Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η χρήση της τηλεκπαίδευσης για την επιμόρφωση των καθηγητών. Ένα παράδειγμα επιμόρφωσης στο moodle Β.Νταλούκας ΠΕ19, Κ.Αντωνίου ΠΕ07, Δ.Δαούσης ΠΕ19, Κ.Σεβεντεκίδης.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Διαδικτυακή εφαρμογή ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων κυβερνητικών διαβουλεύσεωνgov.insight Η. Ζαβιτσάνος, Γ. Γιαννακόπουλος, Γ. Παλιούρας Ινστιτούτο.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
Σεμινάρια Πληροφορικής Φεβρουάριος 2009 Μ. Μιλτιάδου.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Διδακτική της Πληροφορικής
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012

 Εισαγωγή - παρώθηση  Το λογισμικό που χρησιμοποιήσαμε  Πού και πώς το αξιοποιήσαμε  Συμπεράσματα Ασύγχρονη εκπαίδευση Περιεχόμενα

Η ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση που να μην σταματά με το σχολικό κουδούνι, αλλά να ξεφεύγει από την κλασική διδασκαλία στο σχολείο και στην τάξη, μας οδήγησε καθηγητές και μαθητές να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις στην εκπαιδευτική τεχνολογία. Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό

Δημιουργήσαμε λοιπόν στο σχολείο μας ηλεκτρονικά μαθήματα, προσδοκώντας, μαθητές και καθηγητές, να καλύψουμε το κενό της φυσιολογικής χωροχρονικής απόστασης μεταξύ καθημερινής εκπαιδευτικής διαδικασίας και σπιτιού.

Η αξιοποίηση του λογισμικού έγινε:  στα φιλολογικά μαθήματα  στα μαθηματικά  στις φυσικές επιστήμες  στην πληροφορική Μπορέσαμε έτσι να δημιουργήσουμε ένα σύνολο από δραστηριότητες Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό

Πηγές πληροφοριών   ηλεκτρονικές διευθύνσεις  αρχεία ήχου  εικόνας και κειμένου Αναρτήθηκαν από τους υπεύθυνους καθηγητές ως αφορμή για προβληματισμό και για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων

Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Βάση Δεδομένων Σε όλα τα μαθήματα είναι χρήσιμο να καταχωρούμε πληροφορίες στις οποίες μπορούμε να ανατρέχουμε όταν το χρειαζόμαστε, αρκεί να έχουμε δημιουργήσει τις κατάλληλες κατηγορίες. Αυτό και κάναμε.

Ηλεκτρονικά λεξικά  Καταρτίσαμε λεξικά όρων μετά από αναζήτηση στα κείμενα όλων των επιμέρους διδασκόμενων ενοτήτων- μαθημάτων Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό

Εκπαιδευτικά παιχνίδια  Δημιουργήσαμε ένα σύνολο από εκπαιδευτικά παιχνίδια (σταυρόλεξο, Sudoku, φιδάκι, εκατομμυριούχος, κρυπτόλεξο) και κουίζ γνώσεων), τα οποία κάνουν τη μάθηση περισσότερο ευχάριστη και βοηθούν στην επανάληψη και καλύτερη αφομοίωση της

Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Απαντήστε στην ερώτηση !

Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ

Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό

Δημοσκοπήσεις  Δημιουργήσαμε δημοσκοπήσεις και ερωτηματολόγια τα οποία συμπλήρωσαν οι συμμαθητές  Δημοσιεύσαμε στη συνέχεια τα αποτελέσματα τους και προσπαθήσαμε να τα ερμηνεύσουμε.

Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό •ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Wiki Δημιουργήσαμε σελίδες wiki δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμαθητές μας να συμπληρώσουν με τις δικές τους σκέψεις τις σελίδες με τα θέματα που ανοίξαμε, να δημιουργήσουν καινούρια λινκ με πληροφορίες σε θέματα που οι ίδιοι θα ανοίξουν, να διαγράψουν κάτι που δεν τους αρέσει κά.

Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Ημερολόγιο  Σημειώσαμε στο ημερολόγιο τις ημερομηνίες με γεγονότα σχετικά με τα μαθήματα και τις εκδηλώσεις του σχολείου ώστε να θυμόμαστε τις υποχρεώσεις μας.

Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Ομάδες συζητήσεων  Συμμετείχαμε σε ομάδες συζητήσεων, εκφράσαμε τις απόψεις μας ανταλλάσσοντας ιδέες και προτείναμε σχετικές κάθε φορά με το θέμα πηγές πληροφόρησης και προβληματισμού

Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Λευκώματα  Δημιουργήσαμε λευκώματα γύρω από συγκεκριμένα θέματα και αντλήσαμε από αυτά εικόνες για τις παρουσιάσεις μας τις οποίες και υποβάλαμε ηλεκτρονικά για βαθμολόγηση

Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Scratch Αξιοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch δημιουργήσαμε κινούμενα κόμικ με θέμα το ρατσισμό στο σχολείο.

Σχολικός Ρατσισμός σε κόμικς με λογισμικό Scratch

Το ανοικτό αυτό λογισμικό, μας έδωσε τη δυνατότητα να μην χρησιμοποιούμε τις τεχνολογίες μόνο για διασκέδαση, αλλά:  να γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή τί γνώση πρέπει ήδη να έχουμε κατακτήσει και τί θα μάθουμε στις επόμενες ημέρες  να λύνουμε εκπαιδευτικά τεστ  να μελετούμε επιπλέον πηγές σχετικές με το μάθημα της ημέρας  να συζητάμε με τους συμμαθητές μας για τα μαθήματα  να ακολουθούμε την ύλη της τάξης και όταν απουσιάζουμε από την τάξη  αλλά και να βλέπουμε με ασφάλεια και εμπιστευτικότητα τις επιδόσεις μας  να θέτουμε ηλεκτρονικά ερωτήματα στους καθηγητές Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Συμπεράσματα

Ομάδες Εργασίας 1-22 Μαθητές της Γ' Τάξης, Γυμνασίου Λιβαδιάς Αναστασία Νατσαρίδου 1, Ανατολή Κυριαζίδου 2, Απόστολος Θεοδοσιάδης 3, Βασιλική Πριονίδου 4, Γιώργος Μητράκογλου 5, Δαμιανός Καλπακίδης 6, Κλεάνθης Παπαδόπουλος 7, Κυριάκος Σαριβασιλειάδης 8, Κωνσταντινιά Κυριακίδου, 9 Μαρία Μακρίδου 10, Μαρία Μπάρα 11, Μαρίνος Μούντζελος 12, Μάριος Καλομοίρης 13, Μάχη Κυρπή 14, Μενεξούλα Κουρουκίδου 15, Ουρανία Μπουχούρη 16, Παναγιώτης Κωνσταντινίδης 17, Σοφία Καγιόγλου 18, Στράτος Μιμίκος 19, Τζενάλντο Κουτσούκου 20, Τριάδα Μπεκιράγι 21, Χρήστος Παρασκευάς 22 Επιβλέποντες Καθηγητές: Χρήστος Τριανταφύλλου – ΠΕ19 Θωμάς Μαυρουδής– ΠΕ03 Παναγιώτα Ράντου – ΠΕ02 Ιωάννης Κωνσταντινίδης – ΠΕ04 Ιορδάνης Σαββαϊδης– ΠΕ02 Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό

Σας ευχαριστούμε Ερωτήσεις; Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό