Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 30/9/2019

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
"Δημιουργία Κοινωνικών Επιχειρήσεων με τη χρήση Κοινωνικού Κεφαλαίου"
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Διδακτική της Πληροφορικής Ι Ο Στόχος του Μαθήματος Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 27/9/2011.
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΨΗΦΙΑΚΟ ΧΑΣΜΑ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Στρατηγική «Ευρώπη 2020» ICT - θέσεις εργασίας - οικονομική ανάπτυξη - καθημερινότητα.
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Η επιστήμη του Web.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών Χρήστος Ι. Μπούρας Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, Παν. Πατρών και Ερευνητικό Ακαδημαϊκό.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Χαράλαμπος Κιουρτσίδης ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΔΑ/ΠΕΠ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜAKEΔΟΝΙΑΣ 4 η Προγραμματική Περίοδος Κοινωνία της Πληροφορίας.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Επαγγελματικές προοπτικές στον τομέα της πληροφορικής Τάσος Λαδιάς Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Επαγγελματική.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Στα διάφορα επαγγέλματα
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 2/10/2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 30/9/2019 Πηγές και Συγγράμματα Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 30/9/2019

Συγγράμματα Ουσιαστική μάθηση με την τεχνολογία, Βασιλική Μητροπούλου, εκδόσεις Μέθεξις Μετάφραση από David Jonassen, Jane Howland, Rose M. Marra, David Crismond Τεχνολογίες και χρήση στην εκπαίδευση Διδακτικές Προσεγγίσεις και Εργαλεία για τη Διδασκαλία της Πληροφορικής Μ. Γρηγοριάδου, Α. Γόγολου, Ε. Γουκή, Κ. Γλέζου, Μ. Μπούμπουκα, Λ. Παπανικολάου, Γ. Τσαγκάνου, Ε. Κανίδης, Δ. Δουκάκης, Σ. Φράγκου, Η. Βεργίνης

Knowledge driven economy «Κοινωνία της γνώσης» Knowledge driven economy

Οικονομία της γνώσης, κοινωνία της γνώσης (knowledge economy, knowledge society) Η γνώση παράγει υπηρεσίες και προϊόντα Η παραγωγή μετατωπίζεται από χειρωνακτική εργασία σε οικονομία που οδηγείται από εξειδικευμένη γνώση Η γνώση οδηγεί την καθημερινότητα μας και την οικονομία Η εργασία ατόμων και κοινοτήτων παράγει γνώση που δημιουργεί ευημερία Θέλουμε αυτή η ευημερία να φτάνει σε όλους Η γνώση να βελτιώνει την ποιότητα ζωής

Πάντα είχαμε την τάση να συλλέγουμε πληροφορία Όμως τώρα γίνεται πιο εύκολη λόγω της ψηφιακής καινοτομίας Δίκτυα, κινητές συσκευές Όχι μόνο πληροφορία αλλά γνώση Συνειδητοποίηση και κατανόηση

Καινοτομία Η κοινωνία της γνώσης σημαίνει Διαρκή καινοτομία Δια βίου μάθηση Διάχυση της νέας γνώσης

Τι χρειάζεται για να φτάσουμε στην κοινωνία της γνώσης Πρόσβαση όλων σε δημόσια πληροφορία Πρόσβαση όλων σε μάθηση και εκπαίδευση Ελευθερία του λόγου Ψηφιακές δεξιότητες

Digital divide Το μεγαλύτερο εμπόδιο είναι το ψηφιακό χάσμα Στην καθημερινότητα Δεν έχουν όλοι τις δεξιότητες για χρήση ψηφιακών υπηρεσιών Στην εκπαίδευση Δεν έχουν όλοι τις ίδιες ευκαιρίες για χρήση ψηφιακού περιεχομένου Δεν υπάρχουν εργαστήρια (σκεφτείτε την εναλλακτική των ψηφιακών) Δεν υπάρχει αρκετό ανοιχτό περιεχόμενο για εκπαίδευση ή άλλη χρήση Η Ευρωπαϊκή Ένωση προωθεί το ανοιχτό λογισμικό και ανοιχτό περιεχόμενο

Η σημασία της εκπαίδευσης για τη μετάβαση στην κοινωνία της γνώσης Ανάγκη της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού (δεξιοτήτων) Συμβάλει στην παραγωγικότητα σε σημαντικό βαθμό Σημαντικό για την ανάπτυξη, ευημερία, κοινωνική συνοχή Για το άτομο: σημαντικό για το εύρος των επιλογών στην αγορά εργασίας Για το σύνολο: σημαντικό για τη μείωση της ανεργίας που έχει σχέση με χαμηλές δεξιότητες

Η σημασία της εκπαίδευσης για τη μετάβαση στην κοινωνία της γνώσης Για το λόγο αυτό η σχολική εκπαίδευση είναι δωρεάν Υπήρχαν ενδείξεις παλαιότερα ότι είναι προς όφελος της κοινωνίας να έχουν τελειώσει όλοι τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση Τώρα απαιτείται να τελειώσουν και την τριτοβάθμια

Στόχοι ΕΤ2020 Δια βίου μάθηση Κινητικότητα Ποιότητα και αποδοτικότητα των εκπαιδευτικών συστημάτων Κοινωνική συνοχή και συμμετοχή στα κοινά Δημιουργικότητα και καινοτομία

Στόχοι ΕΤ2020 Το 95% των παιδιών σε προσχολική εκπαίδευση Λιγότερο από 15% των μαθητών 15 ετών με περιορισμένες δεξιότητες Να μειωθεί το ποσοστό των ατόμων 18-24 που εγκαταλείπουν το σχολείο κάτω από το 10% Το 40% των ενηλίκων 30-34 ετών ναέχει τελειώσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση Το 15% των ενηλίκων να συμμετέχει σε δια βίου μάθηση

Πώς; ET2020 (1) Βελτίωση στην πρόσβαση και ποιότητα εκπαίδευσης Πρόσβαση σε όλους ανεξάρτητα από γεωγραφικούς περιορισμούς, οικονομική κατάσταση, ειδικές συνθήκες Προώθηση της συμμετοχής στην εκπαίδευση Ατόμων από όλες τις ηλικίες Ατόμων με ειδικές ανάγκες Μειονοτήτων Εκπαίδευση των δασκάλων Γενικές δεξιότητες Αρχική και συνεχιζόμενη εκπαίδευση Χρήση τεχνολογίας στη διδασκαλία

Πώς; ET2020 (2) Προώθηση παιδαγωγικών μεθόδων που χρησιμοποιούν την τεχνολογία των υπολογιστών Προσαρμογή των προγραμμάτων σπουδών και της οργάνωσης των σχολείων για χρήση τεχνολογίας υπολογιστών Χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση (mobile learning, game-based learning, Web 2.0, eLearning, κοινωνικά δίκτυα, κλπ) Προώθηση της ανάπτυξης και χρήσης εκπαιδευτικού λογισμικού

Πώς; ET2020(3) Προώθηση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης Βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων (digital literacy) Ανάπτυξη εγκάρσιων δεξιοτήτων Κριτική και αναλυτική σκέψη Learning-to-learn Ικανότητα εργασίας σε ομάδες Ικανότητα εργασίας ανεξάρτητα Καλή επικοινωνία με άτομα με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο Επιχειρηματική σκέψη, δηλαδή καινοτόμα σκέψη Μάθηση γλωσσών

Ψηφιακή Ατζέντα για την Ευρώπη Digital Agenda for Europe

Οι ψηφιακές υπηρεσίες είναι παντού Μετατόπιση σε «ψηφιακή οικονομία» Οι ψηφιακές υπηρεσίες μεταμορφώνουν τον κόσμο Όλα γίνονται πιο γρήγορα και αποτελεσματικά

Ψηφιακή οικονομία (digital common market) Στόχος η ενιαία ψηφιακή αγορά (digital single market) Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει σαν στόχο να μεταβούμε στην ψηφιακή εποχή (digital age) Καλύτερη πρόσβαση σε ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες Κανόνες που ακολουθούν την εξέλιξη της τεχνολογίας Υπάρχουν εμπόδια που τεχνητά εμποδίζουν την ελεύθερη διακίνηση υπηρεσιών Στόχος να φύγουν και να δημιουργηθεί μια ενιαία ψηφιακή αγορά Θα προσθέσει 415b Ευρώ στην οικονομία και πολλές θέσεις εργασίας Πρέπει να το εκμεταλλευτούμε αυτό Πρέπει όλοι να έχουν τα πλεονεκτήματα που δίνει η ψηφιακή αγορά Ανάπτυξη μέσω της ψηφιακής οικονομίας

Ανάπτυξη της ψηφιακής οικονομίας Αναπτύσσεται 7 φορές πιο γρήγορα από τους άλλους τομείς της οικονομίας (Digital Agenda for Europe) Λόγω του broadband και της ταχύτητας των δικτύων Που κάνουν δυνατές περισσότερες υπηρεσίες Και δημιουργούν και ζήτηση για υπηρεσίες Σκοπός της ψηφιακής ατζέντας είναι όλοι να μπορούν να χρησιμοποιήσουν ψηφιακές υπηρεσίες

Ψηφιακές υπηρεσίες Μια ενιαία ψηφιακή αγορά στην Ευρώπη για όλες τις υπηρεσίες Όλες οι ηλικίες (λαμβάνοντας υπόψη ότι ο πληθυσμός «γεράζει») Ιντερνέτ Οικονομικές συναλλαγές Εκπαίδευση Διακυβέρνηση Έξυπνα δίκτυα πόλεων (επικοινωνίες, κλπ.) Ψηφιακές υπηρεσίες για την υγεία Ασφάλεια στο ιντερνέτ Ψηφιακές δεξιότητες για όλους (χρήση)

Παραδείγματα ενιαίας αγοράς Κατάργηση περιαγωγής στις κλήσεις μέσω κινητών στο εξωτερικό WiFi hotspots σε δημόσιους χώρους (WiFi4EU voucher 15.000 Eur) Πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες (συνδρομητικά δίκτυα, περιεχόμενο, ταινίες, μουσική) και από το εξωτερικό Ελεύθερη διακίνηση μη προσωπικών δεδομένων Αίσθηση ασφάλειας για συναλλαγές με παρόχους στο εξωτερικό Κρατικές υπηρεσίες μέσω διαδικτύου Ελεύθερη διακίνηση προϊόντων, ατόμων, υπηρεσιών, κεφαλαίου

Πώς μπορεί να βοηθήσει την οικονομία 7% των μικρών επιχειρήσεων στην Ευρώπη κάνουν εξαγωγές Η ενιαία ψηφιακή αγορά μπορεί να αυξήσει το ποσοστό

Τι πρέπει να αλλάξει για να το πετύχουμε Αλλαγή στους κανόνες IPR Ασφάλεια στο διαδίκτυο Κανόνες διαχείρισης προσωπικών δεδομένων Αλλαγή των κανόνων για πρόσβαση σε audiovisual περιεχόμενο για να περιοριστεί η παράνομη χρήση

Τρίγωνο εκπαίδευση – καινοτομία - έρευνα

Το τρίγωνο «εκπαίδευση-έρευνα-καινοτομία» Σύνδεση της εκπαίδευσης με τα άλλα 2 Πώς? Μεγαλύτερη συνεργασία των πανεπιστημίων με τη βιομηχανία Μεταφορά τεχνογνωσίας

Νέες Δεξιότητες για Νέες Θέσεις Εργασίας New Skills for New Jobs

Μελλοντικές Ανάγκες και Στόχοι (1) Οι τομείς καινοτομίας θα οδηγήσουν την ανάπτυξη (New Skills for New Jobs) Αύξηση των αναγκών σε εξειδικευμένους επαγγελματίες Αύξηση των αναγκών σε αποφοίτους 3-βάθμιας εκπαίδευσης Ζήτηση για 450.000 επιπλέον επαγγελματίες υπολογιστών (παλιότερα 900.000, αναθεώρηση λόγω ελάτωσης του ρύθμού ανάπτυξης) Ανάγκη για 16m επαγγελματίες με ψηλά προσόντα Εξάλειψη 12m θέσεων εργασίας με χαμηλά προσόντα (λιγότερες από τις πάνω) Την ίδια στιγμή η ανεργία των νέων είναι πάνω από 26% στην Ε.Ε. Για κάθε νέα θέση εργασία σε τομείς καινοτομίας 5 θέες εργασίας σε άλλους τομείς

Μελλοντικές Ανάγκες και Στόχοι (2) Ανάγκη της σύνδεσης των «κόσμων» της εργασίας και της εκπαίδευσης Ανάγκη για ανάπτυξη δεξιοτήτων για την αγορά εργασίας Εκπαίδευση μέσα από επίσημες όσο και ανεπίσημες οδούς Η χρήση της τεχνολογίας μπορεί να βοηθήσει στη δια βίου μάθηση, ανάπτυξη γνώσης μέσα από ανεπίσημες οδούς, εκπαίδευση στο χώρο εργασίας, κλπ http://ec.europa.eu/education/lifelong-learning- policy/doc1120_en.htm

Levy & Murnane (PISA)

Grand Coalition for Digital Jobs

Η ψηφιακή τεχνολογία για την καθημερινή ζωή Χρήση της τεχνολογίας υπολογιστών για αύξηση της παραγωγικότητας και της ποιότητας ζωής Αύξηση της ζήτησης επαγγελματικών πληροφορικής κατά 3% το χρόνο Το Grand Coalition for Digital Jobs συνδέει την εκπαίδευση με τη βιομηχανία και το δημόσιο τομέα για την προσέλκυση περισσότερων νέων σε σπουδές πληροφορικής Εκπαίδευση Κινητικότητα των επαγγελματιών ανάμεσα στις χώρες Νέες μεθόδους μάθησης στον τομέα της πληροφορικής Σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας Ανανέωση της εκπαίδευσης για προσαρμογή στα νέα δεδομένα και ζήτηση

Ψηφιακές δεξιότητες σε πολλά επίπεδα Για την καθημερινή ζωή Για εργασία Για επιστήμονες πληροφορικής σε όλους τους τομείς της οικονομίας Στην εκπαίδευση, δηλαδή πώς διδάσκονται οι ψηφιακές δεξιότητες Συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης των δασκάλων

Πηγές Digital Agenda for Europe http://www.digitaleurope.org/Ourwork/BoostingDigitalGr owth/eSkillsinEurope/GrandCoalitionforDigitalJobs.aspx New Skils for New Jobs http://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=568 ET2020 http://ec.europa.eu/education/policy/strategic- framework/index_en.htm Grand Coalition for Digital Jobs http://ec.europa.eu/digital-agenda/en/grand-coalition- digital-jobs-0

Πηγές Taking European Knowledge Society Seriously https://ec.europa.eu/research/science- society/document_library/pdf_06/european-knowledge- society_en.pdf Knowledge triangle http://ec.europa.eu/education/policy/higher- education/knowledge-innovation-triangle_en