1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Advertisements

Σχολικη ένταξη μαθητη με αυτισμο. Βασικες προϋποθEσεις .
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Τάξεις 2 Κανάλι 1: Ένα διαδικτυακό κανάλι για το διάστημα
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΕΔΩΝ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
ΦΥΣΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ Ε΄ & ΣΤ΄ΤΑΞΕΩΝ.
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΜΕΝΙΚΩΝ
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
1η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2015 θέμα: ''Διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού- παρτιτούρας και εξαγωγή.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Στην καρδιά της Ευρώπης
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
` 1ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής Εκπαιδευτικοί Μητσινιώτου Κατερίνα Χρύσανθου.
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 42ου Δημοτικού Σχολείου και των 27ου και 71ου Νηπιαγωγείων Πάτρας, σας προσκαλούν.
Το Μάθημα της Γεωγραφίας στην Υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
13 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας Σχολικό έτος:

Ποιοι είμαστε  Τμήματα: τμήμα 1, τμήμα 2  Χώρος: 1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας

Σκοπός και στόχοι Ομαλή μετάβαση Γνωριμία με το χώρο του Δημοτικού Σχολείου Γνωριμία με τους Εκπαιδευτικούς και τα παιδιά του Δημοτικού Συμμετοχή σε ομαδικές δραστηριότητες με τα παιδιά του Δημοτικού

Δράση 1 η ( Δημιουργία αφίσας-ζωγραφική )  Απευθύνεται: στα παιδιά του 1 ου Νηπιαγωγείου Κάτω Αχαΐας και στα παιδιά της Α΄ τάξης του 1 ου Δημοτικού Σχολείου Κάτω Αχαΐας.  Χώρος υλοποίησης: αίθουσες διδασκαλίας της Α΄ τάξης του Δημοτικού.  Επιμέρους στόχος: Γνωριμία των νηπίων με το χώρο του Δημοτικού σχολείου και συνεργασία των παιδιών μεταξύ τους.  Διάρκεια: 2 ώρες  Περιγραφή δράσης: Γνωριμία με το χώρο των αιθουσών και των παιδιών μεταξύ τους. Κατασκευή αφίσας με τη συνεργασία όλων των παιδιών (ζωγραφική).  Αξιολόγηση δράσης: Επιτεύχθηκε ο στόχος της γνωριμίας των νηπίων με το νέο πλαίσιο του Δημοτικού σχολείου. Τα παιδιά χάρηκαν που συναντήθηκαν με παλιούς γνώριμους από το Νηπιαγωγείο και αποφασίστηκε περαιτέρω επίσκεψη.

Δράση 2 η ( Μουσική συνάντηση )  Απευθύνεται: Στα παιδιά του 1 ου Νηπιαγωγείου Κάτω Αχαΐας και στα παιδιά του 1 ου Δημοτικού σχολείου Κάτω Αχαΐας.  Χώρος υλοποίησης: Αίθουσα μουσικής.  Επιμέρους στόχος: Να γνωρίσουν την αίθουσα μουσικής του Δημοτικού σχολείου, τα μουσικά όργανα και να συνειδητοποιήσουν, ότι για το συγκεκριμένο μάθημα απαιτείται εκπαιδευτικός της μουσικής.  Διάρκεια: 1 ώρα  Περιγραφή δράσης: Συμμετοχή όλων των παιδιών σε τραγούδια με τη συνοδεία αρμονίου από τον εκπαιδευτικό της μουσικής.  Αξιολόγηση δράσης: Τα παιδιά έμαθαν πώς γίνεται το μάθημα της μουσικής, διασκέδασαν, συμμετείχαν και ευχαριστήθηκαν πάρα πολύ.

Δράση 3 η ( Ομαδικά παιχνίδια )  Απευθύνεται: Στα παιδιά του Νηπιαγωγείου και στα παιδιά της Α΄ Τάξης του Δημοτικού.  Χώρος υλοποίησης: Το προαύλιο του Δημοτικού σχολείου.  Επιμέρους στόχος: Να δουν πώς γίνεται το μάθημα της γυμναστικής και να διασκεδάσουν.  Διάρκεια: 1 ώρα  Περιγραφή δράσης: Ομαδικά παιχνίδια στο προαύλιο του Δημοτικού. Συμμετοχή των νηπίων και των παιδιών της Α΄ τάξης με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Φ.Α..  Αξιολόγηση δράσης: Ο στόχος επιτεύχθηκε, τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και διασκέδασαν πολύ.

Αξιολόγηση Γνωριμία με το μάθημα της μουσικής Γνωριμία με το μάθημα της γυμναστικής Γνωριμία με το χώρο του Δημοτικού σχολείου Ομαλή μετάβαση Τα παιδιά γνώρισαν το χώρο του Δημοτικού Σχολείου. Συνάντησαν παλιούς συμμαθητές τους, έπαιξαν και χάρηκαν. Γνώρισαν τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων Και συμμετείχαν σε δραστηριότητες που εκείνοι οργάνωσαν. Θεωρούμε ότι όλες οι δράσεις συνέβαλαν στην ομαλή τους μετάβαση στο Δημοτικό σχολείο.