1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με τη χρήση νέων τεχνολογιών Καρακούσης Αθανάσιος Καθηγητής Πληροφορικής Το διαδίκτυο
Αξιοποίηση του Internet και του WEB στην Εκπαίδευση Μέσο Οργάνωσης & υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου Μαθησιακό εργαλείο για την οικοδόμηση γνώσεων Μέσο επικοινωνίας και συνεργασίας εκπαιδευτικών – μαθητών & μαθητών μεταξύ τους
Δυνατότητες του εκπαιδευτικού στο Διαδίκτυο Εκπαιδευτικές πύλες Ηλεκτρονικές Βιβλιοθήκες Επιστημονικά δεδομένα, χάρτες & δορυφορικές φωτογραφίες Εκπαιδευτικά Λογισμικά & παιχνίδια Προγράμματα γενικής χρήσης Προγράμματα διαδικτύου
Παιδαγωγική συμβολή του Διαδικτύου Υποστηρίζει την ενεργητική συμμετοχή & τη συνεργασία των μαθητών Διαφορετικά Μαθησιακά στυλ και την εξατομικευμένη μάθηση Καλλιεργεί εύρος δεξιοτήτων Πολλαπλές δυνατότητες έκφρασης Σύνδεση πραγματικού κόσμου – σχολείου Εμπλοκή της οικογένειας Μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν
Ελεύθερο εκπαιδευτικό λογισμικό στο Internet
Αξιολόγηση της Πληροφορίας Σκοπός – Τύπος της ιστοσελίδας Περιεχόμενο Αξιοπιστία Τεχνικές ελέγχου Επίκαιρη ενημέρωση Λειτουργικότητα Δραστηριότητα 1
Συνεργατικές Δραστηριότητες Μαθητών Αποτελεσματική Αναζήτηση Αξιολόγηση των πληροφοριών Θέμα στον στόχο Υποστήριξη και καθοδήγηση από τον εκπαιδευτικό Δραστηριότητα 2 ή 3 ή 4
Διερευνητικές Δραστηριότητες Webquests Αξιοποίηση & εφαρμογή πληροφοριών για επίλυση προβλημάτων Δεξιότητες υψηλού επιπέδου Οικοδόμηση γνώσεων & εννοιολογική μάθηση (Διαθεματικότητα) Μαθητοκεντρική Μάθηση Δημιουργικότητα Συνεργατική μάθηση
Οι Webquests βοηθούν τους Μαθητές Εμπέδωση στοχευμένης πλοήγησης Πρόσβαση σε πολλαπλές πληροφορίες Ανάπτυξη κριτικής & δημιουργικής σκέψης Οικοδομήσουν νέες γνώσεις
Φάσεις Webquests Εισαγωγή Δραστηριότητα Διαδικασία Πηγές – Μέσα Αξιολόγηση Συμπεράσματα
Ευχαριστώ για την προσοχή σας Αυτό-Αξιολόγηση ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Καρακούσης Αθανάσιος Καθηγητής Πληροφορικής