Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ανοικτή εξ απόστασεως μάθηση και Διαδίκτυο
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑTC.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Μάθηση.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ E-LEARNING ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Διδακτική της Πληροφορικής
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Φιλοσοφία και δομή του εκπαιδευτικού προγράμματος SESBA
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003 Ανάπτυξη και Διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Δρ. Γιάννης Κουτσονίκος Καθηγητής – Σύμβουλος ΕΑΠ

Κατάρτιση – Εκπαίδευση Συχνότερες αλλαγές αντικειμένων και περιεχομένου Έμφαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και επαγγελματικών προσόντων Μικρότερη διάρκεια, ταχύρυθμη κατάρτιση Διαφορετικοί στόχοι και αποτελέσματα Επιλογή μεθοδολογίας εξ αποστάσεως επαγγελματικής κατάρτισης με χρήση των νέων τεχνολογιών Συχνή ενημέρωση του εκπαιδευτικού υλικού Αμεσότερη επικοινωνία με τους εκπαιδευτές Ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων

Χρήση Internet στην κατάρτιση Ενσωμάτωση πολυμέσων Άμεση ενημέρωση του εκπαιδευτικού υλικού Αμεσότερη και συχνότερη επικοινωνία των εκπαιδευομένων με τους εκπαιδευτές Ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξοικείωση των εκπαιδευομένων με τις νέες τεχνολογίες Παρακολούθηση της πορείας των εκπαιδευομένων Ηλεκτρονική διαχείριση εκπαιδευτικής διαδικασίας

Προσεγγίσεις τηλεκατάρτισης Σύγχρονη (synchronous) εκπαίδευση Ταυτόχρονη παρουσία εκπαιδευομένων και εκπαιδευτή στο Διαδίκτυο Εκπαίδευση σε «πραγματικό» χρόνο Αμεσότητα επικοινωνίας Διάλεξη - αλληλεπίδραση μέσω ερωταποκρίσεων Συνεργατικές ασκήσεις Καταγραφή της διαδικασίας για επανάληψη Μειονεκτήματα: Εξάρτηση της εκπαίδευσης από το χρόνο Αναγκαστική προσαρμογή των εκπαιδευομένων στο ρυθμό διδασκαλίας του εκπαιδευτή

Προσεγγίσεις τηλεκατάρτισης Ασύγχρονη (asynchronous) εκπαίδευση: Το εκπαιδευτικό υλικό είναι διαθέσιμο σε web server στο Internet Οι εκπαιδευόμενοι επιλέγουν το χρόνο και ρυθμό μελέτης Αυτοματοποιημένες διαδικασίες πλοήγησης στο μάθημα Εργαλεία παροχής απαντήσεων σε ασκήσεις αξιολόγησης Επικοινωνία με τον εκπαιδευτή μέσω e-mail Δυνατότητα ανταλλαγής απόψεων σε forum συζητήσεων Μειονεκτήματα: Απομόνωση των εκπαιδευομένων Απουσία «ζωντανής» επικοινωνίας και διαλόγου

Συνδυασμός προσεγγίσεων Η εκπαίδευση βασίζεται στο εκπαιδευτικό υλικό, με περιοδικές εικονικές «συναντήσεις» Πλεονεκτήματα: αυτονομία χρόνου προσαρμοστικότητα του ρυθμού μάθησης στις ανάγκες των εκπαιδευομένων ευελιξία σε σχέση με την επιλογή των ενοτήτων του προγράμματος ανάπτυξη δεξιοτήτων, μέσω συνεργατικών ασκήσεων παρακολούθηση της πορείας των εκπαιδευομένων από επιστημονικούς υπεύθυνους και ανατροφοδότησή τους αμεσότητα επικοινωνίας με εκπαιδευτή και συνεκπαιδευόμενους

Εκπαιδευτικό υλικό Συμβατότητα με τις αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων Προϋπάρχουσες γνώσεις, εμπειρίες Συμβατότητα με τις ανάγκες της τηλεκατάρτισης Απόκτηση γνώσεων, Ανάπτυξη δεξιοτήτων Αλληλεπίδραση με το εκπαιδευτικό υλικό Δραστηριοποίηση εκπαιδευομένων

Εκπαιδευτικό υλικό Χαρακτηριστικά Κατάτμηση σε μικρές ενότητες  μελέτη σε στάδια Απλή και κατανοητή γλώσσα Σαφείς εκπαιδευτικοί στόχοι Επίκληση της εμπειρίας των εκπαιδευομένων (παραδείγματα, μελέτες περίπτωσης) Δραστηριότητες ανάπτυξης δεξιοτήτων και εργασίες (projects) Διαδικασίες αυτοαξιολόγησης των εκπαιδευομένων

Δομή εκπαιδευτικού υλικού Μη δομημένη παρουσίαση Στατικές HTML σελίδες Αυτονομία πλοήγησης Χαμηλός βαθμός εποπτείας από τους εκπαιδευόμενους Σειριακή δομή Απλότητα, υψηλός βαθμός εποπτείας Έλλειψη αυτονομίας στην πλοήγηση Ιεραρχική δομή Αυτονομία, υψηλός βαθμός εποπτείας Δυσκολίες σχεδιασμού

Χρήση ΒΔ στην τηλεκπαίδευση Εξ αποστάσεως ενημέρωση του εκπαιδευτικού υλικού Ανάπτυξη και διαχείριση διαφορετικών εκδόσεων του μαθήματος Γλώσσα Εκπαιδευτικό επίπεδο Αυτοματοποιημένη παρουσίαση της δομής Χάρτης του μαθήματος για πρόσβαση σε κάθε ενότητα Ασκήσεις, δραστηριότητες Στην εξέλιξη του μαθήματος Ομαδοποιημένες Άμεση παρουσίαση αποτελεσμάτων Προηγμένες υπηρεσίες Προσωπικό σημειωματάριο για κάθε χρήστη – κάθε τμήμα Διαχείριση και παρουσίαση πληροφοριών σχετικά με την εκπαίδευση

Περιεχόμενα Βάσης Δεδομένων Τίτλοι – αρίθμηση Κεφαλαίων, Ενοτήτων, Υπο-ενοτήτων Κάθε Υπο-ενότητα αντιστοιχεί σε μία HTML σελίδα Περιεχόμενα κάθε τμήματος Κείμενο Εικόνες Ασκήσεις για κάθε τμήμα Σύνδεσμοι σε σχετικά sites Αναφορές - Βιβλιογραφία Επιπρόσθετο εκπαιδευτικό υλικό Εκπαιδευόμενοι Προσωπικές πληροφορίες Πληροφορίες σχετικές με την εκπαίδευση Σημειωματάριο

Εκπαιδευτικό σενάριο Κάθε μάθημα αναπτύσσεται σε πολλές εκδόσεις Κάθε μάθημα περιέχει πολλά τμήματα Κάθε τμήμα μπορεί να περιέχει πολλές ασκήσεις Κάθε εκπαιδευόμενος εγγράφεται και παρακολουθεί ένα μάθημα, σε οποιαδήποτε έκδοση Κάθε εκπαιδευόμενος έχει ένα σημειωματάριο, με περιεχόμενα που σχετίζονται με κάθε τμήμα

Διάγραμμα Οντοτήτων - Σχέσεων 1 N M Μάθημα Περιέχει Ημερομηνία Κωδικός μαθήματος Τίτλος μαθήματος Έκδοση μαθήματος Εκπαιδευόμενος Ενότητα Σημειωματάριο Εγγραφή Διατηρεί Εκπονεί Κωδικός Ενότητας Τίτλος Ενότητας Έκδοση Κείμενο Εικόνες Σύνδεσμοι Περιεχόμενα Κωδικός Άσκησης Εκφώνηση Βαθμός Χρήση χάρτη Τρέχουσα ενότητα Καθηγητής Συμμετοχή Άσκηση Κωδικός Εκπαιδευόμενου Προσωπικά στοιχεία Στοιχεία εκπαίδευσης

Ενημέρωση Βάσης Δεδομένων

Υπηρεσίες Τηλεκατάρτισης Ηλεκτρονικές φόρμες Εγγραφή Ανάλυση των εκπαιδευτικών αναγκών Επιλογή μαθήματος και έκδοσης Ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης στο μάθημα Χάρτης μαθήματος, με δυνατότητα πρόσβασης σε κάθε ενότητα Προσωπικό σημειωματάριο για κάθε εκπαιδευόμενο και για κάθε ενότητα Επικοινωνία πραγματικού χρόνου (chat, whiteboard) Ασύγχρονη επικοινωνία (e-mail, forum) Γλωσσάριο με όρους και επεξηγήσεις Βιβλιοθήκη (εκπαιδευτικό υλικό, links)

Ποιοτικά στοιχεία ενός site Αισθητική – Γραφιστική επιμέλεια Ελκυστικότητα Χρόνος μεταφοράς υλικού Λειτουργικότητα Εύκολη και γρήγορη χρήση των υπηρεσιών Αυτονομία Χρόνου Ρυθμού Πλοήγηση Εύκολη πρόσβαση σε κάθε ενότητα Επιλογή σειράς από τους εκπαιδευόμενους

Ανάπτυξη συμμετοχικότητας Επίπεδα επικοινωνίας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση Εκπαιδευόμενος  Εκπαιδευτικό υλικό Εκπαιδευόμενος  Εκπαιδευόμενος Εκπαιδευτής  Εκπαιδευόμενος

Λειτουργία ομάδας εκπαιδευομένων Mailing list Chat Πίνακας ανακοινώσεων Συνεργατικές ασκήσεις Συναντήσεις

Ο Ρόλος του «Εκπαιδευτή» Εισηγητής - Διευκολυντής - Εμψυχωτής Λειτουργικά προσόντα Γνώσεις σχετικά με το αντικείμενο εκπαίδευσης Τεχνικά προσόντα Γνώση του μέσου εκπαίδευσης Γνώση του περιβάλλοντος εκπαίδευσης Προσωπικά χαρακτηριστικά Εμψύχωση Υποκίνηση εκπαιδευομένων για συμμετοχή Υποστήριξη σε εκπαιδευτικά, τεχνικά ή προσωπικά θέματα