Για ένα νέο ελληνικό πανεπιστήμιο Βάσω Κιντή Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημήτριος Κοντός πρ. Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Εργασίας
Advertisements

Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
Αναπτυξιακά προγράμματα
Φορέας Ηλεκτροκίνησης Σύνοψη Σχεδιασμού & Οργάνωσης.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Απασχόληση και Διεύρυνση εμπειρίες από διασυνοριακές περιοχές
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ο Κόσμος είναι δικός σας Ξ. Μουσά, Τμ. Φυσικής ΕΚΠΑ Εισήγηση για την επιτυχία των πτυχιούχων μας στις ξένες χώρες Α. ΜΕΡΟΣ: Υποστήριξη της κινητικότητας.
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
Πλαίσιο ανάπτυξης ΕΠΣΕ+Τ Διεθνείς τάσεις για την ανοικτή πρόσβαση Διεθνείς πρωτοβουλίες και δράσεις για ανοικτή πρόσβαση Νέες πρακτικές για επιστημονικές.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
National Technical University of Athens School of Electrical & Computer Engineering Μητρο π ολιτικά Ο π τικά Δίκτυα και Εθνικό Δίκτυο Δημόσιας Διοίκησης.
Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Βρετανία Δεκέμβριος 2007.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Α ΝΩΤΑΤΟ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Ι ΔΡΥΜΑ Σ ΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: ΑΙΤΙΕΣ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ.
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
Γεωργικές Εφαρμογές Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Αγροτικής Οικονομίας» Γεωπονική Σχολή Α.Π.Θ.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Μάθημα: Εκπαιδευτική πολιτική Διδάσκουσα : Σοφία Ηλιάδου-Τάχου Φοιτήτρια : Ντέλη.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
Επένδυση στη δημιουργία Ανθρώπινου Κεφαλαίου: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης Καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής Ελληνικό.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Κρατικος παρεμβατιςμος και κατα pareto αριςτοποιηςη
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Έρευνα ανίχνευσης στάσεων σχετικά
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
Erasmus+ International Credit Mobility
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
Συνοπτική Παρουσίαση ΑΠΘ Πρύτανης Περικλής Α. Μήτκας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Π.κ.Ε ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΛΥΣΕΙΣ
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Για ένα νέο ελληνικό πανεπιστήμιο
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Για ένα νέο ελληνικό πανεπιστήμιο Βάσω Κιντή Πανεπιστήμιο Αθηνών

National Research Council of the National Academies

HΠA: δέκα ρηξικέλευθες δράσεις ζωτικής σημασίας για την ευημερία και την ασφάλεια του έθνους. 1.σταθερές πολιτικές, πρακτικές και σταθερή χρηματοδότηση 2.μεγαλύτερη αυτονομία των ιδρυμάτων 3.ισχυροποίηση του ρόλου της βιομηχανίας στις ερευνητικές συνεργασίες 4.έλεγχος κόστους –αύξηση παραγωγικότητας 5.στρατηγικό σχέδιο επενδύσεων σε τομείς προτεραιότητας

6.πλήρης και διαφανής οικονομική κάλυψη των ερευνητικών προγραμμάτων που αναθέτει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση 7.μείωση των κανονιστικών ρυθμίσεων και της γραφειοκρατίας 8.βελτίωση της μεταπτυχιακής εκπαίδευσης (διάρκεια, ρυθμοί αποφοίτησης, κλπ) 9.ενίσχυση της παρουσίας των γυναικών και μειονοτήτων στα STEM 10.Προσέλκυση ξένων φοιτητών και διευκόλυνση παραμονής (βίζα, πράσινη κάρτα, κλπ)

τι πρέπει να κάνουμε; τρεις προκαταρκτικές προτάσεις: 1.Να ασχοληθούμε με την ανώτατη εκπαίδευση με όρους δημοσίου συμφέροντος-να σχεδιάζουμε μακροπρόθεσμα 2.Να παρακολουθούμε τις παγκόσμιες τάσεις και εξελίξεις αλλά να εστιάζουμε στα δικά μας προβλήματα 3.Θα πρέπει να αντιλαμβανόμαστε τα προβλήματα με όρους πραγματικότητας και όχι επί τη βάσει ενός εξιδανικευμένου και εν πολλοίς μυθικού παρελθόντος.

στόχοι 1.η μόρφωση μεγάλου αριθμού φοιτητών 2.η σύνδεση των πανεπιστημίων με την κοινωνία •άνοιγμα στην κοινωνία •τόνωση της οικονομίας

προτάσεις •αποενοχοποίηση της σχέσης με την οικονομία και την αγορά •σταθερή επένδυση στην έρευνα. •κίνητρα για επενδύσεις ιδιωτικών φορέων, διαφάνεια, περιορισμός δαπανών •επιμόρφωση ενηλίκων •οργάνωση ξενόγλωσσων προγραμμάτων

•αποσύνδεση του πτυχίου από τα επαγγελματικά δικαιώματα •αναμόρφωση προγραμμάτων σπουδών αναδιοργάνωση των τμημάτων/σχολών •ανάδειξη της ιδιαίτερης φυσιογνωμίας κάθε ιδρύματος •Αναμόρφωση της φοιτητικής εμπειρίας

Michael Oakeshott: θα παραβλέπαμε μέρος του χαρακτήρα του πανεπιστημίου αν δεν το σκεφτόμασταν ως έναν τόπο. Το πανεπιστήμιο είναι το σπίτι της μάθησης, ένας τόπος όπου μια παράδοση μάθησης διαφυλάσσεται και επεκτείνεται και όπου τα απαραίτητα μέσα για την αναζήτηση της γνώσης έχουν συγκεντρωθεί […] Τα μέλη του δεν είναι σκορπισμένα στον κόσμο ούτε συναντώνται σποραδικά ή και καθόλου.

Michael Oakeshott: Αυτό που διακρίνει το πανεπιστήμιο [από ένα σχολείο ή τη βιβλιοθήκη ενός λόγιου] είναι ο ιδιαίτερος τρόπος που εμπλέκεται στην αναζήτηση και επιδίωξη της γνώσης […] η επιδίωξη της γνώσης στο πανεπιστήμιο είναι μία συνεργατική διαδικασία. Τα μέλη αυτής της συνεργασίας δεν είναι διασκορπισμένα στον κόσμο ούτε συναντώνται σποραδικά ή ουδέποτε.

Μετα-πανεπιστήμιο Charles M. Vest, President of MIT, 2007

Michael Oakeshott: Η αναζήτηση της γνώσης δεν είναι μια κούρσα στην οποία οι συμμετέχοντες ανταγωνίζονται για την καλύτερη θέση, δεν είναι μια διαφωνία ή ένα συμπόσιο. Είναι μία συνομιλία. Το χαρακτηριστικό δώρο του πανεπιστημίου είναι το δώρο ενός διαλείμματος