Η φιλοσοφία του Pro-Skills

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Προσωπικές δεξιότητες
Ιστορικό: ΓΙΑΤΙ "Pro-Skills";
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ
Κοινωνικές Δεξιότητες
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Στόχοι και επιδιώξεις της εκπαίδευσης ενηλίκων(L6)
ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ψυχική Υγεία – Ψυχική Διαταραχή. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ταξινόμηση του SCHIRO Ακαδημαϊκή θεωρία ΑΠ
Βελτιώνοντας τα Παγκόσμια Προβλήματα
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Σχολειο ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ;
Η «ΔΙΑ ΒΙΟΥ» ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ Η «ΔΙΑ ΒΙΟΥ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η προέλευση του PRO-SKILLS Θεωρία και φιλοσοφία Cristina Bergo, Nadia Vimercati 1

Η φιλοσοφία του Pro-Skills οι ταχείες αλλαγές στον κόσμο απαιτούν ποιο ειδικές ικανότητες + η παγκόσμια οικονομική κρίση = Μεγάλος αριθμός ευάλωτων ανθρώπων βρίσκονται σε κίνδυνο αδράνειας, κοινωνικού αποκλεισμού και σε εξάρτηση από κοινωνικές παροχές ! The world is continuously and rapidly changing so that more and more special competences - in science and technology, as well as social and civic competences – are required. Besides this, we are suffering the consequences of a global financial crisis (occurred between part 1 and 2 of the project) which is expanding the number of people facing difficulties in entering the job market or at a great risk of social exclusion 2

Η φιλοσοφία του Pro-Skills Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι χωρίς δεξιότητες, αλλά επειδή αποτελούν θύματα ειδικών συνθηκών ή όλης της κοινωνίας, αντιλαμβάνονται τους εαυτούς τους ως ανίσχυρους. Είναι θεμελιακό να τους προσφέρουμε την ευκαιρία να εργαστούν και να αποκτήσουν βασικές δεξιότητες.  Ενδυνάμωση Ο σκοπός είναι να ενδυναμώσουμε και να συνδέσουμε τους ανθρώπους ώστε να αναλάβουν ενεργό ρόλο στην αλλαγή των συνθηκών της ζωής τους. Founded on the concept of empowerment, the focus on personal key competences to manage life events also affects the capacity of organizations, groups with similar interests and community to influence life environment and health behaviour 3 2

Η φιλοσοφία του Pro-Skills Δεξιότητες ζωής Ορισμός της ΠΟΥ (Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας): ικανότητες για προσαρμοσμένη και θετική συμπεριφορά που καθιστούν τα άτομα ικανά να διαπραγματεύονται αποτελεσματικά με τις απαιτήσεις και τις προκλήσεις της καθημερινής ζωής Σημαντικοί προστατευτικοί παράγοντες που βοηθούν τους ανθρώπους να μην χάνονται στις αντιξοότητες Διατήρηση της αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης, του εσωτερικού ελέγχου και του νοήματος της ζωής καθώς επίσης κοινωνική υποστήριξη από την οικογένεια , τους φίλους και την κοινότητα. Ενδεχόμενα κατευθύνονται σε προσωπικές ενέργειες ή ενέργειες προς άλλους, όπως επίσης και σε δράσεις για να αλλάξει το κοντινό τους περιβάλλον ώστε να καταστεί ευνοϊκό για την υγεία τους. 4 3

Οι δεξιότητες ζωής στην Δια βίου μάθηση Η φιλοσοφία του Pro-Skills Οι δεξιότητες ζωής στην Δια βίου μάθηση Η εκπαίδευση στις δεξιότητες ζωής βασίζεται σε μελέτες που έχουν συνταχθεί πάνω στον τρόπο που οι άνθρωποι μεγαλώνουν και μαθαίνουν, αποκτούν γνώσεις, απόψεις, δεξιότητες και συμπεριφορές…. Παρακάτω θα δείξουμε τον τρόπο με τον οποίο τα προγράμματα δεξιοτήτων ζωής βελτιώνουν τις μαθησιακές διαδικασίες και τις διδακτικές μεθόδους. 5 4

Η φιλοσοφία του Pro-Skills Η εκπαίδευση στις δεξιότητες ζωής, βελτιώνει την αυτοαπολετεσματικότητα Η αυτοαποτελεσματικότητα ως αυτοπεποίθηση στην πορεία της μάθησης Η διαδικασία της Δια βίου μάθησης Η αυτοαποτελεσματικότητα δεν είναι έμφυτη αλλά μαθαίνεται κατά την διάρκεια της ζωής και μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί ανάλογα με τα γεγονότα ζωής. 6

Η φιλοσοφία του Pro-Skills Διατήρηση της κοινωνικής υποστήριξης ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ Μάθηση ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Αντιμετωπίζοντας γεγονότα της ζωής ΑΥΤΌΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ Αλλαγή της κατάστασης Empowerment empowerment 7

Οι δεξιότητες ζωής που σχετίζονται με την έννοια της ενδυνάμωσης Η φιλοσοφία του Pro-Skills Οι δεξιότητες ζωής που σχετίζονται με την έννοια της ενδυνάμωσης “ είναι η διαδικασία κατά την οποία οι άνθρωποι αυξάνουν τον έλεγχο σε γεγονότα που επηρεάζουν την ζωή τους.” ΑΥΤΟΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Αυτορρύθμιση Η αυτοαποτελεσματικότητα και η αυτορρύθμιση, συνδέονται στενά με την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει κάποιος τις ικανότητές του και της πηγές του και να ενεργοποιήσει τις δεξιότητες ζωής. Από την άλλη πλευρά οι δεξιότητες ζωής είναι αναγκαίες για να μπορέσει κάποιος να αντιμετωπίσει προβλήματα, καταστάσεις και να βελτιώσει την αυτοαποτελεσματικότητα του. 8 7

Η φιλοσοφία του Pro-Skills Η εστίαση στις προσωπικές ικανότητες – κλειδιά, για να διαχειριστεί κάποιος τα γεγονότα της ζωής του, επηρεάζει επίσης την ικανότητα των φορέων, ομάδων με παρόμοια ενδιαφέροντα καθώς επίσης και την κοινότητα, να επηρεάσουν με την σειρά τους το κοινωνικό περιβάλλον και την ανάπτυξη υγειών συμπεριφορών. Το ενδιαφέρον του Pro-Skills στρέφεται επίσης στην αλλαγή των κοινωνικών δομών. Η εκπαίδευση του Pro-Skills στις βασικές δεξιότητες των κοινωνικά μειονεκτούντων ενηλίκων αποσκοπεί στην προώθηση μιας αντίληψης «χωρίς αποκλεισμούς» στην κοινωνία. 9 8

Η φιλοσοφία του Pro-Skills Participants must be subject of their learning process 10 9

Η φιλοσοφία του Pro-Skills Αυτές οι φιλοσοφικές και ηθικές αρχές αποτελούν οδηγό στην μεθοδολογία του Pro-Skills και στην ιδέα της Δια βίου μάθησης. Αυτή η συνοχή μπορεί να βοηθήσει μια αλλαγή στην μαθησιακή διαδικασία και τις κοινωνικές δομές, όχι μόνο προετοιμάζοντας τους ανθρώπους για την αγορά εργασίας. Ο σκοπός μας στην εκπαίδευση του Pro-Skills είναι να προσθέσουμε αξία στην ζωή και στην υγεία. Not only get people ready for labour market 11 10

Η φιλοσοφία του Pro-Skills Ίσες ευκαιρίες, ενδυνάμωση, σχέσεις, αυτονομία, ελευθερία, δημοκρατία, υγεία, ποιότητα, ενεργός πολίτης, αποδοχή διαφορετικότητας κλπ. 12 11

Η φιλοσοφία του Pro-Skills 13 12

Η φιλοσοφία του Pro-Skills 14 13