ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Η ασφάλεια και η υγεία στους χώρους εργασίας μάς αφορά όλους. Οφέλη για εσένα προσωπικά. Οφέλη για τις επιχειρήσεις. Εκστρατεία «Ασφαλείς και Υγιείς Χώροι.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Συνήθη σφάλματα κατά την εκτίμηση κινδύνου
Η συμμετοχή των εργαζομένων Ομίλου ΟΤΕ- COSMOTE στην εφαρμογή πρακτικών Εταιρικής Υπευθυνότητας 1.
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 8/12/2010 Εύη Αποστολάκη Δ.Σ. Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
Δρ. ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΟΜΙΛHΤΗΣ: Γκουίντο Σάλεμ
Royal FrieslandCampina
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΠΙΧΕΙΡΩ 2009» ΔΡΑΣΕΙΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
IEE/09/ SHEEP - A Schools' panel for High Energy Efficiency Products Οδηγίες για Μείωση της Κατανάλωσης Ενέργειας.
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
Talent Acquisition and Talent Management Worldwide Ιδρύθηκε το 1986 με κύρια δραστηριότητα την ανεύρεση & επιλογή ανώτερων & ανώτατων διευθυντικών στελεχών.
ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
Ενημέρωση σε Θέματα Μεταφοράς Επικινδύνων Ειδών
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
HELECO 2005 Δημήτρης Δοντάς Δ/της Σχεδιασμού & Ανάπτυξης KNAUF ΓΥΨΟΠΟΙΪΑ Α.Β.Ε.Ε.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Μεταφορές και Logistics
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗ αριθ. 768/2008/ΕΚ
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 26/11/2010 Βάλια Αρανίτου, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΙΝ. ΕΜ.Υ Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού.
Πιστοποίηση Επαγγελματικών Προσόντων
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.
1/46 Εισαγωγή Μέθοδος Συσκευή T P L Μετρήσεις Σύνθετων Υλικών Συμπεράσματα Μετρήσεις Στερεών Υλικών Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δρ. Κωνσταντίνος Δ.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Βελτίωση συνθηκών εργασίας
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Οικονομικές Συνέπειες των Γενετικά Τροποποιημένων Τροφίμων
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
Ασφαλείς Μετακινήσεις: ο ακρογωνιαίος λίθος των απόψεων της Διεθνούς Οδικής Ομοσπονδίας (IRF) για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Δρ Χάρης Ευδωρίδης,
Καλές Πρακτικές για την Οδική Ασφάλεια Όμιλος Εταιριών ΑΓΕΤ Ηρακλής Δημήτρης Δήμου, Μηχ. Μηχανικός, Συντονιστής Ασφάλειας Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
Ελληνική Βιομηχανία; προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Υπηρεσίες Επαγγελματικής Υγείας, Ασφάλειας & Περιβάλλοντος Ηράκλειο Κρήτης ║ Αθήνα ║ Όπου έργο… και πρόληψη Πρακτικές.
Ειδική Ημερίδα για Ανάκτηση και Εξαγωγή Πληροφορίας Ειδική Ημερίδα για Ανάκτηση και Εξαγωγή Πληροφορίας Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης. Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης –
ΣΧΕΔΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΝΕΡΟΥ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (LIFE+) PROTEAS ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ _________________________________________________________________.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
Διαδικτυακή πώληση φαρμάκων Η γαλλική νομοθεσία Διάσκεψη των Προέδρων των Μελών της PGEU – 5 Σεπτεμβρίου 2014 Isabelle ADENOT Πρόεδρος του Γαλλικού Φαρμακευτικού.
Advanced Secretarial Duties I. Σκοπός του μαθήματος: Να βοηθήσει τον σπουδαστή να αναπτύξει την ικανότητα να μπορεί να κατανοήσει τον ρόλο μιας ιδιωτικής.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μανδηλαρά 11 Άλιμος, Τηλ./Fax : Κιν.: ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία 1. Νόμος 1650/86 Για την προστασία του Περιβάλλοντος.
ΟΟΣΑ Αξιολόγηση Συνθηκών Ανταγωνισμού στην Ελληνική νομοθεσία Τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου Συστάσεις ΟΟΣΑ.
EE : Διαχείριση κινδύνων Ενσωμάτωση σε διάφορες πολιτικές –Πολιτική συνοχής –Μεταφορές & ενέργεια –περιβάλλον –Προστασία Κρίσιμων υποδομών –ΒΑΜΕ –Διαχείριση.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Νομικά Θέματα Πληροφορικής
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην προστασία του Περιβάλλοντος και στην εφαρμογή της αρχής «o ρυπαίνων πληρώνει» στο ευρωπαϊκό πλαίσιο Παντελίτσα.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία
Ερωτηματολόγια / Συλλογή στοιχείων / Αποτελέσματα / Συμπεράσματα
ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Cyber Risk Insurance Front Line S.A. Insurance Brokers.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ADR
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ■ Ιδιοκτήτες Μεταφορικών Εταιρειών βυτιοφόρων οχημάτων ■ Οδηγοί βυτιοφόρων οχημάτων ■ Υπάλληλοι γραφείου / Δρομολογητές ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ  Βυτιοφόρα οχήματα μεταφοράς.  Ανθρώπινος παράγοντας πού εμπλέκεται στην οδική μεταφορά καυσίμων  Δρομολογητής - Φορτωτής  Ιδιοκτήτης βυτιοφόρου  Οδηγός  Πρατηριούχος - Παραλήπτης

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  Επικίνδυνα προϊόντα  Προϊόντα χύμα  Σημεία παράδοσης εντός αστικών περιοχών, σε μεγάλο βαθμό  Χρήση βαρέων οχημάτων  Πλήθος δρομολογίων λόγω πολλαπλών προϊόντων και μικρών διαθέσιμων αποθηκευτικών χώρων

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΜΕΓΕΘΗ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  Εξυπηρετούνται περίπου πρατήρια, στα οποία θα πρέπει να προστεθούν και οι βιομηχανικοί και οικιακοί καταναλωτές.  Περίπου ιδιοκτήτες ΔΧ βυτιοφόρων οχημάτων, που μεταφέρουν καύσιμα από τις Εταιρείες Εμπορίας.  Κυκλοφορούν περίπου βυτιοφόρα 4-40 τόνων, μεταφοράς καυσίμων όλων των κατηγοριών (ΔΧ, ΙΧ εταιρειών εμπορίας, πρατηρίων, μεταπωλητών πετρελαίου θέρμανσης).  Αντίστοιχος (περίπου ) ο αριθμός των οδηγών.  Απασχολούνται περίπου 300 υπάλληλοι γραφείου στα τμήματα μεταφοράς.

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Λαμβάνοντας υπόψη :  την επικινδυνότητα των προϊόντων  τις συνέπειες πιθανού ατυχήματος σε αστικές περιοχές  τον μεγάλο αριθμό των απασχολουμένων στον τομέα των οδικών μεταφορών Είναι αυτονόητη η ανάγκη εκπαίδευσης και πιστοποίησης των εμπλεκομένων, ώστε να εξασφαλιστεί η ασφαλής μεταφορά καυσίμων.

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ - 1 ΕλλάδαΕυρώπη Εφαρμόζονται συστηματικά προγράμματα εκπαίδευσης ~ 50% 100% Πότε ξεκίνησε η εφαρμογή τους; 1986, λίγες εταιρείες 2003, η πλειονότητα Τουλάχιστον 40 χρόνια πριν. Λόγοι που οδήγησαν στην υλοποίηση των προγραμμάτων εκπαίδευσης  Ανάγκη βελτίωσης της ασφάλειας του προσωπικού.  Κοινωνική ευθύνη  Νομοθεσία  Μεγάλες αποζημιώσεις  Κουλτούρα ασφάλειας  Κοινωνική ευθύνη

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ - 2 ΕλλάδαΕυρώπη Ποιους αφορούν τα προγράμματα εκπαίδευσης  Οδηγούς  Μεταφορείς  Προσωπικό εταιρειών  Οδηγούς  Στελέχη μεταφορικών εταιρειών  Προσωπικό εταιρειών Από ποιους υλοποιούνται τα προγράμματα εκπαίδευσης  Κυρίως ενδοεπιχειρησιακά  Σε λίγες περιπτώσεις από πιστοποιημένους φορείς  Σχεδόν στο σύνολό τους από φορείς πιστοποιημένους

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ - ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - 1 (που διεξάγουν οι Εταιρείες-Μέλη του ΣΕΕΠΕ, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα) Θέμα Εκπαίδευσης Εφαρμογή στην Ελλάδα (ΣΕΕΠΕ) Εισαγωγική εκπαίδευση 75% Κίνδυνος από πτώσεις 50% Χειρισμός βαρών 25% Θεωρία φωτιάς / Χρήση πυροσβεστήρων 75% Διαδικασία Gas Free 25% Κόπωση50% Χρήση Ατομικών Μέσων Προστασίας 75%

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – 2 (που διεξάγουν οι Εταιρείες-Μέλη του ΣΕΕΠΕ, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του) Θέμα εκπαίδευσης Εφαρμογή στην Ελλάδα (ΣΕΕΠΕ) Διαδικασίες φόρτωσης και παράδοσης 75% Ανάκτηση ατμών 50% Ιδιότητες καυσίμων 75% Νομοθεσία ADR 100% Έλεγχος ασφάλειας βυτιοφόρων 50% Σχέδια αντιμετώπισης έκτακτης ανάγκης 75%

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – 3 (που διεξάγουν οι Εταιρείες-Μέλη του ΣΕΕΠΕ, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του) Θέμα εκπαίδευσης Εφαρμογή στην Ελλάδα (ΣΕΕΠΕ) Διαχείριση κινδύνων 50% Αμυντική / Ασφαλής οδήγηση 50% Αποφυγή ανατροπής / Anti rollover 25% Οικονομική οδήγηση 25% Ασφαλής δρομολόγηση 25% Μετάγγιση καυσίμων 25%

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Tι ισχύει στην Ελλάδα  Πιστοποίηση προβλέπεται σε λίγες περιπτώσεις: - Άδεια οδηγού ΑDR, - Πιστοποιημένοι Σύμβουλοι Ασφαλούς Μεταφοράς Επικινδύνων Εμπορευμάτων (ΣΑΜΕΕ), - Άδεια οδηγού ΑDR, - Πιστοποιημένοι Σύμβουλοι Ασφαλούς Μεταφοράς Επικινδύνων Εμπορευμάτων (ΣΑΜΕΕ), - Άδεια οδικού Μεταφορέα Εμπορευματικών Μεταφορών - Άδεια οδικού Μεταφορέα Εμπορευματικών Μεταφορών  Δεν υπάρχει Νομοθετικό πλαίσιο για το σύνολο των απασχολουμένων στις μεταφορές καυσίμων  Δεν υπάρχει παρακολούθηση εφαρμογής και κυρώσεις σε περιπτώσεις παραβίασης της νομοθεσίας.

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – Τι ισχύει στην Ευρώπη  Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ υπάρχει θεσμοθετημένη πιστοποίηση της θεματολογίας εκπαίδευσης.

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Πιστεύουμε ότι θα πρέπει να υπάρξουν Πιστεύουμε ότι θα πρέπει να υπάρξουν  Θεσμοθετημένα και πιστοποιημένα προγράμματα εκπαίδευσης για τις ομάδες απασχολουμένων στην οδική μεταφορά των καυσίμων  Συστηματική ανανέωση και εμπλουτισμός των προγραμμάτων εκπαίδευσης  Υλοποίηση των προγραμμάτων με μορφή σεμιναριακών μαθημάτων από πιστοποιημένους εκπαιδευτές-γνώστες των θεμάτων κατά τα πρότυπα της ΕΕ.  Υλοποίηση προγραμμάτων πρακτικής εξάσκησης σε θέματα οδικής μεταφοράς καυσίμων (οδήγηση βυτιοφόρων, ADR, πυρασφάλεια κλπ).  Θεσμοθέτηση φορέων ελέγχου υλοποίησης των προγραμμάτων και πρόβλεψη κυρώσεων σε όσους δεν τα υλοποιούν.

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΟΦΕΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ  Βελτίωση της οδικής ασφάλειας σε έναν επικίνδυνο τομέα όπως αυτός της μεταφοράς καυσίμων.  Εξειδίκευση των απασχολουμένων στον τομέα των οδικών μεταφορών καυσίμων.  Συστηματική παρακολούθηση και βελτίωση των δεξιοτήτων και γνώσεων των εργαζομένων στην οδική μεταφορά καυσίμων, σύμφωνα με τις νέες κάθε φορά απαιτήσεις της τεχνολογίας και της κοινωνίας.  Βελτίωση συμπεριφορών και ενεργειών για την προστασία του περιβάλλοντος.