Case Study για το Πρόγραμμα Μικρής Κλίμακας Επιχειρηματικότητα ως Εργαλείο Marketing Λαφτσίδης Μιχάλης, Κοκκοτζής Βαγγέλης Θεσσαλονίκη, Νοέμβριος 2012.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Ενημερωτική παρουσίαση για μαθητές
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
Η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στο Πανεπιστήμιο Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (Μ.Κ.Ε.) του Α.Π.Θ. ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΕΤΡΙΔΟY Καθηγήτρια Μάνατζμεντ,
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
«Πως Επιλέγω το Μεταπτυχιακό που μου ταιριάζει: Κριτήρια & Μηχανισμοί» «Τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας» Λένα Κυριάκου Εργασιακή.
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
Επιχειρηματική Αξιοποίηση Ερευνητικών Αποτελεσμάτων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πρόγραμμα «Έργο Αθήνα» ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
JEAN MONNET. Στόχοι Προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και την έρευνα στο γνωστικό αντικείμενο της Ε.Ε. Συμφιλίωση των φοιτητών και νέων επαγγελματιών.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Μάρτιος 2008.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Μάθημα: Εκπαιδευτική πολιτική Διδάσκουσα : Σοφία Ηλιάδου-Τάχου Φοιτήτρια : Ντέλη.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Regional Operational.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Κατεύθυνση: Στρατηγική-Επιχειρηματικότητα- Ανθρώπινοι Πόροι
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 7: Επίλογος. Σύνοψη
ΕΡΓΑΣΊΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΈΝΗ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Καλωσόρισμα ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Case Study για το Πρόγραμμα Μικρής Κλίμακας Επιχειρηματικότητα ως Εργαλείο Marketing Λαφτσίδης Μιχάλης, Κοκκοτζής Βαγγέλης Θεσσαλονίκη, Νοέμβριος 2012 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Τμ. Εφαρμοσμένης Πληροφορικής

Πνεπιστήμιο Vrije, Άμστερνατμ Εκπαιδευτικός Οργανισμός: Free University (VU) of Amsterdam Χώρα: Ολλανδία Τομέας Ανάλυσης: Εκπαίδευση και η χρήση της επιχειρηματικότητας για την προώθηση των προγραμμάτων του πανεπιστημίου μέσω του Ίντερνετ Μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών.

ΠΡΟΦΙΛ - Σύντομη Περιγραφή (1) Πρόκειται για μια μελέτη που δεν αφορά μόνον τον ρόλο του επιχειρηματία αλλά και το μέλλον ενός συντάκτη πολιτικής (policy-maker, ενός συμβούλου ή ενός ερευνητή στον τομέα της επιχειρηματικότητας). Το πανεπιστήμιο αποσκοπεί έτσι στην έμμεση προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του μέσω του Internet Marketing και των Social Media.

ΠΡΟΦΙΛ - Σύντομη Περιγραφή (2) Το πρόγραμμα σκοπεύει να δώσει έμφαση στην κοινωνική πλευρά της επιχειρηματικότητας επικεντρώνοντας στον ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι φοιτητές ως μέλλοντες  επαγγελματίες στον τομέα της επιχειρηματικότητας. Το πρόγραμμα (ΜΚΕ) προσφέρεται τόσο σε όλους τους φοιτητές του πανεπιστημίου VU του Άμστερνταμ όσο και σε φοιτητές άλλων πανεπιστήμιων της Ολλανδίας ή του εξωτερικού.

ΠΡΟΦΙΛ - Το Υπόβαθρο (1) Η ΜΚΕ σχεδιάστηκε για φοιτητές όλων των ακαδημαϊκών κλάδων. Τα πρώτα τρία χρόνια η ΜΚΕ διδάσκονταν στα ολλανδικά. Κατά την έναρξη των μαθημάτων το τέταρτο έτος και έκτοτε τα μαθήματα γίνονται στα αγγλικά και προφέρονται και σε ξένους φοιτητές. H MKE αναπτύχθηκε μέσα στο πλαίσιο εργασιών για την αναβάθμιση της ποιότητας των σπουδών και την αύξηση των φοιτητών του πανεπιστημίου μέσω της άμεσης απορρόφησης των απόφοιτων του Ιδρύματος λόγω του προγράμματος επιχειρηματικότητας .

ΠΡΟΦΙΛ - Το Υπόβαθρο (1) ΠΡΟΦΙΛ - Το Υπόβαθρο (1) Το πρόγραμμα δίνει έμφαση στον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει ο φοιτητής ως μέλλοντας επαγγελματίας στην επιχειρηματικότητα, και όχι ως απλός επιχειρηματίας. Στην ΜΚΕ, η επιχειρηματικότητα προσδιορίζεται ως η διαδικασία της επιδίωξης ευκαιριών, ανεξαρτήτως των διαθέσιμων πόρων. Ο απόλυτος στόχος είναι η δημιουργία μίας κοινωνικής και οικονομικής αξίας για τους υποκινητές (επιχειρηματίες), στην αγορά μέσα στην οποία λειτουργούν και την κοινωνία στην οποία ενσωματώνονται.

Πρόγραμμα Σπουδών (1) Κάθε πρόγραμμα ΜΚΕ αποτελείται από πέντε μαθήματα, κάθε μάθημα αντιστοιχεί σε 6 πιστωτικές διδακτικές μονάδες ECTS: Εισαγωγή στην Επιχειρηματικότητα Ο κλάδος της Επιχειρηματικότητας Δίκτυα Επιχειρηματικότητας Επιχειρηματικοί Τομείς Επιχειρηματικότητα στο Άμστερνταμ

Πρόγραμμα Σπουδών (2)

Σκοπός και Στόχος Είναι σκοπός του πανεπιστημίου του Άμστερνταμ να εισάγει τους φοιτητές του στην επιχειρηματικότητα κάνοντας τους έτσι προτιμητέους από την αγορά εργασίας. Με τον τρόπο αυτό το πανεπιστήμιο προσπαθεί να προσελκύσει περισσότερους φοιτητές κάθε χρόνο αφού το κίνητρο της άμεσης επαγγελματικής αποκατάστασης είναι υψίστης σημασίας στις μέρες μας.

Χρηματοδότηση Η ανάπτυξη του προγράμματος ΜΚΕ κατέστη δυνατή μέσω επιχορήγησης του ΠΠΕ. Η επιχορήγηση του ΠΠΕ κατέστη δυνατή μέσω του πλαισίου εργασιών του εθνικού προγράμματος “Centres of Excellence”. Δεδομένου ότι η ανάπτυξη του χρηματοδοτείται από τακτικούς προϋπολογισμούς διδασκαλίας (με βάση τις πιστωτικές διδακτικές μονάδες ECTS), το πρόγραμμα ΜΚΕ είναι θα λέγαμε αυτοχρηματοδοτούμενο.

ΕΦΑΡΜΟΓΗ - Στρατηγική και Δράσεις Οι προσπάθειες μάρκετινγκ που γίνονται για να αντιληφθούν οι μαθητές το πρόγραμμα Μικρής Κλίμακας Επιχειρηματικότητας είναι οι εξής: συμμετοχή στην μικρο-αγορά του πανεπιστημίου, διαφημιστικά φυλλάδια, ειδικές συνεδρίες ενημέρωσης, μια ιστοσελίδα και μια ομάδσ της ΜΚΕ, διαφημίζουν τα οφέλη του προγράμματος αυτού στους επιχειρηματικούς κύκλους από στόμα σε στόμα.

ΕΦΑΡΜΟΓΗ - Βιωσιμότητα Διάφορα μέτρα έχουν ληφθεί για να διατηρηθεί η ποιότητα του προγράμματος Μικρής Κλίμακας Επιχειρηματικότητας. Η πρώτη είναι να προωθηθεί το πρόγραμμα σε όλο το πανεπιστήμιο. Το δεύτερο βήμα για την αειφορία είναι να διδάσκεται το πρόγραμμα στα αγγλικά το οποίο ανοίγει την πόρτα για διεθνείς φοιτητές.

Επιτεύγματα Τα επιτεύγματα των μαθημάτων συνοψίζονται καλύτερα στον αριθμό των μαθητών που έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα. Στο πρώτο και δεύτερο έτος συμμετείχαν 30 μαθητές, ενώ κατά την διάρκεια του τρίτου έτους 75 μαθητές. Ο στόχος είναι το πρόγραμμα να φθάσει τους 100 φοιτητές ετησίως.

Παράγοντες Επιτυχίας (1) Ένας βασικός παράγοντας επιτυχίας είναι το ότι το πρόγραμμα της ΜΚΕ είναι ανοιχτό για όλους τους πανεπιστημιακούς φοιτητές. Οι διαφορετικές οπτικές γωνίες και δεξιότητες που διαθέτουν οι μαθητές δημιουργούν μια ενδιαφέρουσα δυναμική που τους προκαλεί να προβληματιστούν σχετικά με τις δικές τους κοσμοθεωρίες Ένας άλλος παράγοντας επιτυχίας έγκειται στην επαφή που γίνεται με επιχειρηματίες και επαγγελματίες του επιχειρηματικού πνεύματος βιομηχανία, καθώς επίσης και η ανάπτυξη των επιχειρηματικών τους δεξιοτήτων.

Παράγοντες Επιτυχίας (2) Ένας ακόμα θετικό στοιχείο είναι οι ενθουσιώδεις καθηγητές που συμμετέχουν και δουλεύουν μαζί με τους φοιτητές για ένα ολόκληρο εξάμηνο. Έτσι όχι μόνο επιτρέπει στο πανεπιστήμιο να αντιμετωπίσει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων και να προχωρήσουν πέρα από το εισαγωγικό επίπεδο, έτσι ώστε να αναπτυχθεί μια πραγματική κοινότητα εκπαιδευόμενων, παράλληλα οι φοιτητές και οι καθηγητές μπορούν να γνωρίσουν ο ένας τον άλλο καλύτερα. Τέλος η επιτυχίας του προγράμματος έγκειται στο ότι αξιοποιεί το μαθησιακό υπόβαθρο των φοιτητών και δείχνει πως μπορεί αυτό να χρησιμοποιηθεί μέσα στην επιχειρηματικότητα.

Επιπτώσεις Παρά το γεγονός ότι δεν υπήρξε πολύ δημοσιότητα για το πρόγραμμα της ΜΚΕ εκτός του πανεπιστημίου του Άμστερνταμ, υπάρχει ενδιαφέρον για το πρόγραμμα αυτό από άλλα πανεπιστήμια. Φοιτητές από το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ, από το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Αϊντχόβεν και το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Delft συμμετέχουν στις πρόσφατες εκδόσεις της ΜΚΕ.

Πλεονεκτήματα Το πλεονέκτημα του προγράμματος έγκειται στο ότι εστιάζει στο ηθικό υπόβαθρο των φοιτητών και τους εισάγει στον ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν στον τομέα της επιχειρηματικότητας - τον “κόσμο” δηλαδή των επιχειρηματιών και των επιχειρήσεων. Ένα δεύτερο πλεονέκτημα του προγράμματος είναι το ότι μέσω αυτού οι φοιτητές έρχονται σε επαφή με άτομα που κατέχουν διαφορετικούς ρόλους στον τομέα της επιχειρηματικότητας. Αυτό μπορεί να συμβεί είτε με αναθέσεις εργασιών στους φοιτητές όπου θα πρέπει να έχουν επαφές εκτός πανεπιστημίου ή μέσω επισκεπτών καθηγητών στα μαθήματα τους.

Μειονεκτήματα Ένα μειονέκτημα του προγράμματος είναι ότι έχει τοποθετηθεί σε προπτυχιακό επίπεδο και οι περισσότεροι φοιτητές συνεχίζουν σε μεταπτυχιακά προγράμματα, όπου η επιχειρηματικότητα έρχεται σε δεύτερη μοίρα.

Μεταβίβαση Το Πρόγραμμα Μικρής Κλίμακας Επιχειρηματικότητας μπορεί να εφαρμοστεί ιδιαίτερα εύκολα και σε άλλα ιδρύματα. Παρ 'όλα αυτά, μια σημαντική πτυχή είναι η εκπαιδευτική φιλοσοφία πίσω από το πρόγραμμα. Με την έννοια το ότι δεν εκπαιδεύει τους μαθητές πως να ξεκινήσουν την δική τους επιχείρηση, αλλά τους διδάσκει σχετικά με την επιχειρηματικότητα και στο πλαίσιο στο οποίο είναι ενσωματωμένη καθώς επίσης και τι θα μπορούσε να είναι επωφελές στην μελλοντική τους σταδιοδρομία ως σύμβουλοι, συντάκτες πολιτικής, σύμβουλοι πολιτικής ή επιχειρηματίες.