Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
1 ο Συνέδριο ΕΕΠΕ – ΔΤΠΕ, Αθήνα, 16 Οκτωβρίου 2004 ΥΠΕΠΘ Sch.gr Τηλεματικές Υπηρεσίες για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Τεχνικός Υπεύθυνος.
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Πολιτική Οικονομία»
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΤΥΠΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Tο Νέο Γενικό Λύκειο σύμφωνα με το νόμο 4186/ και τις τροποποιήσεις του, σύμφωνα με τους νόμους: 4264/ και 4275/ Λ Υ Κ Ε.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Η/Υ
Σεμινάρια Πληροφορικής Φεβρουάριος 2009 Μ. Μιλτιάδου.
ΤΟ ΝEΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT ALBANIA PRESS Ντότσε Ενέα Βίσκουλι Λέντι Μπάκου Τζουλιάν Περισνάκα Μαρτίν Μπράτη Δημήτρης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015 Γιώργος Γιαγλής.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
ΙΤΑΛΙΚΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
DEUTSCHE SCHULE ATHEN ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ Λ Υ Κ Ε Ι Ο Αλλαγές στο Λύκειο Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Πεδία Προσανατολισμού.
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ  ΝΟΜΟΣ:4327/2015 (ΦΕΚ 50/Α ́, 14/05/2015), τροποποίηση του Ν. 4186/2013«Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Παρουσίαση των Ημερησίων ΕΠΑ.Λ.
Η διδασκαλία και η αξιολόγηση στα μαθηματικά των Πανελλαδικών Εξετάσεων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής Καραγιάννης.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
Παρουσίαση Γραφείου Διασύνδεσης ΟΠΑ
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο www.economics.edu.gr Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο

Προσφέρει στήριξη και καθοδήγηση στους μαθητές ΣΤΟΧΟΙ - ΣΚΟΠΟΙ στην κατανόηση και εμπέδωση της θεωρίας στη σωστή εφαρμογή βασικών οικονομικών εννοιών στον έλεγχο της προόδου τους στην ενημέρωσή τους για τις πανελλαδικές εξετάσεις, παρέχοντας ταυτόχρονα συμβουλές και παρατηρήσεις Προσφέρει στήριξη και καθοδήγηση στους μαθητές www.economics.edu.gr

Παρέχει τη δυνατότητα στους διδάσκοντες να λάβουν, εφόσον το επιθυμούν, πρόσθετα εκπαιδευτικά εργαλεία να έχουν εύκολη πρόσβαση στο υλικό του ψηφιακού σχολείου και του παιδαγωγικού ινστιτούτου να μελετήσουν τα θέματα και τις λύσεις των εξετάσεων προηγούμενων ετών να χρησιμοποιήσουν προγράμματα και αρχεία που δημιουργήθηκαν από φορείς και οργανισμούς για τη βελτίωση της διδασκαλίας να διαβάσουν ανακοινώσεις και εγκυκλίους σχετικές με τη διδασκαλία των οικονομικών να ενημερωθούν για την κυκλοφορία νέων βιβλίων, τη διοργάνωση εκδηλώσεων … www.economics.edu.gr

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑ.Λ. διαγωνίσματα, τυπολόγια, ασκήσεις, ερωτήσεις, παρουσιάσεις, αναλύσεις θεωρίας κ.α. θέματα και απαντήσεις εξετάσεων συμβουλές και οδηγίες για τις πανελλήνιες βιβλία (σε ηλεκτρονική μορφή), διδακτικές οδηγίες, εγκύκλιοι ΓΕΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ από φορείς – οργανισμούς (ΕΚΤ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο κ.α.) άρθρα, κοινοποίηση δραστηριοτήτων – εκδηλώσεων προτάσεις βιβλίων ερευνητικές εργασίες www.economics.edu.gr

85 σελίδες 400 αρχεία pdf 60% προσωπικά αρχεία 25% φιλοξενούμενα αρχεία 15% σύνδεσμοι σε άλλους ιστότοπους 20 αρχεία ppt 100 σύνδεσμοι 12 βίντεο www.economics.edu.gr

ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Βιβλίο μαθητή – καθηγητή Τυπολόγιο Μαθηματικό βοήθημα Ανάλυση θεωρίας Παρουσιάσεις θεωρίας Ασκήσεις – Ερωτήσεις Διαγωνίσματα – Τεστ Πανελλήνιες (και λοιπές) εξετάσεις Εφαρμογές για κινητές συσκευές Online quiz www.economics.edu.gr

Μαθηματικό βοήθημα www.economics.edu.gr

Νόμος της φθίνουσας ή μη ανάλογης απόδοσης Ανάλυση θεωρίας : Νόμος της φθίνουσας ή μη ανάλογης απόδοσης www.economics.edu.gr

Ασκήσεις (λύσεις - υποδείξεις) www.economics.edu.gr

Ερωτήσεις πανελληνίων 2000-12 www.economics.edu.gr

Παρουσιάσεις θεωρίας

Εφαρμογές για Online quiz κινητές συσκευές Επιμέλεια : Αριστείδης και Άγγελος Νότης www.aoth.edu.gr

ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Βιβλίο μαθητή Επεξεργασμένη θεωρία Παρουσιάσεις θεωρίας Τυπολόγιο Ασκήσεις – Ερωτήσεις Διαγωνίσματα – Τεστ Πανελλήνιες (και λοιπές) εξετάσεις Εφαρμογές για κινητές συσκευές Online quiz www.economics.edu.gr

Επεξεργασμένη θεωρία www.economics.edu.gr

Διαγωνίσματα - τεστ www.economics.edu.gr

Παρουσιάσεις θεωρίας

Εφαρμογές για Online quiz κινητές συσκευές Επιμέλεια : Αριστείδης και Άγγελος Νότης www.aode.gr

ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ) Βιβλίο μαθητή Οδηγίες διδασκαλίας Ερωτήσεις – Ασκήσεις Διαγωνίσματα – Τεστ Σταυρόλεξα εξέτασης θεωρίας www.economics.edu.gr

Σταυρόλεξα εξέτασης θεωρίας www.economics.edu.gr

ΕΠΑ.Λ. : ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΙΙ Βιβλίο μαθητή – καθηγητή Τυπολόγιο Παρουσιάσεις θεωρίας Ασκήσεις – Ερωτήσεις Διαγωνίσματα – Τεστ Πανελλήνιες (και λοιπές) εξετάσεις ΕΠΑ.Λ. : ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Βιβλίο μαθητή (ορισμένα κεφάλαια) Ασκήσεις – Ερωτήσεις Διαγωνίσματα – Τεστ Πανελλήνιες (και λοιπές) εξετάσεις www.economics.edu.gr

ΕΠΑ.Λ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ Αρχές Οικονομίας (οδηγίες – βιβλίο) Αρχές γενικής λογιστικής (οδηγίες – ασκήσεις – παρουσιάσεις) Λογιστική εταιρειών (οδηγίες – βιβλίο) Οικονομικά μαθηματικά (οδηγίες – βιβλίο – ασκήσεις) Στατιστική επιχειρήσεων (οδηγίες – βιβλίο) Λογιστικές εφαρμογές (παρουσιάσεις – ασκήσεις) Επιχειρηματικότητα και ανάπτυξη (διαγωνίσματα) Οργάνωση γραφείου (οδηγίες – βιβλίο) Οργάνωση αρχείων (οδηγίες – βιβλίο) www.economics.edu.gr

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Εξεταζόμενη ύλη Πληροφορίες για τη συνήθη δομή των θεμάτων Συμβουλές – οδηγίες Θέματα – λύσεις (απολυτήριες – επαναληπτικές – ημερήσια – εσπερινά – ΕΠΑ.Λ.) Βάσεις σχολών Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. – στατιστικά Οδηγοί σπουδών (ιστοσελίδες – πληροφορίες σχολών) Χρήσιμες γενικές πληροφορίες Αποφάσεις – ανακοινώσεις www.economics.edu.gr

ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Θέματα και λύσεις άλλων εξετάσεων Εκπαιδευτικό υλικό – Διδακτική των οικονομικών – Λεξικό οικονομικών όρων κ.α. – Εκπαιδευτικά βίντεο – Χρήσιμοι σύνδεσμοι Άρθρα Ανακοινώσεις δραστηριοτήτων – εκδηλώσεων Προτάσεις για βιβλία Ερευνητική εργασία Επίλυση αποριών www.economics.edu.gr

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ (αφορούν την περίοδο 15/09/2012 – 15/02/2013) Επισκέψεις : 16.000 Μοναδικοί επισκέπτες : 7.500 Προβολές σελίδων : 52.000 Σελίδες ανά επίσκεψη : 3,5 Διάρκεια επίσκεψης (μ.ο.) : 6 λεπτά Παροχείς υπηρεσιών πανελλήνιο σχολικό δίκτυο υπουργεία και οργανισμοί ανώτατα και τεχνολογικά εκπαιδευτικά ιδρύματα (π.χ. Αθηνών, Ιωαννίνων, Μακεδονίας, ΑΣΟΕΕ, …) τράπεζες και ιδρύματα www.economics.edu.gr

ΠΗΓΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ μηχανές αναζήτησης : 72 % απευθείας πρόσβαση : 17,1 % σελίδες κοινωνικής δικτύωσης : 2,4 % σύνδεσμοι άλλων ιστότοπων : 8,5 % (ischool-e-steki.gr, e-selides.gr, pde.gr, aode.gr …) Δημογραφικά χαρακτηριστικά από Ελλάδα (Αττική, Θεσσαλονίκη, Αχαΐα, Κοζάνη, Μεσσηνία, Καβάλα, Λάρισα …) από άλλες χώρες (Κύπρος, Γερμανία, Μ. Βρετανία, Η.Π.Α., Ιταλία, Αυστρία, Ελβετία …) www.economics.edu.gr

ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΑΟΔΕ : επεξεργασμένη θεωρία ΑΟΔΕ : διαγωνίσματα – τεστ ΑΟΘ : ασκήσεις – ερωτήσεις ΑΟΘ : διαγωνίσματα – τεστ ΑΟΔΕ : ασκήσεις – ερωτήσεις ΑΟΘ : μαθηματικό βοήθημα ΑΟΔΕ : παρουσιάσεις θεωρίας ΑΟΘ : θεωρία ΑΟΘ ΙΙ : ασκήσεις – ερωτήσεις ΑΟΘ : παρουσιάσεις θεωρίας www.economics.edu.gr

ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Ασκήσεις – Ερωτήσεις Διαγωνίσματα - Τεστ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Επεξεργασμένη Θεωρία Διαγωνίσματα - Τεστ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Διαγωνίσματα - Τεστ Σταυρόλεξα εξέτασης θεωρίας www.economics.edu.gr

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ * Σε σύνολο περίπου 7.200 παρατηρήσεων www.economics.edu.gr

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΡΧΕΙΩΝ * Σε σύνολο περίπου 5.000 παρατηρήσεων www.economics.edu.gr