ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Advertisements

Πολιτικές και θεσμικό πλαίσιο για την ελευθερία & ανεξαρτησία των μέσων ενημέρωσης Η επίγεια ψηφιακή τηλεόραση στην Ελλάδα: Νομικά ζητήματα και προκλήσεις.
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
Μαρία Σινάνη Αρ. Μητρώου: 07071
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)
ΑΓΝΗ ΜΠΟΥΡΑ ΤΑΞΙΑ ΠΕΤΡΙΤΖΙΚΛΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΕΥΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Jigsaw σημαίνει Puzzle Διερευνητική μάθηση-διδασκαλία
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Αλλαγές στο προφίλ των εφήβων που προσέγγισαν το Πρόγραμμα ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ κατά τη δεκαετία ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Χάρτης Ελλάδας για γονείς, από γονείς... elamazi.gr.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Αποτελέσματα Έρευνας με θέμα Η Χρήση των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών στην ΠΔΕ Μάιος 2006.
«Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς πρέπει να αντιδρούν οι τηλεθεατές;»
Η πορεία της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα Μηνάς Καρατζόγλου Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
 Δημοφιλή λειτουργικά συστήματα  Προτιμήσεις καταναλωτών  Ηλικίες που τα χρησιμοποιούν  Την διάρκεια χρήσης συσκευών  Αντικατάσταση συσκευών  Κριτήρια.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
KOYIZ ΓΝΩΣΕΩΝ Από τους μαθητές του Ε2.
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Κριτήρια επιλογής του θέματος
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΗΛΙΑΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΠΟΥΖΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΟΥΠΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΙΟΥ

Το θέμα της έρευνας είναι: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ. Οι νέοι σήμερα ενημερώνονται στον ελεύθερο χρόνο τους από τα ΜΜΕ. Ως ΜΜΕ ορίζουμε την τηλεόραση, το διαδίκτυο, το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ Α΄ : ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ- ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ Ξεκινώντας το νέο πρόγραμμα χωριστήκαμε σε ομάδες. Κάθε παιδί σε μια ομάδα είχε αναλάβει έναν ξεχωριστό ρόλο για την οργάνωση και τη προετοιμασία κάθε δραστηριότητας και εργασίας. Στην πρώτη μας εργασία, εργαστήκαμε όλοι μαζί και πετύχαμε το στόχο μας τόσο στην οργάνωση όσο και στη παρουσίαση. Στο επόμενο μάθημα μέσα από τη προηγούμενη εργασία συγκρίναμε τα κοινά στοιχεία των ομάδων με αποτέλεσμα να μπορέσουμε να κατευθυνθούμε επιτυχώς στην αμέσως επόμενη εργασία , κατά την οποία ο τρόπος συνεργασίας που είχαμε, μας οδήγησε στην επίτευξη ενός άρτιου αποτελέσματος. Πέρα από αυτά όμως, στην αρχή του project αντιμετωπίσαμε κάποια προβλήματα προσαρμογής καθώς τα άτομα από τα οποία αποτελείτο η ομάδα μας δεν ήταν οικεία μεταξύ τους.

Ευτυχώς όμως με λίγη καλή θέληση καταφέραμε να γνωριστούμε καλύτερα, καθώς και να μάθουμε να συνεργαζόμαστε. Σημαντικό ρόλο στη καλή λειτουργία του προγράμματος έπαιξε η καθοδήγηση και η βοήθεια που μας δόθηκε από τους καθοδηγητές του project, οι οποίοι μας πλησίασαν και προσπάθησαν να λύσουν κάθε απορία μας καθώς και να μας βοηθήσουν, σε κάθε δυσκολία που μας παρουσιάστηκε. Τέλος ελπίζουμε η ομαδική μας εργασία, να είναι ευχάριστη και κατανοητή σε όλους τους συμμαθητές μας και υποσχόμαστε να βάλουμε τα δυνατά μας και να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να πετύχουμε το τελικό στόχο μας.

Μέχρι την ενασχόλησή μας με το project “διαχείριση χρόνου’’, η αντιμετώπιση εκ μέρους μας του θέματος δεν ήταν αυτή που έπρεπε . Αν την αξιολογούσα θα έλεγα ότι μέχρι τώρα διαχειριζόμασταν το χρόνο μας επιπόλαια. Δεν βάζαμε στόχους –προτεραιότητες, δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι κάθε φορά στις υποχρεώσεις μας όπως έπρεπε και ένα μεγάλο μέρος του χρόνου μας πήγαινε χαμένο.

Η ωφέλεια που αποκομίσαμε σε προσωπικό επίπεδο είναι ότι βελτιώσαμε πάρα πολύ τη διαχείριση του χρόνου μας ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα: 1.στοχοθεσία 2.καταγραφή υποχρεώσεων εβδομάδας/μήνα 3.καταγραφή χρονοβόρων ενεργειών 4.σχεδιασμός εβδομαδιαίου προγράμματος 5.εύρεση τρόπων εξοικονόμησης- τρόπου διαβάσματος 6.ιεράρχηση προτεραιοτήτων

Θα συμβουλεύαμε ένα νέο άνθρωπο να δώσει ιδιαίτερη σημασία στη σωστή διαχείριση του χρόνου του γιατί αυτό σημαίνει παραγωγικότητα, συνέπεια, ποιότητα στην εργασία και τη ζωή μας γενικά, και λιγότερο άγχος. Επαγγελματικά η σωστή διαχείριση χρόνου είναι το κλειδί για την ανταπόκριση στο απαιτητικό σύγχρονο περιβάλλον εργασίας. Η ομάδα προσπάθησε όσο ήταν δυνατόν να διαχειριστεί το χρόνο της ορθολογικά. Άλλοτε τα κατάφερε, άλλοτε όχι.

Οι καθυστερήσεις στην υλοποίηση συγκεκριμένων εργασιών επηρέασαν μερικώς την πορεία των εργασιών του project, χωρίς ωστόσο να μας βγάλει εκτός χρονοδιαγράμματος. Θεωρούμε ότι τα περιθώρια απόκλισης από το προγραμματισμένο χρόνο εργασίας ήταν μέσα στα επιτρεπτά πλαίσια. Ο χρόνος που χρειάστηκε για κάθε δραστηριότητα ήταν ανάλογος με τις απαιτήσεις μας. Ο ρόλος του καλού συντονιστή ήταν ιδιαίτερα σημαντικός για την απόδοση της ομάδας και τη διαχείριση του χρόνου του προγράμματος . Από τον καλό συντονισμό εξαρτάται κατά ένα μεγάλο ποσοστό η επιτυχία του project.

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Η τηλεόραση θα λέγαμε ότι είναι μια διαχρονική αξία στην ενημέρωση. Είναι το μέσο με τη βαθύτερη διείσδυση στα λαϊκά στρώματα, είναι χαμηλού κόστους, υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης από όλους, υπάρχει πληθώρα τηλεοπτικών σταθμών, κρατικών και ιδιωτικών οπότε υπάρχει και ελευθερία επιλογής. http://libraryPanteioν.pr8080/dspace/bitstream «Eξέλιξη τηλεθέασης σε 6 τηλεοπτικούς σταθμούς 1996-2006» http://www.edunea.grindex.php/2011-01-31 «Τηλεόραση και αγωγή παιδιού»

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Το διαδίκτυο γνωρίζει ιδιαίτερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια ιδιαίτερα στους νέους. Ακόμα δεν έχει τον ίδιο βαθμό διείσδυσης στα λαϊκά στρώματα με την τηλεόραση, είναι ακόμα σχετικά υψηλού κόστους, υπάρχει δυνατότητα εύκολης πρόσβασης, υπάρχει τεράστιος αριθμός δικτυακών τόπων ενημερωτικού περιεχομένου και επομένως πλουραλισμός στην ενημέρωση. http://www.observatory.gr/files/meletes/Y14EEU_A100312_TX. Παρατηρητήριο για τη κοινωνία της Πληροφορίας. «Έρευνα για το προφίλ των χρηστών του internet στην Ελλάδα».

ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Το ραδιόφωνο είναι το παλαιότερο, το φθηνότερο και το πλέον διαδεδομένο μέσο μαζικής ενημέρωσης έχει όμως αντικατασταθεί κυρίως από την τηλεόραση Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες οι νέοι χρησιμοποιούν το ραδιόφωνο κατά κύριο λόγο για ψυχαγωγία και όχι για ενημέρωση. www.focus.gr/includes/download2.asp?file=rad_qpr_the_20110110-20110410.pdf&size=137886 Ερευνα ακροαματικότητας ραδιοφωνικών σταθμών

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ –ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζουν μια σταθερή μείωση της κυκλοφορίας τους. Οι νέοι άνθρωποι τους έχουν γυρίσει την πλάτη. Σταδιακά φαίνεται ότι η έντυπη ενημέρωση χάνει έδαφος και επιρροή χάριν του διαδικτύου. Κύριες αιτίες είναι η αμεσότητα των άλλων μέσων μαζικής ενημέρωσης , η ζωντάνια της εικόνας της τηλεόρασης και του διαδικτύου, η μειωμένη διάθεση για διάβασμα και βεβαίως το κόστος αγοράς . www.dmpress.gr. Kυκλοφορίες εφημερίδων και περιοδικών.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Σκοπός της έρευνας είναι να καταγραφεί το ποσοτικό χαρακτηριστικό του ελεύθερου χρόνου των νέων σήμερα, ποιο από τα ΜΜΕ προτιμούν και κατά πόσον είναι ευχαριστημένοι από την ενημέρωση που τους προσφέρεται. Σχεδιάστηκε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο που δόθηκε για συμπλήρωση σε 100 περίπου νέους ηλικίας από 14-25 ετών. Τα ερωτηματολόγια συγκεντρώθηκαν ελέγχθηκαν για την ορθότητα της συμπλήρωσής τους και ταξινομήθηκαν κατά φύλλο.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Από την επεξεργασία των ερωτηματολογίων της έρευνας προέκυψαν τα παρακάτω αποτελέσματα: Ο ελεύθερος χρόνος των νέων είναι κατά μέσον όρο 1 και ½ ώρα τις καθημερινές και 5 ώρες τα Σαββατοκύριακα. Οι νέοι σήμερα χρησιμοποιούν σε ποσοστό 60% το διαδίκτυο για να ενημερωθούν. Το 30% χρησιμοποιεί την τηλεόραση, το 5% το ραδιόφωνο και το υπόλοιπο 5% τις εφημερίδες και τα περιοδικά. Τα αγόρια χρησιμοποιούν περισσότερο το διαδίκτυο από τα κορίτσια. Τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 57% αγόρια και 43% κορίτσια. Οι νέοι δεν είναι ικανοποιημένοι σε ποσοστό 80% από την ποιότητα της ενημέρωσης. Το ποσοστό αυτό κατά φύλλο είναι 78% για τα αγόρια και 82% για τα κορίτσια.