Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογερμανική Αγωγή
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές για το μέλλον Ερευνητικό.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η εφαρμογή του εκπαιδευτικού λογισμικού στη σχολική πραγματικότητα – Η Εκπαιδευτική Πύλη του ΥπΕΠΘ Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος, Υπεύθυνος Ομάδας Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πύλης του ΥπΕΠΘ.

Τα εκπαιδευτικά λογισμικά Ενθαρρύνουν τη διαθεματική προσέγγιση συνδυάζοντας διδακτικούς σκοπούς από πολλαπλά γνωστικά αντικείμενα. Συνοδεύονται από την απαραίτητη αναλυτική τεκμηρίωση (βιβλίο δασκάλου, βιβλίο μαθητή και τεχνικά εγχειρίδια ανάπτυξης και χρήσης) και προσφέρουν πλήρως ανεπτυγμένα εκπαιδευτικά σενάρια ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

Κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Εκπαιδευτικό λογισμικό Υποστήριξης πειραμάτων (MBL) Ηλεκτρονικά βιβλία Πρακτικής & Εξάσκησης Προσομοίωσης Μοντελοποίησης Ποσοτικά Ποιοτικά Ανοιχτά Κλειστά Modellus, Sketchpad, Cabri Δημιουργός Μοντέλων Microworlds Pro IP2000 Java applets ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

Μέχρι σήμερα από το ΥπΕΠΘ: Με ανοικτές διαδικασίες και συμμετοχή Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών Ινστιτούτων και Εταιριών Αναπτύχθηκαν ή προσαρμόστηκαν συνολικά περισσότερα από 90 πακέτα εκπαιδευτικού λογισμικού ώστε να: Είναι συμβατά με τη διδασκόμενη ύλη Εξυπηρετούν την ομαδική εργασία στη σχολική αίθουσα Δίνουν τη δυνατότητα στους μαθητές να υλοποιήσουν συνθετικές εργασίες Περιέχουν οδηγίες προς το δάσκαλο για τον τρόπο αξιοποίησης του ΕΛ στην τάξη ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος. Το εκπαιδευτικό λογισμικό του ΥπΕΠΘ καλύπτει γνωστικά αντικείμενα όπως: Φυσικές Επιστήμες, Μαθηματικά, Τεχνολογικά μαθήματα Πληροφορική Κοινωνικές Επιστήμες, Ιστορία, Γλώσσα, Αισθητική Αγωγή, Θρησκευτικά, Φιλοσοφία. ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

Το ΥπΕΠΘ με το εκπαιδευτικό λογισμικό (Ε.Λ.) επιδιώκει Το ΥπΕΠΘ με το εκπαιδευτικό λογισμικό (Ε.Λ.) επιδιώκει Την ανάπτυξη ενός επιπλέον μέσου για την επίτευξη των στόχων που θέτουν τα Π.Σ. για την ποιοτική βελτίωση της διαδικασίας διδασκαλίας και μάθησης. Την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι ΤΠΕ για τη δημιουργία ενός πλούσιου, ελκυστικού μαθησιακού περιβάλλοντος που θα ευνοεί τη διερευνητική και την ενεργητική μάθηση με διασύνδεση της πληροφορίας, πολλαπλή αναπαράσταση της πληροφορίας, διερεύνηση, πειραματισμό, κ.λπ. ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

Διανέμονται από τον ΟΕΔΒ στην τρέχουσα χρονιά στα σχολεία: 12 τίτλοι εκπαιδευτικού λογισμικού για το Γυμνάσιο 11 τίτλοι εκπαιδευτικού λογισμικού για το Ενιαίο Λύκειο Συγκεκριμένα ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

Το εκπαιδευτικό λογισμικό του ΥπΕΠΘ στην τάξη Μέσα από το θεσμό της ενδοσχολικής επιμόρφωσης δοκιμάστηκε σε > από 300 σχολεία με συμμετοχή >7500 Εκπαιδευτικών Πραγματοποιήθηκαν 1500 Διδασκαλίες στα πλαίσια της ενδοσχολικής και αναπτύχθηκαν διδακτικές προτάσεις με χρήση Ε.Λ. Οι διδακτικές προτάσεις συλλέχθηκαν και ταξινομήθηκαν στην «Εκπαιδευτική Πύλη» του ΥΠΕΠΘ www.e-yliko.sch.gr ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

Η Εκπαιδευτική Πύλη του ΥπΕΠΘ Διαδικτυακό περιβάλλον στήριξης του εκπαιδευτικού έργου ενταγμένο στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) Ενδεικτικά μπορεί να προσφέρει: Εκπαιδευτικό υλικό σε ψηφιακή μορφή: προτάσεις διδασκαλίας, άρθρα, χρήσιμες διευθύνσεις, περιγραφή χρησιμοποιούμενων λογισμικών κ.α. Βήμα επικοινωνίας και διαλόγου: ηλεκτρονική επικοινωνία, Forum συζητήσεων, δωμάτιο συζητήσεων (chat room) (υπό ανάπτυξη ). Ενημέρωση: ανακοινώσεις, ηλεκτρονικά περιοδικά κ.α. Υποστήριξη της Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (σύγχρονη ή ασύγχρονη) (υπό ανάπτυξη ). ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος. Η λειτουργία της Εκπαιδευτικής Πύλης του ΥΠΕΠΘ στοχεύει Στην εκπαιδευτική αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) για την: Υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των μαθητών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό. Υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες Ενημέρωση των εκπαιδευτικών για εκπαιδευτικά θέματα και Συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση της εκπαιδευτικής και μαθησιακής διαδικασίας. ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

Ποιοι είναι οι δημιουργοί του εκπαιδευτικού υλικού: Επιμορφωτές Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικοί Β/θμιας Εκπαίδευσης επιμορφώθηκαν στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ από Πανεπιστημιακές μονάδες (στα πλαίσια του Β’ ΚΠΣ για το ΥΠΕΠΘ). Εκπαιδευτικοί που παρακολούθησαν την Ενδοσχολική Επιμόρφωση. Στα πλαίσια της Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης έχει παραχθεί ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό πλούσιο σε έκταση και σε ποιότητα, μέρος του οποίου αναρτήθηκε στην Πύλη του ΥΠΕΠΘ Εκπαιδευτικοί των ΤΕΕ – Πιλοτικό Έργο: Λαέρτης. Δάσκαλοι – Πιλοτικό Έργο: Νησί Φαιάκων Eκπαιδευτικοί Ά/θμιας και Β’/θμιας Εκπαίδευσης. ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

Η Εκπαιδευτική Πύλη του ΥπΕΠΘ περιέχει: Προτάσεις διδασκαλίας και ψηφιακό υλικό για διδακτική χρήση Άρθρα παιδαγωγικού προβληματισμού ή ειδικού ενδιαφέροντος ανά γνωστικό αντικείμενο Σχολιασμένες δικτυακές διευθύνσεις εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος Παρουσίαση τίτλων εκπαιδευτικού λογισμικού www.e-yliko.gr ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

Δραστηριότητες που χρησιμοποιούν Εκπαιδευτικό Λογισμικό Η Εκπαιδευτική Πύλη ενισχύει τη διάδοση και την εφαρμογή του εκπαιδευτικού λογισμικού στη σχολική πραγματικότητα. Ήδη από τις 800 και πλέον διαθέσιμες προτάσεις διδασκαλίας που έχουν αναρτηθεί, σχεδόν οι μισές βασίζονται σε εκπαιδευτικό λογισμικό. Πιο συγκεκριμένα ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

Πορεία λειτουργίας της Πύλης 14/1/2003 έναρξη προτάσεις διδασκαλίας: 200 14/08/2003 προτάσεις διδασκαλίας: > 800 Επισκεψιμότητα σε περίπου 8 μήνες : ~200.000 επισκέψεις από 30+ χώρες. Αρκετοί εκπαιδευτικοί, έχοντας ολοκληρώσει την 48ωρη Βασική Επιμόρφωση στις ΤΠΕ αναζητούν τρόπους αξιοποίησης των ΤΠΕ στη διδασκαλία μαθημάτων ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος. Ενδεικτικά: ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος. Δημοφιλείς σελίδες: ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

Δημοφιλείς δραστηριότητες: ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος. Διάρκεια επισκέψεων ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

Ποιες είναι οι προοπτικές της Εκπαιδευτικής Πύλης του ΥπΕΠΘ; 1. Βελτίωση της πλατφόρμας ώστε να παρέχει τις απαραίτητες τεχνολογικά λειτουργίες, για την αποτελεσματική αξιοποίηση του περιεχομένου της, για την επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς, για την πραγματοποίηση συνεργατικών δραστηριοτήτων. 2. Εμπλουτισμός περιεχομένου κυρίως στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και στα ΤΕΕ. 3. Προβολή των δυνατοτήτων της Πύλης ως εργαλείο: εκπαίδευσης επιμόρφωσης Κατάρτισης ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.

ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος. Στη σύγχρονη εποχή Το ΥπΕΠΘ, στο πλαίσιο της Κοινωνίας της Πληροφορίας, αξιοποιώντας τις ΤΠΕ παρέχει προηγμένες υπηρεσίες προς τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς. Επιπλέον, μέσω της Εκπαιδευτικής Πύλης, έχει τη δυνατότητα διερεύνησης της χρήσης και της αξιοποίησης του ΕΛ από την Εκπαιδευτική Κοινότητα. ΥπΕΠΘ / Γραφείο Γεν. Γραμματέα / Γιάννης Κυρτάτος.