ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝ ISO 9001:2000 ΣΤΗ ΜΕΘ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Ινστιτούτο Εργασίας, Υγείας και Οργάνωσης (I-WHO) Πανεπιστήμιο.
Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012.
OHSAS – ΕΛΟΤ 1801.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΕΝ ISO 9001 / 2000
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ANIMUS A.E Πάρις.
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Δρ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΖΑΝΤΑΝΙΔΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ = ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Οργανωτική ετοιμότητα Επιχειρησιακή ετοιμότητα Λειτουργική ετοιμότητα ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Ο ΝΕΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ Β.Α.ΓΚΕΡΓΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
"Νοσηλευτική παρακολούθηση
Φροντίδα του Ογκολογικού ασθενούς στην Κοινότητα
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Το έργο χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας», στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ, σε ποσοστό 80% από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΤΠΑ)
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Πιστοποίηση Επαγγελματικών Προσόντων
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Understanding the Business Έκδοση 1.0 / ΔΟΜΗ ΣΔΠ κατά ISO 9001 :2000 Επίπεδο I: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Επίπεδο II: ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ (υποστήριξη.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Επιμελεια: Σοφιάννα Κοτσανάδα (Α. Μ. 14/012) Ναυσικά Πανάρετου (Α. Μ
Αθανάσιος Καλλιγέρης MSc
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΝΙΚΟΣ Εργαστηριακός Συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας MSc Ιατρική Σχολή Παν. Αθηνών ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΛΙΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
ΑΣΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ & ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ-ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ (ICU-MERIS) Αθανάσιος Βοζίκης, Επ. Καθηγ. Οικονομ. & Πληροφορ. Συστημ. Υγείας.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Διοικητικές μεταρρυθμίσεις και οικονομική αποτελεσματικότητα στον τομέα της Υγείας Γιάννη Υφαντόπουλου Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Ποιότητα στη ΜΕΘ: Πολυτέλεια ή ανάγκη;
Κανόνες πυρκαγιάς και ασφάλειας.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Διακινδύνευσης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Πρόταση υιοθέτησης προγραμματικής συμφωνίας για την υλοποίηση έργων
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Αποτελέσματα-Συζήτηση-Συμπέρασμα
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝ ISO 9001:2000 ΣΤΗ ΜΕΘ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ Προβλήματα και Οφέλη Δρ. Αχιλλέας Χόβας Παθολόγος – Εντατικολόγος Υπεύθυνος Ποιότητας ΜΕΘ – Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας

Μονάδα Εντατικής Θεραπείας ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Δύναμη: 8 Κλίνες Στελέχωση: 32 Νοσηλεύτριες 6 Ειδικοί γιατροί 2 Φυσιοθεραπεύτριες Σύγχρονος τεχνολογικός εξοπλισμός Πολυδύναμη ΜΕΘ, 200 περ. ασθενείς ετησίως Ασθενείς από Λάρισα, Θεσσαλία, Κεντρική Ελλάδα και άλλες περιφέρειες (μέσω ΕΚΕΠΥ/ΣΟΤΥ)

Ποιότητα στην υγεία Τι προσφέρει η ποιότητα στον τομέα της υγείας ; Τι προσφέρει η ποιότητα στον τομέα της υγείας ; Βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών. Μείωση της πιθανότητας εμφάνισης δυσμενών περιστατικών. Aύξηση της παραγωγικότητας και μείωση του λειτουργικού κόστους. Διαφάνεια, έλεγχος. Bελτίωση των συνθηκών εργασίας.

Ποιότητα - ISO 9001:2000 - ΜΕΘ Το Πρότυπο ISO 9001:2000 είναι ένα σύστημα ποιότητας το οποίο καθορίζει τις γενικές αρχές οργάνωσης και λειτουργίας ενός οργανισμού μέσα από ένα συγκεκριμένο πλαίσιο απαιτήσεων. Οι απαιτήσεις του προτύπου εξειδικεύονται σύμφωνα με τη φύση και τις ανάγκες του κάθε οργανισμού.

Δομή Συστήματος ΕΠΙΠΕΔΟ Ι: Εγχειρίδιο Ποιότητας – Το Σύνταγμα Δομή Συστήματος ΕΠΙΠΕΔΟ Ι: Εγχειρίδιο Ποιότητας – Το Σύνταγμα ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ: Διαδικασίες – Οι Νόμοι ΕΠΙΠΕΔΟ IΙΙ: Οδηγίες / Έντυπα ΕΠΙΠΕΔΟ ΙV: Αρχεία

Ποιότητα - ISO 9001:2000 - ΜΕΘ Η φήμη ενός Οργανισμού Υγείας στηρίζεται στην εντύπωση που έχει σχηματίσει η κοινωνία, και αντανακλά το επίπεδο ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας οι παρεχόμενες υπηρεσίες επηρεάζουν άμεσα την ασφάλεια, την έκβαση και κατά προέκταση την ζωή των ασθενών.

Ποιότητα - ΜΕΘ Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών πρέπει να είναι ανεξάρτητη από υποκειμενικούς παράγοντες Διαδικασίες και υποδομές στη ΜΕΘ διασφαλίζουν ότι κάθε ασθενής, οποιαδήποτε στιγμή δέχεται την καλύτερη δυνατή φροντίδα μέσα σε ένα σταθερό και προσδιορισμένο πλαίσιο

Παροχή υπηρεσιών στο περιβάλλον της ΜΕΘ Παροχή υπηρεσιών στο περιβάλλον της ΜΕΘ Ανθρώπινο δυναμικό Διαδικασίες Τεχνική υποστήριξη Πόροι

Ποιότητα – ΜΕΘ Ανθρώπινο δυναμικό Type of Intensive Care Unit SMR Stage Low-SMR/high-performing 0.32 2.7 Middle-SMR/middle-performing 0.72 2.4 High-SMR/low-performing 1.10 1.7 THE LINK BETWEEN TEAMWORK AND PATIENTS’ OUTCOMES IN INTENSIVE CARE UNITS Wheelan SA, Am J Crit Care 2003 ΜΕΘ με υψηλό δείκτη οργάνωσης και συνεργασίας του προσωπικού έχουν χαμηλότερη θνητότητα

Ποιότητα – ΜΕΘ Ανθρώπινο δυναμικό Εκπαίδευση, Κλίμα αλληλοσεβασμού και εμπιστοσύνης (make everyone feel responsible) Αναγνώριση λαθών, αστοχιών (Proactive not reactive) Προγραμματισμός, οργάνωση πλαισίου καθημερινών εργασιών Η οργάνωση προγραμμάτων εκπαίδευσης, ενημέρωσης είναι αναγκαία προϋπόθεση, ώστε το προσωπικό της ΜΕΘ : να κατανοήσει τη σημασία, να αποδεχθεί στη πράξη τη φιλοσοφία της ποιότητας και να αποδεχθεί την ευθύνη του. Συναντήσεις προσωπικού (feed back) Ομάδα ποιότητας

Διαδικασία Δ09 Εκπαίδευση Διαδικασία Δ09 Εκπαίδευση Οργάνωση της εκπαίδευσης σε διαφορετικά επίπεδα Μικρές ομάδες, Γνωστικά αντικείμενα εντατικής/ νοσηλευτικής Διαδικασίες, πρωτόκολλα εργασίας που συνδέονται με το σύστημα ποιότητας Τεκμηρίωση

Ποιότητα Καταγραφή/ Αποφυγή/ Πρόληψη Λαθών, Αστοχιών, Προβλημάτων

Διαδικασία Δ08: Συνεχής Βελτίωση Έντυπο καταγραφής συμβαμάτων Διαδικασία Δ08: Συνεχής Βελτίωση Έντυπο καταγραφής συμβαμάτων

Διαδικασία 08 Παρακολούθηση Συμβαμάτων Δεν υπήρξαν συμβάματα που να κατέληξαν σε θάνατο ή μόνιμη βλάβη του ασθενή

Διαδικασία 08 Παρακολούθηση Συμβαμάτων ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ Π1 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Π2 ΑΠΡΟΣΕΞΙΑ Π3 ΦΟΡΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Π4 ΑΣΘΕΝΗΣ ΑΝΗΣΥΧΟΣ Π5 ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

ΜΕΘ ΓΝ-Λάρισας Διαδικασίες ΜΕΘ ΓΝ-Λάρισας Διαδικασίες Οι Διαδικασίες και τα πρωτόκολλα εργασίας υπό μορφή οδηγιών τυποποιούν τον τρόπο παροχής των υπηρεσιών νοσοκομειακής φροντίδας και οριοθετούν τις ευθύνες/ αρμοδιότητες όλων των εμπλεκομένων. ΔΟ1 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΟ2 ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΕΣ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Δ03 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΟ4 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΔΟ5 ΑΓΟΡΕΣ Δ06 ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΔΟ7 ΔΟΜΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΟ8 ΣΥΝΕΧΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ Δ09 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ

Διαδικασία Δ09: Νοσηλευτικές Διεργασίες Οδηγία εργασίας Διαδικασία Δ09: Νοσηλευτικές Διεργασίες Οδηγία εργασίας

Διαδικασία Δ09: Νοσηλευτικές Διεργασίες Παράδειγμα Οδηγίας Εργασίας για αντιμετώπιση κρίσιμου συμβάντος

ΜΕΘ ΓΝ-Λάρισας Διαδικασίες ΜΕΘ ΓΝ-Λάρισας Διαδικασίες Απαιτείται συνεχής προσπάθεια, οι διαδικασίες να γίνουν κτήμα όλου του προσωπικού και να βρουν εφαρμογή στην καθημερινή πράξη. Προβλήματα στην εφαρμογή Συχνότητα συναντήσεων προσωπικού Αρμοδιότητες, Ομάδα ποιότητας

Διαδικασία Δ04: Διαχείριση Εξοπλισμού Διαδικασία Δ04: Διαχείριση Εξοπλισμού

Διαδικασία Δ04: Παρακολούθηση συνθηκών περιβάλλοντος Διαδικασία Δ04: Παρακολούθηση συνθηκών περιβάλλοντος

Διαδικασία Δ05: Προμήθειες/ Αγορές Διαδικασία Δ05: Προμήθειες/ Αγορές

Διαδικασία ΔΟ1 Ευθύνη Διοίκησης Αντικειμενικοί Δείκτες Διαδικασία ΔΟ1 Ευθύνη Διοίκησης Αντικειμενικοί Δείκτες Δείκτης Θνητότητας SMR (Standardized Mortality Ratio) Πραγματική θνητότητα Αναμενόμενη Θνητότητα (υπολογιζόμενη από το δείκτη βαρύτητας εισαγωγής SAPS II) NEMS (Nine Equivalents of Nursing Manpower use Score) Δείκτης εργασιακού φόρτου του νοσηλευτικού προσωπικού

Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Γ. Ν Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Γ. Ν. Λάρισας Δείκτης Θνητότητας SMR (Standardized Mortality Ratio) : Κατανομή περιστατικών SAPS 41,2 (μέσος όρος 2006) Θνητότητα: SMR: 0,5 -0,6

Quality indicators in critically ill patients ESICM 120 ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 20 ΒΑΣΙΚΟΙ (Fundamental Indicators) ΜΕΘ ΓΝΛ: 30/120 - 10/20 Καθημερινή θεσμοθετημένη ενημέρωση συγγενών Καταγραφή ανεπιθύμητων συμβαμάτων Προφύλαξη VAP, ημικαθιστική θέση Παρουσία εντατικολόγου 24 ώρες Πρωτόκολλο ρύθμισης γλυκόζης αίματος Εφαρμογή δείκτη SMR

ΜΕΘ Παρακολούθηση- Καταγραφή λοιμώξεων Συλλογή & Αξιολόγηση πληροφοριών/ Δεικτών

Προϋποθέσεις για την επιτυχία του συστήματος Πλήρης αποδοχή της Διοίκησης του Νοσοκομείου και της ηγεσίας της Μονάδας , του οράματος και του στόχου της εγκατάστασης ενός συστήματος ποιότητας. Υποστήριξη και ενεργός συμμετοχή της πλειοψηφίας των εργαζομένων

Οφέλη από την εφαρμογή ( Ι ) Βελτίωση της λειτουργίας της μονάδας μέσα από την εφαρμογή των διαδικασιών και την επίτευξη των στόχων του Συστήματος Ποιότητας. Σαφής προσδιορισμός του οργανωτικού πλαισίου της μονάδας και του πλαισίου διεκπεραίωσης των καθημερινών εργασιών Προγραμματισμός της εκπαίδευσης του προσωπικού και συστηματικότερη ανίχνευση των αναγκών (θεμάτων) εκπαίδευσης.

Οφέλη από την εφαρμογή ( ΙΙ ) Οργάνωση του πλαισίου παρακολούθησης της υποδομής της μονάδας (μηχανολογικός εξοπλισμός, περιβάλλον) Οργάνωση των τηρουμένων αρχείων, διαχείριση εντύπων Εξασφάλιση/ διεκδίκηση πόρων με βάση τα standards της πιστοποίησης. Κανόνες στις συναλλαγές με άλλα τμήματα.

ευχαριστώ