Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης.
Σχεδιασμός α ΕΠΕ μαθητή με δυσλεξία Αλεξανδρούπολη 7 Ιουλίου 2010.
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εργοθεραπευτική Παρέμβαση σε Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΙΤΛΟΣ: CAAS (Cognitive-Aptitude-Assessment-Software) ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Educational Help. Inc ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM.
Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
«ΑνταπΟκριςη ςτη διδαςκαλΙα»
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
Curriculum-Based Measurement (CBM) Μάμμου Χριστίνα Υφαντής Χρήστος Εισηγητές: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Επιμορφωτικός κύκλος ΕΑΕ
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (Ε.Ε.Π.) – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
H λειτουργία των Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης: Θεσμικό πλαίσιο και παιδαγωγική τεκμηρίωση. Πηλείδου Κωνσταντίνα.
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ 10ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Το ΕΕΠ περιλαμβάνει Τις ικανότητες του παιδιού Αποτελέσματα από πρόσφατες αξιολογήσεις Απόψεις και προσδοκίες γονέων Σχέση μεταξύ μακροπρόθεσμου και βραχυπρόθεσμου στόχου Συμμετοχή σε εξω-ακαδημαϊκές δραστηριότητες Συμμετοχή στη διαδικασία του μαθήματος της τάξης φοίτησης Αξιολόγηση της προόδου και αναπροσαρμογή του εξατομικευμένου προγράμματος

Το Εξατομικευμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΕΠ) αποτελεί: μία συμφωνία που τηρούν όλοι οι εμπλεκόμενοι ένα σχέδιο ανταπόκρισης στις διαφορετικές εκπαιδευτικές ανάγκες του παιδιού Το Εξατομικευμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στοχεύει: στην ποιοτική εκπαίδευση στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη

εκπαιδευτική αξιολόγηση ή εντοπίζοντας τις ικανότητες-δυνατότητες του παιδιού Διάγνωση από το ΚΕΔΔΥ Κλείδες παρατήρησης Άτυπα τεστ εκπαιδευτικής αξιολόγησης Εκτίμηση της ψυχοσυναισθηματικής ανάπτυξης Εντοπισμός των ενδιαφερόντων Εντοπισμός των προτιμήσεων σε επίπεδο έμψυχου δυναμικού της τάξης φοίτησης Εκτίμηση μαθησιακής ετοιμότητας

τομείς εκπαιδευτικής παρέμβασης Οι θεματικές της παρέμβασης προκύπτουν από τη γνωμάτευση, το αναλυτικό πρόγραμμα και την παιδαγωγική αξιολόγηση. Και μεταξύ άλλων είναι δυνατόν να αφορούν συμπεριφορά κοινωνική προσαρμογή μαθησιακή ετοιμότητα αυτοεξυπηρέτηση ικανότητα στην ομιλία και στην επικοινωνία ψυχοκινητικές ικανότητες

σχεδιάζοντας το ΕΕΠ συνεργάζομαι σχεδιάζοντας το ΕΕΠ συνεργάζομαι Με τη διεπιστημονική ομάδα του ΚΕΕΔΥ Με την ομάδα επιμόρφωσης του προγράμματος Με τους/τις εκπαιδευτικούς της τάξης φοίτησης Με τους γονείς Με τους/τις συμβούλους ΕΑΕ και ΓΑ Με τη διοίκηση του σχολείου

βραχυπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι στόχοι Οι βραχυπρόθεσμοι στόχοι μπορεί να είναι ημερήσιοι, εβδομαδιαίοι, μηνιαίοι και αποτελούν βήματα που έχουν την αφετηρία τους στις διαπιστωμένες δυνατότητες και ικανότητες των παιδιών και μεσολαβούν μεταξύ της υπάρχουσας επίδοσης και της προσδοκώμενης, δηλαδή της επίτευξης των μακροπρόθεσμων στόχων Οι βραχυπρόθεσμοι στόχοι ακολουθούν μία λογική σειρά ώστε να υπηρετούν τη συνοχή της διδασκαλίας

Το πρόγραμμα (παράδειγμα) ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ Ονοματεπώνυμο: ……………………………………... Ημ.Γέννησης: ……………………………………………… Διάγνωση: ……………………………….................... Τάξη-τμήμα φοίτησης: ………………………………..  

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ   Ονοματεπώνυμο Ειδικότητα Υπογραφή

κηγφκκφγκδ Διάρθωση του Εξ. Εκπ. Προγράμματος   κηγφκκφγκδ Διάρθωση του Εξ. Εκπ. Προγράμματος Θεματική Ενότητα: Συμπεριφορά Παρούσα κατάσταση Εμφανίζει στοιχεία ελλειμματικής προσοχής και υπερδραστηριότητας. Είναι δύσκολο να παραμείνει προσηλωμένος σε ένα στόχο για αρκετή ώρα, σηκώνεται από τη θέση του, δεν ακούει οδηγίες, η προσοχή του διασπάται πολύ εύκολα Μακροπρόθεσμοι Στόχοι (ένα σχολικό έτος) Βελτίωση συγκέντρωσης και μείωση της διάσπασης προσοχής, συμμετοχή στη διαδικασία του μαθήματος Βραχυπρόθεσμοι Στόχοι Ενημέρωση των εκπαιδευτικών του σχολείου έτσι ώστε να κατανοούν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το παιδί με ΔΕΠ-Υ Παρατήρηση θετικών συμπεριφορών του μαθητή με τη χρήση κατάλληλου ημερολογίου-πίνακα και εμπλοκή του παιδιού στον εντοπισμό τους Χρονική Διάρκεια Βραχυπρόθεσμου Στόχου Μία εβδομάδα

κηγφκκφγκδ Διάρθωση του Εξ. Εκπ. Προγράμματος   κηγφκκφγκδ Διάρθωση του Εξ. Εκπ. Προγράμματος Θεματική Ενότητα: Συμπεριφορά Παρούσα κατάσταση Εμφανίζει στοιχεία ελλειμματικής προσοχής και υπερδραστηριότητας. Είναι δύσκολο να παραμείνει προσηλωμένος σε ένα στόχο για αρκετή ώρα, σηκώνεται από τη θέση του, δεν ακούει οδηγίες, η προσοχή του διασπάται πολύ εύκολα ( Μακροπρόθεσμοι Στόχοι (ένα σχολικό έτος) Βελτίωση συγκέντρωσης και μείωση της διάσπασης προσοχής, συμμετοχή στη διαδικασία του μαθήματος Βραχυπρόθεσμοι Στόχοι Παρατήρηση αρνητικών συμπεριφορών του μαθητή με τη χρήση κατάλληλου ημερολογίου-πίνακα και εμπλοκή του παιδιού στον εντοπισμό τους Κατάρτιση του Πίνακα Κανόνων της τάξης και εμπλοκή όλων των παιδιών στην τήρησή του Χρονική Διάρκεια Βραχυπρόθεσμου Στόχου Μία εβδομάδα Ένας μήνας (επανέρχεται εφόσον χρειαστεί)

κηγφκκφγκδ Διάρθωση του Εξ. Εκπ. Προγράμματος   κηγφκκφγκδ Διάρθωση του Εξ. Εκπ. Προγράμματος Θεματική Ενότητα: Συμπεριφορά Παρούσα κατάσταση Εμφανίζει στοιχεία ελλειμματικής προσοχής και υπερδραστηριότητας. Είναι δύσκολο να παραμείνει προσηλωμένος σε ένα στόχο για αρκετή ώρα, σηκώνεται από τη θέση του, δεν ακούει οδηγίες, η προσοχή του διασπάται πολύ εύκολα Μακροπρόθεσμοι Στόχοι (ένα σχολικό έτος) Βελτίωση συγκέντρωσης και μείωση της διάσπασης προσοχής, συμμετοχή στη διαδικασία του μαθήματος Βραχυπρόθεσμοι Στόχοι   Απλές, σαφείς οδηγίες σε μικρές ενότητες με συνεχή βλεμματική επαφή και παροχή λεκτικών και κινητικών νύξεων όταν χάνει την προσοχή του Στρατηγικές «εκτόνωσης» και εμπλοκής στη διδακτική διαδικασία Χρονική Διάρκεια Βραχυπρόθεσμου Στόχου Τρεις μήνες 1 μήνας

κηγφκκφγκδ Διάρθωση του Εξ. Εκπ. Προγράμματος   κηγφκκφγκδ Διάρθωση του Εξ. Εκπ. Προγράμματος Θεματική Ενότητα: μαθησιακή ετοιμότητα Παρούσα κατάσταση Υπάρχει έλλειμμα σε δεξιότητες μαθησιακής ετοιμότητας. Ο μαθητής κάνει δυσανάγνωστα, γράμματα, αρκετά ορθογραφικά λάθη δυσκολεύεται στη λειτουργική οργάνωση του χώρου στο γραπτό του Μακροπρόθεσμοι Στόχοι (ένα σχολικό έτος) Να ακολουθεί το πρόγραμμα της γενικής τάξης   να αναπληρώσει τις προβλεπόμενες δεξιότητες Βραχυπρόθεσμοι Στόχοι Να αναλαμβάνει τη γραπτή απόδοση λέξεων, προτάσεων του εκάστοτε κειμένου διδασκαλίας Να εκτελεί ασκήσεις γραφοκινητικής δεξιότητας μέσω της αντιγραφής μικρών κειμένων, του σχεδιασμού των γραμμάτων και της οπτικοποίησης των σχημάτων τους Χρονική Διάρκεια Βραχυπρόθεσμου Στόχου 1 μήνας

κηγφκκφγκδ Διάρθωση του Εξ. Εκπ. Προγράμματος   κηγφκκφγκδ Διάρθωση του Εξ. Εκπ. Προγράμματος Θεματική Ενότητα: μαθησιακή ετοιμότητα Παρούσα κατάσταση Υπάρχει έλλειμμα σε δεξιότητες μαθησιακής ετοιμότητας. Ο μαθητής κάνει δυσανάγνωστα, γράμματα, αρκετά ορθογραφικά λάθη δυσκολεύεται στη λειτουργική οργάνωση του χώρου στο γραπτό του Μακροπρόθεσμοι Στόχοι (ένα σχολικό έτος) Να ακολουθεί το πρόγραμμα της γενικής τάξης   να αναπληρώσει τις προβλεπόμενες δεξιότητες Βραχυπρόθεσμοι Στόχοι Αυτοδιορθωτικές δραστηριότητες βασισμένες σε επιλογή λέξεων, προτάσεων, περιόδων λόγου από το εγχειρίδιο της τάξης φοίτησης Δημιουργία και απόδοση γραπτού κειμένου τηρώντας διαστήματα, αποφεύγοντας μουντζούρες και ακολουθώντας τη γραμμή στοίχισης Χρονική Διάρκεια Βραχυπρόθεσμου Στόχου 3 μήνες

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!