ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
11η Επιτροπή Παρακολούθησης LEADER + 9η Σύνοδος Δικτύου LEADER +
Advertisements

Τουριστική ανάπτυξη και χρήση τοπικών πόρων
Πρόσκληση Προγράμματος PHARE BG2004/ “Προώθηση πολιτιστικών, τουριστικών και ανθρώπινων πόρων στη διασυνοριακή περιοχή” Δημοκρατία της Βουλγαρίας.
1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας.
1ο Εθνικό Αναπτυξιακό Συνέδριο Αθήνα, 4/4/13
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Lamans s.a. 1 / 17 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) Προτάσεις.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝOΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ LEADER +
Υπουργείο Γεωργίας - Ειδική Γραμματεία Γ’Κ.Π.Σ. Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. Κ.Π. LEADER+ ΗΜΕΡΙΔΑ “Η πιλοτική διάσταση του LEADER+” AGROTICA - Σάββατο 1η.
Lamans s.a. Slide 1 / 13 ΜΕΛΕΤΗ – ΕΡΕΥΝΑ «ΚΡΙΣΙΜΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ Πειραιάς, 17 Οκτωβρίου 2013.
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Πρόταση για τη διαμόρφωση Πολιτικής Τομέα Πολιτισμού
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Πολιτιστική Διαδρομή  Σύνολο επισκέψιμων τόπων σε μια περιοχή με στοιχεία από τον Πολιτισμό, τους Φυσικούς Πόρους, την Τοπική Παραγωγή και τις Δραστηριότητες,
Εξειδίκευση Αξόνων Στρατηγικής
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΑΣΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΝΚΟ Α.Ε. Υπουργείο Γεωργίας - Ειδική Γραμματεία Γ’Κ.Π.Σ. Υπηρεσία.
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΤΗΣ ΓΓΕΑ «ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ» ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ: «ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ»
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΙΝ Προγραμματική Περίοδος Εισήγηση: Περιφερειακή Οικονομία (η Πρόκληση της Έξυπνης Εξειδίκευσης) Μάιος 2013.
«Στρατηγική της Π.Ι.Ν. για τη νέα Προγραμματική Περίοδο » ενημέρωση Περιφερειακού Συμβουλίου - ΙΟΥΝΙΟΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ Π.Ι.Ν.
ΤΟ MARKETING ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
“Νέες Εναλλακτικές Καλλιέργειες: Προοπτικές - Νέες Προτάσεις για την Αγροτική Οικονομία” 16 Μαΐου 2013 Κιλκίς.
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
9Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 1.Κανονισμός 1257/99 2.Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα (ΠΕΠ) 3.Πρόγραμμα LEADER (I,
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ Λύκειο Πυργετού Τμήμα Α 2.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ. (2011), “Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού”,
ΠΕΔ Θεσσαλίας Οικονομική και τουριστική ανάπτυξη στα νησιά των Β. Σποράδων και η συμβολή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τη Β. Ελλάδα Σκιάθος - 26 Σεπτεμβρίου.
Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου Ολοκληρωμένος Τουριστικός Σχεδιασμός στη Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Δρ. Γιάννης ΣΠΙΛΑΝΗΣ,
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
Η συμβολή του έργου MUSICBOX στην ανάπτυξη του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων Αφροδίτη Μπασιούκα Μηχανικός Χωροταξίας και Ανάπτυξης Α.Π.Θ, MSc Περιβάλλον και.
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς Διάλεξη 2 η Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς και (Οικονομική) Ανάπτυξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ. LEADER Η κοινοτική πρωτοβουλία LEADER (Liaisons Entre Acti ons de Developpement del’ Economie Rura le δηλαδή.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Τι είναι το πρόγραμμα ολοκληρωμένης παρέμβασης αστικής ανάπτυξης Αφορά :  Στην κοινωνική ένταξη & υποστήριξη ανέργων, μειονεκτικών & ευπαθών ομάδων πληθυσμού.
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις (Στρατηγικού χαρακτήρα)
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
ΤΑΠΤοΚ «ΑΡΚΑΔΙΑ 2020» «Σχεδιασμός του προγράμματος ΤΑΠΤοΚ σε περιοχή παρέμβασης της Π.Ε. Αρκαδίας»
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Δρ. Δημήτρης Νταλής Δ/ντής Ανάπτυξης SPEED Σύμβουλοι Ανάπτυξης Α.Ε. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Α.Ε ΑΒΕΡΩΦ 30, 104 33 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ: 210 8214407, FAX: 210 8225755, Ε-mail: speed@speed.gr

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΜΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΑΦΟΡΟΥΝ: (όπως καταγράφονται σε σειρά ερευνών) την γεωγραφική διασπορά, την πολυδιάσπαση των δραστηριοτήτων και το μικρό τους μέγεθος την αυξανόμενη εξάρτησή τους από τους tour operators και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, σε συνδυασμό με την περιορισμένη πρόσβασή τους σε υφιστάμενες νέες τουριστικές αγορές την υστέρηση στο επίπεδο ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών την αδυναμία ανταπόκρισής τους στις σύγχρονες αρχές και τεχνολογίες επιχειρηματικής διαχείρισης και οργάνωσης, με συνέπεια την υστέρηση στην εφαρμογή κατάλληλων εργαλείων προώθησης των πωλήσεων τον αυξανόμενο ανταγωνισμό των τουριστικών προορισμών που σχετίζεται με τη δυνατότητα εμπλουτισμού και διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος

Σε αυτό το περιβάλλον, κρίσιμη παράμετρος για την επιβίωση των ΜΜΕ είναι η συνεργασία και δικτύωσή τους

Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΣΕΩΝ – ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – ΑΦΟΡΑ (1): Στη μεταφορά τεχνογνωσίας σε διατοπικό και διακρατικό επίπεδο και την εισαγωγή νέων μεθόδων οργάνωσης, διαχείρισης και προώθησης των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένης της αναβάθμισης και υποστήριξης του ανθρώπινου δυναμικού Στην εισαγωγή νέων και καινοτόμων προϊόντων / υπηρεσιών (εμπλουτισμός και διαφοροποίηση τουριστικού προϊόντος) με συλλογική πρωτοβουλία Στην ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω της συλλογικής υιοθέτησης κοινών προτύπων ποιότητας Στην άμεση ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της ζήτησης προϊόντων και υπηρεσιών και στην πρόσβαση των επιχειρήσεων σε νέες αγορές, μέσω της ανάληψης κοινών δράσεων προβολής και προώθησης

Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΣΕΩΝ – ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – ΑΦΟΡΑ (2): Στην αύξηση της διαπραγματευτικής ικανότητας των επιχειρήσεων έναντι των ταξιδιωτικών γραφείων και tour operators, μέσω της δημιουργίας «κρίσιμης μάζας» επιχειρήσεων Στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας των επιχειρήσεων από την ένταξή τους σε ένα κοινό σήμα του δικτύου Στην εισαγωγή νέων εργαλείων και μεθόδων προώθησης των πωλήσεων

Στη δυνατότητα σχεδιασμού και ανάπτυξης: ... ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ: Στη δυνατότητα σχεδιασμού και ανάπτυξης: Ολοκληρωμένων τουριστικών προϊόντων Με κυρίαρχα στοιχεία Την χωρική και θεματική διαφοροποίηση των Τουριστικών Πόρων (ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ) Την ανάπτυξη κοινής ταυτότητας (branding) του Τουριστικού Προϊόντος Την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των προορισμών

ΜΟΡΦΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (1) Αγροτουρισμός Αγροτουριστικοί Συνεταιρισμοί Πρατήρια / εκθετήρια παραδοσιακών / τοπικών προϊόντων Δρόμοι του Κρασιού – Περιοχές ΟΠΑΠ Επισκέψιμα οινοποιεία Περιοχές παραγωγής προϊόντων ΠΟΠ / ΠΓΕ Τοπικές εκδηλώσεις αγροτουρ/κού ενδιαφέροντος Δασικά χωριά Λαογραφικά μουσεία / αγροτικής κληρονομιάς Τοπικά Σύμφωνα Ποιότητας

ΜΟΡΦΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (2) Οικοτουρισμός Φυσικοί Πόροι Θεσμοθετημένες περιοχές περιβαλλοντικής προστασίας Σπήλαια Περιοχές γεωλογικού ενδιαφέροντος Μουσεία / Κέντρα Περιβαλλλοντικής Εκπαίδευσης Μονοπάτια / Ορειβατικά καταφύγια Περιοχές και επιχειρήσεις / σύλλογοι διοργάνωσης υπαίθριων δραστηριοτήτων

ΜΟΡΦΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (3) Πολιτιστικός Τουρισμός Αρχαιολογικοί χώροι και μνημεία Μουσεία Ιστορικά / διατηρητέα μνημεία Θρησκευτικά μνημεία Κάστρα Παραδοσιακοί οικισμοί Πολιτιστικές εκδηλώσεις – Τοπικές εορτές πολιτιστικού ενδιαφέροντος

ΜΟΡΦΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (4) Θαλάσσιος / Παραθεριστικός Τουρισμός Παραθεριστικά κέντρα Περιοχές καταδύσεων Μαρίνες / Αγκυροβόλια Αστικός / Συνεδριακός Τουρισμός Αστικά Κέντρα Συνεδριακές Υποδομές

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΚΕΤΩΝ & ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ Διαμόρφωση τουριστικών πακέτων ανά θεματική μορφή Διασύνδεση τουριστικών πόρων (γειτονικών περιοχών) και δημιουργία θεματικών διαδρομών

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ Συλλογικό branding των περιοχών ως προορισμών θεματικών μορφών τουρισμού και «τοποθέτηση» των νέων τουριστικών προϊόντων στην αγορά (marketing plan) Στρατηγική επικοινωνίας και αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων προβολής και προώθησης των διακριτών θεματικών τουριστικών προϊόντων στην αγορά (τουριστικά websites, on line σύστημα κρατήσεων κ.ά.)

ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Α.Ε ΑΒΕΡΩΦ 30, 104 33 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ: 210 8214407, FAX: 210 8225755, Ε-mail: speed@speed.gr