Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: «Ο θησαυρός του καθενός ας γίνει φάρος και οδηγός για ένα σχολείο δημοκρατικό! » Εισηγήτριες: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία

2 Αναλυτικό Πρόγραμμα « Το Θέατρο και το Δράμα (Θεατρική Αγωγή) αποτελούν σημαντικό κεφάλαιο της γενικής παιδείας των παιδιών, παρέχοντάς τους ευκαιρίες να μάθουν γι’ αυτά, με αυτά και μέσα απ’ αυτά. Ειδικότερα, η Θεατρική Αγωγή, δημιουργεί αναλογίες ζωής και ενεργοποιεί την κριτική σκέψη των παιδιών, τα οποία χρησιμοποιούν τα ιδιαίτερα εργαλεία τους για να ερμηνεύσουν και να κατανοήσουν την προσωπική και συλλογική τους ταυτότητα.»

3

4

5 Σκοπός μας Με οδηγό θεατρικές συμβάσεις και τεχνικές να προσεγγιστούν διάφορες έννοιες - κλειδιά οι οποίες αποτελούν προκλήσεις και προσκλήσεις της σύγχρονης κοινωνικής μας πραγματικότητας .

6 Έννοιες Αυτογνωσία Διαφορετικότητα Δημοκρατικότητα Ανισότητα Ρατσισμός
Μισσαλοδοξία

7 Πιο συγκεκριμένα Έννοιες όπως αυτές της αυτογνωσίας, της διαφορετικότητας στοχεύουν στην ενδυνάμωση του εαυτού, την κοινωνική συνειδητοποίηση και την καλλιέργεια μίας αντιρατσιστικής κουλτούρας. Ξεπερνώντας τις δικές μας φοβίες και ανασφάλειες θα μπορέσουμε να αντιταχθούμε στην ξενοφοβία και τη μισαλλοδοξία, 2 παράγοντες που υποσκάπτουν ένα δημοκρατικό σχολείο.

8 «Ο θησαυρός του καθενός ας γίνει φάρος και οδηγός για ένα σχολείο δημοκρατικό! »

9 Ερωτήματα Κατά πόσο και με ποιους τρόπους είμαστε σε θέση να αποδεχτούμε και να υπερασπιστούμε την ιδιαιτερότητα μας σε μια κοινωνία, που άμεσα ή έμμεσα μας επιβάλλει δικούς της περιορισμούς και κανόνες Πώς μπορεί η διαφορετικότητα να επηρεάσει την κοινωνική ζωή ενός ατόμου ;

10 Ερωτήματα Μπορεί ένα μειονέκτημα να μετατραπεί σε πλεονέκτημα ; Σε ποιες συμπεριφορές μας οδηγεί η μη αποδοχή του εαυτού και κατ΄ επέκταση του διαφορετικού - του ξένου;

11

12

13 « Ο Φαντασμένος» Ζωρζ Σαρή –- Μελίνα Καρακώστα

14 Θεατρικές συμβάσεις Ανίχνευση σκέψης Αυτοσχεδιασμός
Κύκλος του κουτσομπολιού Ρόλος στον τοίχο Διάδρομος της συνείδησης Καπέλα De Bono – Δάσκαλος σε ρόλο Δραματοποίηση

15 Και κάπως έτσι αρχίζει η ιστορία μας ...
Και κάπως έτσι αρχίζει η ιστορία μας ...

16 Η γέννηση του Φαντασμένου
Η γέννηση του Φαντασμένου Παγωμένη εικόνα - Ανίχνευση σκέψης

17 Η καθημερινότητα του Φαντασμένου
Η καθημερινότητα του Φαντασμένου Δημιουργία σκηνών -Κύκλος κουτσομπολιού

18 Η καθημερινότητα του Φαντασμένου
Η καθημερινότητα του Φαντασμένου Δημιουργία σκηνών -Κύκλος κουτσομπολιού

19 Αυτοσχεδιασμός- Τελετουργία « Όταν ο Φαντασμένος έκλεινε τα δώδεκα του χρόνια, έγινε μια μεγάλη γιορτή στο παλάτι, στην οποία συγκεντρώθηκαν όλοι οι αυλικοί και οι φίλοι των αρχόντων και έδωσαν στον Φαντασμένο ευχές. Όλοι οι καλεσμένοι του έδιναν ευχές και παίνευαν τη μύτη του. Όλοι, εκτός από μια γριά, η οποία ήρθε ακάλεστη μαζί με την εγγονή της, τη Χαριτωμένη.»

20

21 «...Η γριά μόλις είδε το παιδί έτρεξε να του δώσει την ευχή της και μια συμβουλή που θα τον βοηθούσε να γίνει ευτυχισμένος...»

22 Τα καπέλα σκέψης του De Bono
Αποδοχή και αλλαγή Η επικάλυψη της αλήθειας Συγκρουόμενα συναισθήματα – Εσωτερική διαμάχη Η πραγματικότητα – Η ασχήμια του Δημιουργικές λύσεις

23 Διάδρομος της συνείδησης
Διάδρομος της συνείδησης Δάσκαλος σε ρόλο

24

25

26 Σας ευχαριστούμε!!!


Κατέβασμα ppt "Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google