ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ISOMAT

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
Advertisements

ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
« Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ » Νοέμβριος 2013 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
Στόχος του προγράμματος
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Η Άνοδος και η Πτώση του Ελληνικού Σχεδίου για την Οικονομική Ανασυγκρότηση των Βαλκανίων Χαράλαμπος Τσαρδανίδης - Αστέρης Χουλιάρας.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Βιομηχανικός Σχεδιασμός Προϊόντων – Παράμετροι Επιτυχίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ KLEEMANN
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
«Παράγω & Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Ηπείρου» 03/03/12 Δημήτρης Λακασάς Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ Γιώργος Λογοθέτης Πάφος,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ (Κοι. Σ. Π. Ε
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
Εξωστρέφεια & Πωλήσεις Φ/Β πάνελ στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον Κωνσταντίνος Κουκλέλης
Ποιες είναι οι αξίες κάθε εργαζόμενου στις οποίες πρέπει να δοθεί έμφαση : την περίοδο της κρίσης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
1 Νέα δυναμική για την ανάπτυξη της μελισσοκομίας Γκουλιαδίτη Φρειδερίκη Γεωπόνος, MSc Νοεμβρίου 2013 ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΠΑΣΕΓΕΣ "Εθνική Συνδιάσκεψη.
ΖΕΥΣ ΑΚΤΙΝΙΔΙΑ ΑΕ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ…;. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΖΕΥΣ 1993 – ΚΡΙΣΗ ΑΚΤΙΝΙΔΙΟΥ ΤΙΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ 10 ΔΡΧ/ΚΙΛΟ ΙΔΡΥΣΗ ΖΕΥΣ ΤΟ 1993 ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΗ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επιλεγμένες δράσεις για την ανάπτυξη της αγροτικής επιχειρηματικότητας Καθηγητής Κων/νος Τσιμπούκας Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Καταγραφής Ενδιαφέροντος των Επιχειρήσεων – Μελών του ΕΒΕΘ για τις Αγορές του Εξωτερικού.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ISOMAT ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΤΖΙΡΙΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ISOMAT ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ & ΚΟΝΙΑΜΑΤΩΝ

ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΤΟΠΙΟ Παράλυση ιδιωτικού τομέα – Κλείσιμο επιχειρήσεων Ανεργία Έλλειψη ρευστότητας Οι πλειοψηφία των επιχειρήσεων λειτουργεί με ζημίες Ραγδαία αύξηση του κόστους παραγωγής Αρνητικό κλίμα για επενδύσεις Φοροεπιδρομή στις επιχειρήσεις Ανασφάλεια στον πολίτη και στον επιχειρηματία

ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Έτος Οικοδομικές Άδειες Επιφάνεια (χιλ. m2) Όγκος (χιλ.m3) 2005 95.730 29.516 104.465 2006 81.933 22.369 84.269 2007 77.423 20.575 79.490 2008 65.474 16.894 65.925 2009 56.205 13.026 49.222 2010 49.974 10.497 37.528 2011 35.746 6.090 23.186 Μεταβολή ΄05-΄11 -62,60% -79,30% -77,80%

Η ΑΡΧΗ….. 1980 που οφείλεται: Στα καινοτόμα και ποιοτικά προϊόντα ΙΔΡΥΣΗ 1980 ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ που οφείλεται: Στα καινοτόμα και ποιοτικά προϊόντα Στο υψηλής ειδίκευσης ανθρώπινο δυναμικό Στις υψηλού επιπέδου προσφερόμενες υπηρεσίες

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 1. Στεγανωτικά Υλικά 2. Βελτιωτικά Σκυροδέματος & Κονιαμάτων 3. Κόλλες & Αρμόστοκοι

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 4. Επισκευαστικά Υλικά & Υλικά Βαφής 4. Επισκευαστικά Υλικά & Υλικά Βαφής 5. Έτοιμοι Σοβάδες 6. Βιομηχανικά Δάπεδα

ΕΡΕΥΝΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ Προτεραιότητες: η δημιουργία καινοτόμων προϊόντων η συνεχής βελτίωση των ήδη υφισταμένων Για το σκοπό αυτό η εταιρία διαθέτει στις εγκαταστάσεις της ένα μοντέρνο τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης, στελεχωμένο με άρτια καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό και εξοπλισμένο με σύγχρονα εργαστήρια, όπου τα προϊόντα εξελίσσονται και ελέγχονται με αφοσίωση στην ποιότητα και έμφαση στη λεπτομέρεια.

ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ Το υψηλό επίπεδο ποιότητας των προϊόντων της ISOMAT ΑΒΕΕ είναι εγγυημένο μέσω της υψηλής τεχνογνωσίας, της άρτιας επιστημονικής κατάρτισης του προσωπικού της καθώς και του προηγμένου συστήματος παραγωγής και συσκευασίας των προϊόντων της.   Στα πλαίσια αυτά η ISOMAT ΑΒΕΕ εφαρμόζει το σύστημα διασφάλισης ποιότητας ISO 9001, κατά το οποίο είναι πιστοποιημένη, όσον αφορά το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την παραγωγή και τη διάθεση των προϊόντων της. Παράλληλα, πιστοποιεί τα προϊόντα με τη σήμανση CΕ, ακολουθώντας τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 89/106.

Τεχνική Υποστήριξη στο εργοτάξιο τη οικοδομής Σεμινάρια σε συνεργάτες ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης Ενημερωτικά Έντυπα Ιστοσελίδα Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας 801 11 150 150 Τεχνική Υποστήριξη στο εργοτάξιο τη οικοδομής Σεμινάρια σε συνεργάτες

ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΕΡΒΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΟΥΗΔΙΑ ΡΩΣΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΤΣΕΧΙΑ ΣΕΡΒΙΑ ISOMAT DOO ΜΟΛΔΑΒΙΑ ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ISOMAT ROMANIA SRL ΚΡΟΑΤΙΑ ΒΟΣΝΙΑ - ΕΡΖΕΓΟΒΙΝΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ISOMAT INTERNATIONAL EOOD ΚΟΣΣΟΒΟ ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ ΓΕΩΡΓΙΑ FYROM ΑΡΜΕΝΙΑ ΑΛΒΑΝΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ISOMAT Α.Β.Ε.Ε. ΜΑΛΤΑ ΤΥΝΗΣΙΑ ΚΥΠΡΟΣ ΣΥΡΙΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΙΣΡΑΗΛ ΙΟΡΔΑΝΙΑ ΛΙΒΥΗ ΥΕΜΕΝΗ ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ Η ISOMAT πραγματοποιεί επί του παρόντος εξαγωγές σε 32 χώρες

ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ Η ISOMAT ROMANIA S.R.L. ιδρύθηκε το 2000 με έδρα το Βουκουρέστι. Αποτελεί αποκλειστική αντιπρόσωπο των προϊόντων της ISOMAT στην αγορά της Ρουμανίας. Σύντομα αναμένεται η έναρξη της κατασκευής γραφείων διοίκησης και εργοστασίου, επί ιδιόκτητου οικοπέδου της ISOMAT στο Βουκουρέστι. Η ISOMAT INTERNATIONAL E.O.O.D. ιδρύθηκε το Φεβρουάριο του 2004 με έδρα τη Σόφια. Αποτελεί αποκλειστική αντιπρόσωπο των προϊόντων της ISOMAT στη Βουλγαρία.

ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ Η ISOMAT D.O.O. ιδρύθηκε το 2005 στο Βελιγράδι. Μέχρι πρόσφατα δραστηριοποιούταν στην αποκλειστική εμπορία και διάθεση των προϊόντων ISOMAT στη Σερβία. Από τον Ιανουάριο του 2011 η ISOMAT D.O.O. μετατράπηκε από εμπορική σε παραγωγική εταιρία καθώς ξεκίνησε η λειτουργία του νέου εργοστασίου της ISOMAT στο Βελιγράδι.

Τμήμα Πωλήσεων Εξωτερικού Τμήμα Υποστήριξης Εξαγωγών ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ Area exports Managers Τμήμα Πωλήσεων Εξωτερικού Export Coordination Τμήμα Υποστήριξης Εξαγωγών

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ Τακτικές επισκέψεις στους πελάτες σε κάθε χώρας εξαγωγής Παροχή τεχνικής υποστήριξης στους πελάτες εξωτερικού μέσω: τηλεφώνου ηλεκτρονικής αλληλογραφίας τεχνικών σεμιναρίων που πραγματοποιούνται είτε στην έδρα των πελατών, είτε στις εγκαταστάσεις της ISOMAT στη Θεσσαλονίκη Διαμόρφωση εμπορικής πολιτικής, ειδικά προσαρμοσμένης στις ιδιαιτερότητες της κάθε χώρας-εξαγωγής Συμμετοχή και παρουσία στις εκθέσεις του κλάδου στο εξωτερικό

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ Συστηματική και δομημένη ανάλυση του ανταγωνισμού στην κάθε χώρα-στόχο Συνεχή αναζήτηση νέων πελατών σε υφιστάμενες και νέες αγορές, μέσω: συνδρομητικών portals δικτύων κοινωνικής δικτύωσης επιχειρηματικών αποστολών που διοργανώνουν διάφοροι φορείς Στενή συνεργασία με το τμήμα Marketing της μητρικής εταιρίας, για τη σωστή ανάπτυξη της εταιρικής εικόνας και την προβολή της ISOMAT στις χώρες του εξωτερικού

ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ 285 άτομα 45 εκ των οποίων είναι εξειδικευμένοι μηχανικοί και χημικοί 205 εκ των οποίων απασχολούνται στην Ελλάδα 80 εκ των οποίων απασχολούνται στις 3 θυγατρικές

Η ISOMAT ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ…… 1. Μείωση μόνο του εποχικού προσωπικού 1. Μείωση μόνο του εποχικού προσωπικού 2. Περικοπή άσκοπων και περιττών λειτουργικών εξόδων 3. Επαναδιαπραγμάτευση τιμών με προμηθευτές 4. Εντοπισμός και καταγραφή των κενών στις λειτουργίες των διαφόρων τμημάτων μέσω εξωτερικού συνεργάτη. Στόχος ή αύξηση των πωλήσεων και η βελτίωση της παραγωγικότητας

Η ISOMAT ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ…… 5. Έμφαση στη ανάπτυξη νέων προϊόντων από το τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης 6. Εισαγωγή σε νέο τομέα αγοράς – Οικοδομικά Χρώματα 7. Καλύτερη ανταπόκριση στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς – Εξοικονόμηση Ενέργειας – Ανάπτυξη του συστήματος εξωτερικής θερμομόνωσης KELYFOS 8. Ενίσχυση της προσπάθειας για εκπαίδευση των πελατών μας μέσω σεμιναρίων, σχετικά με τα προϊόντα μας

Η ISOMAT ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ…… 9. Εφαρμογή επιθετικής πολιτικής πωλήσεων π.χ. μέσω συνεχών προσφορών, που εναλλάσσονται ανά ομάδα / είδος προϊόντος 10. Ενίσχυση εξωστρέφειας: Άνοιγμα νέων αγορών – Κατασκευή σύγχρονου εργοστασίου στη Σερβία 11. Σημαντική ενίσχυση των διαφημιστικών δαπανών

Ανάπτυξη με έμφαση σε 2 κύριους άξονες: Εσωτερική λειτουργία Ενέργειες προς την αγορά

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ: Σύγχρονη μορφή διοίκησης, με έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό και την δημιουργία ικανών στελεχών Κοινός στόχος και συλλογική προσπάθεια Έμφαση στην καινοτομία, ώστε να προσφέρονται προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας σε σχέση με την τιμή τους Συνεχής διεύρυνση γκάμας προϊόντων

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ: Έμφαση σε υποστηρικτικές προς τους πελάτες υπηρεσίες (π.χ. τεχνική υποστήριξη, after sales service, κλπ.) Έμφαση στο Marketing - Ανάπτυξη τμήματος Marketing ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ: εξαγωγές δημιουργία εμπορικών ή παραγωγικών εταιριών σε άλλες χώρες

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!