Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Xαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
Εμπειρίες και Προβληματισμοί σε Μαθητοκεντρικές Μεθόδους Διδασκαλίας
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Ταχύτητα Νίκος Αναστασάκης 2010.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Burnout Εκπαιδευτικών
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Θέση και μετατόπιση x2=8 Δx=8-3=5 x1=3 x1=-2 x2=3 Δx=3-(-2)=5
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
Δημιουργία Παρουσίασης
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
«…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου» 17 ο Πανελλήνιο.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Προγραμματισμός Η / Υ 6 η Διάλεξη.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Xρήση ηλεκτρικού χρονομετρητή
Βλάσση Μαρία, Κωσταρίδης Παναγιώτης, Παυλάτου Α. Ευαγγελία.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης μέσω του προγράμματος Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης Camtasia Studio. Σύγκριση με την αντίστοιχη παραδοσιακή μέθοδο διδασκαλίας. http://leandros.physics.uoi.gr/theses/giatr/ Γεωργία Ιατράκη Επιβλέπων Καθηγητής: Λ. Περιβολαρόπουλος, Επιτροπή: Ε. Μάνεσης, Τμήμα Φυσικής Κων/νος Κώτσης, ΠΤΔΕ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων ΠΜΣ: Νέες Τεχνολογίες και Έρευνα στη Διδακτική της Φυσικής

Σχεδιάγραμμα παρουσίασης Εισαγωγή Πολυμέσα στην εκπαίδευση  Τηλεκπαίδευση Το Camtasia Studio Camtasia Recorder Camtasia Producer Camtasia Player Η Έρευνα Ερωτηματολόγια Βίντεο με εφαρμογή πολυμέσων Γραπτό κείμενο Αποτελέσματα Συμπεράσματα

Περίληψη Στόχος Δείγμα Μέθοδος Αποτελέσματα Συμπεράσματα συγκριτική μελέτη των 2 μεθόδων 137 μαθητές Γ΄ Γυμνασίου βίντεο με εφαρμογή πολυμέσων ανάγνωση γραπτού κειμένου

Εισαγωγή  σημαντικό διδακτικό εργαλείο Πολυμέσα  μεταφορά της πληροφορίας γραφικά εικόνα ήχος κείμενο βίντεο κίνηση

Πολυμέσα στην εκπαίδευση Τηλεκπαίδευση ασύγχρονη σύγχρονη

Καθορισμός περιοχής κινηματογράφησης Το Camtasia Studio Καθορισμός περιοχής κινηματογράφησης στην οθόνη του Η/Υ Καταγραφή ήχου

Camtasia Producer

Camtasia Player file.avi Windows Media Player

Προγράμματα Camtasia Studio Χρήση Pen Tablet Microsoft PowerPoint Interactive Physics Microsoft Word Microsoft Excel SPSS for Windows

Η Έρευνα Ενότητα: Δείγμα: Στόχος: Μέθοδος Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση 68 μαθητές βίντεο 69 μαθητές ανάγνωση Στόχος: Μέθοδος Δημιουργία Ερωτηματολογίων Κατασκευή Βίντεο με Εφαρμογή Πολυμέσων Δημιουργία Εγγράφου για την Ευθύγραμμη Ομαλή Κίνηση Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση 4ο Γυμνάσιο 8ο Γυμνάσιο 5ο Γυμνάσιο 137 μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου Συγκριτική μελέτη

Ερωτηματολόγια Αξιολόγηση γνωστικών στόχων Ορισμοί εννοιών Εξισώσεις Αξιολόγηση γνωστικών στόχων Αναγνώριση φυσικών μεγεθών που μεταβάλλονται σε μια ευθύγραμμη ομαλή κίνηση. Επεξεργασία πινάκων με δεδομένα και ερμηνεία φαινομένων. Αξιολόγηση της ευχέρειας των μαθητών στην αναγνώριση γραφικών παραστάσεων x-t, v-t. Δεξιότητα χειρισμού της γνώσης (κατανόηση εννοιών και εφαρμογή νόμων) σε προβλήματα της καθημερινής ζωής. Είδος κίνησης Δεδομένα από πίνακες Ερμηνεία φαινομένων Γραφικές παραστάσεις v=σταθ. βιωματικότητα x,t αλλάζουν

Βίντεο με εφαρμογή πολυμέσων

Γραπτό κείμενο στασιμότητα

32,4% 4,3% Επιλεγμένες Ερωτήσεις συνδυασμός γνώσης και δεξιότητας Στόχος Ερμηνεία γραφικής παράστασης x-t. Σύγκριση των δύο κινήσεων. 4,3%

17,6% 0% Επιλεγμένες Ερωτήσεις Στόχος: Υπολογισμός του εμβαδού της γραφικής παράστασης  μετατόπιση του σώματος. 17,6% 0%

Συγκεντρωτικά Αποτελέσματα προγράμματα επεξεργασίας Συγκεντρωτικά Αποτελέσματα

Γενικές Παρατηρήσεις ΒΙΝΤΕΟ «Αναγκαστική παρακολούθηση» 20 λεπτών, λόγω προγραμματισμένης δραστηριότητας στην οθόνη του Η/Υ. Πρόκληση του ενδιαφέροντος των μαθητών, αφού καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας ήταν συγκεντρωμένοι σε αυτό που παρακολουθούσαν. Κατανόηση εννοιών, λόγω σταδιακής ροής της πληροφορίας. Καθοδήγηση των μαθητών στην κατασκευή διαγραμμάτων. Εξοικείωση με το περιβάλλον του Η/Υ και της νέας μεθόδου μάθησης  σύνδεση με την καθημερινή εμπειρία.

Γενικές Παρατηρήσεις ΑΝΑΓΝΩΣΗ Οι μαθητές ολοκλήρωσαν την ανάγνωση σε 5 λεπτά. Μειωμένη συμμετοχή, βαρετή η διαδικασία για τους μαθητές. Περιορισμένη κατανόηση εννοιών, λόγω στασιμότητας της πληροφορίας και απουσίας ήχου. Τα διαγράμματα παρουσιάζονται έτοιμα.

Ως προς την εμπειρία των μαθητών Συμπεράσματα Ως προς τη μάθηση Βίντεο με εφαρμογή πολυμέσων Ανάγνωση γραπτού κειμένου 22,3% 8,43% Ως προς την εμπειρία των μαθητών Ικανοποίηση από την παρακολούθηση του βίντεο Ικανοποίηση από την ανάγνωση γραπτού κειμένου 79,4% 37,6%

Προτάσεις Συμβολή του Camtasia στην εξέλιξη της «Εκπαίδευσης από Απόσταση». Πιλοτική πραγματοποίηση της μεθόδου από τους εκπαιδευτικούς στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ενσωμάτωση σε Πανεπιστημιακά προγράμματα Δια βίου εκπαίδευσης – από απόσταση. Επικουρικός ρόλος Ασύγχρονων Διαλέξεων μέσω Internet σε Παν/μιακά μαθήματα. Έρευνα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.