Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
εθισμός στο διαδίκτυο θέμα το μας
οι διδακτικοί στόχοι
Συλλογή, ταξινόμηση και επεξεργασία υλικού έρευνας Συλλογή, ταξινόμηση και επεξεργασία υλικού έρευνας Αναζήτηση στοιχείων α) για τη διαδικτυακή συμπεριφορά των μαθητών του σχολείου μας και β) για τη στάση των γονέων Κριτική αναζήτηση πληροφοριών από το διαδίκτυο Ανάγνωση εικόνας Από κοινού λήψη αποφάσεων για το περιεχόμενο και το είδος των δράσεων και των κειμένων Προβληματισμός Θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος
Η κριτική προσέγγιση της γλώσσας επιπλέον Η κριτική προσέγγιση της γλώσσας μέσα από τη διαδικασία διόρθωσης των κειμένων Η διεύρυνση της προσωπικής γλωσσικής έκφρασης των μαθητών (προφορικής και γραπτής) α) μέσα από μια Ποικιλία Κειμενικών Ειδών: Ερωτηματολόγια, Μότο, Φόρμα Συνέντευξης, Καταγραφή Αποτελεσμάτων και Συμπερασμάτων, Απολογισμός, Οδηγίες Χρήσης, Παρουσίαση Έρευνας β) μέσα από την Πολυτροπικότητα της Επικοινωνίας: Κείμενα σε Word, Διαφάνειες στο PowerPoint , Πίνακες με Αποτελέσματα και Ποσοστά, Εικονογράφηση
μας εργασία η
Αφόρμηση Συζήτηση Στοχοθεσία Σχεδιασμός δράσης
οι ερευνητικοί στόχοι
ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ παιδιών και γονέων ΠΡΟΛΗΨΗ για τον εθισμό ΠΡΟΛΗΨΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ παιδιών και γονέων
τα ερευνητικά ερωτήματα
πόση ώρα; οι φίλοι; διαδίκτυο για ποιους λόγους; από ποια ηλικία; για ποιους λόγους; διαδίκτυο και στο κινητό; καθημερινά; με ή χωρίς περιορισμούς; πόση ώρα; οι φίλοι; οι άλλες δραστηριότητες; είναι επικίνδυνος ο εθισμός στο διαδίκτυο;
πώς η χρήση δε θα γίνει κατάχρηση;
προγραμματισμός Φεβρουάριος Μάιος δραστηριοτήτων 2012 χρονοδιάγραμμα
διεξαγωγή έρευνας φυλλάδιο οδηγιών συνέντευξη μότο εικονογράφηση
το μότο μας λέμε ΟΧΙ στην εξάρτηση enter στη χρήση delete στην κατάχρηση λέμε ΟΧΙ στην εξάρτηση
με το τμήμα γνωριμία
Αβραάμ Ιωάννα Βάσω Ίλντα Ευγενία Ιολάνδη Mαρία Χρύσα Γιάννα Ελένη Απόστολος Γιάννης Βιόλτσα Δήμητρα Αναστασία Ζωή