Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016.  ΝΟΜΟΣ:4327/2015 (ΦΕΚ 50/Α ́, 14/05/2015), τροποποίηση του Ν. 4186/2013«Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016.  ΝΟΜΟΣ:4327/2015 (ΦΕΚ 50/Α ́, 14/05/2015), τροποποίηση του Ν. 4186/2013«Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016

2  ΝΟΜΟΣ:4327/2015 (ΦΕΚ 50/Α ́, 14/05/2015), τροποποίηση του Ν. 4186/2013«Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και άλλες διατάξεις»  και ΦΕΚ:995/29-05-2015 Τ Β ́

3 Α΄ ΤΑΞΗ ΓΕ.Λ. Πρόγραμμα 35 ωρών την εβδομάδα 33 ώρες κοινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα: - 9 μαθήματα Γενικής Παιδείας - 1 μάθημα επιλογής

4

5 Β΄ ΤΑΞΗ Πρόγραμμα 35 ωρών την εβδομάδα 30 ώρες Μαθήματα Γενικής Παιδείας 5 ώρες Μαθήματα Προσανατολισμού Β΄ ΤΑΞΗ Πρόγραμμα 35 ωρών την εβδομάδα 30 ώρες Μαθήματα Γενικής Παιδείας 5 ώρες Μαθήματα Προσανατολισμού

6

7

8 ΜάθημαΔιδακτικές ώρες/ εβδομάδα Θρησκευτικά1 Νεοελληνική Γλώσσα2 Νεοελληνική Λογοτεχνία1 Ιστορία2 Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής 2 Βιολογία2 Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών1 Ξένη Γλώσσα2 Φυσική Αγωγή2 Μαθήματα Γενικής Παιδείας Γ ́ ΓΕ.Λ.-εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας Τα μαθήματα Γενικής Παιδείας, δηλαδή τα κοινά μαθήματα που διδάσκονται όλοι οι μαθητές της Γ ́ Γενικού Λυκείου,είναι εννέα (9) με 15 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας συνολικά..

9 Οι Ομάδες Προσανατολισμού από τις οποίες ο κάθε μαθητής επιλέγει μόνο μία (1) είναι τρεις (3):. Ανθρωπιστικών Σπουδών Θετικών Σπουδών Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής Για κάθε Ομάδα Προσανατολισμού(ΟΠ) τα διδασκόμενα μαθήματα κατεύθυνσης είναι πέντε (5) με 15 ώρες διδασκαλίας συνολικά

10  Α. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ  Μαθήματα Διδακτικές ώρες/ εβδομάδα   Αρχαία 5  Ιστορία 3   Λατινικά 3   Λογοτεχνία 2   Κοινωνιολογία 2 

11  Β. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ   Μαθήματα Διδακτικές ώρες/ εβδομαδα   Μαθηματικά 5   Φυσική 3   Χημεία 3   Βιολογία 2   ΑΕΠΠ 2 

12  Γ. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ   Μαθήματα Διδακτικές ώρες/ εβδομάδα   Μαθηματικά 5   ΑΟΘ (Αρχές Οικονομικής Θεωρίας) 3   Ιστορία 3   ΑΕΠΠ  (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) 2   Κοινωνιολογία 2

13  Οι Σχολές και τα Τμήματα των Πανεπιστημίων, των ΤΕΙ καθώς και οι Στρατιωτικές και άλλες Σχολές είναι ταξινομημένες ανάλογα με το γνωστικό τους αντικείμενο σε πέντε Επιστημονικά Πεδία.  Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα πέντε Επιστημονικά Πεδία, ορισμένα Τμήματα (ενδεικτικά) και οι σχετικές με το Πεδίο Ομάδες Προσανατολισμού.

14 Επιστημονικά Πεδία Σχολές (Ενδεικτικά) Σχετικές Ομάδες Προσανατολισμού 1ο Πεδίο: Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Σπουδών Νομικής, Φιλολογίας, Ιστορίας, Ψυχολογίας, Θεολογίας, Ξένων Γλωσσών, Κοινωνιολογίας, Πολιτικών Επιστημών, Δημόσιας Διοίκησης,.Θεατρικών σπουδών κ.λπ. Ανθρωπιστικών Σπουδών 2ο Πεδίο: Τεχνολογικών και Θετικών Σπουδών Μηχανολόγων, Πολιτικών, Χημικών Μηχανικών, Επιστήμης Υλικών, Υπολογιστών, Ηλεκτρολογίας, Μηχανολογίας κ.λπ. καθώς και Μαθηματικών, Φυσικής, Πληροφορικής, Χημείας κ.λπ. Θετικών Επιστημών

15 3ο Πεδίο: Σπουδών Υγείας και Ζωής Ιατρικής, Φαρμακευτικής, Βιολογίας, Νοσηλευτικής κ.λπ. Θετικών Επιστημών 4ο Πεδίο: Παιδαγωγικών Σπουδών Παιδαγωγικών Δημοτικής Εκπαίδευσης και Προσχολικής Ηλικίας, ΤΕΦΑΑ, Κινηματογράφου κ.λπ. Ανθρωπιστικών Σπουδών ή Θετικών Επιστημών ή Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής

16 5ο Πεδίο: Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής Οικονομικές, Χρηματοοικονομικές, Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, Λογιστικής κ.λπ. καθώς και Πληροφορικής, Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών κ.α. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής

17 Τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα είναι τέσσερα συν ένα προαιρετικό. Δηλαδή, οι μαθητές μπορούν να διαγωνιστούν σε τέσσερα μαθήματα και να είναι υποψήφιοι σε ένα μόνο Επιστημονικό Πεδίο. Αν οι υποψήφιοι επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ένα δεύτερο Επιστημονικό Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν και ένα 5ο μάθημα. Κάθε Ομάδα Προσανατολισμού έχει τρία κοινά μαθήματα που απαιτούνται σε όλα τα επιστημονικά πεδία όπου έχει πρόσβαση η Ομάδα Προσανατολισμού. Το τέταρτο μάθημα αντιστοιχεί σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο, ενώ το πέμπτο «ανοίγει» το δεύτερο επιστημονικό πεδίο. Σε κάθε Ομάδα Προσανατολισμού παρέχονται τρεις επιλογές (για το τέταρτο ή πέμπτο μάθημα), από τις οποίες ο κάθε υποψήφιος (αντιστοίχως) μπορεί να επιλέξει μία ή δύο. Τα επιστημονικά πεδία παραμένουν πέντε. Όλοι οι υποψήφιοι, ανεξάρτητα από την Ομάδα Προσανατολισμού, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από τρία επιστημονικά πεδία το ένα ή τα δύο, στα οποία θα έχουν πρόσβαση. Αναλυτικά:

18 Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών Νεοελληνική Γλώσσα Αρχαία Ελληνικά Ιστορία (Προσαν/μού Λατινικά Μ αθηματικά Γεν. Παιδείας Βιολογία Γεν. Παιδείας 1ο Πεδίο 4ο Πεδίο 3ο Πεδίο (απώλεια μορίων)

19 Νεοελληνική Γλώσσα Χημεία Μαθηματικά Προσαν. Βιολογία Προσαν. Ιστορία Γεν. Παιδείας 2ο Πεδίο 3ο Πεδίο Φυσική 4ο Πεδίο Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών

20 Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής Νεοελληνική Γλώσσα Μαθηματικά Α.Ε.Π.Π Α.Ο.Θ. Ιστορία Γεν. Παιδείας Βιολογία Γεν. Παιδείας 5ο Πεδίο 4ο Πεδίο 3ο Πεδίο (απώλεια μορίων)

21  Όσον αφορά τον υπολογισμό των μορίων, δύο από τα 4 ή 5 Πανελλαδικά Εξεταζόμενα Μαθήματα ορίζονται ως Μαθήματα Βαρύτητας.  Τα μαθήματα αυτά αφορούν και τα τρία Επιστημονικά Πεδία και συμμετέχουν με αυξημένους συντελεστές.  Ως αποτέλεσμα το σύνολο των μορίων που συγκεντρώνει ο υποψήφιος διαφέρει ανάλογα με το επιστημονικό πεδίο που θα έχει επιλέξει.  Στις περισσότερες περιπτώσεις οι συντελεστές στα δύο μαθήματα βαρύτητας είναι 1,3 και 0,7 αντίστοιχα.  Εντούτοις για την πρόσβαση στο Πεδίο Επιστημών Υγείας & Ζωής από τον Προσανατολισμό Ανθρωπιστικών Σπουδών και τον Προσανατολισμό Οικονομίας και Πληροφορικής, για παράδειγμα, τα μαθήματα βαρύτητας είναι μαθήματα Γενικής Παιδείας (εν προκειμένω η Βιολογία και η Νεοελληνική Γλώσσα) κι ως εκ τούτου οι συντελεστές βαρύτητας μεταβάλλονται σε 0,9 και 0,4 με συνέπεια να υπάρχει απώλεια μορίων για τον υποψήφιο.  Σχόλιο: Οι παραπάνω συντελεστές είναι σε αντιστοιχία με τους συντελεστές βαρύτητας στο προηγούμενο εξεταστικό σύστημα. Μια σημαντική διαφορά υπάρχει στο Πεδίο Επιστημών Οικονομίας & Διοίκησης, όπου το 1ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας είναι τα Μαθηματικά με το νέο σύστημα και όχι το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας.  Αναλυτικά:

22 A.Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών 1ο Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών α) Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3) β) Ιστορία Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7) 3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής α) Βιολογία Γενικής Παιδείας με συντελεστή μηδέν κόμμα εννιά (0,9) β) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή μηδέν κόμμα τέσσερα (0,4) 4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης α) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3) β) Μαθηματικά Γενικής Παιδείας με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)

23 Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών 2ο Επιστημονικό Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3) β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7) 3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3) β) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7) 4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης α) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3) β) Ιστορία Γενικής Παιδείας με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)

24 Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής 5ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3) β) Αρχές Οικονομικής Θεωρίας με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7) 3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής α) Βιολογία Γενικής Παιδείας με συντελεστή μηδέν κόμμα εννιά (0,9) β) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή μηδέν κόμμα τέσσερα (0,4) 4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης α) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3) β) Ιστορία Γενικής Παιδείας με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)

25  Τα τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών σε Πολυτεχνεία και Πολυτεχνικές Σχολές εντάσσονται στο 2ο πεδίο Θετικών Επιστημών.  Τα τμήματα Πληροφορικής, σε πανεπιστήμια τα οποία δεν έχουν τον αμιγή τεχνολογικό προσανατολισμό, εντάσσονται στο 5ο πεδίο Οικονομίας και Πληροφορικής.  Τα τμήματα Πληροφορικής ΤΕΙ (ανεξαρτήτως κατεύθυνσης) θα ενταχθούν και στα δύο πεδία.  Καθώς δεν δημιουργήθηκε ξεχωριστό επιστημονικό πεδίο για τις στρατιωτικές σχολές, αυτές εντάχθηκαν στα πεδία με βάση το αντικείμενό τους. Ενδεικτικά, η Στρατιωτική Ιατρική εντάσσεται στο 3ο μαζί με τις υπόλοιπες σχολές Επιστημών Υγείας.  Οι σχολές της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής εντάσσονται στο 1ο, στο 2ο και στο 5ο πεδίο.

26

27


Κατέβασμα ppt "ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016.  ΝΟΜΟΣ:4327/2015 (ΦΕΚ 50/Α ́, 14/05/2015), τροποποίηση του Ν. 4186/2013«Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google