Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012
» Η εταιρία «Χ» που έχει πιστοποιηθεί κατά ISO, είναι καλύτερη και πιο οργανωμένη από την εταιρία «Υ» που δεν έχει πιστοποιηθεί; » Ισχύει το ίδιο για ένα Σύλλογο Αιμοδοτών; Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012
» Μπορεί ο Σύλλογός μου να έχει ISO και οι αιμοληψίες μας να πέφτουν 10% από χρονιά σε χρονιά; Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012
» Ένα πιστοποιητικό ISO ισχύει για πάντα; » Μπορεί να ανακληθεί και για ποιους λόγους; Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012
» Το ISO9000 δεν αποτελεί εγγύηση ή ταμπέλα ποιότητας για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία » Ο ίδιος ο Οργανισμός ISO δεν αξιολογεί, ούτε επιθεωρεί τα συστήματα ISO9000 » Όταν ένας Οργανισμός διαθέτει ένα πιστοποιημένο σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, ως προς ISO9000, σημαίνει ότι: ένας ανεξάρτητος επιθεωρητής έχει ελέγξει ότι οι διεργασίες του Οργανισμού που επηρεάζουν την ποιότητα του παρεχόμενου από αυτόν προϊόντος ή υπηρεσίας συμφωνούν με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO9000 Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012
» Από τι εξαρτάται η φήμη ενός Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών; » Η πιστοποίηση σύμφωνα με το πρότυπο ISO9001:2008 μπορεί να ενισχύσει τη φήμη του; Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012
» Τι είναι το προϊόν; » Ποιος είναι ο πελάτης; » Ποια τα επιθυμητά αποτελέσματα; Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012
Τα πλαίσια ενός Συστήματος Ποιότητας καθορίζονται από: » Νομοθεσία » Απαιτήσεις & Προσδοκίες των αναγνωρισμένων ως πελατών » Επάρκεια Υλικών & Ανθρώπινων Πόρων » Διοίκηση με βάση παραμέτρους » Συνεχής Βελτίωση Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ εθνικές απαιτήσεις απόψεις κρίσεις προτάσεις Διοίκηση ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ (QUALITY OBJECTIVES) ΒΕΛΤΙΩΣΗ παράπονα, αντιδικίες, αστοχίες κοινοτικές απαιτήσεις Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012
Σ ΥΣΤΗΜΑ Δ ΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Π ΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ( ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012
ΚΡΙΣΙΜΑ ΣΗΜΕΙΑ » Τυποποιημένος τρόπος επικοινωνίας με τους Αιμοδότες » Τυποποιημένος τρόπος επικοινωνίας με την Αιμοδοσία » Τυποποίηση στον τρόπο προσέλκυσης νέων εθελοντών Τυποποίηση στον τρόπο προσέλκυσης χορηγών » Διαχείριση Προσωπικών Δεδομένων » Στόχευση σε δράσεις πέραν της εθελοντικής αιμοδοσίας Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012
Σ ΤΟΧΟΣ !! Βελτίωση ή ελαχιστοποίηση της διαφοροποίησης Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012
ΤΕΛΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ; Σαφώς και αξίζει, ειδικότερα αν: -Συνεχίσουμε να πορευόμαστε με τις ίδιες αξίες και προτεραιότητες -Έχουμε αντιληφθεί την έννοια του εθελοντισμού -Έχουμε συμφωνήσει σε τι στοχεύουμε με την πιστοποίηση των συλλόγων μας -Έχουμε συνειδητοποιήσει την έννοια της συνεχούς βελτίωσης -Έχουμε συμφωνήσει ότι θα λειτουργούμε με ένα τυποποιημένο τρόπο Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012
ΤΕΛΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ; Σαφώς και αξίζει, ειδικότερα αν: -Έχουμε αποφασίσει ότι η ικανοποίησή μας στο τέλος μιας χρονιάς θα πηγάζει από την επίτευξη των στόχων μας -Έχουμε πειστεί ότι η μη επίτευξη των στόχων μας αποτελεί ευκαιρία για βελτίωση -Αναγνωρίζουμε ότι είμαστε δυνατότεροι μέσα από κοινές και όχι μοναχικές πορείες -Πιστεύουμε ότι ο μόνος τρόπος διαφυγής είναι προς τα εμπρός Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012
Σας ευχαριστώ Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012