Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ Σπουδαστές: ΔΟΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Advertisements

1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Τμηματοποίηση της Αγοράς
CEO & CSR Money Conference 2012 Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012 Ρ. Σουλάκη Δντρια ΕΚΕ Ομίλου.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
Project B’ Τετράμηνο «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ» Ο σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι να συνδέσει τις.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ:
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
Συνάντηση 6η: Συνέντευξη Ιάσονας Λαμπριανού.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Ανάπτυξη και προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας- Έρευνα για την στάση των φοιτητών.
Financial Planning Η εξέλιξη στον χρηματο-ασφαλιστικό χώρο
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Μποτσορισβίλι Ξένια Πτυχιακή εργασία Διερεύνηση δημιουργίας Εφοδιαστικής Αλυσίδας επιστρεφόμενου φαγητού στα πλαίσια « Ανθρωπιστικών Logistics » Επιβλέποντες.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Ονοματεπώνυμο: Πέτρου Νικόλαος ΑΜ: Επιβλέπων Καθηγητής: Δριχούτης Ανδρέας Τμήμα: Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Ιούλιος-Αύγουστος 2014.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πολιτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ένας διάλογος Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα Βερώνη Παπατζήμου, Γενική Διευθύντρια Μάιος 2018.
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Κοινωνική Έρευνα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ Σπουδαστές: ΔΟΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ «ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ» ΘΕΜΑ: Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών αναφορικά με τη γνώση, τις τάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ένα πράσινο ξενοδοχείο. Επίσης, τη συμμετοχή τους σε μποϊκοτάζ και διαλογικές ενέργειες εναντίον ξενοδοχειακών αλυσίδων που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές. Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ Σπουδαστές: ΔΟΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012

ΣΚΟΠΟΣ Παροχή ορθολογικής πληροφόρησης προς τη διοίκηση Μάρκετινγκ Παροχή ορθολογικής πληροφόρησης προς τη διοίκηση Μάρκετινγκ Απόψεις, συμπεριφορά και προθέσεις των καταναλωτών για διαμονή σε Πράσινο Ξενοδοχείο Σκιαγράφηση των χαρακτηριστικών του ηθικά ευαισθητοποιημένου καταναλωτή

ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η διερεύνηση των απόψεων, των στάσεων, των αναγκών και επιθυμιών των καταναλωτών για διαμονή σε ένα «πράσινο ξενοδοχείο», τις προθέσεις τους σε μποϊκοτάζ και διαλογικές ενέργειες, τα οποία στη συνέχεια θα οδηγήσουν στην ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε σχέση με τα «πράσινα ξενοδοχεία».

ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Πώς πιστεύουν οι καταναλωτές ότι είναι τα «ηθικά ξενοδοχεία» (fair hotel) Πόσο σημαντική θεωρούν οι καταναλωτές τη διαμονή τους σ’ ένα «πράσινο ξενοδοχείο» όταν ταξιδεύουν Τι πιστεύουν οι καταναλωτές για τις τιμές που ισχύουν στα «πράσινα ξενοδοχεία» Τι γνωρίζουν οι καταναλωτές σχετικά με την εξεύρεση ενός «πράσινου ξενοδοχείου» και τη τοποθεσία του Ποια η γνώμη των καταναλωτών για τη διαμονή σ’ ένα «πράσινο ξενοδοχείο» όταν ταξιδεύουν

ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Πως πιστεύουν οι καταναλωτές ότι είναι οι περιβαλλοντικές συνθήκες που επικρατούν στα «πράσινα ξενοδοχεία» Τι πιστεύουν οι φίλοι, οι συνάδελφοι και το οικογενειακό τους περιβάλλον, οι οποίοι αποτελούν το κοινωνικό περίγυρο, για τη διαμονή των καταναλωτών σ’ ένα «πράσινο ξενοδοχείο» όταν ταξιδεύουν Ποία πιστεύουν οι καταναλωτές ότι είναι η γνώμη των περισσότερων σημαντικών τους ανθρώπων για τη διαμονή σ’ ένα «πράσινο ξενοδοχείο» όταν ταξιδεύουν Κατά πόσο εξαρτάται από τους ίδιους καταναλωτές η διαμονή τους σ’ ένα «πράσινο ξενοδοχείο» στα ταξίδια τους

ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Έχουν πρόθεση οι καταναλωτές να μείνουν σ’ ένα «πράσινο ξενοδοχείο» όταν ταξιδεύουν Είναι πρόθυμοι οι καταναλωτές να μποϊκοτάρουν αλυσίδες ξενοδοχείων που έχουν καταγγελθεί για «ανήθικη» συμπεριφορά Επιπλέον του μποϊκοτάζ είναι πρόθυμοι οι καταναλωτές να προχωρήσουν σε διαλογικές ενέργειες Έχουν πρόθεση οι καταναλωτές να απορρίψουν ξενοδοχεία που ενέχονται σε ανήθικες συμπεριφορές

ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Ηθικός καταναλωτισμός Θετικός ηθικός καταναλωτισμός Αρνητικός ηθικός καταναλωτισμός (μποϊκοτάζ) Διαλογικός ηθικός καταναλωτισμός

ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Πράσινο Μάρκετινγκ Ευρωπαϊκό Green Key Οικολογικό Σήμα

ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Πράσινα Ξενοδοχεία Ανανεώσιμες μορφές ενέργειας Διαχείριση Ξενοδοχειακών αποβλήτων Διαχείριση αερίων ρύπων Υγιεινή και ασφάλεια τροφίμων

ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Μέθοδος δειγματοληψίας Μεθοδολογία Μέθοδος δειγματοληψίας Μεθοδολογία Πλαίσιο δείγματος Μέγεθος δείγματος Μονάδα πληθυσμού Πλάνο δειγματοληψίας Μονάδα δειγματοληψίας

ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Εξαρτημένες Μεταβλητές Ανεξάρτητες Μεταβλητές Εξαρτημένες Μεταβλητές Ανεξάρτητες Μεταβλητές Δημογραφικές Μεταβλητές Συμπεριφορικές Πεποιθήσεις Πρόθεση Διαμονής σε Πράσινο Ξενοδοχείο Φύλο Ηλικία Κανονιστικές Πεποιθήσεις Πρόθεση Αρνητικού Ηθικού Καταναλωτισμού Εκπαίδευση Πεποιθήσεις Ελέγχου Πρόθεση Διαλογικού Ηθικού Καταναλωτισμού Εισόδημα Στάσεις για Πράσινα Ξενοδοχεία Επάγγελμα Υποκειμενικοί Κανόνες

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΟΝΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ 83.4 % Συμφωνούν ότι προστατεύουν το περιβάλλον με τη διαμονή σε πράσινο ξενοδοχείο 85.5 % πιστεύει ότι εάν έμεναν σε ένα πράσινο ξενοδοχείο θα ήταν περισσότερο κοινωνικά ευαίσθητοι 84.1 % το αν θα μείνουν σε ένα πράσινο ξενοδοχείο εξαρτάται από αυτούς 90 % είναι σίγουροι ότι ένα θέλουν μπορούν να μείνουν σε ένα πράσινο ξενοδοχείο

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΟΝΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ 84.2 % Είναι πρόθυμοι να μποϊκοτάρουν ξενοδοχεία που έχουν καταγγελθεί ότι βλάπτουν σοβαρά το περιβάλλον 80.8 Έχουν πρόθεση να μείνουν σε ένα πράσινο ξενοδοχείο όταν ταξιδεύουν 80 % Είναι πρόθυμοι να μποϊκοτάρουν ξενοδοχεία που έχουν εμπλακεί σε οικονομικά σκάνδαλα

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΜΟΝΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Οι μεταβλητές που σχετίζονται μεταξύ τους είναι: «Ηλικία» και «Πρόθεση Διαλογικού Ηθικού Καταναλωτισμού». Με ηλικία 55-64 να εκφράζουν μεγαλύτερου βαθμού πρόθεση διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού. «Επίπεδο Εκπαίδευσης» και «Πρόθεση Διαμονής σε πράσινο ξενοδοχείο». Οι απόφοιτοι δημοτικού εκφράζουν μεγαλύτερου βαθμού πρόθεση διαμονής σ’ ένα πράσινο ξενοδοχείο. «Επάγγελμα» και «Πρόθεση Αρνητικού Ηθικού Καταναλωτισμού». Οι μισθωτοί συνταξιούχοι και οι άνεργοι εκφράζουν μεγαλύτερου βαθμού πρόθεση αρνητικού ηθικού καταναλωτισμού

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗΣ Οι μεταβλητές «Συμπεριφορικές Πεποιθήσεις» και «Πρόθεση Διαμονής σε Πράσινο Ξενοδοχείο» σχετίζονται μεταξύ τους, σε επίπεδο σημαντικότητας 5% (p≤0,05) και η σχέση τους είναι θετική και μέτρια διότι ο συντελεστής συσχέτισης είναι 0,37 που είναι μεγαλύτερο του 0,3.   Οι μεταβλητές «Κανονιστικές Πεποιθήσεις» και «Πρόθεση Διαμονής σε Πράσινο Ξενοδοχείο» σχετίζονται μεταξύ τους, σε επίπεδο σημαντικότητας 5% (p≤0,05) και η σχέση τους είναι θετική και ασθενής διότι ο συντελεστής συσχέτισης είναι 0,26 που είναι μικρότερο του 0,3.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗΣ Οι μεταβλητές «Υποκειμενικοί Κανόνες» και «Πρόθεση Διαμονής σε Πράσινο Ξενοδοχείο» σχετίζονται μεταξύ τους, σε επίπεδο σημαντικότητας 5% (p≤0,05) και η σχέση τους είναι θετική και μέτρια διότι ο συντελεστής συσχέτισης είναι 0,35 που είναι μεγαλύτερο του 0,3. Οι μεταβλητές «Αντίληψη Συμπεριφορικού Ελέγχου» και «Πρόθεση Διαμονής σε Πράσινο Ξενοδοχείο» σχετίζονται μεταξύ τους, σε επίπεδο σημαντικότητας 5% (p≤0,05) και η σχέση τους είναι θετική και μέτρια διότι ο συντελεστής συσχέτισης είναι 0,36 που είναι μεγαλύτερο του 0,3.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ Σχεδιασμός απαραίτητης επικοινωνιακής πολιτικής που να αντικατοπτρίζει επακριβώς τη δέσμευση της εταιρείας για το περιβάλλον. «Χτίσιμο» νέας εταιρικής - επιχειρηματικής κουλτούρας άμεσα προσανατολισμένης σε «πράσινες» μεθόδους λειτουργίας.   Υιοθέτηση περισσότερο αναγνωρίσιμων ενεργειών για την προστασία του περιβάλλοντος.  Εκπαίδευση των καταναλωτών με επικοινωνιακά μηνύματα, τα οποία ανασυνδέουν τα φιλικά προς το περιβάλλων χαρακτηριστικά των υπηρεσιών του ξενοδοχείου.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ Βελτίωση της επικοινωνίας με τους καταναλωτές και διαρκής πληροφόρηση για καλλιέργεια κλίματος εμπιστοσύνης. Ειδική πιστοποίηση του «πράσινου ξενοδοχείου» από διεθνείς φορείς που προσφέρουν τέτοιου είδους πιστοποιήσεις. Πραγματοποίηση ερευνών ικανοποίησης των καταναλωτών σε τακτά χρονικά διαστήματα και επιδίωξη μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Η περιορισμένη – ελλιπής ανεύρεση στατιστικών στοιχείων που αφορούσαν τον πρόθεση των καταναλωτών για συμμετοχή σε μποϊκοτάζ ξενοδοχείων. Οι δυσκολίες στη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων καθώς μέρος των ερευνώμενων είτε απουσίαζε, είτε δεν άνοιγε την πόρτα, είτε δεν ευκαιρούσε για να δώσει την προσωπική συνέντευξη στους ερευνητικούς συνεργάτες.

Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας! ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας!