Comenius- αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης και στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασής της.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΕΔΩΝ
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Ευρωπαϊκά Προγράμματα Υ.ΠΑΙΘ.Π.Α., 12 Νοεμβρίου 2012 Αγάθη Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος Γ΄ Αθήνας.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
1 ΕΥΡΩΠΑïΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Δια Βίου Μάθηση: Πραγματικότητες, Προκλήσεις και Προοπτικές στην Κύπρο και την Ευρώπη Απριλίου 2004 ¨ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
EΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ
Βασικοί παιδαγωγικοί όροι
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Αξιοποίηση του Erasmus+ από Οργανισμούς και Επιχειρήσεις
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εσπερινό Γυμνάσιο Σερρών και Λυκειακές Τάξεις Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης Εκπαιδευτικές Συμπράξεις Grundtvig 30 Απριλίου 2010 Παρουσίαση Ευρωπαϊκού Προγράμματος.
Βήμα 1 ο : Μελέτη άρθρων 6 & 9 Υ.Α / Γ2 (2769 τ.Β’ 2/12/2011)2769 τ.Β’ 2/12/2011 Βήμα 2 ο : Αιτήσεις μετακίνησης τουλάχιστον 1 μήνα πριν! Βήμα.
Συνάντηση γνωριμίας με τους γονείς της Α΄ Γυμνασίου, 20 Οκτωβρίου 2014.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων στην Κύπρο Λεμεσός, 21 Ιουνίου 2013.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Σχολικές δραστηριότητες ΄12 2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Η Ευρωπαϊκή στρατηγική για την εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Comenius- αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης και στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασής της.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ Τομεακά προγράμματα ComeniusErasmusLeonardoGrundtvig Σχολική εκπαίδευση Τριτοβάθμια εκπαίδευση Επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Εκπαίδευση ενηλίκων

Στρατηγικός στόχος του προγράμματος: ► Να συμβάλει, με τη δια βίου μάθηση, στην ανάπτυξη της Κοινότητας ως προηγμένης κοινωνίας βασισμένης στη γνώση, με βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη, ► να δημιουργήσει καλύτερες και περισσότερες θέσεις απασχόλησης και μεγαλύτερη κοινωνική συνοχή, παράλληλα, ► να διασφαλίσει, ικανοποιητική προστασία του περιβάλλοντος για τις μελλοντικές γενιές. ► Αποσκοπεί στην ενίσχυση των ανταλλαγών, της συνεργασίας και της κινητικότητας μεταξύ των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Κοινότητα ώστε να καταστούν παγκόσμιο σημείο ποιοτικής αναφοράς.

Για το σκοπό αυτό υποστηρίζεται η διακρατική συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, με την επιχορήγηση ► σχολικών συμπράξεων, ► πολυμερών σχεδίων, ► δικτύων και δράσεων διακρατικής κινητικότητας μαθητών και εκπαιδευτικού προσωπικού και ► δραστηριοτήτων ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης εκπαιδευτικών. Ιστοσελίδα: Ιστοσελίδα:

Σχολική Σύμπραξη μεταξύ των σχολείων : Lycée Général et Technologique Charles Augustin Coulomb –ANGOULEME, France (650 μαθητές) και Λύκειο Αρχαγγέλου «Απόστολος Μάρκος»

Lycée Général et Technologique Charles Augustin Coulomb –ANGOULEME, France

Renewable energy in its regional context – Ways out of the energy crisis

Περίληψη της πρότασης: ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Σκοπός μας είναι να εμπλέξουμε τους μαθητές σε αυτό το σημαντικό ζήτημα ενθαρρύνοντας τους να ερευνήσουν το θέμα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Στοχεύουμε στην παροχή ψηλής περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για τους μαθητές Προσδοκούμε στη δημιουργία θετικών στάσεων προς τη χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας

αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους ικανότητες αφού θα χρειαστεί: •να συζητήσουν, •να επεξηγήσουν •και να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα των ερευνών τους με διάφορους καινοτόμους τρόπους, χρησιμοποιώντας και τις γνώσεις που έχουν και που θα αποκτήσουν στις νέες τεχνολογίες στα ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να:

Συμμετέχουν ► 25 μαθητές από την Κύπρο κυρίως από την Α’ τάξη ► Πολλοί καθηγητές από πολλές ειδικότητες ► 22 μαθητές από την Γαλλία ► 2 Καθηγητές από την Γαλλία

Πρώτες δράσεις ► Ετοιμασία ερωτηματολογίου και μετάφραση του στα αγγλικά ► Το ερωτηματολόγιο θα δοθεί σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς ► Διάλεξη από τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Κύπρου Δρ. Λιουδάκη ► Επεξεργασία ερωτηματολογίου ► Πειράματα χημείας, ► Πράσινο Σπίτι

Επίσκεψη Μαθητών από τη Γαλλία ► Μαρτίου του 2010 ► 22 μαθητές και 2 καθηγητές ► Διάρκεια παραμονής – 10 μέρες ► Συνεργασία και αλληλοενημέρωση για τα αποτελέσματα ► Παρουσίαση των αποτελεσμάτων στους μαθητές στους γονείς και σε μέλη της κοινότητας -Συνέδριο ► Δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων και της επίσκεψης

Επίσκεψη Μαθητών από τη Γαλλία ► Εκπαιδευτικές Εκδρομές ► Ψυχαγωγικές Εξορμήσεις ► Δείπνα !!! ► Διαμονή !!! ► Μετακινήσεις

Επίσκεψη ομάδας μαθητών από τη Γαλλία στα πλαίσια του προγράμματος Comenius ΗμέραΔραστηριότηταΣχόλια 8 Μαρτίου Δευτέρ α Άφιξη 20:25 αεροδρόμιο Λάρνακας- Υποδοχή στο σχολείο Οι μαθητές παραλαμβάνονται από τις οικογένειες που θα τους φιλοξενήσουν. 9 Μαρτίου Τρίτη Καλωσόρισμα στο σχολείο-Σύντομη Εκδήλωση/Καλωσόρισμα στο Αμφιθέατρο. Να παρακολουθήσει μικρή ομάδα μαθητών. Παρουσίαση του σχολείου τους και της Angouleme. -Παρακολούθηση μαθημάτων (Γαλλικών, Αγγλικών, Ελληνικών) 10 Μαρτίου Τετάρτη Στο σχολείο: Ετοιμασία Συνεδρίου ( αμφιθέατρο ) και Συντονισμός των δύο ομάδων Αν χρειαστεί να παραμείνουν στο σχολείο μετά τις 1:35. Γεύμα στο σχολείο. 11 Μαρτίου Πέμπτη Επίσκεψη στη Λάρνακα (απόγευμα ελεύθερο) Μουσείο Πιερίδη, Κάστρο, Φοινικούδες, Γεύμα στη Λάρνακα, Επιστροφή στο σχολείο 1:35 12 Μαρτίου Παρασκευ ή Στο σχολείο: Συνέδριο Βραδινή Έξοδος -Παρουσίαση των εργασιών των δύο ομάδων στους μαθητές της Α’ τάξης (Πρόγραμμα Συνεδρίου). -Βραδινή Έξοδος όλης της ομάδας μαζί με τους γονείς και τους καθηγητές που μπορούν να έρθουν (εισηγήσεις) 13 Μαρτίου Σάββατο Ελεύθερο 14 Μαρτίου Κυριακή ΕκδρομήΕπίσκεψη στο Κολόσσι και Κούρειο. Βόλτα στον παραθαλάσσιο πεζόδρομο από Αμαθούντα προς Λεμεσό. Γεύμα στη Λεμεσό. Επιστροφή το απόγευμα στο Σχολείο. 15 Μαρτίου Δευτέρα Στο σχολείο (απόγευμα ελεύθερο) Παρακολούθηση Εκδήλωσης Γαλλοφωνίας (2 περιόδους) Παρακολούθηση μαθημάτων. (Μεταφορικό για Λευκωσία- προαιρετικό- souvenir) 16 Μαρτίου Τρίτη Στο σχολείο (απόγευμα ελεύθερο, ετοιμασία για αναχώρηση) Μέρα Καινοτομίας και Συνεδρίου –Ακολουθούν το πρόγραμμα του σχολείου. 17 Μαρτίου Τετάρτη Αποχαιρετισμός /Αναχώρηση από αεροδρόμιο Λάρνακας 10:20 Αναχώρηση από το σχολείο για Λάρνακα στις 8:00

Επίσκεψη των μαθητών μας στη Γαλλία ► Μάρτιο 2011 ► Ομάδα – πέραν των 20 μαθητών και 3 συνοδών ► 10 μέρες στην Angouleme ► Φιλοξενία των παιδιών από τους Γάλλους ► Συνεργασία και αλληλοενημέρωση για τα αποτελέσματα ► Παρουσίαση των αποτελεσμάτων στους μαθητές στους γονείς και σε μέλη της κοινότητας ► Δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων και της επίσκεψης

Σας Ευχαριστώ