Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Solvency II To μέλλον στην ασφαλιστική πραγματικότητα
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Δικαιοσύνη και Χρηματιστηριακή Νομοθεσία ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Α.Ο. ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΑΜΜΩΝΑΣ.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
IT Benefits Τσαγαλά Ευρύκλεια Σιάκουλη Ευθυμία Στρατηγική και Οικονομική των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Ανάλυση και Μοντελοποίηση
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ERP
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Η σημασία των άϋλων περιουσιακών στοιχείων για τη βελτίωση της ποιότητας στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες Στέφανος Ασωνίτης & Πέτρος Κωσταγιόλας Τμήμα Αρχειονομίας.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Ο Ρόλος της υποδομής πληροφορικής στο Disaster Recovery Planning Ανδρέας Τριανταφυλλίδης Διευθυντής Marketing και Πωλήσεων.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
Βλάσσης Νικόλαος Α.Μ Γεωργακόπουλος Παναγιώτης Α.Μ Δεπάστα Χαρίκλεια Α.Μ Κουτσιώρα Τριανταφυλλιά Α.Μ
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
0.1 Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων Εισαγωγή Μαρία Καρύδα Γραφείο Β13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Δευτέρα 10-12, Πέμπτη
Σύστημα Εταιρικής Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (Corporate Environmental Management System)* Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Πατρών Δημήτριος Τζελέπης,
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ορισμός και Αρχιτεκτονική Συστημάτων Υποστήριξης Αποφάσεων.
-----Α.Κύρτσης Γνώση, Εργασία & Δικτ.Τεχνολογίες “Formation of the information systems strategy in a global financial services company” Εργάστηκαν.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Μοντέλα και Μεθοδολογίες Στρατηγικού Προγραμματισμού ΠΣ.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Διαχείριση κόστους έργων πληροφορικής. 2 Ανάλυση κόστους/οφέλους Η ανάλυση κόστους/οφέλους βασίζεται γενικά στις ακόλουθες οικονομικές αρχές:  Κριτήριο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Κομβικός ο ρόλος της Διαχείρισης Κινδύνων στη Διαχείριση Επενδύσεων
Εταιρική Διακυβέρνηση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Πληροφοριακά Συστήματα Ανώτατης Διοίκησης (EIS) Συστήματα Υποστήριξης Ανώτατης Διοίκησης (ESS) Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων στο Διαδίκτυο (Web-based.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Προγραμματική Περίοδος
Η Μετάβαση από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην ανάπτυξη Υπηρεσιών
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η Έ ρ γ ο υ P r o j e c t M a n a g e m e n t
Πληροφοριακά Συστήματα και Επιχείρηση
Πτυχιακή εργασία της Νικολαῒδου Μαρίας (ΑΜ: 3573)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ
Στρατηγική κατανομή περιουσίας δημόσιων Ταμείων: Το σύγχρονο πρότυπο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των οποίων λαμβάνονται οι βέλτιστες αποφάσεις γύρω από επενδύσεις και στρατηγικούς σχεδιασμούς στον χώρο του ΙΤ, οι οποίες θα πρέπει να ευθυγραμμίζονται πλήρως με την εταιρική στρατηγική

IS Governance  Χωρίζεται σε:  Διαδικασίες και Έλεγχο (Processes & Control layer)  Άνθρωποι και Δομή (People & Structure layer)  Τεχνολογία (Technology layer)  Στόχοι:  IT value & alignment  Accountability  Performance Measurement  Risk Management

IS Governance  IS Governance processes  Portfolio and Investment Planning  Project Portfolio Management  Resource Management  Demand Management  Financial & Budget Management  Project Management  Budget Management  Performance Management  Knowledge Management  Workflow Management  Survey Management  Client Management

IS Governance  ITIL (IS Governance Framework)  Πλεονεκτήματα  Θέσπιση μονάδων για την μέτρηση της απόδοσης συγκεκριμένων διαδικασιών και υπηρεσιών Πληροφορικής (ROI, TCO)  Συσχέτιση πόρων με την βελτίωση συμφωνημένων δεικτών απόδοσης  ITIL (IS Governance Framework)  Μειονεκτήματα  Αδράνεια και αντίσταση σε κάθε μορφή αλλαγής  Δυσκολίες προσαρμογής

IS Governance  Προσεκτική εφαρμογή ISGF στον οργανισμό  Άμεσα οφέλη (quick win approach)  Εκπαίδευση στελεχών στο ISGF

IT Business Alignment  Ορισμός: Αντιστοιχία μεταξύ των στόχων της επιχειρηματικής λειτουργίας και των απαιτήσεων της Πληροφορικής  Καλύτερη επικοινωνία μεταξύ στελεχών IT και Business  Υλοποίηση ευέλικτων επιχειρηματικών πλάνων και πληροφοριακών αρχιτεκτονικών  Αποτελεσματική κατανομής του κόστους  Τοποθέτηση των IS σε σωστό περιβάλλον. (Χρήστες, Επιχείρηση, Αγορά)

IT Risk Management  Ορισμός Η διαχείριση του επιχειρηματικού κινδύνου που απορρέει από την εξάρτηση του οργανισμού από τα πληροφοριακά συστήματα στο βαθμό που θα λειτουργήσει ως αρωγός και όχι ως τροχοπέδη στην επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων του Οργανισμού

IT Risk Management  Προστατεύει τα «πληροφοριακά περιουσιακά στοιχεία» του οργανισμού  Κατανοεί τα οφέλη και τις απειλές των πληροφοριακών συστημάτων  Δημιουργεί βέλτιστες πρακτικές αντιμετώπισης κινδύνων

IT Risk Management  Βασικές Αρχές:  Αξιολόγηση  Σχεδιασμός & Ανάπτυξη  Εφαρμογή / Υλοποίηση  Παρακολούθηση  Απειλές και κίνδυνοι  Cyber crime  κατάρρευση υπολογιστών  Mμείωση της απόδοσης των υπολογιστών

IT Portfolio Management  Ορισμός: Η διαχείριση των εφαρμογών ενός οργανισμού με σκοπό την καλύτερη λήψη αποφάσεων για επενδυτικές στρατηγικές σχετικά με το IT

IT Portfolio Management  Στόχοι:  Αποτελεσματική διαχείριση του Καταλόγου Εφαρμογών  Συσχέτιση των εφαρμογών με Διαδικασίες και Ανθρώπους  Αξιολόγηση των Εφαρμογών με Metrics  Συσχέτιση εφαρμογών με μεθοδολογίες Λήψης Επιχειρηματικών Αποφάσεων  Μείωση κόστους εφαρμογών και των διαδικασιών συντήρησης τους

IT Portfolio Management  Βασική Δομή:  Συστατικό Εφαρμογής (Application Content layer)  Διαλειτουγικότητα Εφαρμογής (Interfacing layer)  Development / Packaging Εφαρμογής  Τεχνική Τοπολογία και Αρχιτεκτονική (Runtime topology layer)  Συμβολή του ITPM στο ITG  Συντήρηση και maintenance  Διαλειτουργικότητα και Integration  IT Business Alignment και Business Fusion

IT Change Management  Ορισμός: Δημιουργία του κατάλληλου πλαισίου μεθοδολογίας και διαδικασιών, προκειμένου το IT να υλοποιήσει ομαλά τις αλλαγές που υποδεικνύει τόσο το Business όσο και η εξέλιξη της τεχνολογίας  Εργαλεία:  IT service desk  Software change & configuration management (SCCM)

Συμπεράσματα  Το IS Governance:  Καθορίζει σχετικές διαδικασίες προωθώντας μία ποιοτική προσέγγιση για την επίτευξη επιχειρησιακής αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας στη χρήση των IT υποδομών  Δεν πρέπει να υπαγορεύει αλλά να υποστηρίζει τις διαδικασίες του οργανισμού  Βελτιώνει τα επίπεδα υπηρεσιών, την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας του IT  Αυξάνει τον έλεγχο της ποιότητας  Μειώνει το κόστος λειτουργίας  Αποτελεί τον απολογισμό των βέλτιστων πρακτικών