Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εκπαίδευση, επιμόρφωση και αξιολόγηση
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Διδακτικοί στόχοι.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
Εξερευνώντας το πρότυπο (συναίσθημα, περιεχόμενο, αποτελέσματα) για τη διευκόλυνση της ανατροφοδότησης πολλαπλών πηγών Ομάδα Χάβαρη Χριστιάνα Καρασμάνη.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Σενάριο.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Μ.Κορδάκη 1, Χ. Σιέμπος 2 1 Εκλ. Επίκουρη καθηγήτρια εκπαιδευτικής τεχνολογίας Τμήμα πολιτισμικής τεχνολογίας πανεπιστημίου Αιγαίου 2 μηχανικός η/υ και.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και online φήμη.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και διαδικτυακή φήμη #2.
 Η παιδοκεντρικότητα Η αυτενέργεια – Η εποπτεία – Η εργασία κατά ομάδες – Η σύνδεση του σχολείου με τη ζωή Η Διαθεματικότητα Η καλλιέργεια διαπροσωπικών.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΦΗΜΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Slideshare.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Χρόνος χρήσης ψηφιακών συσκευών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+ Ψηφιακό Αποτύπωμα Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+

Προεπισκόπηση Παρουσίασης Εισαγωγή Η έννοια του ψηφιακού αποτυπώματος - Θετικό / Αρνητικό αποτύπωμα Ποιος θα ενδιαφερόταν για το ψηφιακό σας αποτύπωμα; Αρνητικές συνέπειες ενός ψηφιακού αποτυπώματος Πώς να προστατεύσετε το ψηφιακό σας αποτύπωμα Αξιολόγηση – Αυτοαξιολόγηση Ερωτήσεις

Ψηφιακό Αποτύπωμα Με το παρόν εκπαιδευτικό υλικό επιδιώκεται: η εξοικείωση των μαθητών με την έννοια του ψηφιακού αποτυπώματος, η συνειδητοποίηση των πλεονεκτημάτων ενός θετικού ψηφιακού αποτυπώματος και η αλλαγή της στάσης τους σε σχέση με τις πληροφορίες που επιλέγουν να δημοσιοποιούν μέσω του διαδικτύου καθώς αυτές δύναται να επηρεάσουν τη μελλοντική τους κοινωνική και εργασιακή εξέλιξη. Οι επιμέρους στόχοι είναι, οι μαθητές να μπορούν να: (Γνώση) Ορίσουν την έννοια του «ψηφιακού αποτυπώματος». (Κατανόηση) Αντιληφθούν ότι τα ψηφιακά αποτυπώματα μπορούν να αναζητηθούν και να διαδοθούν. (Κατανόηση) Αντιληφθούν ότι οι διαδικτυακές πράξεις αφήνουν αποτυπώματα. (Εφαρμογή) Συσχετίσουν τη διαδικτυακή ασφάλεια με την ασφάλεια στην πραγματική ζωή. (Εφαρμογή) Συσχετίσουν την μελλοντική τους σταδιοδρομία με τη διαδικτυακή τους φήμη. (Ανάλυση) Αναγνωρίσουν συγκεκριμένες προσωπικές πληροφορίες που θα πρέπει να κρατήσουν ιδιωτικές. (Σύνθεση) Αναπτύξουν θετικά ψηφιακά αποτυπώματα. (Σύνθεση) Διαμορφώσουν ιδέες για το τι πρέπει να κάνουν για την προστασία του ψηφιακού τους αποτυπώματος. (Αξιολόγηση) Κρίνουν αποτυπώματα ως θετικά ή αρνητικά. (Αξιολόγηση) Εκτιμήσουν ποιες πληροφορίες είναι κατάλληλες για δημοσιοποίηση.

Σύνοψη Δραστηριοτήτων Κωδικός Τίτλος Επίπεδο EL02.0_L1 Δραστηριότητα 0. Εισαγωγή στο ψηφιακό αποτύπωμα L1- Εύκολη EL02.1_L1 Δραστηριότητα 1. Ψηφιακό αποτύπωμα. Θετικό / Αρνητικό αποτύπωμα EL02.2_L2 Δραστηριότητα 2. Ποιος θα ενδιαφερόταν για το ψηφιακό σας αποτύπωμα L2- Μέτρια EL02.3_L2 Δραστηριότητα 3. Αρνητικές συνέπειες ενός ψηφιακού αποτυπώματος EL02.4_L2 Δραστηριότητα 4. Πώς να προστατεύσετε το ψηφιακό σας αποτύπωμα EL02.5_L2 Δραστηριότητα 5. Ερωτήσεις Αξιολόγησης - Αυτοαξιολόγησης

0. Εισαγωγή - Αφόρμηση Με το εισαγωγικό βίντεο και τη συζήτηση που ακολουθεί επιδιώκεται η ενεργοποίηση του ενδιαφέροντος των μαθητών. Data Protection Day, European Commission, Ανάρτηση: 24.01.2011 Το βίντεο είναι διαθέσιμο στο διαδίκτυο στον σύνδεσμο: http://video.sch.gr/asset/player/diNR7eJOlPxRFnwGEFOsBDKR/T1sYePZ9y9VanFMH6hhzAp6G

1. Η έννοια του ψηφιακού αποτυπώματος Θετικό / Αρνητικό αποτύπωμα ΕΝΟΤΗΤΑ 20 ΛΕΠΤΑ 1. Η έννοια του ψηφιακού αποτυπώματος Θετικό / Αρνητικό αποτύπωμα Η παρουσίαση της πρώτης ενότητας (δραστηριότητα 1.1) εισάγει τους μαθητές στην έννοια του ψηφιακού αποτυπώματος. Με τη δραστηριότητα 1.2 επιδιώκεται αφενός οι μαθητές να αντιληφθούν ότι οι διαδικτυακές πράξεις αφήνουν αποτυπώματα και αφετέρου να μπορούν να αξιολογούν ένα αποτύπωμα ως θετικό ή ως αρνητικό. Μελετούν τα αποτυπώματα στις 6 εικόνες της δραστηριότητας και τα χαρακτηρίζουν. Παρουσίαση Δραστηριότητα 1.1 Δραστηριότητα 1.2 Φύλλο Εργασίας

2. Ποιος θα ενδιαφερόταν για το ψηφιακό σας αποτύπωμα; ΕΝΟΤΗΤΑ 20 ΛΕΠΤΑ 2. Ποιος θα ενδιαφερόταν για το ψηφιακό σας αποτύπωμα; Στη δεύτερη ενότητα επιδιώκεται, μέσα από τη μελέτη αποσπασμάτων από δημοσιεύματα και τη συζήτηση που ακολουθεί, να ανακαλύψουν ποιος θα μπορούσε να ενδιαφέρεται για τα ψηφιακά τους αποτυπώματα, ώστε να αντιληφθούν ότι αυτά μπορούν να αναζητηθούν και να διαδοθούν, αλλά και να συσχετίσουν τη μελλοντική τους σταδιοδρομία με τα διαδικτυακά τους ίχνη. Τα ευρήματα καταγράφονται στο φύλλο εργασίας. Δραστηριότητα 2 Φύλλο Εργασίας

3. Αρνητικές συνέπειες ενός ψηφιακού αποτυπώματος (1/2) ΕΝΟΤΗΤΑ 20 ΛΕΠΤΑ 3. Αρνητικές συνέπειες ενός ψηφιακού αποτυπώματος (1/2) Στην τρίτη ενότητα δίνεται έμφαση στις αρνητικές συνέπειες ενός αποτυπώματος μέσα από τη μελέτη επτά πραγματικών περιπτώσεων όπως αυτές παρουσιάστηκαν στον τύπο. Η προσέγγιση γίνεται αρχικά κατά ομάδες. Κάθε ομάδα μελετά από μία περίπτωση, κατόπιν με τη μέθοδο της συνεργατικής συναρμολόγησης οι ομάδες μεταφέρουν την εμπειρία τους στην ολομέλεια. Δραστηριότητα 3.1 Δραστηριότητα 3.2 Δραστηριότητα 3.3 Δραστηριότητα 3.4

3. Αρνητικές συνέπειες ενός ψηφιακού αποτυπώματος (2/2) ΕΝΟΤΗΤΑ 20 ΛΕΠΤΑ 3. Αρνητικές συνέπειες ενός ψηφιακού αποτυπώματος (2/2) Οι ομάδες μέσα από τη μελέτη των περιπτώσεων καλούνται να δώσουν απάντηση σε ερωτήματα που περιλαμβάνονται στο φύλλο εργασίας. Με τη δραστηριότητα επιδιώκεται ο συσχετισμός της διαδικτυακής ασφάλειας με την ασφάλεια στην πραγματική ζωή, η αναγνώριση των προσωπικών μη δημοσιοποιήσιμων πληροφοριών και η ικανότητα αξιολόγησης των πληροφοριών που είναι κατάλληλες για δημοσιοποίηση. Δραστηριότητα 3.5 Δραστηριότητα 3.6 Δραστηριότητα 3.7 Φύλλο Εργασίας

4. Πώς να προστατεύσετε το ψηφιακό σας αποτύπωμα ΕΝΟΤΗΤΑ 15 ΛΕΠΤΑ 4. Πώς να προστατεύσετε το ψηφιακό σας αποτύπωμα Η εμπειρία που αποκτήθηκε στις προηγούμενες ενότητες χρησιμοποιείται στην τέταρτη ενότητα για την ανάπτυξη πρακτικών που θα εξασφαλίζουν την διαδικτυακή ασφάλεια των μαθητών αλλά και τη δημιουργία θετικών ψηφιακών αποτυπωμάτων. Στη δραστηριότητα 4 οι μαθητές καλούνται να αποφασίσουν για το ποιες ενέργειες, στάσεις ή πρακτικές θα πρέπει να εφαρμόζονται και ποιες να αποφεύγονται με στόχο την ασφάλειά τους. Οι πρακτικές που θα προκύψουν καταγράφονται και αποτυπώνονται σε ένα πληροφοριογράφημα. Δραστηριότητα 4

5. Ερωτήσεις Αξιολόγησης - Αυτοαξιολόγησης ΕΝΟΤΗΤΑ 10 ΛΕΠΤΑ 5. Ερωτήσεις Αξιολόγησης - Αυτοαξιολόγησης Οι ερωτήσεις αξιολόγησης δίνουν τη δυνατότητα εκτίμησης, τόσο στον διδάσκοντα όσο και στους ίδιους τους μαθητές, του βαθμού εξοικείωσης με την έννοια του ψηφιακού αποτυπώματος, της αναγνώρισης της σημασίας του και του τρόπου με τον οποίο αυτό επηρεάζει τη μελλοντική τους πορεία στην κοινωνία, αλλά και της δυνατότητας να παίρνουν σωστές αποφάσεις και να κάνουν σωστές επιλογές στη διαδικτυακή αλλά και στην εν γένει ζωή τους. Δραστηριότητα 5

Ερωτήσεις