“Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΜΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ LEGO WEDO KAI SCRATCH”   Εισηγήτριες: Σούκουλη Γεωργία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Σχολική Σύμβουλος 34ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πρόγραμμα.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Μια σύγχρονη πόλη η οποία δεν κατασπαταλά τον ορυκτό πλούτο της Γης και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΓΩΓΗΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΣΥΖΗΤΗΣΗ Η΄ΕΡΩΤHΜΑΤΙΚΗ (ερωτήσεις –απαντήσεις) ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
Η ΧΡΗΣΗ VIDEOCONFERENCE ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ 2o Δημοτικό Σχολείου Βόλου Παρουσίαση.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
«Για δέντρα και φυτά μαθαίνω χίλια μυστικά…» Νηπιαγωγείο Δαμαριώνα Νάξου Υπεύθυνη Περιβαλλοντικού προγράμματος: Παντελέων Μιχαλίτσα.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Ενότητα 1 : Παρουσίαση/Σκοπός Μαθήματος Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ
Διδακτική της Πληροφορικής
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής LEGO MINDSTORMS
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Μάθηση και υπολογιστικά εργαλεία
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
Προσχολική Παιδαγωγική
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΜΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ LEGO WEDO KAI SCRATCH”   Εισηγήτριες: Σούκουλη Γεωργία & Χατζηγεωργίου Ευθυμία Μάθημα Γ’ Εξαμήνου: Σχεδιασμός και Αξιολόγηση Ηλεκτρονικού Παιδαγωγικού Υλικού Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Χρονάκη Άννα.

Γνωριμία με το Lego wedο Ξεκίνησε με τη χελώνα εδάφους της logo/ επικεφαλής ο Papert. Σήμερα σύνθετες κατασκευές, ηλεκτρονικά εξαρτήματα και ποικίλα δομικά στοιχεία. Η εκπαιδευτική ρομποτική έχει χρησιμοποιηθεί σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης ερευνητικά με θετικά αποτελέσματα. Η ηλικία, οι ικανότητες και αναπτυξιακές δυνατότητες είναι παράγοντες που καθορίζουν το βαθμό περιπλοκότητας στο προγραμματισμό και στη δημιουργία της ρομποτικής κατασκευής.

Γνωριμία με το Lego wedο Βασίζεται στις θεωρίες: α) του εποικοδομητισμού: ενεργητική συμμετοχή σε αυθεντικές καταστάσεις προβληματισμού /οικοδομούν τη γνώση . β) κατασκευαστικού εποικοδομητισμού: ενεργητική συμμετοχή στην κατασκευή πραγματικών αντικειμένων/οικοδομούν τη γνώση .

Γνωριμία με το Lego wedο Αυθεντικές καταστάσεις προβληματισμού. Υλικά: δομικά στοιχεία/λογισμικό. Στάδια για την επίλυση προβλήματος: Της εμπλοκής (προσδιορισμός προβλήματος.) Του προγραμματισμού( εξοικείωση, πειραματισμός.) Της διερεύνησης (λύσεις , αξιολόγηση.) Της δημιουργίας (πραγματοποίηση.) Της παρουσίασης Της αξιολόγησης

Γνωριμία με το Scratch Διευρυμένη δυναμική γλώσσα οπτικού προγραμματισμού βασισμένη και υλοποιημένη σε Squeak. Στόχος: Η διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού σε παιδιά και εφήβους για δημιουργία παιχνιδιών, βίντεο και μουσικής. Η δομή του προγράμματος μπορεί να σχεδιαστεί όπως ένα παζλ, με αποσπώμενα κομμάτια που μπορούν να μετακινηθούν και να προσαρμοστούν μαζί. Είναι ελεύθερο λογισμικό και αποτελεί μια νέα γλώσσα προγραμματισμού, σχεδιασμένη για χρήση από την ηλικία των 8 ετών.

Γνωριμία με το Scratch Ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων : δημιουργική σκέψη, σαφή επικοινωνία, συστηματική ανάλυση και αποδοτική συνεργασία, Τα δύο κριτήρια σχεδίου του Scratch είναι : α) Ποικιλομορφία: ενίσχυση πολλών διαφορετικών τύπων προγραμμάτων β) Εξατομίκευση: διευκόλυνση των ανθρώπων να προσωποποιήσουν τα προγράμματα τους με την εισαγωγή φωτογραφιών και μουσικής, φωνών καταγραφής, και δημιουργίας γραφικών παραστάσεων.

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης του scratch από μαθητές Δυνατότητα αποκαλυπτικής & διερευνητικής μάθησης. Ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μαθητών για την εργαστηριακή άσκηση και ανάπτυξης επιπρόσθετων δεξιοτήτων. Εξαιρετικές εκπαιδευτικές δυνατότητες. Το σλόγκαν του Scratch είναι "Φαντάσου · Φτιάξε · Μοιράσου"

Ερευνητικό πλαίσιο Σκοπός: μελέτη της εφαρμογής της εκπαιδευτικής ρομποτικής lego wedo και του λογισμικού scratch στην προσχολική εκπαίδευση Η μελέτη εστίασε στην συνεργασία και αλληλεπίδραση. Δείγμα: πέντε νήπια και τρία προνήπια του 20 νηπιαγωγείου Βόλου. Εργαλεία: Η/Υ, εκπαιδευτικό πακέτο lego wedo,λογισμικό scratch. Μέθοδος: πραγματοποίηση διδακτικού πειράματος με συμμετοχική παρατήρηση και συνέντευξη/βιντεοσκόπηση.

Διαδικασία έρευνας(1) Ίδιες θεωρίες μάθησης και για τα δύο λογισμικά. Διαφορετικά μαθησιακά περιβάλλοντα : α) Lego wedo 1.προγραμματιστικό και κατασκευαστικό περιβάλλον 2.έτοιμα βήματα/ να τα ακολουθήσουν πειθαρχημένα β) Scratch 1.τα παιδιά δημιουργούν μόνα τους ένα λογικό διάγραμμα ροής και το ακολουθούν. 2.το διάγραμμα αποτυπώνεται ως πρόγραμμα στο εικονικό περιβάλλον. 3. Τα παιδιά μπορούν να επιστρέψουν και να αξιολογήσουν τα βήματα που αποτύπωσαν και τον τρόπο σκέψης τους.

Διαδικασία έρευνας(2) Project : τα ρομποτάκια. Παρουσίαση από εκπαιδευτικό. Πειραματισμός / εξοικείωση από τα παιδιά. με το υλικό. Προσδιορισμός του κοινού στόχου. Συνεργασία για την πραγματοποίηση του στόχου (πειραματισμός, ιδέες, αλληλεπίδραση, διάλογος). Παρουσίαση και αξιολόγηση. Ίδιες θεωρίες μάθησης και για τα δύο λογισμικά.

Αποτελέσματα έρευνας(1) Κύριος παράγοντας ήταν η αλληλεπίδραση σε όλη τη μαθησιακή διαδικασία (τεχνολογικό και κοινωνικό περιβάλλον). Τα παιδιά προτείνουν λύσεις αλληλεπιδρούν με το υλικό και το χρησιμοποιούν για να δουν εάν οι επιλογές τους είναι πραγματοποιήσιμες ή όχι. Η ανταλλαγή των απόψεων μεταξύ των παιδιών ήταν πολύ έντονη.

Αποτελέσματα έρευνας(2) Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι συνεργατικός και ισότιμος. Παρέμβαση λεκτική σαν προωθητική δύναμη για να συνεχίσουν τα παιδιά και πολύ σπάνια πρακτική. Οι ρόλοι των παιδιών στη διάρκεια της συνεργασίας εναλλάσσονταν. Τα παιδιά πέτυχαν το τελικό τους στόχο και κατέθεσαν θετικές απόψεις τόσο για τη διαδικασία, όσο και για το αποτέλεσμα.

Πρόταση!!! Στηριζόμενοι στο γεγονός ότι τα αποτελέσματα όλων των ερευνών σχετικά με τη χρήση του lego wedo και του scratch σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες είναι θετικά, προτείνουμε την ενσωμάτωση τους στα αναλυτικά προγράμματα και όχι την περιστασιακή τους χρήση.…..

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ(1) Βοσνιάδου, Σ. (2006). Παιδιά, σχολεία κατ υπολογιστές. Ι7ροοπττκές, προβλήματα κατ προτάσεις για την αποτελεσματικότερη χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Αθήνα: Gutenberg. Κόμης Β., (2004). Ετσαyωyή στις εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τεχνολογιών της Πληροφορίας κατ των Τεχνολογιών. ΑΘήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών. Μικρόπουλος, Τ. (2006). Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο.ΑΘήνα: Ελληνικά Γράμματα. Νικολοπούλου, Κ. (2006) Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην προσχολική εκπαίδευση: βιβλιογραφική επισκόπηση αναφορικά με τη χρήση τους από νήπια. Θέματα στην Εκπαίδευση, τ. 7(2), σ. 197-221. Ντολιοπούλου, Ε. (1999). Σύγχρονες τάσεις προσχολικής αγωγής. ΑΘήνα: Τυπωθήτω­-Δαρδανός. Οδηγός Νηπιαγωγού (2006). Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης. Οργανισμός εκδόσεων διδακτικών βιβλίων Αθήνα. ΥΠΕΠΘ (2003). Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προyραμμάτων Σπουδών Πληροφορικής. Αθήνα: ΟΕΔΒ.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ(2) Maloney, J., Peppler, K., Kafai, Y., Resnick, M., and Rusk, N. (2008), ‘Programming by Choice: Urban Youth Learning Programming with Scratch‟. Available at: http://web.media.mit.edu/~mres/papers/sigcse-08.pdf Mims, C. (2003), „Authentic learning: A practical introduction and guide for implementation‟. The Meridian Journal, 6(1). MIT Media Lab. (2008). Scratch. Retrieved OCT 27, 2008, from http://scratch.mit.edu Papert, S.(1993). Mindstorms: Children,Computers, and Powerful Ideas. London: Basic Books, 2nd Edition. Papert, Seymour (1990). „Introduction: Constructionist Learning‟. In: Idit Harel (ed.). Cambridge, MA: MIT Media Laboratory. Piaget, J. (1972). The principles of Genetic Epistemology, N.Y.: BasicBooks Resnick, M. (2007a), „Sowing the Seeds for a More Creative Society‟. International Society for Technology in Education, 18-22.

Ευχαριστούμε πολύ……..!!!