Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2011 Πληροφορική ως εργαστηριακό μάθημα (Ε. Μ.) Μιχάλης Τορτούρης ΕΜΕ Πληροφορικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επαγγέλματα Πληροφορικής Λύκειο Αρχαγγέλου «Απ. Μάρκος» Επιμέλεια παρουσίασης: Κ. Γεωργιάδης Π. Πελοπίδας Χ. Παπαχριστοδούλου Ε. Μιχαήλ.
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σειρά Διδασκαλίας Μαθημάτων / Προαπαιτούμενες.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Πληροφορική και Επιστήμη Η/Υ Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σωκράτης Μυλωνάς Σεπτέμβριος 2012.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
07/09/ Διδακτική της Πληροφορικής ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης (ΕΜΕ.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Χριστιάνα Μενοίκου Σύμβουλος Επιστήμης, ΥΠΠ Νοέμβριος 2007 Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης και αξιολόγησης στο μάθημα της επιστήμης. Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
2ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Εργασία για το μάθημα της Πληροφορικής Β’εξαμήνου.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Σεμινάρια Πληροφορικής Φεβρουάριος 2009 Μ. Μιλτιάδου.
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Χρήση των Τ.Π.Ε στη διοίκηση της Εκπαίδευσης οι Τ.Π.Ε ως αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο δηλ διδασκαλία των βασικών δεξιοτήτων χειρισμού Η.Υ. οι Τ.Π.Ε ως.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
Διδακτική της Πληροφορικής
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Περίγραμμα μαθήματος
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
Βασικές Έννοιες και Ορισμοί
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Επιλογή μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες στο ΑΠΣ Α’ Λυκείου και επεξεργασία.
Πρακτικές δραστηριότητες
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
Ενότητα Α5.2.2 ( Διαχείριση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου )
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2011 Πληροφορική ως εργαστηριακό μάθημα (Ε. Μ.) Μιχάλης Τορτούρης ΕΜΕ Πληροφορικής

Προσδοκίες Εργαστηριακού μαθήματος 1. Η εργαστηριακή δραστηριότητα είναι εφικτή και προκαλεί το ενδιαφέρον στους μαθητές και χρησιμοποιεί όλους τους πόρους για Πρόσθετη Αξία. 2. Οι στόχοι του ΑΠ συμβαδίζουν με το ύφος της εργαστηριακής δραστηριότητας για: παραγωγή ή επαλήθευση, επαγωγή, αλληλουχία, απόκτηση δεξιοτήτων, και επίλυση προβλήματος (έρευνα). 3. Οι διαδικασίες στην εκτέλεση ενός Φ.Ε. προκαλούν αποτελεσματικά τους μαθητές, αλλά να παραμένουν σαφείς και εύχρηστες για τους μαθητές για να δημιουργήσουν. (π.χ. Αντιγραφή ενός προγράμματος VB στον H.Y υπάρχουν σαφείς οδηγίες αλλά αντιπαραγωγική).

Προσδοκίες Εργαστηριακού μαθήματος 4. Το εργαστήριο σαγηνεύει τους μαθητές στις επιστημονικές δεξιότητες έρευνας όπως: συλλογή δεδομένων, πρόβλεψη, εξομοίωση- μετασχηματισμός, προγραμματισμός, υποβολή ερωτήσεων και ανάλυση, όπου συνάγουν συμπεράσματα και πορίσματα. 5. Οι προφυλάξεις για ασφάλεια παίρνουν μια προεξέχουσα θέση εργαστηριακό μάθημα έτσι ώστε να ακολουθούνται οι διαδικασίες διαδικασία ασφάλειας και υγείας. 6. Ο εργαστηριακός εξοπλισμός και μηχανογραφικός εξοπλισμός χρησιμοποιείται δημιουργικά και αποτελεσματικά

Μετρήσιμα κριτήρια Ε.Μ. 1. Χρόνος χρήσης Εργαστηριακού εξοπλισμού(τουλάχιστο 85%). 2. Χρήση της διερεύνησης για την απόκτηση γνώσης: όπως ορισμοί, έννοιες, πληροφόρηση κτλ.(αποφυγή αντιγραφής με χρήση παρουσιάσεων). 3. Διάδρασης μαθητή με Η.Υ. 4. Χρήση δραστηριοτήτων συντρέχουσας αξιολόγησης ή εμπέδωσης (π.χ. Quizes) με ανατροφοδότηση.

Μετρήσιμα κριτήρια Ε.Μ. 5. Ομαδικές εργασίες με τη χρήση εργαλείων(υλικού εξοπλισμού, λογισμικού και επικοινωνίας). 6. Αποφυγή τυφλής πληκτρολόγησης μεγάλων κειμένων......, να δίνονται αρχεία εργασίας. 7. Επικοινωνιακές δραστηριότητες με χρήση Δικτύων, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρακολούθηση και ελέγχου μέσω υπολογιστή. 8. Αξιολόγηση με τη χρήση Η.Υ.

Παγκύπριες εξετάσεις  Πληροφορικής

Μέσος Όρος Παγκυπρίων Έτος Μ.Ο.13,2813,4113,3613,2213,19

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕρώτησηΝ Μέσ ο ς Ο ρ ο ς Τυπική Α π ό κλ ισ η ΔΕΝ απ άντ ησα ν 0<=Βαθμός< =1 (ΟΛΕΣ) 4<Βαθμός<= 6 (ΕΡΩΤ. 1-10) 8<Βαθμός<=10 (ΕΡΩΤ. 13) 12<Βαθμός<=15 (ΕΡΩΤ ) ,490, ,212, ,971, ,931, ,582, ,912, ,761, ,361, ,91, ,51, ,645, ,24, ,71, * Τα στοιχεία αφορούν τον Α Βαθμολογητή

Παγκύπριες εξετάσεις  Οδηγίες για τα λογικά διαγράμματα παραμένουν ως έχουν.  Στον οδηγό σπουδών υπάρχει πρόθεση για αλλαγή στη δομή Β Μέρους. ΓΙΑ Β ΜΕΡΟΣ  2 Ερωτήσεις από τον Προγραμματισμό ή λογικά διαγράμματα και μια ερώτηση των 10 μονάδων από την ανάλυση Συστημάτων.

PISA