διακοσμητικές εφαρμογές/σχεδιασμός επιφανειών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
διακοσμητικές εφαρμογές/σχεδιασμός επιφανειών
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Έλενα Βλαχογιάννη Φιλόλογος – Επιμορφώτρια ΤΠΕ
19/04/2005Γεώργιος Α Βούρος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Σενάριο.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
1 Παρουσίαση της Φιλοσοφίας των Πρακτικών Ασκήσεων στο ΤΕΠΑΕΣ ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστ. Υπεύθυνη Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης ΤΕΠΑΕΣ.
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Τα Ψηφιακά μέσα, η Κινούμενη εικόνα και η Εκπαιδευτική Διαδικασία Χειμερινό Εξάμηνο
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
1 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ (Critical Discourse Analysis) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Θέματα κοινωνικής γλωσσολογίας
«Η ανάπτυξη της τριαρχικής νοημοσύνης»
M. Πατρινόπουλος.
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η έννοια της επιχείρησης
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Πολιτιστικές βιομηχανίες
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

διακοσμητικές εφαρμογές/σχεδιασμός επιφανειών ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ ΣΓΤΚΣ ΤΜΗΜΑ ΕΑΔΣΑ ΡΩΜΟΥΔΗ ΕΛΕΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

διακοσμητικές εφαρμογές Οι διακοσμητικές εφαρμογές είναι προϊόντα τέχνης τα οποία καθορίζονται από το υλικό κατασκευής τους, την επεξεργασία του πρακτικά αλλά και αισθητικά. Εξυπηρετούν έναν σκοπό που μπορεί να είναι λειτουργικός ή αισθητικός ή συχνότερα και τα δυο μαζί. Θεωρούνται πετυχημένες όταν κεντρίζουν την προσοχή, αφυπνίζουν το συναίσθημα, εξάπτουν τη φαντασία των υποψήφιων θεατών/χρηστών τους, οι οποίοι καλούνται να συντονίσουν όλα μαζί τα στοιχεία τους έτσι ώστε να συνθέτουν κάτι εκλεκτό, χρήσιμο και παιχνιδιάρικο ή ακόμη και απρόσμενο, ή, εν πάση περιπτώσει κάτι που να θεωρείται άξιο για να το θυμάται κανείς. Οι διακοσμητικές εφαρμογές είναι μέρος της σύγχρονης πολιτιστικής βιομηχανίας. Είναι στοιχεία οπτικής κουλτούρας καθώς σου επιτρέπουν να τις βλέπεις σε σχέση με τις άλλες τέχνες και άλλες πτυχές του πολιτισμού. Ανήκουν στο ευρύτερο πεδίο του design και όπως κάθε έκφραση ανθρώπινης δημιουργικότητας σχετίζονται στενά με την κοινωνία, με την ιστορία και τις αντιπαραθέσεις της. Κατά κανόνα εντάσσονται στο ορθολογικό κύκλωμα της οικονομίας της αγοράς ή μπορεί να έχουν έναν πειραματικό χαρακτήρα και να καταπιάνονται με διάφορα πολιτιστικά θέματα. Συνεπώς επιδρούν στην καθημερινή ζωή αναδεικνύοντας είτε τα χαρακτηριστικά της εποχής είτε τις εναλλακτικές διαθέσεις της. διακοσμητικές εφαρμογές ΕΙΣΑΓΩΓΗ

διακοσμητικές εφαρμογές Με τον όρο διακοσμητικές εφαρμογές αναφερόμαστε σε μια τεράστια ποικιλία αντικειμένων που μας περιβάλλουν σε όλα τα επίπεδα της ανθρώπινης δραστηριότητας και που είναι δύσκολο να τα απαριθμήσουμε ένα προς ένα με τις ιδιαίτερες ονομασίες τους. Ο ρόλος τους δεν είναι αποκλειστικά ιδιωτικού χαρακτήρα (αντικείμενα καθημερινής χρήσης) αλλά και δημόσιου, αν σκεφθεί κανείς ότι τα προϊόντα αυτά ήταν και είναι παρόντα σε δημόσιους χώρους, σε όλες τις τελετουργίες και στην επικοινωνία μεταξύ των κρατών. Η έννοια της εφαρμογής, αφ’ ενός υπαινίσσεται την ύπαρξη ενός υποβάθρου (διάταξη-δομή) που προϋπάρχει, αφ’ εταίρου συνδέεται πάντα με μια χρηστική σκοπιμότητα. Για την έννοια της διακόσμησης πολλοί διανοούμενοι, εκδότες και δημιουργοί, ο καθένας με το δικό του διαφορετικό τρόπο, συνεισφέρανε στον ορισμό της πριν τις πρώτες δεκαετίες του 19ου αιώνα. Οι Augustus Pugin, John Ruskin, Gottfried Semper, Uiollet le Duc, Alois Riegl, Owen Jones, Lewis F. Day, William Morris, Adolf Loos μέχρι τους σύγχρονους Sir Ernest Gombrich, Oleg Grabar και James Trilling. Το βέβαιο είναι πως στα προϊόντα των διακοσμητικών εφαρμογών ενυπάρχει η σύμφυτη ομορφιά και μάλιστα εκείνη που εμπεριέχει επίσης και τον σκοπό για τον οποίο πρέπει να χρησιμοποιηθούν, έστω και αν εδώ ο σκοπός δεν είναι αναγκαστικά μια στενή «πρακτικοωφελιμιστική» λειτουργία. Πάντως, σ’ όλες τις εποχές, ένα έργο που εκπληρώνοντας έναν εξωκαλλιτεχνικό σκοπό, ικανοποιούσε παράλληλα και αισθητικές μαζί με συναισθηματικές (ομορφιά και ευχαρίστηση στον χρήστη ή τον θεατή) απαιτήσεις, έχαιρε ιδιαίτερης εκτίμησης και αυτό όχι μόνο για την αξία που του προσέδιδαν τα πολύτιμα υλικά κατασκευής του. διακοσμητικές εφαρμογές ΕΙΣΑΓΩΓΗ

απόπειρα ταξινόμησης ΕΙΣΑΓΩΓΗ τα χειροποίητα αντικείμενα: κάθε δημιουργία πρωτότυπων αντικειμένων, δια του εσκεμμένου χειρισμού κάποιων υλικών από τον καλλιτέχνη. Τα σύγχρονα χειροποίητα αντικείμενα έχουν το δικό τους ξεχωριστό σχηματικό και αισθητικό χαρακτήρα, όπως σε κάθε εποχή και πολιτισμό χαρακτηριστικά: αυθεντικά υλικά επιθυμία για τον φυσικό/οικολογικό τρόπο παραγωγής σεβασμός στη δεξιοτεχνία του χειροτέχνη θαυμασμός για τη φαντασία και την καλλιτεχνική δεινότητα του . κριτήρια σχεδιασμού: αποτελεσματικότητα χρήσης συνάφεια με το υλικό αισθητική εμφάνιση πολιτισμικό παρασκήνιο αισθητική γοητεία απόπειρα ταξινόμησης ΕΙΣΑΓΩΓΗ

απόπειρα ταξινόμησης ΕΙΣΑΓΩΓΗ τα βιομηχανοποιημένα αντικείμενα: παράγονται «εν σειρά», μέσα από την αποκλειστική επέμβαση της μηχανής. Τέτοια είναι τα υφάσματα, οι ταπετσαρίες, τα πλακάκια, τα πλαστικά και άλλα φύλα επένδυσης, τα χαλιά, τα διακοσμητικά αντικείμενα, δηλαδή στοιχεία κυρίως εσωτερικής διακόσμησης. χαρακτηριστικά: παρουσιάζουν ιδιότητες «περιορισμένης λειτουργικότητας» λαμβάνουν κυρίως υπόψη τον αισθητικό-διακοσμητικό τομέα υποβάλλονται σε περιοδικές τροποποιήσεις του γούστου που συνδέεται με τη μόδα υπόκεινται σε μια γρήγορη κατανάλωση. κριτήρια σχεδιασμού: αποτελεσματικότητα χρήσης συνάφεια με το υλικό αισθητική εμφάνιση πολιτισμικό παρασκήνιο αισθητική γοητεία απόπειρα ταξινόμησης ΕΙΣΑΓΩΓΗ

απόπειρα ταξινόμησης ΕΙΣΑΓΩΓΗ τα έξυπνα αντικείμενα/intelligent artefacts: νέα γενιά τεχνολογιών, η οποία θα ενσωματώσει την υπολογιστική δύναμη με πραγματικά αντικείμενα και καθημερινά περιβάλλοντα (ubicomp environments) υποστηρίζοντας δραστηριότητες με τρόπους διαφορετικούς από εκείνους που μέχρι τώρα πρόσφεραν οι υπολογιστές. Αυτή η περιρρέουσα τεχνολογία μπορεί να βρίσκεται ενσωματωμένη σε έπιπλα, ρούχα, οικιακές συσκευές, τοίχους, πόρτες κλπ. καθώς και σε έξυπνα υλικά (χαρτί, ίνες κ.α.). Δηλαδή όλα αυτά που γνωρίζουμε σα φυσικά αντικείμενα και περιβάλλοντα αποκτούν και μια ψηφιακή διάσταση, αποσκοπώντας να εξυπηρετήσουν τους ανθρώπους στην καθημερινότητά τους. http://www.mimeproject.org/ χαρακτηριστικά: επεξεργάζονται και αποθηκεύουν πληροφορία διακρίνουν λειτουργίες και αναπροσαρμόζονται στο πλαίσιο των λειτουργιών επικοινωνούν και συνεργάζονται με άλλα τεχνουργήματα και με το περιβάλλον κριτήρια σχεδιασμού: αποτελεσματικότητα χρήσης συνάφεια με το υλικό αισθητική εμφάνιση πολιτισμικό παρασκήνιο αισθητική γοητεία περιβαλλοντικό πλαίσιο κατανόηση και συνέχεια περιφέρεια της αντίληψης http://www.ambient-agoras.smart-future.net/ απόπειρα ταξινόμησης ΕΙΣΑΓΩΓΗ

απόπειρα ταξινόμησης ΕΙΣΑΓΩΓΗ Οι σύγχρονες τεχνολογίες έχουν εξαιρετικές δυνατότητες πολυδιάστατης έκφρασης και αλληλεπίδρασης ανάμεσα σε διαδικασίες και φόρμες. Στο νέο περιβάλλον, όπως αυτό διαμορφώνεται ήδη στο σχεδιασμό δημόσιων χώρων και πολύ σύντομα και στο σχεδιασμό ιδιωτικών χώρων, θεωρούμε σα συνέπεια μια μεταστροφή των τάσεων των διακοσμητικών εφαρμογών με την εισαγωγή των νέων τεχνολογιών στον παραδοσιακό χώρο του σχεδιασμού προϊόντων διακοσμητικών εφαρμογών (βιομηχανικών και χειροποίητων). Το καινούργιο πλαίσιο είναι ανοιχτό και διακρίνεται για τον υβριδικό του χαρακτήρα αφού μπορεί να συμπεριλάβει το συνδυασμό οπτικοακουστικών μέσων (εικόνας, γραπτού κειμένου, ήχου, φωτογραφιών, βίντεο), το συνδυασμό αισθήσεων (όρασης, αφής, όσφρησης ακόμη και της γεύσης) καθώς και την αλληλεπίδραση με τον θεατή/χρήστη. Η έρευνα στο περιβάλλον αυτό πραγματοποιείται από επιστήμονες διαφορετικής προέλευσης, συμπεριλαμβανομένης της επιστήμης των υπολογιστών, της κοινωνιολογίας, της αρχιτεκτονικής και του design. Ο σχεδιασμός τέτοιων προϊόντων είναι μια συλλογική εργασία που προϋποθέτει τη συνεργασία ομάδας μελετητών. απόπειρα ταξινόμησης ΕΙΣΑΓΩΓΗ

διακοσμητικές εφαρμογές/ σχεδιασμός επιφανειών Εισαγωγή σε ζητήματα θεωρίας και πρακτικής της διακόσμησης, ειδικότερα αυτής που πραγματώνεται στις δυο διαστάσεις, με τη μορφή επενδύσεων/επικαλύψεων είτε δομικών στοιχείων του χώρου (οριζοντίων και καθέτων π. χ. τοίχων, δαπέδων, οροφών κλπ) ή τρισδιάστατων κατασκευών και αντικειμένων. Εξετάζεται ο ρόλος των διακοσμητικών εφαρμογών, ο επικοινωνιακός/διαμεσολαβητικός τους χαρακτήρας και οι ιδιαίτερες απαιτήσεις του σχεδιασμού τους. στόχοι: η εξοικείωση των φοιτητών/ριών με το σχεδιασμό διακοσμητικών εφαρμογών και η ευαισθητοποίησή τους ως προς το εύρος και τις προεκτάσεις του. η απόκτηση δεξιοτήτων ώστε να δουλεύουν με διάφορα μέσα και εργαλεία είτε αυτά είναι παραδοσιακά είτε ηλεκτρονικά είτε συνδυασμός των προηγουμένων. θεωρητικό μέρος του μαθήματος: η ανάλυση της δισδιάστατης διακοσμητικής δημιουργίας και η αναφορά τόσο στα συστατικά και τη δομή της, όσο και στις αρχές που διέπουν τις εφαρμογές της. Γκουλέμα «εργαλεία των τεχνών η τέχνη των εργαλείων» διακοσμητικές εφαρμογές/ σχεδιασμός επιφανειών ΕΙΣΑΓΩΓΗ

διακοσμητικές εφαρμογές/ σχεδιασμός επιφανειών εργαστηριακό μέρος του μαθήματος: επεξεργαζόμαστε την υλοποίηση του σχεδιασμού ενός ολοκληρωμένου προγράμματος για μια συγκεκριμένη περίσταση, που ορίζεται από τον εκάστοτε τίτλο ενός θέματος. αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/ριες θα είναι σε θέση: να αναλύουν τη διακοσμητική σύνθεση στα συστατικά και τις αρχές που την διέπουν να αξιολογούν και να αξιοποιούν τα στοιχεία της μορφής και της δομής της να οργανώνουν μεθοδικά τη διαδικασία σχεδιασμού να επιμελούνται την παρουσίασή της να χειρίζονται τα κατάλληλα μέσα και εργαλεία για την υλοποίηση του σχεδιασμού. βασικές έννοιες κλειδιά: παραστατικό, αφηρημένο, συμβολικό διακόσμηση, κόσμημα, σημείο, σύμβολο, μοτίβο αφαίρεση, απλοποίηση, σχηματοποίηση, στυλιζάρισμα, εμπλουτισμός αποσπασματικός, προσθετικός, επαναλαμβανόμενος, υποταχτικός σχεδιασμός Κοντογιάννης Μιλτιάδης «nature in design» διακοσμητικές εφαρμογές/ σχεδιασμός επιφανειών ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ ΣΓΤΚΣ ΤΜΗΜΑ ΕΑΔΣΑ ΡΩΜΟΥΔΗ ΕΛΕΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ