ΘΕΜΕΛΙΏΔΗ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΉ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΉ ΑΝΆΠΤΥΞΗ Εισαγωγή στην Έρευνα 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (ΕΕ) Κύκλος σεμιναρίων για τις ΕΕ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
FPP Evidence Informed Practice.  Η ενσωμάτωση των καλύτερων ερευνητικών αποδείξεων με κλινική εμπειρία και τις αξίες του ασθενούς  Η Κλινική Πρακτική.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Τοπικό Εργαστήρι κατάρτισης SHARP
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Περιφερειακή Πολιτική EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Έγγραφα εργασίας Εκ των προτέρων Αξιολόγηση - Δείκτες Α. Σίμου Μονάδα Αξιολόγησης Γενική Διεύθυνση.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε.. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ & Η ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.1 Πρότυπα για τον καθορισμό του περιεχομένου της κατάρτισης.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Η Εκπαίδευση του Ασθενή. Στόχοι της Εκπαίδευσης του Ασθενή Πρόληψη της ασθένειας Προαγωγή της υγείας Προαγωγή γνώσεων που αφορούν την ασθένεια, τη διατροφή,
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 3: Νοσηλευτική Διεργασία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
► Η επιλογή του θέματος της έρευνας ► Ερευνητικά προβλήματα ► Διαθέσιμες πηγές ερευνητικών προβλημάτων ► Αξιολόγηση και διατύπωση ερευνητικού προβλήματος.
► Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Έρευνα ► Ορισμοί ► Χαρακτηριστικά επιστημονικής έρευνας ► Τύποι της έρευνας ► Η χρησιμότητα της έρευνας στο χώρο της υγείας.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Το κόστος Ποιότητας    
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Εισαγωγή στη Στατιστική για τις Βιοεπιστήμες
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Για τις παρεμβάσεις σας
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΕΛΙΏΔΗ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΉ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΉ ΑΝΆΠΤΥΞΗ Εισαγωγή στην Έρευνα 1

Στόχοι μαθήματος  Εισαγωγή στην έρευνα και το ρόλο της στην υγειονομική περίθαλψη  Κατανόηση της σημασίας, της επιστημονικά, τεκμηριωμένης έρευνας  Αναγνώριση πηγών για την έρευνα στην υγεία Copyrights of Parkway College of Nursing & Allied Health, BSc (Hons) Diagnostic Radiography and Imaging, Version 1.0 (170910)

Τι θα κάνουμε σήμερα  Επισκόπηση της έρευνας  Εμπλοκή με τη διαδικασία της έρευνας (δραστηριότητα)  Εισαγωγή στην αποδεικτικά τεκμηριωμένη έρευνα, στην πράξη  Εξετάζοντας τις πηγές αποδεικτικών στοιχείων Copyrights of Parkway College of Nursing & Allied Health, BSc (Hons) Diagnostic Radiography and Imaging, Version 1.0 (170910)

Τι είναι έρευνα??  Η επιδίωξη της γνώσης  Συστηματική έρευνα για να διαπιστωθούν αποτελέσματα  Προσεκτικά και συστηματικά μέσα επίλυσης των προβλημάτων Copyrights of Parkway College of Nursing & Allied Health, BSc (Hons) Diagnostic Radiography and Imaging, Version 1.0 (170910)

Στον τομέα της υγείας????  Αναζήτηση γνώσης  Επαγγελματική αξιοπιστία και εξέλιξη  Ανάπτυξη, της αποδεικτικά τεκμηριωμένης έρευνας  Η βελτίωση της περίθαλψης των ασθενών  Σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας  Για να κατανοήσουμε την ερευνητική διαδικασία και στη συνέχεια να μπορούμε να αξιολογούμε την έρευνα Copyrights of Parkway College of Nursing & Allied Health, BSc (Hons) Diagnostic Radiography and Imaging, Version 1.0 (170910)

Τι ψάχνουμε ????  Ανατομία  Εμβιομηχανική  Φυσιολογία  Φαρμακολογία  Προϋποθέσεις / Παθολογία  Δοκιμές  Παρεμβάσεις / θεραπείες  Φροντίδα του ασθενούς  Αποτελέσματα

Διαδικασία της έρευνας Φάση 1: Εννοιολογική  Βήμα 1: Διατύπωση και καθορισμός των ορίων του ερευνητικού προβλήματος / ερώτηση  Βήμα 2: Ορισμός του σκοπού της έρευνας  Βήμα 3: Ανασκόπηση σχετικής βιβλιογραφίας  Βήμα 4: Διατύπωση υποθέσεων και ορισμός μεταβλητών Βήματα

Διαδικασία της έρευνας Φάση 2: Σχεδιασμός μελέτης  Βήμα 5: Επιλογή ερευνητικού σχεδίου  Βήμα 6: Επιλογή του δείγματος και του πληθυσμού  Βήμα 7: Ορισμός μεθόδων για να μετρηθούν οι μεταβλητές της μελέτης  Βήμα 8: Σχεδιασμός τρόπου δειγματοληψίας  Βήμα 9 : Συμπλήρωση και αναθεώρηση του ερευνητικού σχεδίου  Βήμα 10: Εκτέλεση πιλοτικής μελέτης Βήματα

Διαδικασία της έρευνας Φάση 3: Εμπειρική φάση  Βήμα 11 : Συλλογή δεδομένων  Βήμα 12: Προετοιμασία των δεδομένων για ανάλυση Βήματα

ΔΙΑΔΙΑΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ  ΦΑΣΗ 4: Αναλυτική  Βήμα 13 : Ανάλυση των δεδομένων  Βήμα 14: Ερμηνεία των αποτελεσμάτων  ΦΑΣΗ 5: Διάδοσης  Βήμα 15: Ανακοίνωση αποτελεσμάτων  Βήμα 16: Χρησιμοποίηση των ευρημάτων

Άσκηση σε ομάδες Σχεδιάστε τις επόμενες διακοπές σας  Σκεφτείτε όλα τα πράγματα που χρειάζεται να κάνετε από την αρχή μέχρι το τέλος για να σχεδιάσετε τις διακοπές σας  Λίστα  Επιστροφή σε λίγα λεπτά

Ερωτήσεις ??????  Σχεδιασμός Τι είδους διακοπές θέλουμε; Αθλητισμός Παραλία Πολιτιστικά Ταξιδεύοντας Πού θέλουμε να πάμε; Χώρα Καιρός Τοπική / μακριά  Τι ερευνάμε ή θέλουμε να μάθουμε;  Ποιες ομάδες του πληθυσμού πρέπει να μελετήσουμε;  Που θέλουμε να διεξάγουμε την έρευνα;

Ερωτήσεις ??????  Πόσες αποσκευές μπορούμε να πάρουμε?  Πώς θα ταξιδεύουμε; Αεροπλάνο Βάρκα Αυτοκινήτων Τρένου Ελικόπτερο  Πόσο θα κοστίσει;  Πόσο μπορούμε να πληρώσουμε;  Κατανόηση της διαδικασίας  Λαμβάνοντας υπόψη τα όριά σας

Ερωτήσεις ??????  Σχεδιασμός  Πόσοι άνθρωποι θα πάνε; Ενήλικες / ηλικιωμένοι / παιδιά και βρέφη  Σχεδιαγράμματα  Τι βιβλία/οδηγούς χρειαζόμαστε; Μας αρέσουν? Είναι χρήσιμοι; Lonely Planet Αυτόπτης μάρτυρας οδηγός  Τι πιστεύουν οι άλλοι; Διαδίκτυο - ξεναγοί Σχεδιασμός Πληροφορίες που απαιτούνται Προηγούμενες μελέτες / γνώμη

Ερωτήσεις ??????  Λίγο πριν πάτε Τι πρέπει να κάνουμε; Ρούχα Εξοπλισμός Επίσημη πράγματα  Προσδοκίες Τι πρόκειται να δείτε και να κάνετε; Θα μας αρέσει αυτό; Και αν δεν είναι αυτό που θέλουμε; Τι και αν πάει στραβά?  Προετοιμασία για να αναλάβεις την έρευνα  Αναμενόμενα αποτελέσματα ή θέματα σχετικά με τη διαδικασία  Υπόθεση

Ερωτήσεις ?????? Αντανάκλαση Τι ήταν καλό; Ποιο ήταν το κακό; Θα πάμε πάλι; Αν δεν είναι, πού μπορεί να πάμε την επόμενη φορά; Μνήμες Φωτογραφίες - τι εκπροσωπούν; Πώς μπορούμε να τις μοιραστούμε με άλλους; Οδηγός βιβλία - ήταν κανένα καλό; Αναμνηστικά - τι σημαίνουν; Σχεδιασμός των επόμενων διακοπών...  Αποτελέσματα της έρευνας  Προβληματισμός σχετικά με τη διαδικασία  Σύνταξη έκθεσης για την έρευνα και τη διάδοση των αποτελεσμάτων  Προγραμματισμός μελλοντικών ερευνών

 Για …. λεπτά  Σύντομη επιστροφή Διάλλειμα 17 Copyrights of Parkway College of Nursing & Allied Health, BSc (Hons) Diagnostic Radiography and Imaging, Version 1.0 (170910)

Introduction to Evidence Based Practice  Η ενσωμάτωση των βέλτιστων στοιχείων της έρευνας στην κλινική εμπειρία και τις αξίες των ασθενών  Είναι μια προσέγγιση για τη λήψη αποφάσεων στην οποία ο κλινικός χρησιμοποιεί τα καλύτερα διαθέσιμα στοιχεία, σε συνεννόηση με τον ασθενή, και αποφασίζει την επιλογή που ταιριάζει καλύτερα στον ασθενή

Evidence-Based Practice  Επισκόπηση  Σύνδεση με κοινά παραδείγματα από διαφορετικά επαγγέλματα

Δραστηριότητα 2  Από πού????????

Πηγές  Βιβλία  Άρθρα / περιοδικά  Ιστοσελίδες  Συνέδρια / περιλήψεις  Συνάδελφοι  Κατευθυντήριες γραμμές  Κλινικές υπηρεσίες ελέγχου  Συμβουλές από ειδικούς  Επαγγελματικοί φορείς  Grey literature

Συνοπτική παρουσίαση της σημερινής μάθησης  Όλες οι ερωτήσεις / σημεία που πρέπει να διευκρινιστούν?  Θα πρέπει να εξετάσουμε την έρευνα με περισσότερες λεπτομέρειες  Σκεφτείτε……………………..

Βιβλιογραφία  Καρδάση, Σ. Α. (2007) Μεθοδολογία έρευνας- Εφαρμογές στο χώρο της Υγείας : 3 η έκδοση, Βήτα  Copyrights of Parkway College of Nursing & Allied Health, BSc (Hons) Diagnostic Radiography and Imaging, Version 1.0 (170910)