Σχεδιάζοντας μια eTwinning συνεργασία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Η νέα Πύλη eTwinning Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και
Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
ETWINNING ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Μαίρη Φουρνάρη 1 ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Αττικής Blog:
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Δημιουργία σεναρίου.
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “eTwinning”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
Εργαλεία μάθησης Ομαδική εργασία φοιτητών ΠΤΝ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιάζοντας μια eTwinning συνεργασία

Σημείο εκκίνησης … Ας υποθέσουμε ότι έχετε ήδη βρει συνεργάτη για να υλοποιήσετε συνεργατικά ένα έργο eTwinning, μέσω: του εργαλείου Partner Finding και του δικτύου eTwinning από άλλο δίκτυο σχολείων (π.χ. Comenius) ή παλιότερη συνεργασία από άλλο πρόγραμμα με άλλο τρόπο Αντικειμενικές δυσκολίες: Απόσταση, έλλειψη φυσικής επαφής διαφορετική μητρική γλώσσα και κουλτούρα Δεν γνωρίζετε τον συνεργάτη σας και τον τρόπο εργασίας του Πως θα οργανώσετε και θα συντονίσετε ένα συνεργατικό έργο;

και να «κερδίσει» σε αποδοχή, πρωτοτυπία και παιδαγωγική αξία …Σχεδιάστε το έργο σας! Υπό αυτές τις συνθήκες, ο από κοινού αρχικός σχεδιασμός της κοινής σας δουλειάς θα αποβεί…σωτήριος για το έργο σας! Επιπλέον: Ένα έργο eTwinning μπορεί να ιδωθεί συμπληρωματικά με άλλα σχολικά προγράμματα και διαγωνισμούς (π.χ. Περιβαλλοντική, Αγωγή Υγείας, Ευρωπαϊκοί διαγωνισμοί, Comenius) και να «κερδίσει» σε αποδοχή, πρωτοτυπία και παιδαγωγική αξία Ένα έργο πρέπει εξαρχής να έχει: Συγκεκριμένους Στόχους Συγκεκριμένο Αποτέλεσμα Τα στάδια σχεδίασης ενός συνεργατικού έργου αφορούν την: Προετοιμασία και την Υλοποίηση του Ένα έργο είναι προτιμότερο: Να προσαρμοστεί στη διδακτέα ύλη των δύο χωρών Να εμπλέκει εκπαιδευτικούς διαφόρων ειδικοτήτων Να «αφορά» τους μαθητές ώστε να επιτευχθούν: Η διαθεματικότητα, Αποδοχή της συνεργασίας από το σχολείο Η θετική προϊδέαση των μαθητών

Προετοιμασία Έργου Βρείτε ένα ενδιαφέρον θέμα συνεργασίας! Ελέγξτε τη διαθεσιμότητα των υπολογιστών του σχολείου σας Περιγράψτε το έργο σας Κινήστε το ενδιαφέρον του σχολείου σας

Υλοποίηση Έργου Γνωριστείτε µε τους συνεργάτες σας Σχεδιάστε την ομαδική εργασία Σύμμαχος οι Νέες Τεχνολογίες Να μοιράζεστε και να δημοσιοποιείτε τα αποτελέσματα του έργου Να παρακολουθείτε την πρόοδο του έργου σας Εθνική και Πανευρωπαϊκή διάκριση του έργου σας Το τέλος του έργου: αξιολόγηση και διάχυση

eTwinning! Καλή ευόδωση στις συνεργασίες σας!

Προβλήματα στη συνεργασία; Ας συζητήσουμε.. Προβλήματα στη συνεργασία; Ας συζητήσουμε.. Στην επικοινωνία: Παύση επικοινωνίας από έναν συνεργάτη Παρανοήσεις λόγω της διαφορετικής μητρικής γλώσσας Στον καθορισμό χρονοδιαγράμματος και πλάνου εργασίας: Πότε; διαφορετικές περίοδοι αργιών, διακοπών Στον διαχωρισμό εργασίας: Στην ανάθεση εργασιών στους μαθητές: Διαμοιρασμός ρόλων με βάση τα ταλέντα τους Κίνητρο το αντίδοτο της απροθυμίας Στην ανταλλαγή των αρχείων δουλειάς μεταξύ των σχολείων: Τεχνικές δυσκολίες Μη τήρηση προθεσμιών Άλλες δυσκολίες Στο τελικό αποτέλεσμα: χαμηλότερο των προσδοκιών Οι παρανοήσεις προφανείς τώρα

Βρείτε ένα ενδιαφέρον θέμα συνεργασίας! Πως βαθμολογείτε το θέμα της συνεργασίας σας από την άποψη: Των παιδαγωγικών στόχων; Της προστιθέμενης αξίας που μπορεί να προσδώσει στο μάθημά σας; Της «σαγήνης» που ασκεί στους μαθητές σας; Των δυνατοτήτων εμπλοκής όλων των μαθητών και άλλων εκπαιδευτικών; Της ταύτισης των μαθητών σας με τους ρόλους που τους αναθέτετε; Της μοναδικότητάς του; Της συμβατότητάς του με το πρόγραμμα σπουδών;

Ελέγξτε τη διαθεσιμότητα των υπολογιστών του σχολείου σας Ελέγξτε τη διαθεσιμότητα των υπολογιστών του σχολείου σας Αριθμός υπολογιστών και σύνδεση με το Διαδίκτυο; Πότε είναι διαθέσιμο το εργαστήριο των υπολογιστών; Υπάρχει ιστότοπος του σχολείου σας; Την ηλ. δ/νση του σχολείου σας την ξέρετε; Τί άλλο εξοπλισμό διαθέτει το σχολείο; (scanner, εκτυπωτή, ψηφιακή φωτ. μηχανή, βιντεοκάμερα κλπ.) Ποια λογισμικά προγράμματα διαθέτει το σχολείο; (προγράμματα επεξεργασίας κειμένου, εικόνας και βίντεο κτλ.)

Περιγράψτε το έργο σας Περιγράψτε το έργο στους μαθητές σας όπως το έχετε ορίσει με τον συνεργάτη σας εκπαιδευτικό Εμπλέξτε τους μαθητές σας στη διαδικασία περιγραφής – μέσω της διαδικασίας αυτής μπορείτε να συμπεράνετε τι τους παρακινεί! Βρείτε από κοινού ένα μικρό, εκφραστικό και μοναδικό όνομα για το έργο σας Λάβετε υπόψη σας τις εξής παραμέτρους: Θέμα συνεργασίας, τις γλώσσες συνεργασίας, επιθυμητά αποτελέσματα και τον χρόνο υλοποίησης Τα στοιχεία περιγραφής του έργου σας μπορείτε πάντα να τα τροποποιήσετε από το eTwinning Desktop Σχέδιο έργου Τίτλος έργου: Σύντομη περιγραφή του έργου: Θέμα (τα): Λέξεις κλειδιά: Γλώσσα (ες) επικοινωνίας: Ηλικία των μαθητών που συμμετέχουν: Ημερομηνία έναρξης: Ημερομηνία λήξης: Παιδαγωγική αξία έργου: Εργαλεία ΤΠΕ: Προφίλ του συνεργάτη: Πιθανές δραστηριότητες στο έργο/ή στην τάξη: Αναμενόμενα αποτελέσματα/ προϊόντα:

Κινήστε το ενδιαφέρον του σχολείου σας Ετοιμάστε μία μικρή παρουσίαση για το έργο σας με στόχο: Να κερδίσετε τη συμπαράσταση του διευθυντή σας Να παρακινήσετε και άλλους συναδέλφους σας από το σχολείο να εμπλακούν στο έργο Να αναμειχθούν ενεργά οι μαθητές σας, η οποία να περιλαμβάνει: Εισαγωγική ενημέρωση επί της δράσης eTwinning Περιγραφή του έργου σας, στόχους έργου Πειστικά επιχειρήματα και κίνητρα για εκπαιδευτικούς κ’ μαθητές, τη δ/νση του σχολείου, όπως: Κίνητρα για τους συναδέλφους σας: Επικοινωνία των εκπαιδευτικών με ομολόγους Ανταλλαγή παιδαγωγικών απόψεων και υλικού Εφαρμογή νέων παιδαγωγικών μεθόδων Χρήση των Νέων Τεχνολογιών επί πρακτέου Τα ηλεκτρονικά εργαλεία eTwinning δεν απαιτούν εξειδικευμένη γνώση Ευρωπαϊκή διάσταση Κίνητρα για τη δ/νση του σχολείου: Το «Άνοιγμα του σχολείου στην Ευρώπη» Θετική Εικόνα για το σχολείο Απόκτηση Διεθνούς Φήμης eTwinning Label, Quality Label Εθνικά και Πανευρωπαϊκά Βραβεία Υλοποίηση διεθνών προγραμμάτων, χωρίς γραφειοκρατία! Κίνητρα για τους μαθητές: Η ενεργός ανάμειξη (βιωματική μάθηση) Η Ευρωπαϊκή Διάσταση Η συνεργατική εργασία Η ανακάλυψή ενός νέου τρόπου μάθησης Η μάθηση μέσα από τη διασκέδαση!

Γνωριστείτε µε τους συνεργάτες σας Στείλτε ένα μήνυμα γνωριμίας µε το οποίο συστήνεστε εσείς και οι μαθητές σας Περιγράψτε το σχολείο σας, την τάξη σας καθώς και την κοινότητα στην οποία κατοικείτε, τη διδασκαλία σας και τα ενδιαφέροντα των μαθητών σας Να είστε κοινωνικοί και συνεργάσιμοι. Αυτό είναι το «κλειδί» για να πραγματοποιήσετε τους κοινούς σας στόχους

Σχεδιάστε την ομαδική εργασία Με τον εκπαιδευτικό – συνεργάτη σας: Αν είναι δυνατόν, συγχρονίστε τα προγράμματα σπουδών σας με τη συνεργασία Ξεκαθαρίστε τους στόχους σας και το ποιοτικό επίπεδο που θέλετε να προσεγγίσετε Προετοιμάστε το χρονοδιάγραμμα, καταγράψτε τις εργασίες και κατανείμετε τις Κάντε προτάσεις για τα τελικά παραδοτέα και τα μέσα ΤΠΕ που θα χρησιμοποιήσετε Αποφασίστε για την αρχική δραστηριότητα η οποία θα παρακινήσει τους μαθητές σας να ξεκινήσουν! Μέσα στην τάξη σας: Συμφωνήστε με τους μαθητές σας για το είδος των δραστηριοτήτων που θα επιτελέσουν. Κατανείμετε ρόλους στους μαθητές σας με βάση τα ταλέντα τους! Θα αφορούν έρευνα, συζήτηση και αρθρογράφηση; Ερωτήσεις προς τους μαθητές του άλλου σχολείου; Ανάπτυξη ενός ερωτηματολογίου και γκάλοπ μεταξύ δύο σχολείων; Τι άλλο; οι κοινωνικοί μαθητές την επικοινωνία, όσοι έχουν ταλέντο στις διαπροσωπικές σχέσεις τον συντονισμό της ομάδας, όσοι έχουν κλίση στις θετικές επιστήμες τον σχεδιασμό και την επίλυση προβλημάτων, όσοι διακρίνονται στην εύγλωττη διατύπωση τη συγγραφή και επιμέλεια κειμένων κτλ.

Σύμμαχος οι Νέες τεχνολογίες To eTwinning σας παρέχει εύχρηστα ηλεκτρονικά εργαλεία για την υλοποίηση της συνεργασίας σας μέσω του: TwinSpace! To TwinSpace είναι μια κλειστή συνεργατική πλατφόρμα επικοινωνίας, ανταλλαγής αρχείων, δημοσίευσης της δουλειάς σας κ.α., για εσάς & το σχολείο συνεργάτη Άλλες συνεργατικές πλατφόρμες: BSCW, (http://bscw.gmd.de), Synergeia (http://bscl.fit.fraunhofer.de), FLE3 (http://fle3.uiah.fi) Άλλα εργαλεία για σύγχρονη διαδικτυακή επικοινωνία chat, βίντεο: MSN (www.msn.com/), Yahoo Messenger (http://messenger.yahoo.com/), Skype (www.skype.com) Wikipedia (www.wikipedia.org), Blogger (http://www.blogger.com/), Magazine Factory (http://www2.edu.fi/magazinefactory) κα. Το καλάθι με τα καλούδια του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου - www.sch.gr! Web hosting για σχολεία/εκπαιδευτικούς- οδηγοί δημιουργίας ιστοτόπων Email υπηρεσία για όλους τους εκπαιδευτικούς Video on Demand για δημοσίευση video Click to meet (τηλεδιάσκεψη), eLearning (moodle) OpenSoft (http://opensoft.sch.gr/): Ελεύθερο λογισμικό! Πύλη ΥπΕΠΘ με εκπαιδευτικό υλικό: www.e-yliko.gr Ενημερωθείτε για τις υπηρεσίες του SCH και την Πύλη ΥπΕΠΘ! Όλα τα προτεινόμενα λογισμικά παρέχονται δωρεάν και προτείνονται από την ΚΥΥ και την ελληνική ΕΥΥ. Οι υπηρεσίες του ΠΣΔ παρέχονται δωρεάν για όλους τους Έλληνες εκπαιδευτικούς (αναπληρωτές και μόνιμους). Wikipedia (www.wikipedia.org): online εγκυκλοπαίδεια στην οποία καθένας μπορεί να συνεισφέρει ορισμούς Blogger (http://www.blogger.com/): λογισμικό για τη δημιουργία blogs (ιστολογίων) Magazine Factory (http://www2.edu.fi/magazinefactory): λογισμικό για τη δημιουργία emagazines

Να μοιράζεστε και να δημοσιοποιείτε τα αποτελέσματα του έργου Να μοιράζεστε και να δημοσιοποιείτε τα αποτελέσματα του έργου …στο Twinspace ή στη σχολική ιστοσελίδα! …σε blog ή emagazine της επιλογής σας! Ξεκινήστε νωρίς µε τη δημοσίευση των δραστηριοτήτων σας. Οι συμμετέχοντες θα χαίρονται να βλέπουν ότι το έργο μεγαλώνει και να στέλνουν τις εργασίες τους! Έτσι θα συντηρείτε το ενδιαφέρον τους! Ενημερώνετε τους γονείς όταν δημοσιεύονται καινούργιες εργασίες για να διατηρείτε το ενδιαφέρον τους. Η συμβολή τους είναι σημαντική! Ενημερώνετε τον δήμο σας, τοπικές αρχές, τοπικά ΜΜΕ και άλλους εκπαιδευτικούς φορείς για το έργο σας. Με αυτό τον τρόπο του προσδίδετε μεγαλύτερη αξία και αναγνωρισιμότητα!

Να παρακολουθείτε την πρόοδο του έργου σας Στο eTwinning Desktop σας παρέχετε το TwinBlog Ένα εργαλείο καταγραφής της πορείας του έργου και παρακολούθησης της προόδου του Ανανεώνετε τακτικά το ΤwinBlog του έργου σας, καθώς:   Είναι ένα εργαλείο που βοηθά τις συνεργασίες στην παρακολούθηση της προόδου και των δραστηριοτήτων του έργου.

Εθνική και Πανευρωπαϊκή διάκριση του έργου σας Παροχή eTwinning Label! Το eTwinning πιστοποιητικό σας Προβολή στην Γκαλερί eTwinning! Των καλύτερων συνεργασιών πανευρωπαϊκά Παροχή eTwinning Label Ποιότητας! Για την αναγνώριση των ποιοτικών έργων eTwinning Εθνικά Βραβεία eTwinning! Για την βράβευση των καλύτερων έργων eTwinning σε εθνικό επίπεδο Πανευρωπαϊκά Βραβεία eTwinning! Για την βράβευση των καλύτερων έργων eTwinning σε πανευρωπαϊκό επίπεδο Το eTwinning Label Όλα τα σχολεία που έχουν δηλώσει μία συνεργασία στην πύλη του eTwinning δικαιούνται να λάβουν το eTwinning Label, μετά την έγκριση της συνεργασίας από την Εθνική Υπηρεσία Στήριξης της χώρας τους. Το επίσημο eTwinning Label είναι ένα ψηφιακό πιστοποιητικό που περιλαμβάνει τις υπογραφές της Εθνικής Υπηρεσίας Στήριξης (NSS) και της Κεντρικής Υπηρεσίας Στήριξης, και το οποίο τα σχολεία μπορούν να εκτυπώσουν και να εκθέσουν Η Γκαλερί του eTwinning Οι Εθνικές Υπηρεσίες Στήριξης και η Κεντρική Υπηρεσία Στήριξης θα επιλέξουν τις καλύτερες συνεργασίες, οι οποίες θα εμφανίζονται για ένα μήνα στην Γκαλερί του eTwinning. Αυτό θα δώσει την ευκαιρία προβολής, σε ολόκληρη την Ευρώπη, των πιο ενεργών και καινοτόμων σχολείων της δράσης eTwinning. Η Γκαλερί του eTwinning αποτελείται από: μία επιλογή των NSS άρθρα για μερικά από τα καλύτερα παραδείγματα, από τις γκαλερί των προηγούμενων μηνών. Το eTwinning Label Ποιότητας Το eTwinning Label Ποιότητας δίνει υψηλή αναγνώριση σε όλες τις ποιοτικές συνεργασίες. Τα σχολεία που διενεργούν έργα eTwinning υποβάλλουν αίτηση για την απόκτηση της ετικέτας ποιότητας μέσω της ενότητας Label που βρίσκεται στο eTwinning Desktop, οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν. Οι Εθνικές Υπηρεσίες Στήριξης αξιολογούν τις αιτήσεις και προσδιορίσουν τα σχολεία με τις καλύτερες συνεργασίες βάσει της κάρτας προόδου τους και συγκεκριμένων κριτηρίων. Η ΕΥΥ απονέμουν στις συνεργασίες την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας. Η Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας απονέμεται από την ΚΥΥ στα σχολεία που συμμετέχουν σε μία συνεργασία και τα οποία έχουν βραβευθεί με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας και τα έργα τους θεωρούνται «άριστα» από Ευρωπαϊκή άποψη. Τα Βραβεία eTwinning Εθνικά και Πανευρωπαϊκά Τα Βραβεία eTwinning επιβραβεύουν κάθε έτος τα καλύτερα παραδείγματα σχολικών συνεργασιών στην Ευρώπη. Ο διαγωνισμός για τα εθνικά βραβεία eTwinning 2006 περιλαμβάνει τρεις κατηγορίες, βάσει εκπαιδευτικής βαθμίδας: Νηπιαγωγείο - Δημοτικό (05-12) Γυμνάσιο (13-15) και ΓΕΛ - ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ & TEE (16-19) Αποδίδονται βραβεία πρώτα και δεύτερα σε κάθε κατηγορία. Περισσότερες πληροφορίες για τα Πανευρωπαϊκά βραβεία μέσω της κεντρικής πύλης eTwinning – www.etwinning.net. Περισσότερες πληροφορίες για τα Εθνικά βραβεία μέσω του ελληνικού ιστοτόπου eTwinning – www.etwinning.gr.

Το τέλος του έργου: αξιολόγηση και διάχυση Αναρωτηθείτε: Πόσο καινοτόμα ήταν η εργασία σας; Σε ποιο βαθμό βελτίωσε η εργασία σας την επικοινωνία και τη συνεργασία ανάμεσα στους μαθητές; Έδωσε το έργο κίνητρα ώστε να πάρουν μέρος και άλλοι; (στο προσωπικό του σχολείου, στους μαθητές, στους γονείς, στην τοπική κοινωνία); Πως βοήθησε η αλληλεπίδραση με ομολόγους από άλλη ευρωπαϊκή χώρα τη μορφωτική και πολιτισμική εξέλιξη των μαθητών σας; Ήταν αποτελεσματικό το έργο µε τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών και μέσα αλλά και έξω από την τάξη; Κατάφερε το έργο να εφοδιάσει τους μαθητές σας µε δεξιότητες για την αληθινή ζωή; Ποιο είναι το κύριο μήνυμα της εργασίας σας; Παρουσιάστε τα αποτελέσματα του έργου σας σε μια εκδήλωση του σχολείου όπου θα είναι παρόντες όλοι: εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς!