Επιμορφώτρια: Γραμματική Τσαγκάνου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΦΕΛΗ αξιοποίηση τους κατά την προετοιμασία
Advertisements

Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Πληροφορική Α΄ Έτους.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
ΟΙ > ΤΩΝ MULTUMEDIA ΣΤΟ BLOG MAΣ. Περιγραφή των Multimedia  Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Νέα Εργαλεία Διαδραστικής Εκπαίδευσης
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Οι Διαδραστικοί Πίνακες σε 4 ώρες… Επιμέλεια: Γ. Κωτσάνης, Β. Οικονόμου, 20-22/6/2012.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Τεχνολογίες και Εφαρμογές Πολυμέσων
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Διαδραστικοί πίνακες ΔΠ  Ψηφιακοί λευκοί πίνακες που συνδέονται με υπολογιστή, απεικονίζουν την οθόνη του σε πραγματικό χρόνο και δέχονται απευθείας εντολές.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
MACROMEDIA FLASH ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ. Τι είναι το flash; To macromedia flash είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη γρήγορη και εύκολη δημιουργία κινούμενων εφέ υψηλής.
Η επιστήμη του Web.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Τα πολυμέσα είναι: τεχνολογία λογισμικού και υλικού που συνδυάζει Κείμενο Ήχο Φωτογραφία Κινούμενο σχέδιο Σχέδιο Κινούμενη εικόνα Πολυμέσα.
Β’ Γυμναςιου ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΕΝΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΑΡΩΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΝΤΕΟΚΑΜΕΡΑ ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΑΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Δομικα στοιχεια πολυμΕσων
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμορφώτρια: Γραμματική Τσαγκάνου ΠΑΚΕ Αττικής Επιμορφώτρια: Γραμματική Τσαγκάνου

Ενότητα 3. 2 Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων

Περιεχόμενα παρουσίασης Αναγκαιότητα προτυποποίησης μαθησιακών τεχνολογιών Λογισμικά ανάπτυξης πολυμεσικών εφαρμογών Βήματα για το σχεδιασμό και τη παραγωγή πολυμεσικών εφαρμογών Πολυμέσα και εκπαίδευση Διαδραστικοί πίνακες Βιβλιογραφία-Δικτυογραφία Δραστηριότητες-Ερωτήσεις-Ασκήσεις

Αναγκαιότητα προτυποποίησης μαθησιακών τεχνολογιών Πολυμέσα (multimedia): πολλοί τρόποι αναπαράστασης και εκφοράς της πληροφορίας (συνύπαρξη κειμένου, εικόνας, βίντεο, γραφικών και κινούμενης εικόνας και διαλογικότητα)

Ασαφής διάκριση πολυμέσων- υπερμάσων Γραμμικότητα και μη-γραμμικότητα Κατηγοριοποίηση εφαρμογών πολυμέσων με κριτήρια Τρόπος διανομής (οπτικοί δίσκοι, μέσω διαδικτύου) Χρήση (εκπαίδευση, πληροφόρηση, ψυχαγωγία, προβολή προϊόντων, κατάρτιση, τηλε-εφαρμογές)

κείμενο Κείμενο και υπερκείμενο Τρόποι εισαγωγής κειμένου

Εικόνες - γραφικά Εικόνα είναι σύνολο από εικονοστοιχεία (ψηφιογραφική μορφή) χαρακτηριστικά : ανάλυση, βάθος χρώματος, μέγεθος, διαστάσεις παραγωγή: έτοιμες, με σάρωση, με σύλληψη Γραφικά είναι σύνολο από αντικείμενα (διανυσματική μορφή) χαρακτηριστικά : διαστάσεις, μικρό μέγεθος, χαμηλή ποιότητα απόδοσης παραγωγή: με χρήση γεωμετρικών σχημάτων

Κινούμενη εικόνα και βίντεο Διαδοχή εικόνων ώστε να δίνουν την αίσθηση της κίνησης χαρακτηριστικά: αριθμός καρέ, ρυθμός προβολής, χρώματα, φωτισμός Μετατροπή γραφικών σε βίντεο Ψηφιακό βίντεο Αλγόριθμοι συμπίεσης: MPEG, MJPEG, DVI, DVX Παραγωγή: έτοιμα, με σύλληψη από βιντεοκάμερα ή από οθόνη

ήχος Μορφές: μουσική, ομιλία, ηχητικά εφέ Ψηφιοποίηση χαρακτηριστικά: ποιότητα, διάρκεια, συγχρονισμός με άλλα μέσα Ψηφιοποίηση Πρότυπα συμπίεσης: MP3, MP4 Παραγωγή: έτοιμα αρχεία, με ηχογράφηση

Δομικά Στοιχεία Πολυμέσων

Διάκριση πολυμεσικών εφαρμογών Σειριακές πολυμεσικές εφαρμογές Γραμμική δόμηση Διαλογικές πολυμεσικές εφαρμογές Ιεραρχική δόμηση Υπερμέσα Δικτυακή δόμηση Μεικτή δόμηση

Λογισμικά ανάπτυξης πολυμεσικών εφαρμογών Εργαλεία δημιουργίας παρουσιάσεων Εργαλεία συγγραφής (authoring tools) Κατηγορίες εργαλείων ανάλογα με την οργάνωση, τη δόμηση και τη παρουσίαση, βασίζονται: σε κάρτες (μορφή βιβλίου) σε εικονίδια (διάγραμμα ροής) στο χρόνο (χρησιμοποιούν χρονογραμμή)

Βήματα για το σχεδιασμό και τη παραγωγή πολυμεσικών εφαρμογών Ανάλυση Σχεδίαση Ανάπτυξη Έλεγχος Διανομή

Ανάλυση Βασική ιδέα Πληροφορίες για το υλικό Προσδιορισμός χρηστών που απευθύνεται Επιθυμητό και διαθέσιμο Επιλογή εργαλείου ανάπτυξης Συγκρότηση ομάδας και κατανομή εργασιών Χρονοπρογραμματισμός

Σχεδίαση Σχεδιασμός των τμημάτων Χάρτης πλοήγησης, διάγραμμα ροής Σχεδιασμός διεπαφής

Ανάπτυξη και έλεγχος/ αξιολόγηση Συγκέντρωση/ κατασκευή πολυμεσικού υλικού Επεξεργασία και ψηφιοποίηση Ενσωμάτωση στοιχείων πολυμέσων στην εφαρμογή στο συγγραφικό εργαλείο Πρώτες διορθώσεις Στάδια ελέγχου, επανασχεδιασμός, διαμορφωτική αξιολόγηση

Διανομή Ψηφιακό μέσο διανομής Πνευματικά δικαιώματα δημιουργών (κλείδωμα, κρυπτογράφηση) Εγχειρίδιο χρήστη Αναπαραγωγή / δημοσίευση στο διαδίκτυο

Πολυμέσα και εκπαίδευση Υποβοήθηση της μαθησιακής διαδικασίας εκπαιδευόμενου Υποστήριξη επιμορφωτή Αυτόνομα διδακτικά συστήματα Εγκυκλοπαίδειες /λεξικά

Διαδραστικοί πίνακες ΔΠ Ψηφιακοί λευκοί πίνακες που συνδέονται με υπολογιστή, απεικονίζουν την οθόνη του σε πραγματικό χρόνο και δέχονται απευθείας εντολές από το χρήστη με αφή ή γραφίδα. http://www.youtube.com/watch?v=bb3wcZ3RQ2M (Διαδραστικοί πίνακες και διαδραστικές επιφάνειες) Συνδυάζουν τα χαρακτηριστικά των εποπτικών μέσων με τα ψηφιακά συστήματα Άρχισαν να χρησιμοποιούνται από τα τέλη της δεκαετίας του 1990

Το ερώτημα της Διδακτικής χρησιμότητας Καινοτόμος χαρακτήρας Τι υπόσχεται η νέα τεχνολογία Επένδυση στην εκπαίδευση / Σύνδρομο του εκκρεμούς Μελέτες σύγκρισης εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων με ή χωρίς χρήση τεχνολογίας. nsd (no significant difference phenomena) Το πλαίσιο μέσα στο οποίο εγγράφεται η χρήση της τεχνολογίας, οι τρόποι χρήσης της (δάσκαλος, μαθητές, διδακτικό συμβόλαιο)

Λειτουργικά χαρακτηριστικά ΔΠ Επιτρέπουν την υπογράμμιση, επιλογή, αποκοπή/αντιγραφή και επικόλληση κειμένων, τμημάτων κειμένου και εικόνων Επιτρέπουν τη λειτουργία συνδέσμων αφού αναγνωρίζουν το «κλικ» και το «διπλό κλικ», την «ολίσθηση και απόθεση» Δυνατότητα διαχωρισμού της επιφάνειας σε ανεξάρτητα τμήματα (σαν να έχουμε 2 οθόνες) Εμφάνιση εικονικών λειτουργιών και περιφερειακών με ρυθμιζόμενες διαστάσεις (πχ. πληκτρολόγιο) Δυνατότητα καταγραφής των ενεργειών του χρήστη και των αντιδράσεων απομακρυσμένων χρηστών

Πλεονεκτήματα ΔΠ μέσο οργάνωσης συλλογικών δραστηριοτήτων παρουσιάζουν όλα τα πλεονεκτήματα ψηφιακών παρουσιάσεων σε συνδυασμό με την απευθείας αλληλεπίδραση Έχουν τις διεθνείς έρευνες ...με το μέρος τους Είναι χρήσιμοι σε διδακτικές πρακτικές όπως: Συγκρίσεις οντοτήτων Διαμορφωτικές δραστηριότητες (ανακεφαλαίωση) Έλεγχος /επαλήθευση υποθέσεων Διαπραγμάτευση εννοιών με λεκτικά ή εικονικά στοιχεία (πχ εννοιολογικός χάρτης)

Μειονεκτήματα ΔΠ ?

Τύποι Διαδραστικών Συστημάτων Υπάρχουν 5 τύποι Διαδραστικών πινάκων, όπου ο καθένας προσφέρει δυνατότητες και ευκολίες που διαφέρουν μεταξύ τους ανάλογα με το που απευθύνονται. Διαδραστικός Ασπροπίνακας Οπτικής Τεχνολογίας Τύπου 1 Τρόπος Λειτουργίας: Μία ειδική γραφίδα «διαβάζει» από τον πίνακα ειδικά κωδικοποιημένες συντεταγμένες, οι οποίες προσδιορίζουν την θέση της γραφίδας στον πίνακα.  Διαδραστικός Ασπροπίνακας Μηχανικής Πίεσης (αφής) Τύπου 2 Τρόπος Λειτουργίας: Το σημείο επαφής που προκαλείται λόγω μηχανικής πίεσης σε δύο παράλληλες ειδικές επιφάνειες, καθορίζει τις συντεταγμένες της θέσης της γραφίδας ή του δακτύλου επάνω στον πίνακα. Διαδραστικός Ασπροπίνακας Ηλεκτρομαγνητικού Πλέγματος Τύπου 3 Τρόπος Λειτουργίας: Ένα ηλεκτρομαγνητικό πλέγμα, ενσωματωμένο στον πίνακα, προσδιορίζει τις συντεταγμένες της ειδικής γραφίδας, εντοπίζοντας το «στίγμα» της ηλεκτρομαγνητικής μύτης της. Φορητή συσκευή - Διαδραστικό Σύστημα (ΔΣ) Οπτικής/Ηχητικής Τεχνολογίας Τύπου 4 Τρόπος Λειτουργίας: Η ειδική γραφίδα εκπέμπει οπτικά ή/και ηχητικά σήματα τα οποία καταγράφονται από μία συσκευή/δέκτη. Η συσκευή/δέκτης προσαρμόζεται στην επιφάνεια εργασίας και προσδιορίζει τη θέση (συντεταγμένες) της γραφίδας πάνω σε αυτήν. Βιντεοπροβολέας με Ενσωματωμένο Διαδραστικό Σύστημα (ΔΣ) Τύπου 5 Τρόπος Λειτουργίας: Η ειδική γραφίδα εκπέμπει οπτικά ή/και ηχητικά σήματα τα οποία καταγράφονται από μία συσκευή/δέκτη, η οποία προσδιορίζει τη θέση (συντεταγμένες) της γραφίδας στην επιφάνεια. Η συσκευή/δέκτης έχει ενσωματωθεί στον βιντεοπροβολέα.  Για τα σχολεία, οι διαδραστικοί πίνακες τύπου 2, 3 και 5 αποτελούν την καταλληλότερη επιλογή, προσφέροντας πλεονεκτήματα και ποιοτικά χαρακτηριστικά που σε συνδυασμό με την προσιτή τιμή αποτελεί ιδανικό συνδυασμό ποιότητας – κόστους -απόδοσης.

Βιβλιογραφία-Δικτυογραφία http://www.mirandanet.ac.uk/news/archive.php#pa http://www.nosignificantdifference.org/faq.asp#Q1 nsd http://www.merlot.org/merlot/index.htm Πολυμεσικοί πόροι. http://www.uen.org/general_learner/multimedia_resourc es.shtml Πολυμεσικοί πόροι UTAH http://www.agocg.ac.uk/mmedia.htm τεχνικές αναφορές για πολυμέσα http://www.techlearning.com/article/13910 Αξιολόγηση Διαδραστικών πινάκων

Δραστηριότητες Κατασκευή παρουσίασης (έως 5 διαφάνειες) (powerpoint) με ενσωμάτωση πολυμεσικών στοιχείων και ενεργοποίηση συνδέσμων, με θέμα πληροφορίες για ένα εργαλείο web 2.0. Δημοσίευση παρουσίασης με τη βοήθεια εργαλείου web 2.0 (slideshare)