Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βιομηχανικός Σχεδιασμός Προϊόντων – Παράμετροι Επιτυχίας

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βιομηχανικός Σχεδιασμός Προϊόντων – Παράμετροι Επιτυχίας"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βιομηχανικός Σχεδιασμός Προϊόντων – Παράμετροι Επιτυχίας
Αθανάσιος Παπαπαναγιώτου Πρόεδρος Δ.Σ. – Διευθύνων Σύμβουλος Παπαπαναγιώτου ΑΒΕΕΑ - ΔΡΟΜΕΑΣ

2 Εταιρικό Προφίλ 1979: ίδρυση της ΔΡΟΜΕΑΣ (εμπορία αυτοκινήτων – ανταλλακτικών και παραγωγή Τροχόσπιτων). 1985: σημαντικές παραγωγικές επενδύσεις και αλλαγή στρατηγικής στόχευσης στην παραγωγή και εμπορία επαγγελματικού επίπλου: γραφεία, καθίσματα, διαχωριστικά τοιχώματα και συστήματα αρχειοθέτησης m2 ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της εταιρίας σε οικόπεδα συνολικής έκτασης m2 στη ΒΙ.ΠΕ. Σερρών. Η ΔΡΟΜΕΑΣ ηγείται του κλάδου στη χώρα μας και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες παραγωγικές εταιρίες πανευρωπαϊκά, σε όρους παραγωγικών δυνατοτήτων, ενσωματωμένης τεχνολογίας, ανταγωνιστικότητας και αναπτυξιακής προοπτικής.

3 Εταιρικό Προφίλ Σύστημα Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ΣΔΟΠ-ΔΡΟΜΕΑΣ:
ΕΝ ISO 9001:2008 ISO/TS 16949:2009 Τα προϊόντα μας παράγονται σύμφωνα με τα πρότυπα της Ε.Ε. ΕΝ ISO 14001:2004 EMAS – Reg. 761/2001 PEFC – ΕΝ 45011 ΕΛΟΤ 1801 Ποιότητα Περιβάλλον Υγεία & Ασφάλεια

4 Εταιρικό Προφίλ Βασισμένα στην καθετοποιημένη παραγωγή και στη συνεχή υιοθέτηση συγχρόνων τεχνολογιών και τεχνογνωσίας, τα προϊόντα της εταιρίας ΔΡΟΜΕΑΣ είναι στην πρώτη γραμμή: Αισθητική, Σχεδιασμός, Χρηστικότητα, Εργονομία και Παραγωγικότητα Σε αυτό συνηγορούν βραβεύσεις: Βραβείο ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ 2012 για το Περιβάλλον ΕΘΝΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ EMAS 2010 της Γενικής Δ/νσης Περιβάλλοντος της Ε.Ε. 1ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΥΣΗΣ 2008 για μεγάλες επιχ/σεις. Βελτιστοποίηση σχέσης ποιότητας / τιμής

5 Εταιρικό Προφίλ ενδεικτικά έργα και πελάτες:
Αποκλειστικός προμηθευτής επίπλων όλων των υπηρεσιών της Ε.Ε. (έργο διάρκειας 2+2 ετών και ύψους 31 εκατ. €) Εξοπλισμός κτιρίου χωρητικότητας 300 ατόμων CERN / Γενεύη Ελβετίας Επίσημος Προμηθευτής χυτοπρεσσαριστών μερών Mercedes (Group Daimler) Επίπλωση Ολυμπιακών εγκαταστάσεων και της JACKMORTON WORLDWIDE Επίπλωση θέσεων εργασίας των ΔΟY Επίπλωση θέσεων εργασίας ΙΚΑ Επίπλωση καταστημάτων τραπεζών

6 Στρατηγική Καινοτομίας
Βασικά στοιχεία: Μόνιμη συνεργασία με φορείς έρευνας και ανάπτυξης Συνεχείς παραγωγικές επενδύσεις σε τεχνολογία αιχμής Αξιολόγηση κάθε επένδυσης, όχι αυτοτελώς, αλλά σε σχέση με το υφιστάμενο παραγωγικό πλαίσιο της εταιρίας. Αξιοποίηση της τεχνολογίας που ενσωματώνεται στην ανάπτυξη προϊόντων υψηλούς σχέσης ποιότητας / τιμής. Αποτελέσματα: Ευελιξία ως προς τα κοστολογικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος – προβάδισμα στην ανάληψη μεγάλων έργων. Δυνατότητα στρατηγικών παραγωγικών συνεργασιών και με μεγάλες πολυεθνικές άλλων κλάδων. Συνεχής βελτίωση των προσδιοριστικών στοιχείων των προϊόντων.

7 Ενδεικτικές Περιπτώσεις Προϊόντων (1)
SLIM – Το προϊόν SLIM – Η ιδιαιτερότητα (ΟΒΙ …)

8 Ενδεικτικές Περιπτώσεις Προϊόντων (2)
TETRA – Το προϊόν TETRA – Η ιδιαιτερότητα (ΟΒΙ …)

9 Ενδεικτικές Περιπτώσεις Προϊόντων (3)
ERGON – Το προϊόν ERGON – Η ιδιαιτερότητα (ΟΒΙ …)

10 Ενδεικτικές Περιπτώσεις Προϊόντων (4)
MANDALAKI – Το προϊόν MANDALAKI – Η ιδιαιτερότητα (ΟΒΙ …)

11 Ενδεικτικές Περιπτώσεις Προϊόντων (5)
MANDALAKI ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ – Το προϊόν

12 5ος Διεθνής Διαγωνισμός Βιομηχανικού Σχεδίου Επίπλων Γραφείου & Σπιτιού
Πάθος για τη δημιουργία επίπλων που κάνουν τη ζωή μας καλύτερη. Αναγνώριση της σπουδαιότητας του βιομηχανικού σχεδιασμού προϊόντων, όχι μόνο ως αισθητική παρέμβαση, αλλά και ως μοχλό ανάπτυξης της βιομηχανικής παραγωγής και κατ’ επέκταση της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας.

13 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!
Επικοινωνία:


Κατέβασμα ppt "Βιομηχανικός Σχεδιασμός Προϊόντων – Παράμετροι Επιτυχίας"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google