Έχεις ή δεν έχεις ιδέα Κάνε το όνειρο σου Αλεξανδρούπολη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Advertisements

Start Ups Μόδα, ανάγκη ή ευκαιρία
Ολοκληρωμένα Προγράμματα, Πρωτοβουλίες και Δικτυώσεις για την ανάπτυξη Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων Εξωστρέφειας The “Export Expert” Initiative 39 th IATTO.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Gate2Start Gate2Start Τα εργαλεία Άγγελος Μαγκλής Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Α.Ε. Gate2Start Awareness Seminar 5/3/2007.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Mελέτη Αξιολόγησης του Συστήματος των Δεικτών Παρακολούθησης των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων « Αειφόρος Ανάπτυξη και Ανταγωνιστικότητα» και «Απασχόληση,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ: ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
1 Περιφερειακή Διάσταση του σχεδιασμού για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη & καινοτομία - ΕΤΑΚ συνάντηση εργασίας 4 Σεπτεμβρίου 2012 Κύρια σημεία,
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Αξιολόγηση πληροφοριακών συστημάτων
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
E cίnιsι Business Centers Κέντρα Επιχειρηματικότητας Case study - ξεκινάμε μαζί.
Gate2Start: a ground-breaking model for the successful exploitation of research-based innovation; Bringing entrepreneurship and market expertise at the.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Διοργανωτής Με την Επιστημονική Υποστήριξη.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
«ΜΕΛΕΤΕΣ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΔΡΑΣΕΩΝ ΕΤΑΚ» «Αποτίμηση αποτελεσμάτων Δράσεων Έρευνας & Καινοτομίας του Γ’ ΚΠΣ και του ΕΣΠΑ» ΕΛΕΥΘΩ & ΤΕΧΝΟΚΥΨΕΛΕΣ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
1 Διαχείριση Έργων Κλείσιμο του έργου Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων- ΤΕΙ Θεσσαλίας ΠΕΓΑ Πληροφοριακά Συστήματα.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Πέτρος Ροδακινιάς, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, ΜΟΚΕ ΠΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΜΟΚΕ) Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας.
Κατεύθυνση: Στρατηγική-Επιχειρηματικότητα- Ανθρώπινοι Πόροι
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
Στηρίζουμε τις καινοτόμες ιδέες Ενισχύουμε την παραγωγική σκέψη
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Στηρίζουμε τις καινοτόμες ιδέες Ενισχύουμε την παραγωγική σκέψη
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η Έ ρ γ ο υ P r o j e c t M a n a g e m e n t
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Τι είναι η Επιχειρηματικότητα;
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Β1. Β1 Β2 Close-to-market projects Τεχνική ωριμότητα Τεχνική διεργασία και «τελευταία λέξη της τεχνολογίας» Κλίμακα και αποτέλεσμα – Τέτοια ώστε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η Αξιολόγηση & οι Απαιτήσεις του Σχεδίου Αξιολόγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έχεις ή δεν έχεις ιδέα Κάνε το όνειρο σου Αλεξανδρούπολη

• Οι “accelerators” και η λογική τους είναι σχετικά καινούρια • Το επιχειρησιακό περιβάλλον, σχετικά με τις νεοφυείς εταιρίες έχει αποκτήσει σημαντική δυναμική και δημοσιότητα. • Ο ρόλος της καινοτόμου επιχειρηματικότητας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την ανάπτυξη της οικονομίας. • Οι νέοι αλλά και όχι μόνον, απόφοιτοι πανεπιστημίων καθώς και άλλοι άνεργοι, πρώην επιτηδευματίες ή επιχειρηματίες, χρειάζονται μια διέξοδο. • Σε παγκόσμιο επίπεδο οι accelerators είναι τα ποιο δυναμικά και αξιόπιστα «εργαλεία» για την ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας. • Αναμένεται σημαντική ανάπτυξη των μοντέλων αυτών που ενισχύουν, με εξωστρεφή λογική, την επιχειρηματικότητα από τα πρώτα της βήματα. Start Up Accelerators Το «οικοσύστημα»

Ο σκοπός ενός προγράμματος επιτάχυνσης είναι η “επιτυχία’’ των επιταχυνόμενων ομάδων ή ‘‘γρήγορη αποτυχία’’, για να μειωθεί η απώλεια σε πόρους από την παρατεταμένη προσπάθεια σε λάθος κατεύθυνση ή με λάθος επιλογές. Start Up Accelerators Ο σκοπός του προγράμματος επιτάχυνσης

17 Ομάδες στην εκκίνηση 11 ολοκλήρωσαν την επιτάχυνση 8 παρουσίασαν στο Demo Day

Διοίκηση και Λειτουργία Project Management Innovation Farm Evaluation Committee ( 3 Guides/Specialists + 2 Advisory board members) Guides +/- 3 Specialists +/- 5 Advisory Board 5 members

Πρώτο στάδιο (Intake): Διάρκεια 30+ ημέρες Κατάθεση αιτήσεων και σκεπτικών σε ειδική on-line φόρμα. Όλοι οι αιτούντες αξιολογούνται από τριμελή επιτροπή και λαμβάνουν γραπτό feedback και προτάσεις. Κατά την φάση αυτή γίνεται αποδοχή ή όχι στο πρόγραμμα επιτάχυνσης. Δεύτερο στάδιο (Pre Acceleration): Διάρκεια 5 Εβδομάδες Οι επιλεγμένες ομάδες ξεκινούν με μια ‘‘pitching audition’’ στην οποία παρουσιάζονται τα σκεπτικά τους, μέσα από ένα 3λεπτο ‘‘elevator pitch’’. Αφού ολοκληρωθεί η παρουσίαση προγραμματίζονται οι συναντήσεις σε κάθε ομάδας ξεχωριστά, προκειμένου να δοθεί η μεγαλύτερη δυνατή βοήθεια σε όλες τις ομάδες, ώστε να φτάσουν σε ένα ισοδύναμο επίπεδο καλύπτοντας βασικές για το πρόγραμμα και το εκάστοτε Project προϋποθέσεις. Οι συναντήσεις πλαισιώνονται με σεμινάρια. Στο τέλος της φάσης αυτής, οι ομάδες επαναλαμβάνουν την παρουσίαση του έργου τους με ότι πρόοδο έχουν επιτελέσει, μέσα από ένα ‘‘Pitching Presentation’’ Τρίτο στάδιο (Acceleration): Διάρκεια 5 εβδομάδες Διαρκής εντατική εργασία από τις ομάδες προκειμένου να βελτιώσουν, τροποποιήσουν ή ακόμα να αλλάξουν ριζικά το σκεπτικό τους. Κατά την περίοδο αυτή, σχηματίζεται και υποβάλλεται το επιχειρηματικό σχέδιο προς αξιολόγηση και διόρθωση και δίδεται αναφορά προόδου. Την προκαθορισμένη μέρα κάθε βδομάδας, οι ομάδες συγκεντρώνονται σε συγκεκριμένο χώρο και συνεργάζονται με τους οδηγούς τους (Guides), ενώ παρακολουθούν υποχρεωτικά σεμινάρια σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες. Τέταρτο στάδιο (Demo Day): Διάρκεια 14 ημέρες Demo Day: Παρουσίαση σε ειδική εκδήλωση των επιλεγμένων σκεπτικών με 5λεπτο ‘‘pitch’’ συνοδευόμενο από κατάθεση του σκεπτικού. Στάδια του προγράμματος (οι τιμές είναι ενδεικτικές)

Τον Stage One ενισχύει η PJ TECH CATALYST FUND Η Innovation Farm αποτελεί partner του Microsoft BizSpark καθώς και του F6S Προσφέρεται το σύνολο της τεχνογνωσίας του acceleration program Προστιθέμενες Αξίες

Περιγραφή Σεμιναρίων 2 ης και 3 ης φάσης Στάδιο 2: • Revenue Model • Marketing Research and Proof of Concept • Tech/IT Trends • Value Proposition & Minimum Viable Product Τα σεμινάρια θα διεξάγονται σε καθορισμένη ημέρα, κατά την διάρκεια των φάσεων «2» και «3» του προγράμματος. Τα σεμινάρια αποτελούν επικουρικό μέρος του Pre- Acceleration & Acceleration Phase. Θεματολογία: Στάδιο 3: • Business Plan • Intellectual Property Issues and Patent Application • Negotiating with VC’s and Angel Investors • Pitching

Αξιολόγηση Concepts ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ετοιμότητα της Αγοράς [Market Readiness] Έτοιμη, οι αγοραστές περιμένουν / θα υποδεχόταν με μεγάλη ικανοποίηση το προϊόν Σχεδόν έτοιμη η αγορά που θα επιφύλασσε από χλιαρή στην αρχή έως σχετικά θερμή υποδοχή Άγνωστη αντίδραση / Αδιάφορη στην αρχή Μάλλον αρνητική υποδοχή του προϊόντος από την αγορά. Το προϊόν ακόμα και αν είχε ελπίδες θα αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα κατά την είσοδό του Εντελώς ανέτοιμη - ανώριμη - αρνητική η αγορά Κάλυψη Αναγκών [Need Coverage] Πλήρης κάλυψη της ανάγκης Η ανάγκη καλύπτεται σε σημαντικό βαθμό αφήνοντας όμως κάποια σημεία που δεν εξυπηρετούνται ικανοποιητικά Κάποιες ανάγκες καλύπτονται κάποιες όχι Οι περισσότερες ανάγκες δεν καλύπτονται ικανοποιητικά Όλες οι ανάγκες δεν καλύπτονται Καινοτομία Προϊόντος [Product’s Innovation] Σημαντική καινοτομία - δεν υπάρχει ή δεν είναι γνωστή η παρουσία αντίστοιχων προϊόντων Μεγάλη καινοτομία αλλά υπάρχει παρουσία αντίστοιχων προϊόντων μέτρια καινοτομία - σημαντικός ανταγωνισμός Μικρή και πολύ ‘’σχετική’’ καινοτομία με σημαντικό ανταγωνισμό Απουσία καινοτομίας και σημαντικός ανταγωνισμός Κρίσιμη μάζα Αγοράς Στόχου [Target Group Critical Mass] Πολύ μεγάλη παγκόσμια αγορά ή αγορά με συνδυασμού μεγάλων οικονομιών Σημαντική διεθνής αγορά που περιορίζεται όμως σε μερικές χώρες μέτρια αγορά που απευθύνεται σε εγχώριους πελάτες και ίσως κάποιες άλλες χώρες Μικρή εθνικού επιπέδου αγοράΑνύπαρκτη σχεδόν αγορά Αποτελεσματικότητα του επιχειρησιακού μοντέλου [Business Model Effectiveness] Ιδιαίτερα αποτελεσματικό μοντέλο λειτουργίας με ξεκάθαρη δομή Αρκετά αποτελεσματικό μοντέλο λειτουργίας με κάποια όμως προβλήματα Μοντέλο λειτουργίας που εμφανίζει σχετικά ισοδύναμο συνδυασμό θετικών και αρνητικών στοιχείων Αδύναμο μοντέλο λειτουργίας που χρειάζεται αρκετή δουλειά Ακατάλληλο μοντέλο λειτουργίας με ιδιαίτερα σημαντικές αδυναμίες Model–view–presenter MVP Υφίσταται και είναι ολοκληρωμένο Υφίσταται αλλά θέλει κάποιες διορθώσεις / ενισχύσεις Είναι σχετικά ελλιπές για να ονομάζεται MVP αλλά μπορεί με κάποιες τροποποιήσεις να γίνει υγειές και ολοκληρωμένο Απέχει πολύ από το MVP στάδιο και θέλει πολύ δουλειά ή πολύ δραστικές αλλαγές Δεν υπάρχει Αποτελεσματικότητα του οικονομικού μοντέλου [Revenue Model Effectiveness] Ιδιαίτερα αποτελεσματικό οικονομικό μοντέλο με ρεαλιστικές εκτιμήσεις Αποτελεσματικό οικονομικό μοντέλο με κάποια προβλήματα όμως στις εκτιμήσεις Οικονομικό μοντέλο εμφανίζει σχετικά ισοδύναμο συνδιασμό θετικών και αρνητικών στοχείων Αδύναμο οικονομικό μοντέλο που χρειάζεται αρκετή δουλειά Ακατάλληλο οικονομικό μοντέλο με ιδιαίτερα σημαντικές αδυναμίες Ποιότητα ομάδας [Team Quality] Πολύ καλή ομάδα, με ξεκάθαρο στόχο και χωρίς ελλείψεις Καλή ομάδα που όμως εμφανίζει κάποιες ελλείψεις στην συνοχή, συμπληρωματικότητα ή στο στόχο Ομάδα που εμφανίζει σχετικά ισοδύναμο συνδυασμό θετικών και αρνητικών στοιχείων, έχει ουσιαστικές ελλείψεις και θέλει αρκετή δουλειά μεταξύ της Αδύναμη ομάδα στα περισσότερα σημεία που θέλει αρκετή δουλειά Ακατάλληλη ομάδα Τεχνολογική Επάρκεια [Technological Adequacy] Πλήρης κάλυψη των τεχνολογικών αναγκών που απαιτουνται για την ολοκληρωση του εγχειρήματος Σημαντική επάρκεια αλλά με κάποιες ελλείψεις Υφίσταται μέτρια τεχνογνωσίας αλλά θα πρέπει να αποκτηθεί περισότερη για την ολοκληρωση του εγχειρήματος σημαντικές ελλείψεις που απαιτούν αρκετή δουλειά για να καλυφθούν Παντελείς έλλειψη τεχνογνωσίας - Πλήρης τεχνολογική ανεπάρκεια Εντύπωση από Pitch / Παρουσίαση για συνδυασμό ομάδας και σκεπτικού Pitch + Team’s Impact Άριστη εντύπωση - ο συνδυασμός της ομάδας/σκεπτικού εμφανίζεται ισχυρός και έτοιμος να κατακτήσει την αγορά Πολύ καλή εντύπωση. Η ομάδα με το σκεπτικό της έχουν σημαντικές πιθανότητες να τα καταφέρουν αλλά εμφανίζουν κάποια προβλήματα Μέτριο αλλά ικανό σύνολο που έχει προοπτικές. Θέλει όμως αρκετή δουλειά και αλλαγές Σημαντικά προβλήματα που θέλουν αρκετή εργασία για να προχωρήσουν Ακατάλληλος συνδυασμός

Οφέλη προγραμμάτων επιτάχυνσης Ενδυνάμωση του επιχειρηματικού ενστίκτου Δημιουργία νέων – βιώσιμων επιχειρήσεων Δημιουργία καινοτόμων λύσεων παγκοσμίου εμβέλειας Ενίσχυση της απασχολησιμοτητας και καταπολέμηση της ανεργίας Ενίσχυση του ηθικού