1 Γραφείο Διαμόρφωσης Αναλυτικών Προγραμμάτων Καλωσορίσατε στο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Μικρής κλίμακας, ελεγχόμενη εφαρμογή, συγκεκριμένων θεματικών περιοχών των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων σε Γυμνάσια («Μπόλιασμα») Πρόγραμμα Διεξαγωγής.
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
1 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Δεύτερη Μέρα Καλωσορίσατε και πάλι.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
1 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Δεύτερη Μέρα Καλωσορίσατε και πάλι.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
«TΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ» «ΠΕΡΙ ΚΥΠΡΟΥ» Νέα Λογισμικά.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ 2013 (Ν ΦΕΚ:193/ ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ: για τους μαθητές της Α΄ τάξης Λυκείου Σχολικό Έτος: Επιμέλεια παρουσίασης :Νίκος Ασλάνης(ΠΕ03)
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Μέρος Α: Προσανατολισμοί - Μαθήματα Τάξη γενικής παιδείας 35 ώρες εβδομαδιαίως.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Σταδιακή εισαγωγή στη Δημοτική Εκπαίδευση
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ στην Ανώτατη και Ανώτερη Εκπαίδευση Κύπρου και Ελλάδας
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Δρ. Νικόλαος Κατσαούνης Λέκτορας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Α΄ΤΑΞΗΒ΄ΤΑΞΗΓ΄ΤΑΞΗ Κοινού Κορμού3119 Προσανατολισμού /Εμβάθυνσης 416 Σύνολο35.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γραφείο Διαμόρφωσης Αναλυτικών Προγραμμάτων Καλωσορίσατε στο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Δρ. Σαλώμη Παπαδήμα Σοφοκλέους BA, GradCertEd, DipEd, PostGradDipCALL, MEd, MLit, Dprof Επίκουρη Καθηγήτρια, Διευθύντρια Κέντρου Γλωσσών Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου Tηλ Κινητό: Φαξ Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Ιστοσελίδα Αντιπρόσωπος του EuroCALL στην Κύπρο "Those who know nothing of foreign languages, know nothing of their own." - Johann Wolfgang Von Goethe

2 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Επιμορφωτικά Σεμινάρια για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Τι θέλετε να αποκομίσετε από αυτά τα σεμινάρια; Τι περιμένετε από αυτά; Καταγραφή Μεθόδων Σεμιναρίων

3 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Στόχοι Προγράμματος Επιμορφωτικών Σεμιναρίων ΝΑΠΞΓ 4.Μετάφραση των αρχών των ΝΑΠΞΓ σε πρακτικές οργάνωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας •Ανάπτυξη θεμάτων κατά επίπεδο ΚΕΠΑ •Ανάπτυξη θεματικών ενοτήτων, σύμφωνα με τα ΝΑΠΞΓ, συμπεριλαμβανομένης και της χρήσης των νέων τεχνολογιών •Βιωματική πρακτική μέσα από εμπλοκή σε παραδείγματα δραστηριοτήτων εκμάθησης μιας γλώσσας και μέσα από δραστηριότητες μετάφρασης των αρχών των ΝΑΠΞΓ σε πρακτικές οργάνωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας 2.Σύντομη παρουσίαση - Εξοικείωση με τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα για τις Ξένες Γλώσσες (ΝΑΠΞΓ). Βασισμένο (α) στα (ΝΑΠΔΣΚΔ) (β) Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς (ΚΕΠΑ) για τις Γλώσσες 3.Σύγκριση ΝΑΠΞΓ με υφιστάμενες πρακτικές – τι νέα στοιχεία φέρνουν τα ΝΑΠΞΓ για όλες τις γλώσσες γενικά και για κάθε γλώσσα ξεχωριστά ΒΕΛΤΙΩΣΗ, ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ και όχι ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ •Τι πρέπει να συμπεριλαμβάνει η διδασκαλία σύμφωνα με τα ΝΑΠΞΓ και το ΚΕΠΑ •Σύγκριση ΝΑΠΞΓ με υφιστάμενα εγχειρίδια και πρακτικές στην κάθε γλώσσα – τι πρέπει να συμπληρώνεται, σύμφωνα με τα ΝΑΠΞΓ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΌΧΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ – ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 1.Σύντομη παρουσίαση - Εξοικείωση με τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας (ΝΑΠΔΣΚΔ) – αρχές που τα διέπουν

4 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Αναλυτικά Προγράμματα Ορισμός Γράψτε κάτω με λίγες λέξεις τι είναι για σας, τι καταλαβαίνετε ότι είναι, τι σημαίνουν τα Αναλυτικά Προγράμματα Συζήτηση Μαγείρεμα: ΣυνταγήΜε γενικές κατευθυντήριες γραμμές και ανεξαρτησία

5 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Αναλυτικά Προγράμματα Σε κάθε χώρα, κάθε υπουργείο Παιδείας αναπτύσσει την δική του γενική εκπαιδευτική πολιτική. Αναπτύσσει επίσης και κάποια ειδική πολιτική για κάθε μάθημα ξεχωριστά. Το κάθε υπουργείο παιδείας αναπτύσσει επίσης αναλυτικά προγράμματα για τη διδασκαλία και εκμάθηση του κάθε μαθήματος. Αυτά δίνονται κυρίως σε δυο τύπους / μορφές: 1. Αναλυτικό πρόγραμμα μέσα από Εγχειρίδια 2. Αναλυτικό πρόγραμμα / Κατευθυντήριες γραμμές (α) Σχολικά εγχειρίδια, τα οποία αναλαμβάνει να αναπτύξει ή να καθορίσει το ίδιο το υπουργείο. Στην περίπτωση αυτή χρησιμοποιείται κυρίως αυτό το υλικό, το οποίο πρέπει να καλυφθεί μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. (β) Κατευθυντήριες γραμμές. Αυτές αναπτύσσονται και πάλι από το υπουργείο Παιδείας. Στόχος τους είναι να καθοδηγήσουν τον εκπαιδευτικό πώς να αναπτύξει το δικό του αναλυτικό πρόγραμμα, σε σχέση, με τους μαθητές του και τις ιδιαιτερότητές τους. Στην περίπτωση αυτή, ο εκπαιδευτικός ακολουθεί τις κατευθυντήριες γραμμές για να σχεδιάσει το μάθημα. Ο εκπαιδευτικός επιλέγει τόσο το υλικό που θα χρησιμοποιήσει όσο και τις επί μέρους δραστηριότητες, ασκήσεις, τεχνικές, κλπ. Οι κατευθυντήριες γραμμές περιγράφουν συνήθως και τα διάφορα επίπεδα μάθησης των μαθητών. Στην περίπτωση της γλωσσικής διδασκαλίας, τα επίπεδα αυτά είναι επίπεδα γλωσσομάθειας. Περιγράφουν τι πρέπει να μπορεί να κάνει ένας μαθητής, χρησιμοποιώντας μια συγκεκριμένη γλώσσα, για κάθε επίπεδο. Και οι δυο τρόποι αντικαθρεφτίζουν την μέθοδο διδασκαλίας και εκμάθησης, τις τεχνικές, τα είδη ασκήσεων και δραστηριοτήτων, τα θέματα, το περιεχόμενο, τα πολιτιστικά, γλωσσικά και άλλα στοιχεία που περιέχονται μέσα στην ύλη, τον τρόπο αξιολόγησης και τα επίπεδα γλωσσικής επάρκειας που θα πρέπει να έχουν οι μαθητές στο τέλος κάθε προγράμματος.

6 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Αναλυτικά Προγράμματα Συζήτηση σε 2 ομάδες / debate Τι ήταν η πρακτική μέχρι τώρα στην Κύπρο γενικά / για κάθε γλώσσα Αναλυτικά προγράμματα Εγχειρίδια Αναλυτικά προγράμματα Εγχειρίδια Παραθέσατε τα θετικά της κάθε πρακτικής και τι χρειάζεται βελτίωση

7 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Περιγραφή καλύτερης / χειρότερης δραστηριότητας / Εμπειρίας Καλές Πρακτικές Πρακτικές που χρειάζονται βελτίωση Story Telling

8 Υπουργείο Παιδείας Και Πολιτισμού ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ιστορικό της Διαμόρφωσης των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων για τα Δημόσια Σχολεία της Κύπρου Πλαίσιο Αρχών Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Θεωρητικό Πλαίσιο Προγράμματα Σπουδών Ιστορικό της Διαμόρφωσης των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων για τα Δημόσια Σχολεία της Κύπρου Πλαίσιο Αρχών Προγράμματα Σπουδών 1. Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία 2. Νέα Ελληνική Γλώσσα 3. Λογοτεχνία 4. Αγγλικά Προδημοτικής και Δημοτικής Εκπαίδευσης 5. Ξένες Γλώσσες - Γυμνάσιο/Λύκειο 6. Ιστορία 7. Θρησκευτικά 8. Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή 9. Γεωγραφία 10. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση 11. Θεατρική Αγωγή 12. Αγωγή Υγείας 13. Μαθηματικά 14. Φυσικές Επιστήμες για το Δημοτικό 15. Φυσική Γυμνασίου και Α' Λυκείου 16. Χημεία Γυμνασίου και Α΄Λυκείου 17. Βιολογία Γυμνασίου και Α΄Λυκείου 18. Πληροφορική και Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών 19. Σχεδιασμός και Τεχνολογία 20. Πολιτική Οικονομία 21. Φυσική Αγωγή 22. Μουσική 23. Εικαστικές Τέχνες

9 ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ Συνδέσεις Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Ελλάδας) Αναλυτικά Προγράμματα Φινλανδίας - Finnish National Core Curriculum For Basic Education 2004 Αναλυτικά Προγράμματα Φινλανδίας - National Curriculum Guidelines on Early Childhood Education and Care in Finland Αναλυτικά Προγράμματα Μ. Βρετανίας Αναλυτικά Προγράμματα Αυστραλίας Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Ελλάδας) Αναλυτικά Προγράμματα Φινλανδίας - Finnish National Core Curriculum For Basic Education 2004 Αναλυτικά Προγράμματα Φινλανδίας - National Curriculum Guidelines on Early Childhood Education and Care in Finland Αναλυτικά Προγράμματα Μ. Βρετανίας Αναλυτικά Προγράμματα Αυστραλίας

10

11

12 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Διαφημίσεις Συνέδριο Foreign Language Instructional Technology: Theory and Practice Δεκέμβριος 3-5,2010, Πανεπιστήμιο Κύπρου Organiser: Language Centre, University of Cyprus Co-0rganisers: 1. University of Cyprus - Department of English Studies - Department of French Studies and Modern Languages - Department of Turkish and Middle Eastern Studies - The Department of Education 2. The Cyprus University of Technology 3. The Cyprus Ministry of Education and Culture Εδώ θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με την κυπριακή ιστοσελίδα του EUROCALL και την Ευρωπαϊκή οργάνωση για τη Διδασκαλία των γλωσσών με τη Χρήση του Υπολογιστή. Περισσότερες πληροφορίες για την οργάνωση μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του EUROCALL

13 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Ξένων Γλωσσών Εκπαιδευτική διαδικασία: Μαθητοκεντρική μάθηση Βιωματική μάθηση Ενεργός μάθηση Συνεργατική μάθηση Ηλεκτρονική μάθηση Ανατρέξατε στο φυλλάδιο / στην ιστοσελίδα των Νέων Αναλυτικών προγραμμάτων για τις Ξένες Γλώσσες

14 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Ξένων Γλωσσών Δημοκρατικό και Ανθρώπινο Σχολείο / γλωσσικό μάθημα Εκπαιδευτική Διαδικασία Επαρκές, ενιαίο (ΚΕΠΑ) και συνεκτικό (περιεχόμενο) αναλυτικό πρόγραμμα και σώμα γνώσεων Δεξιότητες – Κλειδιά Πίνακας Ελέγχου

15 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων για τις Ξένες Γλώσσες Σε ποιες επικοινωνιακές περιστάσεις προφορικού και γραπτού λόγου θα ήθελαν να επικοινωνούν στη γλώσσα που μαθαίνουν οι μαθητές σας στην ηλικία τους; Σε ποιες, κατά τη γνώμη σας, επικοινωνιακές περιστάσεις προφορικού και γραπτού λόγου θα πρέπει να επικοινωνούν στη γλώσσα που μαθαίνουν οι μαθητές σας στην ηλικία τους; Έρευνα Α. Σε πόσο ποσοστό χρησιμοποιείται τις διαφορετικές γλωσσικές σας ικανότητες καθημερινά για επικοινωνία: (α) κατανόηση προφορικού λόγου ……% (β) προφορικός λόγος ……% (γ) κατανόηση γραπτού λόγου ……% (δ) γραπτός λόγος ……% Β. Σε πόσο ποσοστό θα χρειαστούν να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές σας τις διαφορετικές γλωσσικές τους ικανότητες καθημερινά για επικοινωνία στη γλώσσα- στόχο: (α) κατανόηση προφορικού λόγου ……% (β) προφορικός λόγος ……% (γ) κατανόηση γραπτού λόγου ……% (δ) γραπτός λόγος ……% Γ. Σε πόσο ποσοστό θα χρειαστούν να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές σας τις διαφορετικές γλωσσικές τους ικανότητες για επικοινωνία στη γλώσσα-στόχο στην μελλοντική τους ζωή: (α) κατανόηση προφορικού λόγου ……% (β) προφορικός λόγος ……% (γ) κατανόηση γραπτού λόγου ……% (δ) γραπτός λόγος ……%

16 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Γνωριμία με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Ξένων Γλωσσών Τι ήταν μέχρι τώρα; / Μελέτη του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος για τις Ξένες Γλώσσες (ΑΠΞΓ) Αναλυτικό Πρόγραμμα Ξένων Γλωσσών – Γενικός Σκοπός Tι διαπιστώνετε; 1.Συνοχή σε όλες τις γλώσσες (επίπεδα ΚΕΠΑ) 2.Αναλυτικά προγράμματα κι’ όχι Διδακτικό Εγχειρίδιο 3.Μηχανισμός ελέγχου προγραμμάτων – βεβαίωση ύπαρξης όλων των συστατικών ενός σύγχρονου αναλυτικού προγράμματος 4.Επιμόρφωση διδασκόντων 5.Αξιολόγηση και εμπλουτισμός γλωσσικού διδακτικού υλικού 6.Περισσότερη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών – ψηφιακός αλφαβητισμός 7.Περαιτέρω εκσυγχρονισμός

17 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων για τις Ξένες Γλώσσες Τι λέει, σύμφωνα και με το ΚΕΠΑ, το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα για τις Ξένες Γλώσσες; •Σελίδα 11, Επίπεδο Α1 για Γαλλικά, Σελίδα 4 Επίπεδο Α2 και σελίδα 7 Επίπεδο Β1 για Αγγλικά Σύγκριση θεμάτων στα επίπεδα Α 1, Α2 και Β1 Συμπέρασμα

18 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων

19 Student nameThematic unitWeb 2.0Other BeriaDesigning a story book about Australia Facebook MariaChristmasVoki AndriaValentine’s DayWiki Voki AndreasEaster Personal Videos ElenaSchoolFacebook SallyThanksgivingMyspace MariosComicsWikipedia VassosShoppingSkype Personal Photos; Useful tips, Links, Learn English! EleniLondon GeorgiaHalloweenBlog TomThe Big AppleYouTube Human Engine lali274callunic In student portfolios: Annotated reviews of online activities: speaking, listening, reading, writing, vocabulary, grammar and culture

20 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Για την επόμενη φορά, παρακαλώ να φέρετε τα πιο κάτω: 1.Μια φωτογραφία 2. Το γλωσσικό διδακτικό σας υλικό (πακέτο) 3. Επιλογή θέματος πάνω στο οποίο θέλετε να εργαστείτε για την ανάπτυξη θεματικής ενότητας 4. Τράπεζα / Συλλογή δραστηριοτήτων πάνω στο θέμα επιλογής σας 5. Συμβατικό / έντυπο και ψηφιακό υλικό που να σχετίζεται με το θέμα σας Από διδακτικό υλικό, αυθεντικές πηγές, διαδίκτυο, κλπ. 6. Ωρολόγιο Πρόγραμμα (Έτος, βδομάδες, ώρες τη βδομάδα – πιθανός αριθμός θεμάτων που μπορεί να καλυφθούν) Επιπρόσθετο υλικό και ιδέες Συμπεριλαμβανομένης και της χρήσης των νέων τεχνολογιών Γεια σας 再见 До свидания Au revoir Good bye Auf Wiedersehen Adiós Arrivederci さようなら