1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Advertisements

Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Περιγραφή δραστηριοτήτων του Δικτύου Αγωγής Στοματικής Υγείας Στόχοι Πεπραγμένα Προσδοκώμενα Τοπίτσογλου Βασιλική Επιστημονικώς υπεύθυνη.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ – ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Χρήστος Αντωνίου Μ.Sc Άσκηση και Ποιότητα Ζωής Μ.Εd Ειδικής Αγωγής.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
5ο Δημοτικό Σχολείο Κω Το κοινωνικό Σχολείο, το πράσινο Σχολείο, το Σχολείο που καινοτομεί, το συνεργατικό Σχολείο.
2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 42ου Δημοτικού Σχολείου και των 27ου και 71ου Νηπιαγωγείων Πάτρας, σας προσκαλούν.
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
13 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς Σχολικό έτος

Ποιοι είμαστε  3 τμήματα υποχρεωτικά πρωινά και 1 ολοήμερο, συνολικά 53 μαθητές(34 νήπια και 19 προνήπια)  1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς, 1 ο Δημοτικό Σχολείο Οβρυάς, προαύλειος χώρος  Οι νηπιαγωγοί Γουρδούπη Αναστασία Κυριακοπούλου Ιωάννα Μπουζαλά Ευθυμία Καλαντζή Παρασκευή

Σκοπός και στόχοι  Γενικός σκοπός της μετάβασης είναι η ομαλή κοινωνική, συναισθηματική ετοιμότητα και ένταξη των νηπίων στο σχολικό περιβάλλον και η απόκτηση θετικής στάσης.  Ειδικότεροι στόχοι :  Να γνωρίσουν χώρους, πρόσωπα  Να εξοικειωθούν με εκπαιδευτικές μεθόδους και δραστηριότητες  Να αναπτυχθεί συνεργασία δασκάλων και νηπιαγωγών  Να ενημερωθούν οι γονείς και να ευαισθητοποιηθούν για το τι θα αντιμετωπίσουν  Να ανιχνευθούν τυχόν δυσκολίες (μαθησιακές, προσαρμογής κ. ά. )

Δράση 1 η (Ενημερωτική επιστημονική εκδήλωση με θέμα την υγιεινή διατροφή από την ομάδα της 7 ης ΤΟΜΥ Μεσσάτιδος ) Απευθύνεται: Νήπια – μαθητές Β΄ τάξεων δημοτικού Χώρος υλοποίησης: Αμφιθέατρο δημοτικού και προαύλιο ολοήμερου Επιμέρους στόχοι: Να συνεργαστούν, να γνωρίσουν τα νήπια και οι μαθητές του δημοτικού τις υγιεινές τροφές και να τις επιλέγουν στη διατροφή τους Διάρκεια: 3 διδακτικές ώρες Περιγραφή δράσης: Η ομάδα της ΤΟΜΥ αποτελείτο από παιδίατρο, κοινωνικό λειτουργό, επισκέπτρια υγείας και νοσηλεύτρια. Τα νήπια και οι μαθητές τραγούδησαν, δραματοποίησαν θεατρικά και έπαιξαν παιχνίδια σχετικά με την υγιεινή διατροφή παρουσία γονέων, κηδεμόνων και δασκάλων. Μετά το τέλος της εκδήλωσης ακολούθησε παρασκευή και προσφορά υγιεινού πρωινού με τη βοήθεια των γονέων Αξιολόγηση δράσης: Τα παιδιά συνεργάστηκαν και απόλαυσαν μαζί «το πάρτι υγιεινής διατροφής»

Υγιεινή Διατροφή

Δράση 2 η (Συμμετοχή στο πασχαλινό παζάρι του 1 ου Δημοτικού Σχολείου Οβρυάς)  Απευθύνεται: νήπια και μαθητές δημοτικού  Χώρος υλοποίησης: αμφιθέατρο Δ.Σ.  Επιμέρους στόχος: Να συναλλάσσονται και να αλληλοεπιδρούν με τα μεγαλύτερα παιδιά  Διάρκεια: 1 διδακτική ώρα  Περιγραφή δράσης: Τα νήπια ψώνισαν από τους μαθητές για το δεκατιανό τους από τα εδέσματα του παζαριού  Αξιολόγηση δράσης: τα νήπια χάρηκαν με τη συναλλαγή και κατανόησαν την έννοια της αλληλεγγύης και προσφοράς

Δράση 3η (Κάλαντα Λαζάρου)  Απευθύνεται: Νήπια, μαθητές Α΄ και Β΄, Διευθυντή Δ.Σ.  Χώρος υλοποίησης: αίθουσες τάξεων, γραφείο Διευθυντή, κυλικείο  Επιμέρους στόχος: να κάνουν μία πρώτη επίσκεψη γνωριμίας με τα πρόσωπα και τους χώρους του Δ. Σ.  Διάρκεια: 1 διδακτική ώρα  Περιγραφή δράσης: τα νήπια επισκέφτηκαν τους χώρους του Δ. Σ. κρατώντας καλαθάκια και ομοιώματα Λαζάρου και τραγούδησαν τα κάλαντα. Οι μαθητές και οι δάσκαλοι/ ες μας ευχαρίστησαν προσφέροντας χειροτεχνίες και ζαχαρωτά  Αξιολόγηση δράσης: τα νήπια σταδιακά απέκτησαν θάρρος βλέποντας τους παλιούς συμμαθητές τους και εκφράστηκαν δημιουργικά μέσα από το τραγούδι

Κάλαντα Λαζάρου

Δράση 4 η (Δημιουργία καλοκαιρινού σκηνικού)  Απευθύνεται: Νήπια και Α΄ τάξη  Χώρος υλοποίησης: προαύλειος χώρος ολοήμερου νηπιαγωγείου  Επιμέρους στόχοι: να γνωριστούν με την εικαστικό του σχολείου και το μάθημα των εικαστικών, να συνεργαστούν, να αλληλεπιδράσουν, να πειραματιστούν με τα υλικά και τα χρώματα  Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες  Περιγραφή δράσης: Σε λευκό χαρτί του μέτρου σχεδιάστηκαν από την εικαστικό συμβολικά 7 καράβια (από το Νηπιαγωγείο έως την ΣΤ΄ τάξη). Νήπια και πρωτάκια έκαναν αναμίξεις χρωμάτων και σε ζευγάρια έβαψαν το σκηνικό με πινέλα  Αξιολόγηση δράσης: τα παιδιά συνεργάστηκαν με την εικαστικό και μεταξύ τους, συνομίλησαν, εμπλούτισαν τις γνώσεις τους για τα χρώματα, έζησαν τη χαρά της από κοινού δημιουργίας και συνειδητοποίησαν την ύπαρξη και άλλων εκπαιδευτικών στο Δ.Σ.

Δράση 5 η (Αθλήματα / γυμναστικές ασκήσεις)  Απευθύνεται: νήπια  Χώρος υλοποίησης: προαύλειος χώρος Δημοτικού Σχολείου  Επιμέρους στόχος: να γνωρίσουν τον εκπαιδευτικό της Φυσικής Αγωγής και το μάθημα της γυμναστικής  Διάρκεια:1 διδακτική ώρα  Περιγραφή δράσης: τα νήπια με την καθοδήγηση του γυμναστή έπαιξαν κινητικά παιχνίδια (κυνηγοί, αεροπλανάκια) και έκαναν διαδρομές στο χώρο με πηδηματάκια, πλάγια βήματα χρησιμοποιώντας κώνους, στεφάνια, μπάλες  Αξιολόγηση δράσης: τα νήπια ακολούθησαν τις οδηγίες του γυμναστή και εφάρμοσαν τους κανόνες των παιχνιδιών, ευχαριστήθηκαν και χαλάρωσαν

Αθλήματα- Γυμναστικές ασκήσεις

Αξιολόγηση  Οι παραπάνω δράσεις ομαλής μετάβασης έδωσαν την ευκαιρία στα νήπια να αποκτήσουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, να επεκτείνουν την κοινωνικοποίησή τους, να νικήσουν τους φόβους τους και την αγωνία τους για το νέο σχολικό περιβάλλον και να αποκτήσουν κίνητρα για περαιτέρω ανάπτυξη και πρόοδο.