Η χρήση των τεχνών ως εκπαιδευτική τεχνική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Συμβολή της Τέχνης στην Εκπαίδευση
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Μουσείο - Σχολείο Τι ακριβώς είναι μάθηση; Μάθηση είναι:
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εκπαίδευση, επιμόρφωση και αξιολόγηση
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Όλο το διήμερο είναι αφιερωμένο σε τρόπους ενεργοποίησης σκέψης και στη διαμόρφωση μιας στάσης για τη σκέψη (Κριτικής και δημιουργικής). Visible thinking.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
Οι βασικές ρουτίνες σκέψης
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
To παιχνίδι ρόλων 11/1/2015 Υοu 4 Teachers
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ
Σμαράγδα Χρυσοστόμου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μουσικής Παιδαγωγίας και Διδακτικής, ΤΜΣ, ΕΚΠΑ Συνεργάτης ΙΤΥΕ «Διόφαντος» Συντονίστρια της Ομάδας Αισθητικής.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων ΙI Ενότητα 4: Ο ρόλος της τέχνης στην εκπαίδευση Διδάσκουσα: Αναστασία Ράικου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
5/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 8 Φιλίππα Χατζησταύρου Συμπεριφορισμός.
βασιλικη μητροπουλου, αναπλ. καθηγητρια
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
Προσχολική Παιδαγωγική
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Γεώργιος Στριλιγκάς, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ01
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η χρήση των τεχνών ως εκπαιδευτική τεχνική 3/4/2017 Οι τέχνες Η χρήση των τεχνών ως εκπαιδευτική τεχνική Υοu 4 Teachers 2012

Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται τις τέχνες στην εκπαίδευση 3/4/2017 Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται τις τέχνες στην εκπαίδευση Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών Υοu 4 Teachers 2012

Μπορούμε να ορίσουμε την τέχνη; 3/4/2017 Μπορούμε να ορίσουμε την τέχνη; H τέχνη έχει τη δύναμη να επικοινωνεί συναισθήματα, ιδέες, ερμηνείες της ζωής. (Dewey, 1934) Είναι μια έκφραση της θρησκευτικής, κοινωνικής και πολιτικής ζωής (Anderson, 1989, σελ. 21) Το έργο τέχνης αναπνέει με τον παρατηρητή του. Υπάρχει μέσα από αυτόν. Υοu 4 Teachers 2012

Είδη τέχνης Ζωγραφική Γλυπτική Φωτογραφία Αρχιτεκτονική Μουσική Θέατρο 3/4/2017 Είδη τέχνης Ζωγραφική Γλυπτική Φωτογραφία Αρχιτεκτονική Μουσική Θέατρο Λογοτεχνία Χορός Κλασσική Μεσαιωνική Αναγεννησιακή Επαναστατική Μοντέρνα Η τέχνη για την τέχνη Μεταμοντέρνα Υοu 4 Teachers 2012

Mε ποιον τρόπο χρησιμοποιείται η τέχνη στην εκπαίδευση; 3/4/2017 Mε ποιον τρόπο χρησιμοποιείται η τέχνη στην εκπαίδευση; Έναυσμα για συζήτηση Καλλιέργεια παρατηρητικότητας Σύνδεση με γνωστικά αντικείμενα Καλλιέργεια κριτικού και δημιουργικού στοχασμού Αφορμή για ενεργοποίηση κινήτρων Σύνδεση με εμπειρικά δεδομένα Ως βιωματική διεργασία Ως βιωματική και στοχαστική διεργασία Υοu 4 Teachers 2012

Στρατηγικές προσέγγισης έργων τέχνης 3/4/2017 Στρατηγικές προσέγγισης έργων τέχνης Aνοικτές ερωτήσεις που καλλιεργούν την παρατηρητικότητα και τον κριτικό στοχασμό πάνω σε ένα έργο τέχνης Aνοικτές ερωτήσεις που καλλιεργούν την παρατηρητικότητα και τον κριτικό στοχασμό σε σειρά έργων τέχνης (ίδιας εποχής, διαφορετικής εποχής, διαφορετικής σχολής, ίδιας σχολής κτλ) Ειδικές τεχνικές όπως: T.P.S Think Pair Share K.W.L Know, Want to Know, Learned Visible Thinking/Artful Thinking The intelligent eye (D. Perkins) Υοu 4 Teachers 2012

Το πλαίσιο της τέχνης στην εκπαίδευση (Φύλλο εργασίας εκπαιδευτικού) 3/4/2017 Το πλαίσιο της τέχνης στην εκπαίδευση (Φύλλο εργασίας εκπαιδευτικού) Θέμα-γνωστικό αντικείμενο Επίπεδο ηλικίας Διάρκεια Στόχοι Σύνδεση με το ΑΠ  Επιλογή έργου/ων τέχνης Σύντομη περιγραφή δραστηριότητας Μεθοδολογία: Visible /Artful Thinking κτλ Σύνθεση: μοίρασμα και συζήτηση των απόψεων Αξιολόγηση Υοu 4 Teachers 2012

3/4/2017 Με περισσότερα λόγια… Visible Thinking-Artful Thinking-Τhe Intelligent Eye (Bλέπε PP και κείμενα ) Υοu 4 Teachers 2012