ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ ΞΑΝΘΗ
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Διάλεξη 3: Ανοιχτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -Βασικές Αρχές 3.1 Ορισμοί 3.2. Ιστορία 3.3 Θεωρίες 3.4 Συμπεράσματα.
Χρήση 3D ΔΕΠ για την Υποστήριξη Συνεργασίας στο Πλαίσιο Δραστηριοτήτων Μάθησης ΕΤΠΕ ’04, Αθήνα, 2 Οκτώβρη 2004, 1 Χρήση Τρισδιάστατων Δικτυακών Εικονικών.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Ημερίδα του έργου "Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης του ΤΕΙ Λάρισας" «Εξ αποστάσεως εκπαίδευση : οι εκπαιδευτές» Κυριακή Μπαλτά Βιβλιοθηκονόμος.
Σενάριο.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ηλεκτρονική Μάθηση.
Tηλεματική- Μαθαίνοντας και Διδάσκοντας Παπακωνταντίνου Σωτήρης ΑΜ:968.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Διδακτική της Πληροφορικής
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Η διδακτική μέθοδος blended learning (συνδυαστική μάθηση), που στην ουσία είναι η τάση να χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία πολλές μέθοδοι παράδοσης του.
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ.Μ.Ε. Μάθημα: «Εκπαιδευτικά multimedia» Καλώς ήρθατε…! ΓΙΑΝΝΕΛΟΥ ΟΛΓΑ

Εισαγωγικά… Αρχικά τα συστήματα Η/Υ βασίζονταν καθαρά στην οπτική ικανότητα του ανθρώπου να αντιληφθεί και να εκλάβει την πληροφορία που του προσφερόταν μόνο υπό μορφή κειμένου. Αντιθέτως σήμερα με την τεχνολογία των πολυμέσων μιλάμε για : "Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής" "Ανθρωποκεντρική Σχεδίαση" "Εργονομία Συστημάτων Η ανάπτυξη των πολυμέσων - m u l t i m e d i a, δεν είναι τίποτα άλλο από την προσπάθεια ορισμένων επιστημόνων του κλάδου, να δομήσουν συστήματα που να κεντρίζουν όλες τις αισθήσεις του ανθρώπου .

Βασικές έννοιες Εφαρμογή πολυμέσων είναι ο συνδυασμός κειμένου, ήχου, μουσικής, γραφικών, κίνησης, σταθερής και κινούμενης εικόνας για την παρουσίαση πληροφοριών μέσω Η/Υ. Εκπαίδευση από απόσταση είναι η μέθοδος με την οποία ο σπουδαστής μπορεί να διαμορφώσει την μορφωτική του φυσιογνωμία σε τόπο, χρόνο και με ρυθμό που εκείνος επιλέγει. Τηλεκπαίδευση – e-learning είναι ένας τρόπος παροχής εκπαίδευσης από απόσταση μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών κάνοντας χρήση των υπηρεσιών του διαδικτύου.

«Παραδοσιακή» Εκπαίδευση» Ο εκπαιδευτικός και οι εκπαιδευόμενοι να συναντώνται ταυτόχρονα για την πραγματοποίηση του μαθήματος. Ο εκπαιδευτικός «χρεώνεται» την μεταφορά της πληροφορίας. «Σύγχρονη» Εκπαίδευση Η μάθηση προκύπτει παρακάμπτοντας το εμπόδιο της φυσικής παρουσίας των εκπαιδευομένων σε συγκεκριμένο χρόνο στις αίθουσες των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Διασυνδέσεις του νέου μοντέλου εκπαίδευσης με θεωρίες της μάθησης «Ήπιος» δομισμός του Piaget (1952), που θεωρούσε πως η γνώση κατασκευάζεται ενεργά από το μαθητή «Κοινωνικός» δομισμός του Vygotsky (1962), που επισήμανε τον ουσιώδη ρόλο της επικοινωνίας στη διαμόρφωση της γνώσης.

Το υλικό στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Το μαθησιακό υλικό στην εξΑΕ πρέπει να καθοδηγεί τον εκπαιδευόμενο και να είναι έτσι δομημένο, ώστε να του επιτρέπει να μαθαίνει από αυτό μόνος του, σε τόπο, χρόνο και με ρυθμό που έχει ο ίδιος επιλέξει . Οφείλει να παρέχει ένα υποκατάστατο περιβάλλον της συμβατικής τάξης και να μπορεί να υποστηρίξει αυτοδύναμα την προσπάθεια των εκπαιδευομένων. Πρέπει να καλύπτει την ανάγκη του εκπαιδευόμενου να γνωρίζει: τι πρέπει να κάνει, γιατί το κάνει, πότε πρέπει να το κάνει, πώς να το κάνει, αν το έκανε σωστά

Οι Δραστηριότητες και Ασκήσεις Το εκπαιδευτικό υλικό πρέπει να δημιουργεί ευκαιρίες μάθησης μέσω πράξης και μέσω μιας διαρκούς αλληλεπίδρασης με τον εκπαιδευόμενο να τον οδηγεί δημιουργικά στην κατάκτηση της γνώσης. Δραστηριότητες και ασκήσεις σχετίζονται άμεσα με τα προσδοκώμενα αποτελέσματα του μαθήματος. Έτσι: Προτείνουν στο φοιτητή να μελετήσει ένα ζήτημα και να εμβαθύνει τον προβληματισμό του σε σχέση με αυτό Καλούν το φοιτητή να εφαρμόσει όσα έχει μάθει Υποβοηθούν στην υπόμνηση και αξιοποίηση των εμπειριών του σπουδαστή, καθώς και στη διασύνδεσή τους με το θέμα που μελετά Τον βοηθούν να ελέγξει τις γνώσεις που απέκτησε .

Διαδικτυακή εκπαίδευση / e-learning Ο μαθητής μπορεί να παρακολουθήσει ένα πείραμα, να ακούσει μία διάλεξη ή να μιλήσει. Ο δάσκαλος μπορεί να δεχθεί ερωτήσεις, να γράψει σημειώσεις ή να εξηγήσει εφαρμογές. Οι διδασκόμενοι μπορούν να διεξάγουν συζητήσεις μεταξύ τους όμοιες με αυτές που κάνουν στην τάξη. Στο ασύγχρονο e-learning, ο διδασκόμενος μπορεί να παρακολουθήσει τις ηλεκτρονικές τάξεις όποτε θέλει, καλύπτοντας την πληροφορία σύμφωνα με τους δικούς του ρυθμούς και με τις ίδιες δυνατότητες στην επικοινωνία και την συνεργασία ετεροχρονισμένα.

Η εκπαίδευση με χρήση υπολογιστών: Aν και … είναι εντυπωσιακή και αποτελεί πρόκληση για διδάσκοντες και διδασκόμενους, η γνώση του πως μπορεί να λειτουργήσει αποδοτικά είναι μια «τέχνη» που λίγοι κατέχουν Αν και … έχουν διαμορφωθεί διεθνώς άξονες και κριτήρια σχεδιασμού και αξιολόγησης της εκπαιδευτικής αποτελεσματικότητας της, στη χώρα μας η χρήση της προηγείται της εκπαιδευτικής έρευνας Έτσι… η διατύπωση προβληματισμών για την προστιθέμενη αξία της στην μάθηση, επιτάσσει την διερεύνηση των αποτελεσμάτων της.