ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελεγκτικό Συνέδριο Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Μαρία – Ευαγγελία Καλλιτσιώτη.
Advertisements

Έννοιες – περιεχόμενο – διακρίσεις Αμοιβή εργασίας Τόπος - Χρόνος εργασίας Τρόπος: Το διευθυντικό δικαίωμα - Κανονισμοί εργασίας – Υποχρεώσεις εργαζόμενου.
Συναισθήματα και συμπεριφορά Προβλήματα μέσης παιδικής ηλικίας Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου.
ΝΙΚΗ ΔΑΔΟΥΠΗ.  Με τον όρο Αναγεννησιακή τέχνη αναφερόμαστε στην καλλιτεχνική παραγωγή κατά την ιστορική περίοδο της Αναγέννησης.  Η καλλιτεχνική αυτή.
Μια αδρή διάκριση των κινητικών αναπηριών σε παιδιά σχολικής ηλικίας μπορεί να γίνει με κριτήριο την εντόπισή τους: Παθήσεις του μυοσκελετικού συστήματος.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα έχουν καταστήσει τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) βασική προϋπόθεση επιβίωσης και.
ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ:ΜΑΔΡΙΤΗ. Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ (ΔΙΠΛΟ ΠΛΑΤΟΣ).
Κέρματα της Ισπανίας Εργασία στο μάθημα της Γεωγραφίας Κωνσταντίνα Μυλωνά.
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Α’ ΟΜΑΔΑ: ΚΡΟΜΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑ ΕΡΜΙΟΝΗ ΚΩΤΣΑΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΡΤΙΡΟΣΙΑΝ ΑΝΤΖΕΛΑ.
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Σ. Μαυρομματάκη Σχολικό Έτος
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
7. Εσωτερική αγορά. Εσωτερική αγορά Μορφές οικονομικής ενοποίησης: 1) ζώνη ελευθέρων συναλλαγών (άρση των τελωνειακών εμποδίων), 2) Τελωνειακή ένωση (+
Ήθη και έθιμα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς σε χώρες της Ευρώπης Μια παρουσίαση από τους μαθητές της Δ τάξης του 21 ου Δ. Σχ. Αθήνας για τους.
ΚΥΠΡΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ. Η Κύπρος, η οποία βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Μεσογείου Θαλάσσης και νότια της Τουρκίας, είναι το μεγαλύτερο.
Ι ΣΤΟΡΙΚΗ Ε ΞΕΛΙΞΗ Τ ΟΥ Π ΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ Σ ΧΕΔΙΟΥ Τ ΗΣ Μ ΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 1η: Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας
Δημοσιονομικό δίκαιο ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1)
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ
Βασικά χαρακτηριστικά επιστήμης 1/2
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Η πρόληψη της πτώχευσης Ιδίως η προπτωχευτική διαδικασία εξυγίανσης Δημήτρης Κ. Αυγητίδης Αν. Καθηγητής Νομικής Δ.Π.Θ. Κομοτηνή, 2016.
Η εποχή των άκρων. Ο σύντομος 20ος αιώνας ( )
AΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΡΩΜΗ H Αγγλία είναι μια πολύ αγαπητή χώρα για να πάτε.
Μεθοδολογια Εκπαιδευτικης ερευνας
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΦΟΡΤΙΟ.
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Α΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
H ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
Τα αντιπροσωπευτικά σώματα: Οι Βουλές
Ευρωπαϊκή διακυβέρνηση και προβλήματα δημοκρατίας
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Η κρίση στους κόλπους της δυτικής χριστιανοσύνης
ΜΑΘΗΜΑ ΙΙΙ. Τα έγχορδα της συμφωνικής ορχήστρας.
Θεσμοί προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης στην Ευρώπη
2. Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων
ΦΡΑΓΓΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ
Αγγελικη χαραλαμποπουλου β3 Αρχαια ελληνικη γραμματεια (ιλιαδα)
ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Cliquez pour changer de page
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΟΜΑΔΑ 1 ΘΕΜΑ: ΝΕΦΕΛΩΜΑΤΑ.
Κεντρική κυβέρνηση – Περιφερειακή Διοίκηση στην Ελλάδα:
Η εποχή των επαναστάσεων
ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
Νίκος Καζαντζάκης
Σύμφωνο Συμβίωσης Σεμινάριο Ιδιωτικού Διεθνούς Δικαίου
Άννα Αργυροπούλου 1ο Π.Δ.Σ. Θεσ/νίκης Τάξη: Στ2 Έτος:
Περιεχόμενα Στόχος της Δράσης Προϋπολογισμός της Δράσης Προϋπολογισμός Έργων – Διάρκεια Υλοποίησης των Έργων Δυνητικοί Δικαιούχοι Συνεργασίες μεταξύ.
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
Μαθήματα στοματικής υγιεινής
Το Παναθηναϊκο Σταδιο.
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΕ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Τι είναι το πολιτικό μάρκετινγκ?
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
Διαστημικές Περιπέτειες
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Επαναληψη
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ-ΑΛΜΠΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Η ιδιαιτερότητα του εκπαιδευτικού επαγγέλματος Συνέπειες της διεύρυνσης της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Αλλαγή του περιεχομένου των σχολικών γνώσεων της μέσης εκπαίδευσης. Τα μαθήματα πήραν πιο πρακτικό προσανατολισμό και το σχολείο έθεσε σαν στόχο την ανταπόκριση στις προκλήσεις της κοινωνικής ζωής και όχι την προσφορά γνώσεων που υπάγονται στην κλασσική παιδεία. Πολύ περισσότερα μαθηματικά και φυσικές επιστήμες, περισσότερες ξένες γλώσσες, υπολογιστές και πληροφορική. Το απολυτήριο του λυκείου δεν έχει πια την ίδια αξία με αυτήν που είχε παλιότερα. Η αγοραστική του δύναμη είναι πολύ περιορισμένη. Έτσι, λοιπόν, «το απολυτήριο λυκείου δεν χρησιμεύει σε τίποτα, αλλά και χωρίς αυτό δεν έχεις τίποτα».

Η ιδιαιτερότητα του εκπαιδευτικού επαγγέλματος Η σχέση των μαθητών αλλά και των οικογενειών τους με τις σχολικές γνώσεις έγινε πιο εργαλειακή, αφού στόχος είναι η καλύτερη επαγγελματική ένταξη και όχι η απόκτηση περισσότερων ακαδημαϊκών γνώσεων. Η μέση εκπαίδευση αποκτά διαφορετικό προσανατολισμό και χάνει την υπεραξία της. Tα κοινωνικά προβλήματα γίνονται σχολικά προβλήματα. Ο εκπαιδευτικός παίρνει συγχρόνως ρόλο ψυχολόγου, κοινωνικού λειτουργού, συμβούλου και διαμεσολαβητή. Τα προβλήματα της εφηβείας, η ανεργία των γονέων, οι πολιτισμικές διαφοροποιήσεις αποτελούν θέματα που δεν είναι δυνατό να μείνουν εκτός της σχολικής τάξης και να μην απασχολήσουν τον εκπαιδευτικό.

Η ιδιαιτερότητα του εκπαιδευτικού επαγγέλματος Οι μαθητές που προέρχονται από διαφορετικές κοινωνικές ομάδες και που στην πλειονότητά τους θεωρούν το σχολείο ως ένα προθάλαμο της μελλοντικής τους εξειδίκευσης δεν αναγνωρίζουν de facto το κύρος και την αυθεντία του εκπαιδευτικού. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να τους πείσει για τις γνώσεις του, να κερδίσει την αναγνώρισή τους και να αναδείξει τη σημασία των σχολικών γνώσεων και την αξία της σχολικής εκπαίδευσης. Το σώμα των εκπαιδευτικών διασπάται. Για να καλυφθούν οι μεγάλες ανάγκες για καθηγητές αλλά και οι όλο και αυξανόμενες γνωσιακές απαιτήσεις, οι εκπαιδευτικοί προέρχονται πια από πολλές διαφορετικές πανεπιστημιακές σχολές. Χάνεται η συνείδηση του επαγγέλματος και η συνοχή του κλάδου, αφού οι συνθήκες εργασίας, οι σπουδές και οι αρμοδιότητές τους είναι όλα διαφορετικά.

Η ιδιαιτερότητα του εκπαιδευτικού επαγγέλματος Η οργάνωση της μέσης εκπαίδευσης γίνεται όλο και πιο σύνθετη και ο εκπαιδευτικός καλείται να αναπροσαρμόζει συνεχώς τη διδασκαλία αλλά και τον τρόπο που λειτουργεί και αντιλαμβάνεται το σύστημα. Οι συνεχείς αλλαγές, η πολύπλοκη οργάνωση και η «εκμοντερνοποίηση» του σχολείου αναγκάζουν τους εκπαιδευτικούς να αναπροσαρμόζουν συνεχώς τον τρόπο που εργάζονται με αποτέλεσμα να χάνουν σταδιακά τον έλεγχο της εργασίας τους και να επιλέγουν τακτικές απομόνωσης και στείρας εφαρμογής των διατάξεων. Οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας δεν ενώνονται τόσο με βάση τις επιλογές τους και τις καθημερινές τους πρακτικές όσο από τις «δοκιμασίες» που υφίστανται στα πλαίσια του επαγγέλματός τους.