1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Advertisements

ΛΕΒΕΝΤΟΥΛΑ ΚΑΜΑΤΑΚΗ Δ2 1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΒΟΡΙΓΙΝΕΣ.
Λευτέρης Δάλπης Δ’2 1ο Πειραματικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Μαρία Αμπατζή, 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο, Δ2,
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ
ΦιλανδIα Μαρία Ιωσήφ.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ
1ο Πρώτο Πρότυπο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2014 Τάξη Δ2
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά
Γνωριζοντασ την ιαπωνια
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Πρόγραμμα επιμόρφωσης ενηλίκων Sokrates- Grundtvig, Volkshochschule Schrobenhausen e. V. ΑΡΧΑΙΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.
Παιχνίδια με τις γεωγραφικές συντεταγμένες
HELLO! JAPAN 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης Δ2 - Γιώργος Καρανάσιος
ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Δ ΙΑΠΩΝΙΑ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Δ
Αντρέας Παναγιώτου ΣΤ΄2
Διδακτική Επίσκεψη στη Βιολογία Προστατευόμενη περιοχή λιμνών Κορώνειας – Βόλβης 6/12/2013.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
ΙΑΠΩΝΙΑ - JAPAN 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
To Ιράν!!! 1ο μέρος Νικολέτα Ιωάννα Άννα.
Ιταλία Η Ιταλική Δημοκρατία ή Ιταλία είναι χώρα της νότιας Ευρώπης, αποτελούμενη από μία χερσόνησο σε σχήμα μπότας και δύο μεγάλα νησιά στη Μεσόγειο θάλασσα:
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Α.Π.Θ ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΑΣΑΚΗΣ Ε΄2
Αρχαία Θέατρα Γιάννης Βαρής 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Ε’ – 2015.
Γεώργιος Καρφής Άννα-Μαρία Σιδηροπούλου Αθηνά Γκανά
Κρήτη Λεωνίδας Κραλίδης 1ο Πειραματικό Θεσσαλονίκης Τμήμα Ε2
Χαβάη Τα νησιά Χαβάη βρίσκονται στον Ειρηνικό, έχουν πληθυσμό και πρωτεύουσά τους τη Χονολουλού με κατοίκους.
Κλιματικέσ ζωνεσ ΜΑΡΘΑ.
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
Λευτέρης Δάλπης 1 ο πρότυπο Πειραματικό Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Τάξη: Ε’ Η Κρήτη.
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
Η Πόλη της Πάφου Θέση Ιστορία Πληθυσμός Πολιτιστικές εκδηλώσεις
Τα κάστανα Ευστράτιος Ευάγγελος Σωτηριάδης Τσώτσης 1ΟΠρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης τμήμα Δ2 Σχολικό έτος Π.Τ.Δ.Ε. – Α.Π.Θ.
ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Λευτέρης Δάλπης 1 ο πρότυπο Πειραματικό Π.Τ.Δ.Ε -Α.Π.Θ Τάξη: Ε’
Κεφάλαιο 17ο : Το κλίμα της Ελλάδας Στο κεφάλαιο αυτό θα μάθετε:
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Μουσεία και Θέατρα της Λεμεσού Ηλιάνα Αχιλλέως. Μουσεία Αρχαιολογικό επαρχιακό μουσείο: Το Επαρχιακό Αρχαιολογικό Μουσείο Λεμεσού ιδρύθηκε στα 1948 και.
Γεωγραφία Χρήστος Γκαρτζονίκας. Έκταση - Πληθυσμός  Με έκταση τετραγωνικά χιλιόμετρα, η Ουκρανία είναι η 44η μεγαλύτερη χώρα στον κόσμο.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
Το κλίμα της Ευρώπης Παναγιώτης Αυγουστίδης 5 ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Παραδοσιακοί Χοροί. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)
Αυτόχθονες λαοί- Πάπουα Όνoμα: Αντριάνα Θεοχαρίδου Tάξη: Στ΄2 Μάθημα: Νέα Ελληνικά.
ΒΙΕΤΝΑΜ.
ΠΟΛΩΝΙΑ ΠΟΛΩΝΙΑ ΖΗΣΗΣ ΚΩΣΤΑΚΗΣ & ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΤΑΤΟΥΚΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Έτσι έχουμε Ψυχρό κλίμα Εύκρατο κλίμα Τροπικό κλίμα Εύκρατο κλίμα
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ Η ΑΛΛΙΩΣ…Suomi.
Αυτή η εργασία χορηγείτε από το πρόγραμμα BACK TO THE PAST.
Μετάβαση από το Δημοτικό
ΕργασΙα με θεμα: «ολλανδια»
ΙΑΠΩΝΙΑ.
Χριστούγεννα σε ολόκληρο τον κόσμο
Τα κράτη της Βόρειας Αμερικής
Μια εργασία του: Παντελή Μάρη Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κωνσταντίνα Μαλάμου
Παρουσίαση: «ονοματεπώνυμο σπουδαστών»
Οι κλιματικές ζώνες της Γης
Άντρεα Παπαϊωακείμ Σταύρη Χίντικου
ΕΛΛΑΔΑ Μια εργασία του μαθητή: Αλέξανδρου Παπαγεωργίου
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Κολομβία Η Κολομβία είναι χώρα που βρίσκεται στην βορειοδυτική γωνία της Λατινικής Αμερικής, με έκταση τ.χλμ. και πληθυσμό κατοίκους.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Αγίων Τριμιθιάς Χρίστος Τομάζος Στ΄2
ΓΕΡΜΑΝΙΑ DEUTSCHLAND.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ ΙΑΠΩΝΙΑ ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΑΣΑΚΗΣ 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ 2013-2014 Δ2

Αυτοκρατορική Οικογένεια Ο Αυτοκράτορας Ακιχίτο, ο 125ος Αυτοκράτορας της Ιαπωνίας, ανέβηκε στο θρόνο το 1989. Τα μέλη της Αυτοκρατορικής Οικογένειας διατηρούν επαφή με πολίτες από όλη την Ιαπωνία, όπως για παράδειγμα με τους πληγέντες από φυσικές καταστροφές, ενώ στις αρμοδιότητες τους περιλαμβάνεται και η προώθηση των διεθνών σχέσεων της χώρας.

Αυτοκρατορική Οικογένεια (2) Επίσης συμμετέχουν ενεργά σε ακαδημαϊκές δραστηριότητες και μεριμνούν για την προστασία της πολιτιστικής παράδοσης του έθνους.

Εθνική Σημαία (Χινομαρού) Ο κόκκινος κύκλος στην Ιαπωνική σημαία συμβολίζει τον ήλιο και η σημαία ονομάζεται Χινομαρού, που σημαίνει «κύκλος του ήλιου».

Εθνικός Ύμνος (Κιμιγκαγιό) Αν και η μουσική σύνθεση του εθνικού ύμνου της Ιαπωνίας έγινε στα τέλη του 19ου αιώνα, οι στίχοι του προέρχονται από ένα waka (πολύ παλιό είδος ποιήματος). Αναφέρεται στην ευχή η ευημερία της χώρας να συνεχιστεί για αιώνες, μέχρι τα μικρά βότσαλα να γίνουν βράχια και να καλυφθούν από βρύα.

Φυσικό Περιβάλλον & Γεωγραφία Η Ιαπωνία είναι ένα νησιωτικό σύμπλεγμα το οποίο εκτείνεται από το βορρά προς το νότο και ως εκ τούτου παρουσιάζει μεγάλες κλιματικές διαφοροποιήσεις κατά περιοχές: από υποαρκτικό κλίμα στο βορρά, μέχρι εύκρατο και υποτροπικό στο νότο. Το τοπίο αλλάζει τελείως κάθε εποχή.

Φυσικό Περιβάλλον & Γεωγραφία (2) Μεγαλύτερος ποταμός: Σίνανο (367χλμ) Μεγαλύτερη λίμνη: Μπίουα (670 τ. χλμ) Μεγαλύτερος υδροβιότοπος: Κούσιρο (18.300 εκτάρια) Υψηλότερο βουνό: Φούτζι (3.776μ)

Φυσικό Περιβάλλον & Γεωγραφία (3) Υπάρχουν πέντε νησιά στην Ιαπωνία Οκινάουα Κιούσου Σικόκου Χόνσου Χοκάιντο Η πρωτεύουσα της Ιαπωνίας είναι το Τόκυο Τα πουλιά της Ιαπωνίας λέγονται Μιναμιτορισίμα Η Ιαπωνία βρέχεται από τον Ειρηνικό Ωκεανό, το Ιαπωνικό Αρχιπέλαγος και την Ανατολική Σινική Θάλασσα

Φυσικό Περιβάλλον & Γεωγραφία (4) Έκταση: 378.000 τ. χλμ. περίπου Πληθυσμός: 128 εκ. περίπου Μήκος (βορράς – νότος): 3.000 χλμ. περίπου Μήκος (ανατολή – δύση): 3.000 χλμ. περίπου Σύνολο ακτογραμμής: 34.000 χλμ. περίπου

Φυσικό Περιβάλλον & Γεωγραφία (5) Τα ¾ σχεδόν της Ιαπωνίας είναι ορεινά. Το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού κατοικεί σε οροπέδια ή στις εκβολές των ποταμών κι έτσι οι πόλεις έχουν μεγάλο αριθμό κατοίκων. Οι μεταβολές της θερμοκρασίας είναι ήπιες και ομαλές. Η περίοδος των βροχών, που διαρκεί έξι εβδομάδες, σηματοδοτεί την έναρξη του καλοκαιριού, ενώ αρκετές είναι και οι περιοχές με χιονισμένους χειμώνες.

Στέγαση, Διατροφή και Ενδυμασία Ο σημερινός τρόπος ζωής της Ιαπωνίας είναι μια μίξη των παραδοσιακών ιαπωνικών εθίμων και του σύγχρονου δυτικού τρόπου ζωής. Αυτό φαίνεται στον τρόπο που μαγειρεύουμε,στα σπίτια μας αλλά και στον τρόπο που ντυνόμαστε.

Στέγαση, Διατροφή και ενδυμασία (2) Στέγαση, Διατροφή και ενδυμασία (2) Το ιαπωνικό σπίτι: Σε ένα παραδοσιακό σπίτι κάθεσαι πάνω σε στρώματα τατάμι που βρίσκονται στο πάτωμα .Το ίδιο δωμάτιο μπορεί να μετατραπεί σε τραπεζαρία τοποθετώντας ένα μόνο τραπέζι,ή σε κρεβατοκάμαρα στρώνοντας ένα τραπέζι φουτόν. Μπορεί πλέον στα σύγχρονα σπίτια να υπάρχουν και δωμάτια δυτικού τύπου εκτός από τα τατάμι,ωστόσο,όλοι εξακολουθούν να αφήνουν τα παπούτσια τους στην πόρτα πριν την είσοδο στο σπίτι.

Στέγαση, Διατροφή και ενδυμασία (3) Το κιμονό: Παλαιότερα,οι Iάπωνες φορούσαν κιμονό όλη την ημέρα.Σήμερα,φοράμε συνήθως ρούχα δυτικού τύπου ενώ τα κιμονό μόνο σε ιδιαίτερες περιστάσεις και γιορτές.Φοράμε επίσης κιμονό όταν συμμετέχουμε σε παραδοσιακές πολιτιστικές δραστηριότητες όπως είναι ο ιαπωνικός χορός, η τελετουργία της ανθοδετικής ή η τελετή του τσαγιού.

Στέγαση, Διατροφή και ενδυμασία (4) Ιαπωνικό φαγητό:Ένα τυπικό οικογενειακό γεύμα αποτελείται από ένα μπολ με ρύζι, σούπα μίσο και ορισμένα συνοδευτικά. Το σούσι και η τεμπούρα είναι ευρέως διαδεδομένα πιάτα. Συνήθως τρώνε μπάλες ρυζιού που ονομάζονται ονίγκιρι σαν σνακς.

Εκπαίδευση Στην Ιαπωνία, ξεκινάνε το σχολείο στην ηλικία των έξι ετών. Πέρα από τα μαθήματα υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι να μελετάνε. Το σχολείο τους παρέχει το γεύμα τους και τρώνε όλοι μαζί. Το μενού είναι κάθε μέρα διαφορετικό αλλά πάντα ισορροπημένο και υγιεινό. Κάθε τάξη έχει 30 με 40 μαθητές και υπάρχουν πολλά μαθήματα. Την Ετήσια Ημέρα Αθλητισμού οι μαθητές παρουσιάζουν θεατρικά έργα ή χορούς που έχουν δημιουργήσει οι ίδιοι.

Εκπαίδευση (2) Είναι πάντα συναρπαστικό να βλέπει κανείς από κοντά πως φτιάχνονται τα ζαχαρωτά ή τα αυτοκίνητα, μαθαίνοντας ταυτόχρονα πράγματα που είναι αδύνατον να διδαχθούν στην τάξη. Το φθινόπωρο και την άνοιξη, όταν είναι ο καιρός καλός οι μαθητές πηγαίνουν εκπαιδευτικές εκδρομές και πάντα όλοι φέρνουν μαζί τους σπιτικά ομπέντο, ή γεύμα σε πακέτο.

Εκπαίδευση (3) Στο δημοτικό και το γυμνάσιο η σχολική χρονιά ξεκινά τον Απρίλιο και ολοκληρώνεται την Μάρτιο του επόμενου έτους

Αθλητισμός Όλα τα αθλήματα είναι διαδεδομένα στην Ιαπωνία. Οι παλαιστές του Σουμό φορούν μονάχα μεγάλες υφασμάτινες ζώνες και έχουν τα μαλλιά τους μαζεμένα σε κότσο όπως συνηθιζόταν στην αρχαιότητα. Το Τζούντο όπως όλα τα παραδοσιακά είδη μπούντο διδάσκει τον αλληλοσεβασμό και εκπαιδεύει το πνεύμα. Το κυούντο είναι ένα παλιό είδος τοξοβολίας, με μοναδικά παραδοσιακά τόξα.

Αθλητισμός(2) Όπως είναι γνωστό βοηθά στην αυτοσυγκέντρωση και την αποφασιστηκότητα. Το Κέντο ξεκίνησε ως μία μέθοδος εκπαίδευσης των σαμουράι στην ξιφασκία. Οι αθλητές του Καράτε εξασκούν τις γροθιές και λακτισματά τους μέσω μιας αλληλουχίας κινήσεων που ονομάζονται κατά.

Ιαπωνικά Στην ιαπωνική γραφή χρησιμοποιούν τρεις ειδών χαρακτήρες:τα κάτζι, τα κατακάνα και τα χιραγκάνα.Τα ονόματα των σταθμών των τρένων γράφονται με κάτζι, χιραγκάνα και Αγγλικά ώστε να μπορούν να τα διαβάσουν όλοι.Τα κατακάνα χρησιμοποιούνται για τη γραφή των λέξεων που εισάγονται στα Ιαπωνικά από άλλες γλώσσες αλλά και για τα ονόματα ανθρώπων και τόπων άλλων χωρών.

Ιαπωνικά (2) Εάν και τα πρώτα αρχαία κάντζι ξεκίνησαν ως μικρές εικόνες που έδειχναν τη σημασία κάθε λέξης, σήμερα τα περισσότερα δεν είναι έτσι πια. Στη σύγχρονη ιαπωνική γλώσσα μπορείς να διαβάσεις τις περισσότερες λέξεις αρκεί να γνωρίζεις γύρω στους 2.000 χαρακτήρες κάντζι. Για την αναπαράσταση του προφορικού ιαπωνικού λόγου λόγω 46 χαρακτήρες, μαζί με ορισμένα συμβόλαια ελαφρώς την προφορά(για παράδειγμα, το κά σε γκά).

Ιαπωνικά (3) Κάθε χαρακτήρας χιραγκάνα και κατακάνα αντιστοιχεί σε έναν ήχο, ο οποίος συνήθως είναι ένας συνδυασμός σύμφωνου με φωνήεν

Ετήσιες Πολιτιστικές Εκδηλώσεις Η Ιαπωνία έχει τέσσερις διακριτές εποχές και πολλά παλιά έθιμα και παραδόσεις που γιορτάζουν κάθε εποχή ξεχωριστά. Στις εκδηλώσεις συμμετέχει και διασκεδάζει όλη η οικογένεια.

Ετήσιες Πολιτιστικές Εκδηλώσεις (2) Φθινόπωρο Οι Φθινοπωρινές Γιορτές Τσουκιμί (απολαμβάνοντας την Πανσέληνο) Χειμώνας Σετσουμπούν (τελετή ρίψης φασολιών) Σόγκατσου (Πρωτοχρονιά)

Ετήσιες Πολιτιστικές Εκδηλώσεις (3) Άνοιξη Η ημέρα των Παιδιών Χίνα Μάτσουρι (Φεστιβάλ Κούκλας) Καλοκαίρι Ταναμπατά (Γιορτή των Αστεριών) Πυροτεχνήματα

Πολιτισμός Ο Ιαπωνικός πολιτισμός είναι μοναδικός από πολλές απόψεις: από το παραδοσιακό αρχαίο θέατρο καμπούκι και την τελετή τσαγιού μέχρι την σύγχρονη κουλτούρα με τα video games και τα άνιμε.

Πολιτισμός (2) Καουαϊι: Ιαπωνική ποπ κουλτούρα. Άνιμε: κινούμενα σχέδια. Παιχνίδια: video games. Προϊόντα σχετικά με χαρακτήρες άνιμε(κινούμενα σχέδια)και μάνγκα(κόμικς). Καραόκε: μουσική και τραγούδι. Cosplay :στολή και παιχνίδι. Νο:είδος Ιαπωνικού θεάτρου.

Πολιτισμός (3) Αντικείμενα διακοσμημένα με λάκα: όμορφα και πολύτιμα έργα τέχνης. Αρχιτεκτονική με ξύλο:παλιό ξύλινο οικοδόμημα ή κάστρο. Ικεμπάνα:Ανθοδετική. Σουμό:αρχαίο παραδοσιακό άθλημα. Ουκιγιοέ:ξυλογραφία.

Ιστορία Η Ιστορία της Ιαπωνίας μπορεί κατά προσέγγιση να διαιρεθεί σε έξι κύριες περιόδους, σε καθεμία από τις οποίες αναπτύχθηκε ένας ιδιαίτερος πολιτισμός.

Από το κυνήγι στην καλλιέργεια ρυζιού(Μέχρι τα τέλη του 16αι.) Ιστορία (2) Από το κυνήγι στην καλλιέργεια ρυζιού(Μέχρι τα τέλη του 16αι.) Συγκεντρωτικό κράτος – Αριστοκρατία(Από τον 7ο μέχρι τα τέλη του 12ου αι.) Η Άνοδος των σαμουράι – Περίοδος πολέμων ανάμεσα στις πόλεις(Από τον 13 μέχρι τα τέλη του 16αι.)

Μεταπολεμικά μέχρι τις ημέρες τους(Από το δεύτερο μισό του 20 αι. Ιστορία (3) Αποκατάσταση της ειρήνης – Ευημερία για την τάξη των εμπόρων(Από τον 17ο μέχρι πρώτο μισό του 19αι.) Τέλος της απομόνωσης – Εκσυγχρονισμός της Ιαπωνίας(Δεύτερο μισό του 19 αι. μέχρι το πρώτο μισό του 20ου αι. Μεταπολεμικά μέχρι τις ημέρες τους(Από το δεύτερο μισό του 20 αι.

Κυβέρνηση Το Σύνταγμα της Ιαπωνίας βασίζεται στην αρχή του διαχωρισμού των εξουσιών. Τρία ανεξάρτητα σώματα διακυβέρνησης, το νομοθετικό, το δικαστικό και το εκτελεστικό εξισορροπούνται μεταξύ τους και διασφαλίζουν την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθεριών αλλά και την αποφυγή κάθε μορφής κατάχρησης εξουσίας.

Κυβέρνηση(2)

Οικονομία-Βιομηχανία-Τεχνολογία Η Ιαπωνία είναι μια από τις πιο προηγμένες βιομηχανικά χώρες.Το νομισμά της είναι το γιεν. Μερικά κορυφαία τεχνολογικά είδη της είναι: Το Υπέρ Κομπιούτερ ¨Κέι¨ Τα τρένα Σινκάνσεν (τρένα-βολίδα) Τα ασφαλή αυτοκίνητα Τα ρομπότ-νοσοκόμοι Οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές compact

Προστασία του Περιβάλλοντος Οι φυσικές πηγές είναι πολύτιμες και γι’ αυτό θα πρέπει όλοι να προσέχουμε να μην τις σπαταλάμε. Ανακυκλώνουμε διάφορα προϊόντα Επαναχρησιμοποιούμε ότι μπορούμε Μειώνουμε τα οικιακά απορρίμματα «Μοταϊνάι» (παλιά παραδοσιακή ιαπωνική έκφραση για τη σπατάλη) Τα έξυπνα σπίτια

Προστασία του Περιβάλλοντος (2) Ηλιακή ενέργεια Ηλιακά αυτοκίνητα «Cool biz» (κυβερνητική εκστρατεία για την εξοικονόμηση ενέργειας) Αξιοποίηση θερμικών αποβλήτων για τη θέρμανση πισίνων (απορίμματα – μονάδα διαχείρισης αποβλήτων – θερμαινόμενη πισίνα)

Πηγές Εγκυκλοπαιδικές πηγές: Εικόνες = google Κείμενο = Hello Japan (Μια ματιά στην Ιαπωνία)