Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά Ασαριώτη εκπαιδευτήρια «Ταξιάρχης» ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

2 Τι κι αν είμαι πρωτάκι εγώ μικρό με τα καπέλα του De Bono το άγχος μου θα διαχειριστώ! ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

3 Η μέθοδος των έξι καπέλων σκέψης, είναι μια επαναστατική μέθοδος του Edward De Bono, η οποία χρησιμοποιείται για την ανάπτυξη της κριτικής και της δημιουργικής σκέψης στην απόκτηση σφαιρικής και όχι μονοδιάστατης αντίληψης των πραγμάτων, στην επιτυχή επίλυση προβλημάτων, στην κοινωνικοποίηση και στην απόκτηση δεξιοτήτων επικοινωνίας ! Χρησιμοποίησα τα έξι καπέλα τις πρώτες μέρες της σχολικής χρονιάς θέτοντας το ερώτημα στους μαθητές μου: «Μήπως φοβάμαι πως δε θα τα καταφέρω στην Α’ τάξη;» ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

4 Παρουσίαση στους μαθητές για τη σημασία των καπέλων στην καθημερινότητα της τάξης ! Σημασία των χρωμάτων. 6 διαφορετικά χρώματα,6 διαφορετικοί τρόποι σκέψεις! Επίλυση προβλημάτων με τη χρήση των καπέλων. ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

5 Η ομάδα με τα άσπρα καπέλα παρουσίασε το πρόβλημα! Άγχος,φόβος για την καινούρια τάξη! Δεν ξέρουμε να διαβάζουμε! Είμαι καινούριος μαθητής στο σχολείο! Θέλω να πάω σπίτι. ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

6 Η ομάδα με τα πράσινα καπέλα πρότεινε ιδέες και λύσεις! Να είμαστε ξεκούραστοι. Να τρώμε καλό πρωινό για μην πεινάμε. Να ξέρουμε την ώρα που σχολάμε. Να διαβάζουμε σπίτι και να είμαστε υπεύθυνοι. Να λέμε τις απορίες μας. ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

7 Η ομάδα με τα κίτρινα καπέλα ανέφερε τη θετική πλευρά του θέματος! Θα μάθουμε να διαβάζουμε και να γράφουμε. Δε θα χρειαζόμαστε κανένα να μας διαβάζει παραμύθια ή ταινίες. Στην τάξη μαθαίνουμε χρήσιμα πράγματα. Έχουμε τους φίλους μας. Παίζουμε. Πάμε εκδρομές. ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

8 Η ομάδα με τα μαύρα καπέλα μίλησε με τη φωνή της λογικής! Κανείς δε τα ξέρει όλα. Δεν πειράζει κι αν κάνουμε λάθη. Η κυρία μας τα εξηγεί και είναι βοηθός μας. Όλα τα παιδιά του κόσμου πάνε σχολείο. ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

9 Η ομάδα με τα κόκκινα καπέλα μίλησε για τα συναισθήματά της! Όταν φοβάμαι έχω αγωνία,δάκρυα τρέμουλο.Θέλω να πάω σπίτι μου.Δεν σκέφτομαι αυτά που λέει η κυρία και κάνω λάθη! ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

10 Η ομάδα με το μπλε καπέλο ανακοίνωσε τις επόμενες κινήσεις μας,αυτό που πρέπει να κάνουμε ! Μας παρουσίασαν τα αποτελέσματα και είπαν το τελικό συμπέρασμα: Δεν ωφελεί κανέναν ο φόβος! ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

11 Η στρατηγική αυτή βοηθά: Στην εξεύρεση λύσης! Στην ενθάρρυνση! Στην άμεση αντιμετώπιση της αγχογόνου κατάστασης! Στο χειρισμό των αρνητικών συναισθημάτων! Στην βελτίωση επικοινωνίας! Στην ελεύθερη έκφραση ! Στη δημιουργική σκέψη! Στην ανταλλαγή απόψεων! Στην λειτουργία της ομάδας και του ατόμου! ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ


Κατέβασμα ppt "Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google