο-γλωσσα «ΓΛΩΣΣΑ»: Το μεγαλο μπαχαλο! ε. Η ψευδο-γλωσσα «ΓΛΩΣΣΑ»: Το μεγαλο μπαχαλο! Η «ΓΛΩΣΣΑ» ειναι ενα κατασκευασμα που θυμιζει εντονοτατα pascal και χρησιμοποιειται ως εργαλειο μελετης αλγοριθμικων ζητηματων. το καφε προσκολλαται σε αυτην και δεν εμφανιζει πραγματικο κωδικα το γαλαζοπρασινο αντιθετα εμφανιζει πραγματικο κωδικα pascal και Basic πως λυθηκε η αμφισημια? “Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε «ΓΛΩΣΣΑ» είτε σε Pascal είτε σε Basic είτε σε Turbo Pascal είτε σε Quick Basic.” ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Η εννοια της αναδρομης στα δυο βιβλια στο καφε ορισμος αναδρομικης διαδικασιας παραδειγματα ορισμος συνολου φυσικων αριθμων υπολογισμος παραγωντικου (αν. & επ.) Fibonacci (αν. & επ.) πυργοι του Ανοι (αν.) στο γαλαζοπρασινο περιγραφη της τεχνικης της αναδρομης υπολογισμος Μ.Κ.Δ. (αν. & επ.) σχολιασμος για τη χρηση της αναδρομης ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

Πως τελικα προσαρμοστηκε η διδακτεα υλη πληρης διδασκαλια της πρωτης ενοτητας (αναλυση προβληματος) εξω οι δομες δεδομενων επιλογη λιγων, βασικων αλγοριθμων εξω τα interfaces και συγχρονα προγραμματιστικα εργαλεια η ενοτητα “τεκμηριωση & αξιολογηση” μπορει να γινει μεχρι και σε 2 διδακτικες ωρες! ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000

ταιλλωσ ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000 ΗΥ-302: Διδακτικη της Πληροφορικης Αγγελακης Βαγγελης Σκιαδας Νικος 30/10/2000