Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΥΛΟΦΑΓΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Advertisements

Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!
Σχολικό έτος Δημοτικό σχολείο Τέμενης
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Γ΄ Δημοτικό Μακεδονίτισσας «Στυλιανός Λένας» Λευκωσία
Δημοτικά Σχολεία: Εθνάρχη Μακαρίου Γ΄ και Αγίων Αναργύρων Λάρνακα
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
1 ο Σεμινάριο Παιδαγωγικής Επιμόρφωσης Διαιτητών Η Α.Ε.Π. “Ακαδημία των Σπορ”, η Ε.Σ.Σ.Π. και η Ε.Σ.Ο σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Α’/θμιας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
B΄ Δ ΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ : ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΘΕΜΑ « ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ - ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ »
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Ερευνητική Εργασία 2ου τετραμήνου
ΤΕΧΝΗ καινοτομώ και δημιουργώ. Σεμινάρια Μνημειακής Τέχνης Με στόχο την αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντα σχολικού χώρου. Οι καθηγητές παρακολούθησαν.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
«Περιβάλλον- βότανα : Προστατεύω αυτό που με προστατεύει» είναι το θέμα του προγράμματος με το οποίο ασχολήθηκε η Β΄ τάξη με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την.
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ – ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
2 Ο Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 43 φοιτητές και φοιτήτριες του π. τ. δ. ε. – α. π. θ υπό την εποπτεία και επιστημονική καθοδήγηση του καθηγητή κ. Γιώργου.
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Η ανακύκλωση στη ζωή μας
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΥΛΟΦΑΓΟΥ Εικαστικές παρεμβάσεις στο σχολικό χώρο ΘΕΜΑΤΑ: Τοιχογραφίες με πεταλούδες και λουλούδια Ψηφιδωτό με «Το καράβι της Κερύνειας» Διευθύντρια: Σούλα Αβραάμ Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μαρία Τούμπα - Χατζηιωάννου Σχολική χρονιά: 2010-2011

Γιατί και πώς Το σχολείο παρουσίαζε μια όχι και τόσο ωραία εικόνα μια και είχε χρόνια να βαφτεί και σχεδόν σ’ όλους τους τοίχους υπήρχαν συνθήματα. Σε τρεις τοίχους του προαυλίου υπήρχαν ζωγραφιές, που έγιναν από τα παιδιά την προηγούμενη χρονιά σε απογευματινές ώρες που λειτουργούσαν Παιδικές Λέσχες. Οι εξωσχολικοί σεβάστηκαν τη δουλειά των παιδιών και δεν την κατάστρεψαν. Αυτό έδωσε και την ώθηση στο να δημιουργηθούν περισσότερα έργα και να γίνει τουλάχιστο το προαύλιο του σχολείου, όπου τα περισσότερα παιδιά περνούν την ώρα του διαλείμματος και γίνονται οι γιορτές του σχολείου, ένας χώρος πιο όμορφος και πιο ελκυστικός.

Τοιχογραφίες – Στάδια κατασκευής Τα παιδιά πήραν συνέντευξη από μητέρα η οποία ασχολείται με τη ζωγραφική. Είδαν ένα από τα έργα της με θέμα τις πεταλούδες και έγινε συζήτηση. Παρακολούθησαν παρουσίαση PP με φωτογραφίες από το βιβλίο «Πεταλούδες της Κύπρου» και ζωγράφισαν με παστέλ το καθένα τη δική του πεταλούδα. Τα παιδιά συμφώνησαν ότι αυτό το θέμα θα μπορούσε να είναι ένα από τα θέματα των τοιχογραφιών.

Πεταλούδες - Έργα μαθητών με παστέλ

Πεταλούδες - Έργα μαθητών με παστέλ

Τοιχογραφίες Ξύλα καρφώθηκαν στους τοίχους των τάξεων που βλέπουν στο προαύλιο του σχολείου. Βάφτηκε το φόντο. Φιγούρες πεταλούδων σχεδιάστηκαν σε ξύλο και κόπηκαν. Τα παιδιά ετοίμασαν πρόσκληση με την οποία καλούσαν τις μητέρες τους να δουλέψουν μαζί τους για το χρωμάτισμα των πεταλούδων. Παιδιά και μητέρες εργάστηκαν μαζί για 80΄ αφού τα ίδια τα παιδιά τους εξήγησαν το σκεπτικό της απόφασης τους και τους έδειξαν την παρουσίαση για τις πεταλούδες.

Τοιχογραφίες Αφού τέλειωσαν, τα έργα κολλήθηκαν στο φόντο που είχε διακοσμηθεί από παιδιά και από άλλα τμήματα. Χρησιμοποιήθηκαν μπογιές του τοίχου και μετά την ολοκλήρωσή τους τα έργα περάστηκαν με λούστρο για προστασία.

Πεταλούδες

Πεταλούδες

Πεταλούδες

Στις σκάλες οι ζωγραφιές έγιναν απ’ ευθείας στον τοίχο.

Ψηφιδωτό – Στάδια κατασκευής Σκιτσάρισμα του καραβιού της Κερύνειας πάνω στον τοίχο. Σπάσιμο κεραμικών σε διάφορα μεγέθη και σε ακανόνιστα κομμάτια. Επικόλληση στον τοίχο με σιλικόνη. Πότισμα κεραμικού. *Το ψηφιδωτό έγινε από εθελοντές γονείς και παιδιά σε συνεργασία με το σχολείο σε απογευματινές ώρες.

Ψηφιδωτό

Ψηφιδωτό

Ψηφιδωτό Το ψηφιδωτό στάθηκε αφορμή τα παιδιά να αντλήσουν περισσότερες πληροφορίες για το καράβι της Κερύνειας από υλικό που τους δόθηκε από το βιβλίο «Δεν Ξεχνώ και αγωνίζομαι» και το βιβλίο «Το καράβι της Κερύνειας». Αφού έγινε παρουσίαση των πληροφοριών που μάζεψαν, προχώρησαν στη συγγραφή φανταστικής συνέντευξης με τον Αντρέα Καριόλου, το δύτη που βρήκε το ναυάγιο. Ζωγράφισαν σε καμβά με ακριλικά το δικό τους καράβι.

Καράβι της Κερύνειας – Έργο μαθητή σε καμβά

Καράβι της Κερύνειας – Έργα μαθητών σε καμβά

Συντελεστές Η διευθύντρια με τη συνεχή στήριξή της. Στην προσπάθεια να πραγματοποιηθούν οι πιο πάνω εικαστικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου συνέβαλαν οι πιο κάτω: Η διευθύντρια με τη συνεχή στήριξή της. Οι συνάδελφοι που συνεργάστηκαν με πολλή προθυμία. Ο Σύνδεσμος Γονέων του σχολείου που στήριξε οικονομικά και ηθικά την προσπάθεια αυτή. Οι γονείς που εργάστηκαν για το ψηφιδωτό, οι γονείς που έκαναν την προεργασία για τις πεταλούδες και που εργάστηκαν στην τάξη μαζί με τα παιδιά τους για τη δημιουργία των πεταλούδων. Τα παιδιά, οι πιο θερμοί υποστηρικτές της όλης προσπάθειας, που έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και προθυμία να δουλέψουν. Εταιρείες της περιοχής με τη δωρεά υλικών.