ΠΕΤΡΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ ΤΜΗΜΑ Α3 ΚΑΘ. ΗΡΑΚΛΗΣ ΝΤΟΥΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ‘’ΑΓΙOΣ ΠΑΥΛΟΣ’’
Advertisements

Ηλεκτρομαγνητικό Φάσμα
1.Ποια είναι τα τρία κύρια μέρη ενός υποδείγματος ηλεκτρονικών επικοινωνιών Ενεργεία ( είσοδος) Μετάδοση (διαδικασία) Ήχος ( έξοδος)
Επικοινωνιες-δικτυα-διαδικτυο-ιστοσελιδεσ
ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ.
Αρχές Επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
ΕΠΑΓΩΓΗ (induction).
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Σουτζούκη Αναστασία Τρούμπουλου Κέλλυ Τσιτσοπούλου Βασιλίνα
Τεχνολογίας Εργασία στο μάθημα της :
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
2.4 Επίδραση Μέσου Μετάδοσης
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
Αρχή.
1 Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17 Συσκευές Ήχου & εικόνας σελίδες 392 – 394 (μέχρι Διατάξεις με σύζευξη φορτίου (CCDs) )
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ερωτήσεις Σχολικού Ποια είναι η σχέση μεταξύ εναλλασσόμενου ρεύματος και ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων; Είναι δυνατόν να δημιουργηθεί εναλλασσόμενο ρεύμα.
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ηλεκτρομαγνητικά κύματα
Επιλογή Μέσου Μετάδοσης
10 Δημοτικό σχολείο Κατερίνης Τμήμα Δ’1 ΓΙΩΡΓΟΣ,ΝΙΚΟΣ,ΞΑΝΘΗ,ΝΙΚΟΣ.
Δρ. Στυλιανός Τσίτσος (Επίκουρος Καθηγητής)
Ελληνογαλλική Σχολή ‘Άγιος Παύλος’’
Ο ΟΘΟΝΕΣ Η οθόνη  (monitor ) του υπολογιστή, περιλαμβάνει ένα καθοδικό σωλήνα, όπως η τηλεόραση, και κατάλληλα κυκλώματα σάρωσης. Μπορεί να είναι έγχρωμη.
Επικοινωνία.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Τεχνολογία Επικοινωνιών
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΘΕΜΑ : ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος ΠΟΜΠΟΣ. Πομπός Όνομα : Λεκάκης Κωνσταντίνος Καθ. Τεχνολογίας 27/9/ :02 (00) Τι είναι πομπός? Το σύστημα που χρησιμοποιείται.
ΘΕΜΑ : ΚΕΡΑΙΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
Παραγωγή και διάδοση Ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων
1 Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17 Συσκευές Ήχου & εικόνας σελίδες
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Οπτικές Επικοινωνίες Μαρινάκης Ιωάννης (2009)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Η ιστορία του ραδιοφώνου Όμιλος Δημοσιογραφία «1 ο – Τυπία» 1 ο Π.Π.Σ. Ιωαννίνων,
10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Δίαυλοι Μεταδόσεως και Λήψη
Ηλεκτρομαγνητικά πεδία
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Γύρω στα 1873 ο Μάξγουελ πρότεινε την θεωρία του ηλεκτρομαγνητισμού, σύμφωνα με την οποία ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα μπορεί να μεταδοθεί χωρίς.
Ο ήχος στη ψηφιακή εποχή.
1.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 5η Εβδομάδα
1 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16) Συστήματα επικοινωνίας με ήχο και εικόνα Παραδείγματα: 1.Τηλέγραφος 2.Τηλέφωνο 3.Τηλεόραση 4.Ραδιόφωνο.
1 ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ Ερευνητική Εργασία ΑΤ2 Καθηγητής: Τσαφάς Α. Σχ. Ετος Θέμα: Μετατροπή του ήχου σε ηλεκτρικά σήματα και αντίστροφα.
ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ιστορία του τρανζίστορ Η σπουδαιότητα του Είδη τρανζίστορ Ευρωπαϊκός κώδικας Γενικές εικόνες cmap.
ΕΡΓΑΣΙΑ:ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ: ΓΑΤΣΙΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ.
ΘΕΜΑ: Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Ονοματεπώνυμο μαθητή: Ντελέζος Γιώργος.
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
Ασύρματα μέσα μετάδοσης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Αγγελική Κωσταντινίδου Αγησίλαος Κουτσομήτρος Μαρινέλα Καραφίλη
Εικόνα 4.2: Από το ρόπαλο στο ποντίκι: χρόνια διαφορά
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Υποενότητα:Μεσαία κύματα – ραδιoφωνία (AM)
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΤΡΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ ΤΜΗΜΑ Α3 ΚΑΘ. ΗΡΑΚΛΗΣ ΝΤΟΥΣΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΠΕΤΡΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ ΤΜΗΜΑ Α3 ΚΑΘ. ΗΡΑΚΛΗΣ ΝΤΟΥΣΗΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Από τον τεχνολογικό πολιτισμό αυτό που αναμφίβολα εδώ και ένα αιώνα τουλάχιστον κερδίζει την μέγιστη προτίμηση είναι το ραδιόφωνο. Το ραδιόφωνο αποτελεί συντροφιά για τους οδηγούς , τους ταξιδιώτες, τους ασθενείς, τους γέροντες, τους μοναχικούς ανθρώπους κλπ. Ενημερώνει , ψυχαγωγεί , διασκεδάζει, καλλιεργεί και αναπτύσσει την φαντασία.

Πάντα απορούσα για αυτή την μικρή φωνή που βγαίνει από τα ηχεία Πάντα απορούσα για αυτή την μικρή φωνή που βγαίνει από τα ηχεία.  Επέλεξα λοιπόν το ραδιόφωνο για το ατομικό μου έργο επειδή ήθελα να μάθω πως λειτουργεί από μικρή.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ‘

Τα πρώτα βήματα Το 1865 ο Μάξγουελ εξέφρασε τη θεωρία της ραδιοτηλεγραφίας. Υποστήριξε την ύπαρξη ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων που έχουν τα ίδια φυσικά χαρακτηριστικά με το φως , διαφέρουν όμως από αυτό αποκλειστικά και μόνο στο μήκος του κύματος . Η θεωρία του Μάξγουελ έγινε δεκτή με πολλές επιφυλάξεις από το επιστημονικό κόσμο της εποχής του, όμως τα πειράματα του Χερτζ επαλήθευσαν αυτή τη θεωρία.

Τα πρώτα βήματα Ο Χερτζ (1886-1889) κατάφερε να παράξει , να παρατηρήσει και να μελετήσει τα ηλεκτρο- μαγνητικά κύματα.

Τα πρώτα βήματα Καθοριστική ήταν η συμβολή του ρώσου Ποπόφ Καθοριστική ήταν η συμβολή του ρώσου Ποπόφ το 1895 , εφηύρε πλήρη διάταξη λήψεως των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων τα οποία παράγονται κατά τις ατμοσφαιρικές διαταραχές. Ανακάλυψε ότι με τη σύνδεση ενός κατακόρυφου αγωγού – κεραίας προέκυψε μια αύξηση στην ευαισθησία της συσκευής λήψης .  κατάφερε να αναγνωρίσει απομακρυσμένες θύελλες

Τα πρώτα βήματα Ένα χρόνο μετά τον Ποπόφ , ο ιταλός Μαρκόνι συνδύασε το πομπό του Χερτζ με κάποιες βασικές τροποποιήσεις , με το δέκτη του Ποπόφ και πραγματοποίησε την πρώτη ραδιοτηλεγραφική σύνδεση. Έτσι καταφέρνει να στείλει ασύρματο σήμα σε απόσταση 3km. Με τη συσκευή αυτή ο Ιταλός Μαρκόνι πηγαίνει στην Αγγλία και ιδρύει την εταιρεία 'Marconi Wireless telegraph', η οποία προσφέρει υπηρεσίες στη ναυσιπλοΐα. Τα ραδιοκύματά του δεν μετέδιδαν φωνή αλλά σήματα Μορς.

Τα πρώτα βήματα Αργότερα ήρθε ο De Forest για να ανακαλύψει την τρίοδο Λυχνία (audion). Το «audion» έγινε ένα βασικό συστατικό σχεδόν σε όλα τα ραδιόφωνα, τα ραντάρ, την τηλεόραση, και τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές μέχρι που στις αρχές της δεκαετίας του ’50 τα τρανζίστορ άρχισαν να χρησιμοποιούνται ευρέως.

Η εξέλιξη και εξάπλωσή του Σταθμός για την ιστορία του ραδιοφώνου αποτελεί η έμπνευση ενός Αμερικανού, του Frank Conrad, ο οποίος εργαζόταν ως μηχανικός και ερασιτεχνικά ασχολείτο με το ραδιόφωνο και τον αθλητισμό. Ο Conrad βγήκε στον αέρα με το ραδιόφωνο για να μεταδώσει τα αποτελέσματα των αγώνων. Στις 20 Νοεμβρίου 1920 λειτού- ργησε ο πρώτος ραδιοφωνικός σταθμός, ο K.D.K.A., που λειτου- ργεί ακόμη και σήμερα.

Η εξέλιξη και εξάπλωσή του Το 1926 έχουμε την παραγωγή ενός δέκτη αρκετά εύχρηστου, ποιοτικού και φτηνού. Από τότε το ραδιόφωνο κατακτά ένα πολύ ευρύ κοινό. Στην πορεία έχουμε τη σύσταση και της νομοθεσίας για την οργάνωση των σταθμών και των συχνοτήτων. Η εδραίωση όμως του ραδιοφώνου έρχεται μετά το 1930, όπου σ' αυτή την περίοδο δημιουργείται το καλά οργανωμένο δίκτυο σταθμών

Η εξέλιξη και εξάπλωσή του Ο αριθμός των ραδιοφωνικών σταθμών αυξήθηκε σ΄όλο τον κόσμο από 600 περίπου κατά το τέλος του 1925 σε 1300 το 1935 , υπήρχαν τουλάχιστον 10.000 σταθμοί στις αρχές της δεκαετίας του 1960. Στα τέλη της δεκαετίας του '40 με αρχές της δεκαετίας του '50 το ραδιόφωνο αποκτά ένα νέο ανταγωνιστή, την τηλεόραση. Η λύση έρχεται το '50-'60 με την εμφάνιση της δημοφι-λέστατης μουσικής Rock 'n Roll.

Η εξέλιξη και εξάπλωσή του Τέλη δεκαετίας του '70 ουσιαστικά το ραδιόφωνο εισέρχεται στην τελευταία φάση της ωριμότητάς του. Τις λυχνίες αντικαθιστούν τα μικρά τρανζίστορ. Το ραδιόφωνο και το κασετόφωνο συνδυάζονται σε μια συσκευή. Τη δεκαετία του ΄80 η σμίκρυνση των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. Διάφοροι τύποι τρανζίστορ παράλληλα με την αλ- ματώδη βελτίωση στα χαρακτηριστικά τους δίδει την δυνατότητα στους σχεδια- στές να παρουσιάσουν το πρώτο ραδιόφωνο τσέπης σε μέγεθος πιστωτικής κάρτας.  

Η εξέλιξη και εξάπλωσή του Η πλημμυρίδα πια της ψηφιακής τεχνολογίας έχει οδηγήσει στην μεγάλη εξάπλωση του ραδιοφώνου. Υπάρχει πλέον παντού : στο αυτοκίνητο στο στερεοφωνικό στο κινητό στην τηλεόραση στο δια-δίκτυο στο MP3-4 κ.α.