ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κατανόηση προφορικού λόγου Ι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Η ερώτηση στην διδασκαλία
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Μουσείο - Σχολείο Τι ακριβώς είναι μάθηση; Μάθηση είναι:
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Δρ. Τζάμου Αικατερίνη Φιλόλογος Πειραματικού Λυκείου Βαρβακείου Σχολής
Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Κοντές Ιωάννης ( ΑΕΜ :30650, γ εξάμηνο ) Τσιονάς Ιωάννης ( ΑΕΜ :30694, γ εξάμηνο )
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Η διαφήμιση ως πεδίο αναγνωστικής και συγγραφικής πρακτικής
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Η Παρέμβαση του Λογοθεραπευτή σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
Διονύσιος Βυθούλκας Διευθυντής-Φιλόλογος
ΤΠΕ & Γλωσσική διδασκαλία
ΤΠΕ και Φιλολογικά μαθήματα ΤΠΕ και Γραμματισμός
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
Σενάριο.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου
Διδασκαλία γλώσσας και περιεχομένου
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΔΟΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Γενικές αρχές Αφορά μικρές ηλικίες (5-8 ετών).
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου. Word: (Microsoft Office) Write: (Open Office) Ισχυρό μέσο διδασκαλίας. Δραστηριότητες προγύμνασης και εξάσκησης(drill.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό Σχολείο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Κατάκτηση της γλώσσας από το παιδί Ο γενικευτικός και αφαιρετικός χαρακτήρας της γλώσσας Το νόημα = σημαινόμενο του γλωσσικού σημείου συγκροτείται στη.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Προφορικός λόγος 2.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Ο λογοθεραπευτής και η λογοθεραπεία
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
5.Μέρη του ναού Κυρίως ναός-Νάρθηκας-Αύλειος χώρος
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Τι σημαίνει «γνωρίζω μια γλώσσα»;;;
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μοντέλα διδασκαλίας της γλώσσας Σχετίζονται με εκάστοτε θεώρηση και αντίληψη για γλώσσα και παιδαγωγικές και διδακτικές τάσεις που επικρατούν. Η διδακτική.
Η ερώτηση στην διδασκαλία Η ερώτηση έχει σημαντική θέση στη διδακτική διαδικασία Δημιουργία ενδιαφέροντος Εστίαση της μαθητική προσοχής σε συγκεκριμένο.
1. Ο χριστιανικός ναός Εισαγωγή.
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ
Χρόνος χρήσης ψηφιακών συσκευών
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κατανόηση προφορικού λόγου Ι Στρατηγικές στην κατανόηση προφορικού λόγου (Α.Ψάλτου, ΚΕΓ) Καταιγισμός ιδεών Προβλέψεις Χρήση παραγλωσσικών στοιχείων Προσοχή Επανάληψη Συνεργασία Στρατηγικές

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κατανόηση προφορικού λόγου ΙΙ Μεταφορά σε άλλη γλώσσα Σημειώσεις Επιβράβευση Χρήση κίνησης Ανάπτυξη πολιτισμικής αντίληψης Διαμεσολάβηση Ερωτήσεις

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κατανόηση προφορικού λόγου ΙΙΙ Επίπεδο Α΄ (αρχάριο) Πρώτη διδακτική πρόταση – Χρωματίζοντας ένα σκίτσο Ενδεικτική διάρκεια: 1- 2 διδακτικές ώρες Ομάδα-στόχος: παιδιά και ενήλικες Διδακτικός στόχος: κατανόηση οδηγιών Στρατηγικές: ενεργοποίηση προϋπάρχουσας γνώσης, σημειώσεις, χρήση αισθήσεων ή κίνησης, συνεργασία, μεταφορά Υλικό: 2 φωτοτυπίες ανά μαθητή Ενσωμάτωση δεξιοτήτων: παραγωγή προφορικού λόγου Βλ. http://www.greek-language.gr/greekLang/files/document/proposals/1_1.pdf

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Παραγωγή προφορικού λόγου Ι Στρατηγικές στην παραγωγή προφορικού λόγου (Α. Ψάλτου, ΚΕΓ) Ανασυνδυασμός Εξάσκηση σε πραγματικές συνθήκες Μεταφορά Εναλλαγή γλωσσικού κώδικα Παραγλωσσικά στοιχεία Χρήση συνώνυμης λέξης

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Παραγωγή προφορικού λόγου ΙΙ Αίτημα για διόρθωση λαθών Ομαδοποίηση λεξιλογίου Προετοιμασία προφορικού μηνύματος Αυτοαξιολόγηση Πρακτικές μνήμης με ακρωνύμια Εξάσκηση στους φθόγγους

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Παραγωγή προφορικού λόγου ΙΙΙ Επίπεδο Α' Πρώτη διδακτική πρόταση Ενδεικτική διάρκεια: 30 λεπτά Ομάδα στόχος: ενήλικες μαθητές Διδακτικός στόχος: παραγγελία φαγητού σε εστιατόριο Στρατηγικές: εξάσκηση στα φωνήματα, ανασυνδυασμός, εξάσκηση σε φυσικές περιστάσεις επικοινωνίας, αίτημα για βοήθεια από τον συνομιλητή, αξιοποίηση παραγλωσσικών στοιχείων, ερωτήσεις για επαλήθευση ή αποσαφήνιση, συνεργασία με συμμαθητές κτλ. Ενσωμάτωση δεξιοτήτων: κατανόηση γραπτού λόγου, παραγωγή προφορικού Υλικό: φύλλο εργασίας και κατάλογος παραγγελίας φαγητού Βλ. http://www.greek-language.gr/greekLang/files/document/proposals/3_1.pdf