Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Advertisements

Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Μαθήματα.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα ΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Η αξιολόγηση και η συμβολή της στη σύγχρονη διδασκαλία των μαθηματικών Δρ. Σάλτας Βασίλειος Επ. Συν. ΤΕΙ Καβάλας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Αξιολόγηση του Μαθητή Σεπτέμβριος Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση Τί είναι η αξιολόγηση; Τι είναι η Αξιολόγηση: Είναι όλες εκείνες οι ενέργειες των εκπαιδευτικών.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα A αξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Δομές Δεδομένων - Ισοζυγισμένα Δυαδικά Δένδρα (balanced binary trees)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός

Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός Διαμορφωτική

Αξιολόγηση 3 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Σ ’ αυτήν την ενότητα πρέπει να σκεφτείτε πώς ν ’ αναγνωρίσετε, ν ’ αξιολογήσετε και να υποστηρίξετε την πρόοδο των μαθητών στη μαθηματική μοντελοποίηση. Αυτή η ενότητα προβάλλει θέματα που αφορούν τόσο την διαμορφωτική αξιολόγηση, όσο και τη συγκριτική. Η πρώτη υπό-ενότητα εισάγει ιδέες-κλειδιά της διαμορφωτικής αξιολόγησης με τις οποίες δομήθηκε αυτή η ενότητα. Στόχοι

Αξιολόγηση 4 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Πρέπει να:  Αναπτύξετε ιδέες για το πώς να ενισχύσετε τους μαθητές,με σκοπό να παρουσιάσουν πρόοδο στον τρόπο, με τον οποίο μαθαίνουν μαθηματικά  Σκεφτείτε πώς ν ’ αξιολογήσετε επίσημα τη μοντελοποίηση των μαθητών στα μαθηματικά Αποτελέσματα

Αξιολόγηση 5 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Διεθνής ανασκόπηση όσον αφορά στην αξιολόγηση στο επίπεδο της τάξης έγινε το 1998 απ ’ τους ερευνητές του Ηνωμένου Βασιλείου, Paul Black και Dylan Wiliam, οι οποίοι συνοψίζουν αποτελέσματα από 250 άρθρα των προηγούμενων εννιά χρόνων, αλλά και παλαιότερων περιλήψεων ερευνητικών αποτελεσμάτων: Παρουσιάζονται στο άρθρο “Inside the Black Box” (διαθέσιμο στην ιστοσελίδα LEMA) Αναπτύσσοντας πρακτικές στην τάξη με βάση έρευνες

Αξιολόγηση 6 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Εκπαιδευτικοί και ερευνητές συνεργάστηκαν, ώστε ν ’ αναπτύξουν πρακτικές στην τάξη που θα βασίζονταν σε αποτελέσματα ερευνών. Παρουσιάζονται στο βιβλίο “Working inside the black box” Οι πρακτικές αναφέρονται στην Αξιολόγηση για Μάθηση 2002 “Working inside the black box”

Αξιολόγηση 7 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση «Η αξιολόγηση για Μάθηση, είναι η διαδικασία αναζήτησης και ερμηνείας αποδεικτικών στοιχείων για χρήση τους απ ’ τους μαθητές, αλλά και απ ’ τους εκπαιδευτικούς τους, ώστε να διαγνώσουν σε ποιo σημείο βρίσκονται οι μαθητές τους στη μάθηση, σε ποιo σημείο πρέπει να φτάσουν και ποιoς είναι ο καλύτερος τρόπος για να φτάσουν εκεί» [Assessment Reform Group, UK, 2002]. Η φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από αυτό

Αξιολόγηση 8 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Αξιολόγηση για Μάθηση Βασική φιλοσοφία Βασικοί στόχοι Παιδαγωγικές πρακτικές Υποβολή ερωτήσεων Ανατροφοδότηση Αυτό-αξιολόγηση και αξιολόγηση συμμαθητών Διαμορφωτική αξιοποίηση της αξιολόγησης, που γίνεται για έλεγχο

Αξιολόγηση 9 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Έργο Πόσοι κόκκοι ρυζιού υπάρχουν σε μια συσκευασία ενός κιλού;

Αξιολόγηση 10 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Κάθε επίσκεψη στην ιστοσελίδα χαρίζει 10 κόκκους ρυζιού σε άτομα που έχουν ανάγκη, με απώτερο σκοπό να εξαλειφθεί η πείνα στον κόσμο, καθώς εσείς θα βελτιώνετε το λεξιλόγιό σας. Πόσα κιλά ρύζι χάρισαν χτες; Έργο

Αξιολόγηση 11 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Το μάθημα  Χώρα: Γερμανία  Τάξη μαθητών με χαμηλή επίδοση, ηλικίας 12 χρόνων  25 μαθητές σε κάθε τάξη  Το μάθημα διήρκησε περίπου 1 ώρα και 15 λεπτά

Αξιολόγηση 12 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Το μάθημα

Αξιολόγηση 13 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Αξιολόγηση για Μάθηση Βασικοί στόχοι Βασική φιλοσοφία Παιδαγωγικές πρακτικές

Αξιολόγηση 14 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Οι στόχοι πρέπει να εστιάζονται στα εξής:  Συγκεκριμένες πτυχές του κύκλου μοντελοποίησης ή της μεταγνώσης για τη μοντελοποίηση  Γνώση, δεξιότητες ή κατανόηση που ν ’ αναφέρονται στο μαθηματικό περιεχόμενο  Τρόπους εργασίας – για παράδειγμα, να κάνετε σε ομάδες αξιολόγησης των συμμαθητών… Βασικοί στόχοι

Αξιολόγηση 15 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Αξιολόγηση για Μάθηση Βασική φιλοσοφία Βασικοί στόχοι Παιδαγωγικές πρακτικές Υποβολή ερωτήσεων Ανατροφοδότηση Αυτό- αξιολόγηση και αξιολόγηση συμμαθητών Διαμορφωτική αξιοποίηση της αξιολόγησης, που γίνεται για έλεγχο

Αξιολόγηση 16 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Υποβολή ερωτήσεων  Επικεντρωθείτε στο να κάνετε αξιόλογες ερωτήσεις- αποφύγετε τις ερωτήσεις που απαιτούν απλή ανάκληση γνώσης, π.χ. χρησιμοποιήστε γλώσσα που ν ’ ανοίγει πιθανότητες «Γιατί το πιστεύεις αυτό;» «Μπορείς να εξηγήσεις…..;» «Μπορείς να σκεφτείς άλλες προσεγγίσεις;»

Αξιολόγηση 17 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Υποβολή ερωτήσεων  Ο χρόνος αναμονής, δηλαδή ο χρόνος μεταξύ της υποβολής της ερώτησης απ ’ τον εκπαιδευτικό και της παύσης, σε περίπτωση που ο μαθητής δεν απαντά αμέσως, είναι κατά μέσο όρο λιγότερος από ένα δευτερόλεπτο «Η παύση μετά την υποβολή της ερώτησης ήταν κάποιες φορές οδυνηρή»

Αξιολόγηση 18 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση «Μέχρι ν ’ αναλύσετε την ίδιά σας την ερώτηση, δεν μπορείτε να συνειδητοποιήσετε πόσο κακή μπορεί να είναι…Όταν απευθύνεστε σε μαθητές και συγκεκριμένα σε μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες, είναι σημαντικό να τους θέτετε ερωτήματα τα οποία θα τους προκαλούν να σκεφτούν για το θέμα και θα τους επιτρέπουν να κάνουν το επόμενο βήμα στη διαδικασία της μάθησης». Υποβολή ερωτήσεων

Αξιολόγηση 19 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Ερωτήσεις που προωθούν τον αναστοχασμό των μαθητών και προωθούν τη συζήτηση •«Τι πιστεύετε για την προσέγγιση της Τζένης;» •«Ποιές άλλες υποθέσεις πρέπει να κάνετε;» •«Συμφωνείτε μ ’ αυτό ; Γιατί; / Γιατί όχι;» •«Ο Θωμάς … και η Ρουθ σκέφτηκαν …. Πώς μπορούμε να συνδυάσουμε αυτές τις δύο ιδέες;»

Αξιολόγηση 20 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Στρατηγικές υποβολής ερωτήσεων σκεφτείτε – συνεργαστείτε – ανταλλάξτε Συζητείστε σε ζευγάρια ή μικρές ομάδες για μερικά λεπτά … Ακολούθως, να συνεισφέρετε στην συζήτηση, που γίνεται στην ολομέλεια της τάξης.

Αξιολόγηση 21 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Αξιολόγηση για μάθηση Βασική φιλοσοφία Βασικοί στόχοι Παιδαγωγικές πρακτικές Υποβολή ερωτήσεων Ανατροφοδότηση Αυτό- αξιολόγηση και αξιολόγηση συμμαθητών Διαμορφωτική αξιοποίηση της αξιολόγησης, που γίνεται για έλεγχο

Αξιολόγηση 22 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση  Η έρευνα υποδεικνύει πώς, όταν οι μαθητές παίρνουν βαθμούς, λίγη σημασία δίνουν στα σχόλια  Η ανατροφοδότηση πρέπει να επιβεβαιώνει ότι οι μαθητές είναι στο σωστό δρόμο και οι εισηγήσεις για βελτίωση πρέπει να λειτουργούν ως «σκαλωσιά», με στόχο να ενθαρρύνουν τους μαθητές να προχωρήσουν  Η προφορική ανατροφοδότηση είναι πιο αποτελεσματική απ ’ τη γραπτή Ανατροφοδότηση

Αξιολόγηση 23 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Το μάθημα

Αξιολόγηση 24 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Στρατηγική Πρώτο βήμα: μετράμε τον αριθμό των κόκκων του ρυζιού οι οποίοι περιέχονται σε 1 γρ. Δεύτερο βήμα: πολλαπλασιάζουμε με το 1000 Για το λόγο ότι υπάρχουν 1000 γρ. σε 1 κιλό και 220 κόκκοι ρυζιού σε 1 γρ. Ομάδα Α

Αξιολόγηση 25 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Αρχικά, πήραμε 100 κόκκους ρυζιού και τα ζυγίσαμε. Ακολούθως, πήραμε 400 κόκκους και μετά 500 κόκκους. Στο τέλος, υπολογίσαμε 500x1000, επειδή οι 500 ήταν 1 γραμμάριο. Πολλαπλασιάζοντας με το 1000 = 1 κιλό. Ομάδα Β

Αξιολόγηση 26 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Θέλαμε να ζυγίσουμε ένα κόκκο ρυζιού με ζυγαριά της κουζίνας. Αυτό, όμως, δεν ήταν εφικτό, επειδή είναι πολύ ελαφρύ. Στη συνέχεια μετρήσαμε αρκετούς κόκκους ώστε να έχουμε 5 γραμμάρια. Αυτό ήταν περίπου 310 κόκκοι. Έτσι, το αποτέλεσμα είναι περίπου κόκκοι. Ομάδα Γ

Αξιολόγηση 27 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Αξιολόγηση για Μάθηση Βασική φιλοσοφία Βασικοί στόχοι Παιδαγωγικές πρακτικές Υποβολή ερωτήσεων Ανατροφοδότηση Αυτό- αξιολόγηση και αξιολόγηση συμμαθητών Διαμορφωτική αξιοποίηση της αξιολόγησης, που γίνεται για έλεγχο

Αξιολόγηση 28 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση  Η αξιολόγηση των συμμαθητών μπορεί ν ’ αποτελεί πρωταρχική αναγκαιότητα για την αυτό-αξιολόγηση και πιθανόν να χρειάζεται ένα συνεργατικό και βοηθητικό περιβάλλον.  Τα κριτήρια για την αξιολόγηση των μαθησιακών επιτευγμάτων πρέπει να είναι γνωστά στους μαθητές.  Οι μαθητές χρειάζονται μοντέλα που είναι αποτέλεσμα καλής εργασίας, που να πληρούν τα κριτήρια και τα οποία μπορεί να είναι αποτέλεσμα της εργασίας των προηγούμενων μαθητών. Αυτό-αξιολόγηση και αξιολόγηση συμμαθητών

Αξιολόγηση 29 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Αυτό-αξιολόγηση και αξιολόγηση των συμμαθητών

Αξιολόγηση 30 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Αξιολόγηση για Μάθηση Βασική φιλοσοφία Βασικοί στόχοι Παιδαγωγικές πρακτικές Υποβολή ερωτήσεων Ανατροφοδότηση Αυτό- αξιολόγηση και αξιολόγηση των συμμαθητών Διαμορφωτική αξιοποίηση της αξιολόγησης, που γίνεται για έλεγχο

Αξιολόγηση 31 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Σ ’ αυτήν την ενότητα πρέπει να σκεφτείτε πώς ν ’ αναγνωρίσετε, ν ’ αξιολογήσετε και να ενισχύσετε την πρόοδο των μαθητών στη μαθηματική μοντελοποίηση. Αυτή η ενότητα προβάλλει θέματα που αφορούν τόσο στη διαμορφωτική αξιολόγηση, όσο και στην τελική. Η πρώτη υπό-ενότητα εισάγει ιδέες-κλειδιά της διαμορφωτικής αξιολόγησης με τις οποίες δημιουργήθηκε αυτή η ενότητα. Στόχοι

Αξιολόγηση 32 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε το ημερολόγιο εκπαιδευτικού και ν ’ αναστοχαστείτε σ ’ αυτήν τη φάση. Σκεφτείτε ότι η διδασκαλία σας αντανακλά ήδη τις πρακτικές Αξιολόγησης για Μάθηση και ότι αυτές σχετίζονται συγκεκριμένα με τα μαθήματα μαθηματικής μοντελοποίησης. Ημερολόγιο εκπαιδευτικού

Αξιολόγηση 33 ΔιαμορφωτικήΣυγκριτικήΑνατροφοδότηση Χρησιμοποιήστε ένα απ ’ τα έργα που προσφέρονται σε μια τάξη μαθητών. Να φέρετε μαζί σας στην επόμενη υπό-ενότητα, που θα μας απασχολήσει, μερικές γραπτές εργασίες των μαθητών σας …πριν την επόμενη υπό-ενότητα…