Εκπαίδευση από απόσταση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
Ιστορία του Ιντερνετ.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ ΞΑΝΘΗ
EIΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Εκπαίδευση από απόσταση. Περιεχόμενα zΟρισμός zΑπαιτήσεις zΗ ιστορία της εκπαίδευσης από απόσταση zΠλεονεκτήματα και μειονεκτήματα zΠαράδειγμα: WebCT.
Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Εκπαίδευση Από Απόσταση
Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών
Θα μπορούσαμε να περιγράψουμε τα συστήματα τεχνικού σχεδιασμού ως εξής:  Βασίζονται σε γεωμετρικά σχήματα  Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν αυτά τα σχήματα.
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
Διάλεξη 3: Ανοιχτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -Βασικές Αρχές 3.1 Ορισμοί 3.2. Ιστορία 3.3 Θεωρίες 3.4 Συμπεράσματα.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Μετάδοση Δεδομένων CD/DVD Σκληρός Δίσκος Ποντίκι Modem Η/Υ
Ο τομέας της Πληροφορικής
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
1 ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ. Δίκτυα Υπολογιστών.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ - ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΚΤΥΑ ΗΥ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 6: Επιμερισμός Κόστους Βοηθητικών Τμημάτων Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ (DISTANCE LEARNING). Μέσα στα πλαίσια των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, το εκπαιδευτικό σύστημα σε παγκόσμια κλίμακα βρίσκεται.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
M. Πατρινόπουλος.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Η διδακτική μέθοδος blended learning (συνδυαστική μάθηση), που στην ουσία είναι η τάση να χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία πολλές μέθοδοι παράδοσης του.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαίδευση από απόσταση

εισαγωγη Στην από απόσταση εκπαίδευση ο κύριος χώρος μάθησης μπορεί να είναι η κατοικία του εκπαιδευόμενου ή ο εργασιακός του χώρος σε αντίθεση με την αίθουσα διδασκαλίας ή το αμφιθέατρο ενός πανεπιστημίου. Ο εκπαιδευόμενος μπορεί να επιλέξει το χρόνο που θα αφιερώσει για την μελέτη του τόσο σε διάρκεια όσο και σε σχέση με τις υπόλοιπες ασχολίες του. Από την άλλη πλευρά ο εκπαιδευτής μπορεί να παρακολουθεί την πορεία των εκπαιδευομένων απαλλαγμένος από το άγχος της φυσικής του παρουσίας σε κάποιο χώρο κάποια συγκεκριμένη χρονική στιγμή και έτσι μπορεί να αφοσιωθεί στην περαιτέρω επιστημονική του μελέτη.

Τι ειναι η απο αποσταση εκπαιδευση ? Η από απόσταση εκπαίδευση είναι ένα σύστημα, μια μέθοδος εκπαίδευσης. Το κυριότερο χαρακτηριστικό της είναι ότι ο εκπαιδευόμενος διδάσκεται και μάλιστα χωρίς τη φυσική παρουσία του εκπαιδευτή σε κάποια αίθουσα διδασκαλίας. Παρότι ο εκπαιδευόμενος βρίσκεται απομακρυσμένος από τον εκπαιδευτή του (τόσο σε χώρο όσο και σε χρόνο), συνεχίζει να καθοδηγείται και να εμψυχώνεται από αυτόν μέσω κάποιας μορφής επικοινωνίας μαζί του, την οποία θα αναπτύξουμε στη συνέχεια

Ορισμοσ τησ απο αποστασησ εκπαιδευση : Για την από απόσταση εκπαίδευση έχουν δοθεί διάφοροι ορισμοί. Ένας από αυτούς είναι του Holmberg σύμφωνα με τον οποίο:«Η Εκπαίδευση από Απόσταση περιλαμβάνει τις διάφορες μορφές σπουδών, σε όλα τα επίπεδα, οι οποίες διεξάγονται μεν χωρίς την άμεση και συνεχή επίβλεψη εκπαιδευτών που βρίσκονται σε αίθουσες διδασκαλίας μαζί με τους σπουδαστές, αλλά οι οποίες παρ’ όλα αυτά επωφελούνται από την οργάνωση,καθοδήγηση και διδασκαλία που παρέχεται από κάποιο εκπαιδευτικό οργανισμό» [Holmberg, 1977] Ένας πιο πρόσφατος ορισμός από το U.S. Distance Learning Association αναφέρει: «Εκπαίδευση εξ αποστάσεως ορίζεται η απόκτηση γνώσεων και ικανοτήτων με έμμεση πληροφόρηση και καθοδήγηση που περιλαμβάνει όλες τις τεχνολογίες και άλλες μορφές μάθησης από απόσταση» [U.S. Distance Learning Association, 1998].

Ιστορικη αναδρομη Η ανάγκη για από απόσταση εκπαίδευση δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο. Είδη από τον 19ο αιώνα παρουσιάστηκε η ανάγκη για εκπαίδευση από απόσταση και έτσι μόλις το 1840 ο Isaac Pitman αρχίζει να διδάσκει από την αλληλογραφία. Οι χώρες που πρωτοστάτησαν στην από απόσταση εκπαίδευση είναι η Αγγλία, η Αυστραλίας, ο Καναδάς και οι Η.Π.Α. λόγω των ιδιαίτερων γεωγραφικών χαρακτηριστικών που παρουσίαζαν σαν κράτη. Στις αρχές του 20ου αιώνα ξεκίνησαν προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης εξ αποστάσεως σε μη πανεπιστημιακό επίπεδο σε πολλές αγγλοσαξονικές και σκανδιναβικές χώρες. Οι πρώτες δεκαετίες του αιώνα σηματοδοτήθηκαν από την ανάπτυξη εκπαιδευτικών ιδρυμάτων εξ αποστάσεως με μορφές αλληλογραφίας.

Οι μοναδικοί τρόποι επικοινωνίας και διδασκαλίας ήταν η, σε μη τακτά χρονικά διαστήματα, προσωπική επαφή και η αλληλογραφία. Σημαντική καινοτομία συντελείται με την εφεύρεση και χρήση του ραδιοφώνου. Σήμερα, στις Η.Π.Α., περίπου 100 εκατομμύριο κάτοικοι έχουν πάρει μαθήματα από απόσταση μέσω πανεπιστημιακών ιδρυμάτων από τη δεκαετία του 1890. Γενικότερα, υπολογίζεται ότι περισσότερα από 3.000 ιδρύματα σε όλο τον κόσμο προσφέρουν αυτήν την περίοδο εκπαίδευση από απόσταση με κάθε τεχνολογικό μέσο.

Τεχνολογικεσ λυσεισ & προβληματα στην α. α. ε. Ενώ η Από Απόσταση Εκπαίδευση, όπως είδαμε, ξεκίνησε με την αλληλογραφία, στις μέρες μας εξαιτίας της τεχνολογικής επανάστασης που βιώνουμε, τα διαφορετικά μέσα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε είναι πάρα πολλά και οι μόνοι περιορισμοί που μπαίνουν σε αυτή τη διαδικασία είναι η γνώση για την ύπαρξη όλων των διαθέσιμων τεχνολογιών και η φαντασία μας. Από την άλλη πλευρά το κόστος της εκπαίδευσης εξακολουθεί να είναι ένας σημαντικός παράγοντας τον οποίο δεν πρέπει να αγνοούμε κατά την σχεδίαση της Α.Α.Ε.

τεχνολογιεσ Η Α.Α.Ε. ξεκίνησε με την αλληλογραφία (γραπτά μηνύματα) στη συνέχεια ακολούθησε το τηλέφωνο και το ραδιόφωνο (ηχητικά μηνύματα) μετά η τηλεόραση (οπτικοαουστικά μηνύματα) και σήμερα ο Η/Υ (πολυμεσικά μηνύματα) με κύριο μέσο μετάδοσης το ίντερνετ και γενικότερα τα δίκτυα υπολογιστών. Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής μας παρέχει τη δυνατότητα να ανταλλάσουμε σύγχρονα ή ασύγχρονα μεγάλο εύρος δεδομένων όπως: μηνύματα κειμένου σαν αυτά που είχαμε στις πρώτες μορφές Α.Α.Ε. οπτικά μηνύματα με τη μορφή αρχείων εικόνας. ηχητικά μηνύματα με τη μορφή αρχείων ήχου. οπτικοαουστικά μηνύματα με την μορφή αρχείων βίντεο, παρουσιάσεων, κινουμένων αντικειμένων κ.τ.λ. πολυμεσικά μηνύματα, τα οποία μπορεί να περιέχουν όλα τα παραπάνω μαζί, σε γραμμική ή μη γραμμική οργάνωση και ταυτόχρονα υπερσυνδέσεις με εξωτερικές πηγές πληροφόρησης

Επίσης, με τη βοήθεια των δικτύων και ειδικότερα του internet μας παρέχεται η δυνατότητα να επικοινωνούμε σύγχρονα ή ασύγχρονα σε μηδενικό χρόνο εκμηδενίζοντας τις γεωγραφικές αποστάσεις και τις χρονικές διαφορές. Αυτό είναι και το σημαντικότερο πλεονέκτη μα της χρήσης των νέων τεχνολογιών στην Α.Α.Ε. αφού έτσι δίνουν λύση στα προβλήματα που οδήγησαν στην Α.Α.Ε.

Συγχρονη μεταδοση δεδομενων Με τον όρο σύγχρονη μετάδοση ή σύγχρονη επικοινωνία εννοούμε την μετάδοση δεδομένων μεταξύ δύο συσκευών και ειδικότερα μεταξύ δύο ηλεκτρονικών υπολογιστών, η οποία πραγματοποιείται σε κάποια καθορισμένη χρονική στιγμή σε όλη τη διάρκεια της οποίας και οι δύο ηλεκτρονικοί υπολογιστές πρέπει να είναι σε λειτουργία και μάλιστα συνδεδεμένοι σε δίκτυο ώστε να είναι εφικτή η αμφίδρομη μετάδοση δεδομένων μεταξύ τους

Ασυγχρονη μεταδοση δεδομενων Για να επιτευχθεί η ασύγχρονη μετάδοση, συνήθως χρησιμοποιείται και ένας τρίτος ηλεκτρονικός υπολογιστής (server) που παίζει το ρόλο του διαμεσολαβητή και στον οποίο πρέπει να έχουν το δικαίωμα συνεχούς και αδιάλειπτης πρόσβαση οι δύο υπολογιστές που θέλουν να επικοινωνήσουν. Συνήθως κατά την ασύγχρονη μετάδοση δεδομένων ο υπολογιστής πομπός αποθηκεύει τα δεδομένα σε κάποιο κεντρικό υπολογιστή (server) ώστε ο υπολογιστής δέκτης να μπορεί οποιαδήποτε στιγμή στομέλλον να συνδεθεί με τη σειρά του στον κεντρικό υπολογιστή και να τα παραλάβει. Με τον ίδιο τρόπο γίνεται δυνατή και η παραλαβή των δεδομένων από περισσότερους του ενός δέκτες.

Ιδιαιτερα χαρακτηριστικα Γενικότερα, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει το εκπαιδευτικό υλικό στην Α.Α.Ε. είναι: Ως προς την συγχρονική τεχνολογία: Η εξ αποστάσεως Εκπαίδευση χρησιμοποιεί κυρίως την ασύγχρονη τεχνολογία. Ως προς την πρόσβαση: Στόχος της σύμφωνα με τον Wedemeyer (1981) είναι να προσφέρει εκπαίδευση στον χρόνο, στον χώρο και στον τόπο που βρίσκονται οι σπουδαστές ή έστω ο ένας και μόνο σπουδαστής καθώς και την δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας με άμεσο διάλογο Ως προς το κόστος: Δεν χρειάζεται κάποιο συγκεκριμένο κόστος για την ανέγερση και την συντήρηση κτηρίων προκειμένου να πραγματοποιηθεί η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση. Ως προς την αγορά: Η αγορά της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στα εκπαιδευτικά πλεονεκτήματα που διαθέτουν οι σύγχρονες τεχνολογίες. (Κeegan, 2001, σελ. 30) Πιο συγκεκριμένα η χρήση τεχνολογικών μέσων όπως: έντυπα, ακουστικά οπτικά, χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή, διαδίδουν το περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών που συνδέουν διδάσκοντα και διδασκόμενο

ΣυμπερΑσματα Σύστημα εκπαίδευσης, το οποίο προσφέρει εκπαιδευτικά προγράμματα σε παιδιά και ενήλικους σε συνδυασμό με την συμβατική τους εκπαίδευση και έχει την δική της διδακτική μέθοδο. Προγράμματα πρωτοβάθμιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τεχνικού επαγγελματικού πανεπιστημιακού επιπέδου, ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Μορφή εκπαίδευσης που προβάλλει μια σειρά προβληματισμών σε διδάσκοντες και σπουδαστές. Οι προβληματισμοί, που αντιμετωπίζει σχετίζονται με την ποσότητα, την ποιότητα και το κύρος της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση προσπαθεί να δώσει λύση σε αυτά τα προβλήματα στον κόσμο. Τέλος, αποτελεί απαραίτητο συμπλήρωμα των περισσότερων εκπαιδευτικών συστημάτων.

ΕπΙλογοΣ Όπως τονίστηκε η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, γεννήθηκε μαζί με τη Βιομηχανική Επανάσταση στα μέσα του 19ου αιώνα, αναγνωρίστηκε όμως τελικά, μετά από πολλά χρόνια, ως έγκυρη εκπαιδευτική πρακτική. Όμως ακόμη και σήμερα παραμένουν αναπάντητα πολλά ζητήματα σχετικά με την ποιότητα της μάθησης, τους τρόπους αποτελεσματικότερης μάθησης και διδασκαλίας, καθώς και της μεταγνώσης. Η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση προσπαθεί να δώσει απαντήσεις στα παραπάνω ζητήματα και επιπλέον να προχωρήσει στην αξιολόγηση των διαδικασιών διδασκαλίας και μάθησης

… Παρόλα αυτά στις μέρες μας δεκάδες εκατομμύρια σπουδαστές παρακολουθούν ανοικτά πανεπιστήμια, εκπαιδευτικά κέντρα επιχειρήσεων, κολέγια εξ’ αποστάσεως κατάρτισης και τμήματα εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης συμβατικών ιδρυμάτων. Ο κόσμος των τηλεπικοινωνιακών τεχνολογιών της Ηλεκτρονικής Επανάστασης εισήλθε στον χώρο της εκπαίδευσης στο τέλος της δεκαετίας του 1980 καθιστώντας εφικτή την διδασκαλία πρόσωπο με πρόσωπο από απόσταση. Ηλεκτρονικές αίθουσες διδασκαλίας, που απέχουν εκατοντάδες ή χιλιάδες χιλιόμετρα η μια από την άλλη συνδέονται μέσω των σύγχρονων τεχνολογιών σε ένα σύστημα εικονικής πραγματικότητας

ΤΕΛΟΣ