ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Περιεχόμενο του Έργου - Δράσεις - Χρονοδιαγράμματα και διαδικαστικά θέματα Μαριλένα Παντζιαρά, Λειτουργός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ Leonardo da Vinci Transfer of Innovation 2013 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Υλοποίηση Προγράμματος Εκμάθησης της Ελληνικής Γλώσσας σε Μετανάστες και Ξενόγλωσσους Kατοίκους της Κύπρου Γιώργος Μυλωνάς Επιμορφωτικά Κέντρα Λευκωσίας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
27 juin 2014 Slide N° 1 19 Ιουνίου η διαφάνεια Γραμματεία προγράμματος Urbact URBACT II Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ε δαφικής Συνεργασίας για.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 13.2 Αρχές και οικονομικοί κανόνες για την κινητικότητα.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Σταδιακή εισαγωγή στη Δημοτική Εκπαίδευση
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας Οικονομική.
«ΕΞ ΑΦΟΡΜΗΣ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ» Μουσεία Παγκυπρίου Γυμνασίου 8 Νοεμβρίου - 31 Δεκεμβρίου
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
1 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗΣ 2008 Αθήνα, 18 Μαρτίου 2009 ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑ: Πρόοδος του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Συνάντηση γνωριμίας με τους γονείς της Α΄ Γυμνασίου, 20 Οκτωβρίου 2014.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΤΕΚΕ Έλενα Πουλλή Επιστημονικός Λειτουργός Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Αθήνα, 15/10/2014 Μαρία Αδαμοπούλου, Στέλεχος.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
ERASMUS+ το Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( )
Διεθνής Κινητικότητα: Νέα Δράση και Οδηγίες Διαχείρισης Γιαννούλη Βάσω Συντονίστρια Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus+, EM/IKΥ Erasmus+/Τομέας Ανώτατης.
ΣΥΜΒΑΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 22 Οκτωβρίου 2015, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Βάσω Γιαννούλη Συντονίστρια του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις (KA219) Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Σύμβαση Επιχορήγησης Καϊμακούδη Ελένη Στέλεχος Ι.Κ.Υ./ Εθνική Μονάδα Συντονισμού Πρόγραμμα.
1 ERASMUS+ Υποβολή Τελικών Εκθέσεων για Στρατηγικές Συμπράξεις στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus+ Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία Λευκωσία, 19 Μαΐου 2016.
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2009
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Περιεχόμενο του Έργου - Δράσεις - Χρονοδιαγράμματα και διαδικαστικά θέματα Μαριλένα Παντζιαρά, Λειτουργός Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου Χρίστος Ρουσιάς, Λειτουργός Έργων Τ.Π.Ε - ΥΠΠ

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ 1. Η ανάπτυξη δύο διδακτικών προτάσεων (θεματικών ενοτήτων) μοντελοποίησης στα Μαθηματικά: • Θα επικεντρωθούν σε θέματα από τη ζωή των μαθητών/τριών (στο σπίτι και στην κοινότητα) • θα στοχεύουν στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων χειρισμού δεδομένων και επίλυσης προβλήματος. • Οι γονείς θα διαδραματίσουν το ρόλο του συνεργάτη στο σχεδιασμό των δραστηριοτήτων και στη μετέπειτα υλοποίησή τους. 2. Η ανάπτυξη δύο διαδραστικών πολυμεσικών εφαρμογών, που θα αποτελέσουν δυναμικά εργαλεία στη διδασκαλία των ενοτήτων. 3. Η εφαρμογή, η αξιολόγηση και η διάδοση των δραστηριοτήτων στα σχολεία που θα συμμετάσχουν, καθώς και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων του έργου σε μεγαλύτερο αριθμό σχολείων.

• Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε 7 στάδια. Αυτά είναι: Στάδιο 1: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ανάπτυξη θεωρητικού πλαισίου (Σεπτέμβριος 2013) • (α) τη διαχείριση δεδομένων, (β) τη μοντελοποίηση στην επίλυση μαθηματικού προβλήματος (γ) τη γονική εμπλοκή στην εκπαίδευση. • Μελέτη τρόπων αξιοποίησης της τεχνολογίας στη διδακτική των Μαθηματικών και διερεύνηση των τρόπων που τα διάφορα τεχνολογικά εργαλεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην ανάπτυξη του εκπαιδευτικού υλικού - μικρών προγραμμάτων – εφαρμογιδίων (applets). Η βιβλιογραφική επισκόπηση αναμένεται να συνεισφέρει: • στο σχεδιασμό και υλοποίηση των δραστηριοτήτων μοντελοποίησης που θα αναπτυχθούν, • στο σχεδιασμό του προγράμματος επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στάδιο 2: Σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού (Δεκέμβρης 2013) • Στη βάση της βιβλιογραφικής επισκόπησης που θα πραγματοποιηθεί. • Μέσω της συμμετοχικής αλληλεπίδρασης μαθητών, εκπαιδευτικών, γονιών και ερευνητών. Αξιοποιώντας τη βιβλιογραφική επισκόπηση, θα αναπτυχθούν αντίστοιχα εργαλεία: (α) για μέτρηση της ικανότητας των μαθητών στην επίλυση μαθηματικού προβλήματος, (β) εργαλεία για την αποτύπωση του συναισθηματικού τομέα (affective domain) των εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στάδιο 2: Σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού Θα αναπτυχθούν δύο διδακτικές ενότητες: • Θα επικεντρωθούν σε θέματα από τη ζωή των μαθητών/τριών (στο σπίτι και στην κοινότητα) • Θα συνδέονται με τα αντίστοιχα Αναλυτικά Προγράμματα των Μαθηματικών στις δύο χώρες. • Θα αποτελούνται από μια σειρά δραστηριοτήτων μοντελοποίησης. • Μαθητές Ε’ και Στ’ δημοτικού. Θα αναπτυχθούν δύο διαδραστικές πολυμεσικές εφαρμογές, οι οποίες θα αποτελέσουν υποστηρικτικό υλικό για τις δραστηριότητες ΜΕΑ. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στάδιο 3: Επαγγελματική κατάρτιση εκπαιδευτικών (Μάρτης 2014) • Στη βάση της βιβλιογραφικής επισκόπησης και του διδακτικού υλικού, θα αναπτυχθεί πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών • σε θέματα μοντελοποίησης και χρήσης τεχνολογικών εργαλείων, με παράλληλη γονική εμπλοκή. • Το πρόγραμμα θα σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί μέσα από τη συνεργασία ερευνητών και εκπαιδευτικών, υιοθετώντας μοντέλα «έρευνας δράσης», σε επίπεδο της σχολικής τάξης. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στάδιο 4: Εφαρμογή εκπαιδευτικού υλικού στα σχολεία (Απρίλης 2014) • Το υλικό θα εφαρμοστεί σε μια τάξη στο κάθε σχολείο που θα συμμετάσχει. • Η διάρκεια εφαρμογής του υλικού θα είναι 6-8 εβδομάδες. • Τα μαθήματα θα βιντεοσκοπούνται και θα αναλύονται με συνεργασία των εκπαιδευτικών και των ερευνητών. • θα προτείνονται βελτιωτικές διορθώσεις, τόσο στο σχεδιασμό, όσο και στην εφαρμογή του υλικού και θα συνεχίζεται η εφαρμογή του προγράμματος. • Θα επεκτείνεται η εφαρμογή του προγράμματος και σε δεύτερη τάξη στο κάθε σχολείο που θα συμμετάσχει. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στάδιο 5: Διαφοροποίηση και βελτιστοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού. Εφαρμογή σε πιο ευρεία κλίμακα. (Απρίλης-Μάης, 2014) • Στο πλαίσιο που έχει αναφερθεί στο Στάδιο 4, το διδακτικό υλικό και το πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών θα διαφοροποιηθούν και θα βελτιστοποιηθούν. • Σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικές αρχές στις δύο χώρες, το πρόγραμμα θα επεκταθεί σε ακόμη δύο σχολεία σε κάθε χώρα. (Νιόβρης, 2014) ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στάδιο 6: Αξιολόγηση του Προγράμματος (Οκτώβρης, 2013) • Θα υλοποιηθεί μέσω διαμορφωτικής (formative) και τελικής (summative) μεθόδου αξιολόγησης. • Η διαμορφωτική αξιολόγηση θα βοηθήσει στην ανίχνευση των παραγόντων που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του προγράμματος: • Γνωστικά/συναισθηματικά επιτεύγματα των μαθητών • Γονική εμπλοκή • Επιμόρφωση εκπαιδευτικών • Θα συλλεγούν και θα αξιολογηθούν δεδομένα από την ανάλυση των μαθημάτων που θα πραγματοποιηθούν και δεδομένα από συνεντεύξεις που θα πραγματοποιηθούν με γονείς. • Η τελική αξιολόγηση θα μελετήσει την επίδραση του προγράμματος (α) στις ικανότητες επίλυσης προβλήματος των μαθητών (β) συναισθηματικό παράγοντα μαθητών και εκπαιδευτικών σε σχέση με την καινοτομία που θα εφαρμοστεί. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στάδιο 7: Διάχυση αποτελεσμάτων (Δεκέμβρης, 2014) Η διάχυση των αποτελεσμάτων θα γίνει με πολλαπλά μέσα: • Η ιστοσελίδα του προγράμματος • Το εκπαιδευτικό υλικό που θα αναπτυχθεί θα διανεμηθεί σε μορφή εκπαιδευτικού περιοδικού σε μεγάλο αριθμό σχολείων στις δύο χώρες. • Το εκπαιδευτικό συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί με την ολοκλήρωση του προγράμματος ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ Έναρξη Δραστηρ. Περιγραφή Δραστηριότητας 09/13 -> 10/13 1η Συνάντηση εταίρων για καθορισμό αναλυτικού χρονοδιαγράμματος και καταμερισμό εργασίας 09/13Βιβλιογραφική επισκόπηση και ανάπτυξη θεωρητικού πλαισίου 10/13Ανάπτυξη εργαλείων μέτρησης για την ικανότητα των μαθητών στην επίλυση μαθηματικού προβλήματος, τις πεποιθήσεις γονιών, εκπαιδευτικών και μαθητών 11/13Ανάπτυξη ενημερωτικής αφίσας / λογότυπου / τριπτύχου για το πρόγραμμα 11/13Πραγματοποίηση πρώτης μέτρησης για την ικανότητα των μαθητών στην επίλυση μαθηματικού προβλήματος, τις πεποιθήσεις γονιών, εκπαιδευτικών και μαθητών 11/13Διερεύνηση και εντοπισμός θεματικών ενοτήτων

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ Έναρξη Δραστηρ. Περιγραφή Δραστηριότητας 12/13 -> ?? 2η Συνάντηση – αρχές ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού και πολυμεσικών εφαρμογών 12/13Σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού 12/13Σχεδιασμός και ανάπτυξη ιστοσελίδας 02/14Σχεδιασμός πολυμεσικών εφαρμογών 03/14 -> ?? 3η Συνάντηση – Καθορισμός και ετοιμασία προγράμματος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών 03/14Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ Έναρξη Δραστηρ. Περιγραφή Δραστηριότητας 04/14Πρώτη Δοκιμαστική εφαρμογή εκπαιδευτικού υλικού 04/14Ανάλυση βιντεοσκοπημένων μαθημάτων για διορθωτικές αλλαγές 05/14Δεύτερη Δοκιμαστική εφαρμογή εκπαιδευτικού υλικού 05/14Ανάλυση βιντεοσκοπημένων μαθημάτων – Βελτιστοποίηση υλικού 05/14Πραγματοποίηση δεύτερης μέτρησης για την ικανότητα των μαθητών στην επίλυση μαθηματικού προβλήματος, τις πεποιθήσεις γονιών, εκπαιδευτικών και μαθητών 06/14 4η Συνάντηση για διαφοροποίηση και βελτιστοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού, των πολυμεσικών εφαρμογών και του προγράμματος επιμόρφωσης 07/14Επικαιροποίηση ιστοσελίδας

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ Έναρξη Δραστηρ. Περιγραφή Δραστηριότητας 10/14 5η Συνάντηση – Καθορισμός δράσεων για το δεύτερο έτος του έργου – Σχεδιασμός επέκτασης σε περισσότερους εκπαιδευτικούς και μαθητές των σχολείων που συμμετέχουν – Συζήτηση πρώτων αποτελεσμάτων από την εφαρμογή του προγράμματος – Έλεγχος διασφάλισης ποιότητας 10/14Πραγματοποίηση πρώτης μέτρησης (δεύτερο έτος) για την ικανότητα των μαθητών στην επίλυση μαθηματικού προβλήματος, τις πεποιθήσεις γονιών, εκπαιδευτικών και μαθητών 11/14Έναρξη εφαρμογής προγράμματος σε περισσότερους εκπαιδευτικούς και μαθητές των σχολείων που συμμετέχουν 05/14Πραγματοποίηση δεύτερης μέτρησης για την ικανότητα των μαθητών στην επίλυση μαθηματικού προβλήματος, τις πεποιθήσεις γονιών, εκπαιδευτικών και μαθητών 11/14Ανάλυση βιντεοσκοπημένων μαθημάτων για διορθωτικές αλλαγές

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ Έναρξη Δραστηρ. Περιγραφή Δραστηριότητας 01/15 6η Συνάντηση – Συζήτηση των αποτελεσμάτων και σχεδιασμός για επέκταση της εφαρμογής σε επιπρόσθετα σχολεία – Οριστικοποίηση του υλικού 01/15Σχεδιασμός – Συγγραφή διδακτικού περιοδικού (για εκπαιδευτικούς) 02/15Επικαιροποίηση ιστοσελίδας 03/15 7η Συνάντηση με εμπλεκόμενους φορείς για ετοιμασία διδακτικού περιοδικού - Έκδοση διδακτικού περιοδικού 05/15Προετοιμασία συνεδρίου για γονείς, εκπαιδευτικούς, ερευνητές 06/15 8η Συνάντηση - Διοργάνωση εκπαιδευτικού συνεδρίου

Προϋπολογισμός Έργου ΚΥΠΡΟΣΕΛΛΑΔΑ Α. Ποσό για κινητικότητα με βάση ελάχιστο αριθμό κινητικοτήτων (κατ’ αποκοπή ποσό) – για 24 κινητικότητες ,00 Β1. Δαπάνες προσωπικού 7.840, ,00 Β2. Υπεργολαβία 8.700, ,00 Β3. Εξοπλισμός 2.800, ,78 Β4. Λοιπές δαπάνες 2.500, ,00 B. Σύνολο Κόστους (εκτός κινητικότητας) , ,78 Συνολικό Κόστος του Έργου(A+B) , ,78 Συνολικό Ποσό Επιχορήγησης (A+ μέχρι το 75% του B) , ,34

Προϋπολογισμός Έργου Β1. Δαπάνες προσωπικού N° of working days Cost per working day (in EUR) ΚΥΠΡΟΣΕΛΛΑΔΑ Ερευνητές / Εκπαιδευτές ???? Τεχνικοί ??? Διοικητικοί ??? Total Β2. Υπεργολαβία ΚΥΠΡΟΣΕΛΛΑΔΑ Μετάφραση υλικού στα Αγγλικά για την ιστοσελίδα του Προγράμματος Σχεδιασμός και ανάπτυξη πολυμεσικών εφαρμογών (applets) Σχεδιασμός υλικού για τη διάχυση των αποτελεσμάτων (αφίσα, τρίπτυχο) Σχεδιασμός περιοδικού για εκπαιδευτικούς Εκτύπωση υλικού για τη διάχυση των αποτελεσμάτων (αφίσα, τρίπτυχο) 800 ???? Εκτύπωση περιοδικού (μικρού βιβλίου) για εκπαιδευτικούς2000 ???? Σχεδιασμός και ανάπτυξη ιστοσελίδας Διοργάνωση τελικού συνεδρίου Total Α. Ποσό για κινητικότητα με βάση ελάχιστο αριθμό κινητικοτήτων (κατ’ αποκοπή ποσό) – για 24 κινητικότητες ΚΥΠΡΟΣΕΛΛΑΔΑ 20000

Προϋπολογισμός Έργου Β4. Λοιπές δαπάνες ΚΥΠΡΟΣΕΛΛΑΔΑ Αναλώσιμα500 ???? Ενοικίαση χώρων για συναντήσεις / επιμόρφωση500 ??? Έξοδα μετάβασης και διαμονής διακεκριμένου ερευνητή για συμμετοχή στο τελικό συνέδριο Total Β3. Εξοπλισμός ΚΥΠΡΟΣΕΛΛΑΔΑ 7 (Κ) & 6 (Ε) Ηλεκτρονικοί υπολογιστές ή συσκευές με οθόνη αφής για ερευνητές και σχολεία Total

Επιλέξιμη Περίοδος: 1/08/2013 – 31/7/2015 Κονδύλι Β • Επιτρέπεται περιορισμένη μεταφορά μεταξύ των κεφαλαίων του Β κονδυλίου, δεδομένου ότι κανένα ποσό δεν θα αυξηθεί ή θα μειωθεί πέραν του 10% (δαπάνες προσωπικού, υπεργολαβίες, εξοπλισμός και λοιπές δαπάνες). • Π.χ. για τον εξοπλισμό μπορούμε να μεταφέρουμε από μια άλλη κατηγορία το 10 % των €2800 -> €3080 • Πρώτη πληρωμή (80% προχρηματοδότηση) • Αποπληρωμή μετά την υποβολή και έγκριση της τελικής έκθεσης και των αποδεικτικών στοιχείων (20% εφόσον υφίσταται) Θέματα Επιχορήγησης

Κονδύλι Β Δαπάνες προσωπικού - Παράδειγμα Παράδειγμα υπολογισμού του ημερήσιου μισθού Ετήσιος ακαθάριστος μισθός – Annual Gross Salary (salary advice) Συνεισφορά εργοδότη (από λογιστήριο ΥΠΠ) Συνολικό κόστος εργοδότη Εργάσιμες μέρες ανά έτος220 Ημερήσια τιμή (συνολικό κόστος εργοδότη /εργάσιμες μέρες ανά έτος) Ανώτατες τιμές που καθορίστηκαν από το ΙΔΕΠ Διευθυντής (Manager)316 Ερευνητής/Εκπαιδευτικός/Εκπαιδευτής (researcher/teacher/trainer)217 Τεχνικός (Technical)142 Γραμματειακό προσωπικό (administrative) 96 Θέματα Επιχορήγησης

Κονδύλι Β Υπεργολαβία • Επιχορηγούνται δαπάνες ύψους μέχρι το 30% όλων των επιλέξιμων τελικών δαπανών, συμπεριλαμβανομένου και του ποσού για την κινητικότητα Εξοπλισμός • Επιχορηγούνται δαπάνες ύψους μέχρι το 10% όλων των επιλέξιμων τελικών δαπανών, συμπεριλαμβανομένου και του ποσού για την κινητικότητα Κανόνες απόσβεσης εξοπλισμού • Με βάση τους κανονισμούς που ισχύουν στο Δημόσιο, υπολογίζεται πλήρης απόσβεση του εξοπλισμού που έχει αγοραστεί τον 1 ο χρόνο. Ο εξοπλισμός που αγοράζεται το 2 ο χρόνο αποζημιώνεται μερικώς, ανάλογα με την ημερομηνία αγοράς ΘΕΜΑ Φ.Π.Α.: βλ. Grant Agreement σελ The following costs shall not be considered eligible : […] • VAT, unless the beneficiary can show that he is unable to recover it according to the national applicable legislation (VAT is always ineligible cost where public bodies engage as public authorities) […] Θέματα Επιχορήγησης

Απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία Μέρος Α΄ Κινητικότητα • Κάρτες επιβίβασης • Πιστοποιητικά συμμετοχής από το ίδρυμα φιλοξενίας για κάθε συμμετέχοντα σε διακρατική κινητικότητα Μέρος Β΄ επιπρόσθετες δαπάνες • Τιμολόγια και αποδείξεις πληρωμής (εκδίδονται στο όνομα του δικαιούχου) • Αποδεικτικά υπηρεσιών που προσφέρθηκαν • Πίνακες κατανομής χρόνου (time sheets) και κατάσταση μισθών Salary statements για δαπάνες προσωπικού Θέματα Επιχορήγησης

Υποβολή εκθέσεων • Έκθεση προόδου στο τέλος του 1 ου έτους (μέχρι 30/06/14) Παράρτημα V (δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του ΙΔΕΠ) • Τελική έκθεση στο τέλος του 2 ου έτους (μέχρι 30/09/15) Παράρτημα ΙΙI (υποβολή ηλεκτρονικά και σε έντυπη μορφή) • Κείμενο για δημοσιοποίηση (στάλθηκε 25/9/13) Παράρτημα VΙΙ • Καταχώρηση δραστηριοτήτων / αποτελεσμάτων /τελικών προϊόντων στη βάση δεδομένων EST (European Shared Treasure). Αξιολόγηση  Σε επίπεδο ιδρύματος  Σε επίπεδο όλων των συνεργαζόμενων ιδρυμάτων Διάδοση εμπειριών, αποτελεσμάτων, τελικών προϊόντων  Συνεδρίες ιδρύματος, Ημερίδες, Ιστοσελίδα, Συνέδρια  Πληροφοριακά δελτία του ιδρύματος, Περιοδικά, Ημερήσιος Τύπος, ΜΜΕ  Καταχώρηση στη βάση δεδομένων EST (Στην τελική έκθεση θα ζητηθούν οι τρόποι και τα μέτρα που λήφθηκαν για την αξιολόγηση της σύμπραξης και τη διάδοση των εμπειριών και των αποτελεσμάτων) Υποχρεώσεις προς ΙΔΕΠ