Συνέντευξη σε εκπαιδευτικούς για ΑΠ Άξονες συνέντευξης
Προσωπικά Στοιχεία Πόσα χρόνια υπηρεσίας έχετε; Τι σπουδές έχετε κάνει; Έχετε παρακολουθήσει επιμορφωτικά προγράμματα; Τι είδους; Έχετε συμμετάσχει σε προγράμματα; Αν ναι σε τι είδους προγράμματα; Για ποιους λόγους; Με ποιο στ’οχο;
Σχεδιασμός διδασκαλίας Πώς σχεδιάζετε τι θα κάνετε κάθε μέρα στην τάξη; Ποιους στόχους βάζετε; Τι νομίζετε ότι είναι αυτό που περισσότερο καθορίζει τους στόχους σας; Τι λαμβάνετε υπόψη σας κατά τον σχεδιασμό σας;
Τι είναι το ΑΠ Τι είναι το αναλυτικό πρόγραμμα για σας; Πώς θα το ορίζατε; Πώς το αντιμετωπίζετε τόσο κατά τον σχεδιασμό όσο και κατά την υλοποίησή του σχεδιασμού σας;
Αξιοποίηση ΑΠ Συνηθίζετε να χρησιμοποιείτε το αναλυτικό πρόγραμμα κατά το σχεδιασμό της διδασκαλίας σας; Εάν ναι σε ποιες φάσεις αισθάνεσθε περισσότερο την ανάγκη να ανατρέχετε σε αυτό; Το διαφοροποιείτε και ως προς τι;
β. Κάθε φορά που συντασσόταν ένα καινούριο Αναλυτικό Πρόγραμμα Όσα χρόνια εργάζεστε στην εκπαίδευση, αισθανθήκατε την ανάγκη να ανατρέξετε στο Αναλυτικό Πρόγραμμα: α. Όταν διορίστηκα β. Κάθε φορά που συντασσόταν ένα καινούριο Αναλυτικό Πρόγραμμα γ. Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς δ. Όταν παρακολουθούσα κάποιο σεμινάριο ε. Κάθε φορά που προέκυπτε κάποιο πρόβλημα στ. Ποτέ
Το συγκεκριμένο ΑΠ Ποια είναι η γνώμη σας για το ισχύον αναλυτικό πρόγραμμα; Συμφωνείτε με τις βασικές αρχές του; Τι θα προσθέτατε και τι θα αφαιρούσατε; Υπάρχουν δράσεις που οργανώνετε στο σχολείο εκτός ΑΠ; Ποιες και με ποιους στόχους;
Εκπαιδευτικός και ΑΠ Πώς σχεδιάζονται κατά τη γνώμη σας τα ΑΠ; Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο σχεδιασμό ΑΠ; Πιστεύετε ότι οι εκπαιδευτικοί εφαρμόζουν το ΑΠ που σχεδιάζεται; Γιατί;
Διαδικασία σχεδιασμού Αναλυτικού Προγράμματος Διαδικασία σχεδιασμού Αναλυτικού Προγράμματος Ποιος πιστεύετε ότι σχεδιάζει το ΑΠ; Έχετε ποτέ αναπτύξει ένα δικό σας ξεχωριστό ΑΠ; Αν ναι, σε ποιες περιπτώσεις; Αν όχι, γιατί; Θα μπορούσε κάθε σχολείο να αναπτύσσει το δικό του ΑΠ; Θα μπορούσαν να συμμετέχουν και οι μαθητές στο σχεδιασμό του; Αν ναι πώς; Αν όχι γιατί;
Διαδικασία ανάπτυξης & αξιολόγησης του ΑΠ Πιστεύετε ότι η εφαρμογή του αναλυτικού προγράμματος στην πράξη είναι εύκολη σύμφωνα με τις συνθήκες της τάξης σας; Ποιες θεωρείτε τις σημαντικότερες δυσκολίες εφαρμογής του; Πιστεύετε ότι πρέπει να αξιολογηθεί το ΑΠ μετά την εφαρμογή του; Πώς φαντάζεστε ότι μπορεί να γίνει αυτό; Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο ρόλος σας σε μια τέτοια αξιολογική διαδικασία;
Έχετε να προσθέσετε κάτι;