Ραδιόφωνο στην Ελλάδα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Σ.Π.Ε.Κ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΥΡΟΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΦΩΤΟ ΜΑΛΛΙΟΣ.
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
Ιστορία του Ιντερνετ.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
10 Δημοτικό σχολείο Κατερίνης Τμήμα Δ’1 ΓΙΩΡΓΟΣ,ΝΙΚΟΣ,ΞΑΝΘΗ,ΝΙΚΟΣ.
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
ΤηλΕΟραση Η τηλεόραση είναι ένα σύστημα τηλεπικοινωνίας που χρησιμεύει στη μετάδοση και λήψη κινούμενων εικόνων και ήχου εξ αποστάσεως. Αποτελεί το κυριότερο.
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Ε’1 ΣΤΑΥΡΟΣ-ΓΙΩΡΓΟΣ.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
ΠΕΤΡΟΣ ΚΟΥΡΟΥΜΑΛΗΣ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ Α2
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973 (ΧΟΥΝΤΑ)
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
Η στρατιωτική δικτατορία στην Ελλάδα
ΟΜΑΔΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ: ΕΙΡΗΝΗ ΜΠΑΝΤΟΥΝΑ ΚΩΝ/ΝΑ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΑΓΝΗ ΜΟΣΧΟΝΑ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥΓΙΟΥΚΟΥ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 18/10/14
TA E-BOOKS ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΤΣΙΛΙΓΙΑΝΝΗ ΣΟΦΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Το Χιπ- Χοπ δεν είναι ένας είδος μουσικής ή ένα είδος χορού, αλλά μία κουλτούρα που αποτελείται από 4 στοιχεία: 1) Ο στίχος 2)O χορός - γνωστός ως Μπρέικ.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
Η νύχτα της 17 Νοεμβρίου του 1973
SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη Τμήμα : Γ ’3 Ημερομηνία : 22/11/2014.
Εργασία στο μάθημα Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων Καθηγητής:Σαράντος Καπιδάκης.
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 6 η Εβδομάδα Ραδιόφωνο. Η Επίθεση από τον Άρη 30 Οκτωβρίου, 1938 Mercury Theater on the Air (Orson Welles και John Houseman)
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
360funding.gr Μάϊος 2017.
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Τα θετικά του διαδικτύου
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ραδιόφωνο στην Ελλάδα

Περιεχόμενα: Το ραδιόφωνο στην Ελλάδα Ραδιόφωνο: Σύγκριση με λοιπά μέσα Ραδιόφωνο και ψηφιακό μέλλον

Το ραδιόφωνο στην Ελλάδα Η ιστορία του ραδιοφώνου στην Ελλάδα βρίσκει τις απαρχές της γύρω στο 1923, οπότε και άρχισαν οι πρώτες προσπάθειες εγκατάστασης ραδιοφωνικού πομπού. Οι πειραματισμοί κράτησαν αρκετά χρόνια ωστόσο το 1926 έμελλε να αποτελέσει την χρονιά έναρξης της ραδιοφωνίας στην Ελλάδα.

Το 1926, λοιπόν, στην ΔΕΘ της Θεσσαλονίκης o Χρίστος Τσιγγιρίδης στήνει τον πομπό του, ο οποίος αποτέλεσε και τον πρώτο ραδιοφωνικό σταθμό όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε όλα τα Βαλκάνια και την Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η λειτουργία του ξεκίνησε την 25η Μαρτίου, οπότε και είχε μόνο δύο ακροατές. Το 1929 η κυβέρνηση του Ελευθέριου Βενιζέλου άρχισε να κάνει κάποιες προσπάθειες για να αναπτυχθεί η ραδιοφωνία. Το 1936 η δικτατορία του Ι. Μεταξά αποφάσισε να δημιουργήσει κρατικό ραδιοφωνικό σύστημα. Για τον Μεταξά, η ίδρυση ελληνικού ραδιοφωνικού δικτύου δεν ήταν μόνο ζήτημα εθνικής υπερηφάνειας, αλλά και μέσο για την «εκπαίδευση» της ελληνικής κοινωνίας.

Στις 25 Μαρτίου 1938, η Ελλάδα ήταν μια από τις τελευταίες ευρωπαϊκές χώρες που απέκτησε εθνικό ραδιοφωνικό σταθμό με τον βασιλιά Γεώργιο Β΄ να τον εγκαινιάζει (εκφωνώντας μέσω του σταθμού το διάγγελμα για την εθνική γιορτή).

Κατά τη διάρκεια των πρώτων σταδίων του Β’ Παγκοσμίου πολέμου, οι δύο υπάρχοντες σταθμοί (Αθηνών-Θεσσαλονίκης) μετέφεραν νέα από το μέτωπο και προσπαθούσαν να ανεβάσουν το ηθικό των στρατιωτών και του λαού. Κατά τη διάρκεια της γερμανικής Κατοχής (1941- 1944), δεν υπήρξε καμιά επέκταση του δικτύου. Στόχος των Γερμανών ήταν να απομονωθούν οι Έλληνες από τον υπόλοιπο κόσμο, αλλά πολλοί κράτησαν τα ραδιόφωνά τους κρυμμένα –μερικοί έφθασαν να τα θάψουν στην αυλή τους– και πολλοί συχνά άκουγαν την ελληνική εκπομπή του BBC «Εδώ Λονδίνο».

Στις 20 Οκτωβρίου, δύο μέρες μετά την επιστροφή της ελληνικής κυβέρνησης από την εξορία, ο σταθμός ξανάρχισε να εκπέμπει κανονικά. Οι Γερμανοί όμως προξένησαν εξαιρετικά μεγάλες ζημιές στον σταθμό του Τσιγγιρίδη, και πήραν μαζί τους τα μηχανήματα του δικού τους σταθμού. Ο σταθμός του Τσιγγιρίδη ξαναβγήκε «στον αέρα» τον Σεπτέμβριο του 1945.  Την ίδια χρονιά, με τον νόμο 1755/1945 ιδρύθηκε το Εθνικό Ίδρυμα Ραδιοφωνίας (ΕΙΡ) που το διοικούσε συμβούλιο διορισμένο από την κυβέρνηση και υπαγόταν στο Υπουργείο Προεδρίας. Ραδιοσταθμό κατασκεύασαν, επίσης, οι φοιτητές του ΕΜΠ κατά τη διάρκεια της εξέγερσης του Πολυτεχνείου κατά της Χούντας το 1973.

Σήμερα η κατανομή των ραδιοφωνικών συχνοτήτων γίνεται από το Εθνικό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο (ΕΣΡ). Στις αρχές του 21ου αιώνα, η Ελλάδα διανύει μια περίοδο ιδιαίτερης ανάπτυξης. Μιας ανάπτυξης, της οποίας το μέγεθος γίνεται εμφανές, αν προσπαθήσουμε να υπολογίσουμε το πλήθος των ραδιοφωνικών σταθμών που λειτουργούν ανά την επικράτεια.

Ραδιόφωνο: Σύγκριση με λοιπά μέσα Το ραδιόφωνο παραμένει και σήμερα ένα δημοφιλές Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης. Ενημερώνει με συντομία, αμεσότητα και επιτρέπει την ανάπτυξη της κρίσης και της φαντασίας. Προσφέρει ευκολία ως προς τον τόπο και τον χρόνο ενημέρωσης καθώς βρίσκεται παντού, στο σπίτι, στο αυτοκίνητο, στην εργασία και επιτρέπει την παράλληλη απασχόληση και με άλλη δραστηριότητα. Επίσης προσφέρει ψυχαγωγία και ποικιλία επιλογών που καλύπτουν όλες τις απαιτήσεις. Ωστόσο, οι άνθρωποι καταφεύγουν για την ενημέρωσή τους και σε άλλα μέσα όπως → η τηλεόραση → ο έντυπος τύπος → το διαδίκτυο

1.Τηλεόραση και ραδιόφωνο Ραδιόφωνο Η τηλεόραση όπως και το ραδιόφωνο λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, βρίσκεται σε όλα τα νοικοκυριά, επομένως αποτελεί ένα εύκολο μέσο όχι μόνο ενημέρωσης αλλά και φθηνής ψυχαγωγίας, προσιτό σε όλα τα κοινωνικά στρώματα. Παραστατική παρουσίαση στην τηλεόραση, εμπλουτισμένη με βίντεο, εικόνες και ζωντανές συνδέσεις σε όλο τον κόσμο, κάνει το μήνυμα εύληπτο και ζωντανό. Το ραδιόφωνο υστερεί στη βιωματικότητα των γεγονότων Άμεσος ο κίνδυνος της υπερβολής και της παραπληροφόρησης. Προσφέρει ευτελή θεάματα

2.Διαδίκτυο και ραδιόφωνο Ραδιόφωνο Το διαδίκτυο, το οποίο δεν είναι προσιτό μέσο σε όλους, προτιμάται από άτομα νεαρής και μέσης ηλικίας. Οι πληροφορίες είναι προσβάσιμες στον κάθε χρήστη τη στιγμή που θα επιλέξει να ενημερωθεί, συνδυάζει εικόνα, ήχο και γραπτό λόγο, είναι διαδραστικό μέσο καθώς επιτρέπει την ανταλλαγή πληροφοριών και απόψεων. Έχει έντονα ψυχαγωγικό χαρακτήρα και προσφέρει πληθώρα επιλογών ενημέρωσης και ποικιλία θεμάτων. Οι πληροφορίες που προβάλλονται δεν υπόκεινται σε έλεγχο και συχνά είναι αναξιόπιστες. Μπορεί να επιφέρει εθισμό στον χρήστη και απομόνωση και αποξένωση από το κοινωνικό του περιβάλλον. Μπορεί να παρουσιάσει δυσκολία πρόσβασης, και ελλοχεύει κινδύνους τόσο για τον ίδιο το χρήστη (κλοπές, απάτες) αλλά και για τον υπολογιστή (ιοί).

3.Τύπος και ραδιόφωνο Τύπος Ραδιόφωνο Στον Τύπο απουσιάζει ο φθηνός εντυπωσιασμός δεδομένου ότι στηρίζεται στο λόγο. Υπερέχει σε αντικειμενικότητα λόγω και της χρονικής απόστασης από τα γεγονότα. Βοηθά στη γλωσσική ευαισθητοποίηση του αναγνώστη. Ο χρόνος και η προσήλωση που απαιτεί η ανάγνωση, τα οποία ο σύγχρονος άνθρωπος διαθέτει σε ελάχιστο βαθμό, αποτελούν το σημαντικό μειονέκτημα της έντυπης ενημέρωσης.

Είναι φανερό λοιπόν πως κάθε μέσο μαζικής ενημέρωσης παρουσιάζει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα έναντι του ραδιοφώνου και ο καθένας μας καλείται να επιλέξει το μέσο από το οποίο θα πληροφορηθεί με βάση τις προσωπικές του ανάγκες και προτιμήσεις. Άλλωστε, αξίζει να σημειωθεί πως κάθε μέσο έχει την δική του μαγεία!

Ραδιόφωνο και ψηφιακό μέλλον Το Διαδίκτυο αποτελεί ακόμα ένα μέσο ή καλύτερα μια πλατφόρμα παροχής ραδιοφωνικών υπηρεσιών και μάλιστα με πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα στο επίπεδο της ανταπόκρισης του κοινού και της ακρόασης. Η δημιουργία ενός διαδικτυακού ραδιοφωνικού σταθμού δεν απαιτεί σοβαρές επενδύσεις κεφαλαίου και ακριβώς γι’αυτό το λόγο άνθρωποι από περιοχές του πλανήτη με ελλιπή τεχνολογική υποδομή είναι σε θέση να προσφέρουν ραδιοφωνικές υπηρεσίες μέσω διαδικτύου.

Πλεονεκτήματα του ψηφιακού ραδιοφώνου Αύξηση χωρητικότητας ραδιοφωνικών συχνοτήτων Ποιοτικά καλύτερη λήψη Εύκολος εντοπισμός του σταθμού Διατήρηση συχνοτήτων σε όλη την επικράτεια Παροχή περαιτέρω υπηρεσιών (δεδομένα στην οθόνη, επιλογή προγραμμάτων κτλ.)

Για την παρουσίαση αυτή εργάστηκαν: Γκούστας Χαράλαμπος (Β1) Γραμπά Μαριάννα (Β1) Δήμου Ελένη (Β1) Κόγιας Ηλίας (Β1) Παπαθανασίου Βασίλης (Β3)

Πηγές http://www.thessalonikiartsandculture.gr/blog/palia- thessaloniki/istoria-radiofonou-protos-radiofonikos- stathmos-stin-ellada-1i-deth-1926#.Uxylyz9_u-k el.wikipedia.org/wiki/Ραδιόφωνο http://www.radiofono.gr/node/10 http://www.psithiri.gr/magazine/article/67/ http://www.iom.gr/inst/iom/gallery/ekdoseis/%CE%A 1%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CF%86%CF% 89%CE%BD%CE%BF%CE%B1%20%CE%BA%CE%B1 %CE%B9%20%CE%A8%CE%B7%CF%86%CE%B9% CE%B1%CE%BA%CF%8C%20%CE%9C%CE%AD%CE %BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD.pdf