Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2ο ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΜΜΕΡΙΩΝ
Advertisements

« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Μουσείο Μουσείο ονομάζεται ένα κτίριο, μέσα στο οποίο υπάρχουν έργα τέχνης όπως αγάλματα και πίνακες ζωγραφικής ή πράγματα που χρησιμοποι-ούσαν οι άνθρωποι.
Η Τοπική Ιστορία στο σχολείο: Αυτός ο κόσμος ο μικρός ο μέγας
Το φαγητό μας. Η άθλησή μας Τα παιχνίδια μας στην άμμο.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Παρίσι: Πόλη Τέχνης και Πολιτισμού
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες
1 Δημήτρης Κ. Μαυροσκούφης Διδακτική αξιοποίηση μουσείων, μνημείων, κτιρίων, ιστορικών τόπων και καταλοίπων του υλικού πολιτισμού Διδακτική αξιοποίηση.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ.
2 ος ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο μάθημα της Ιστορίας
Μουσεία της Λευκωσίας Σκοπός του μαθήματος
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Η σχολή μας, ιδιαίτερα λόγω γεωγραφικής τοποθέτησης, επέλεξε να ασχοληθεί με την τοπική ιστορία του Ιδαλίου ( αρχαίου και σύγχρονου)
Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Δραστηριότητες έρευνας και δημιουργίας στο μουσείο Β) Στο Μουσείο.
10 λόγοι για να επισκεφθείτε την Αθήνα. ΠΑΜΕ ΑΘΗΝΑ!
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
ΔΟΜΗ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Ορχομενός Βοιωτίας ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΟΥ ΓΛΑ - ΘΟΛΩΤΟΣ ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΜΙΝΥΟΥ - ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ - ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΡΙΠΟΥ- ΟΣΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ.
ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 1.ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ 2.ΒΛΑΧΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Βασιλική Αρβανιταντώνη Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Π.Ε. Πειραιά
Τίτλος Δραστηριότητας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Δ 10. Αρχαϊκή τέχνη π Χ (σελ.65-67). Κορυφαίες δημιουργίες Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Τα λίθινα αγάλματα σε φυσικό.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ-ΑΠΘ.
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
2 ο ΕΠΑΛ Σερρών «Εξωραϊσμός του σχολικού χώρου με εικαστικές παρεμβάσεις» Σχολ. έτος
Εκπαιδευτική εκδρομή Στ΄ τάξης του 3 ου Δημοτικού Σχολείου Τήνου Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς όλα τα παιδιά της τάξης ονειρευόμασταν την εκπαιδευτική.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Μ. ΠΕΤΡΩΤΟΥ ΑΙΚ. ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ Μ. ΙΣΑΑΚΙΔΗΣ Μ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Το σχολείο στο μέλλον… Μια παρουσίαση γεμάτη φαντασία, διάφορες μελλοντικές υποθέσεις και σκέψεις!
Τα μουσεία της Θεσσαλονίκης
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
Περιβαλλοντική ομάδα 1ου Γυμνασίου
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
Μουσεία Ιωαννίνων Ευαγγελία Λαμπροπούλου Υπότιτλος.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΠΛΑΚΑ.
Από την θεωρία στην πράξη
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
 Η χώρα μας εξαιτίας της μακρόχρονης ιστορίας της, διατηρεί πολυάριθμα μουσεία με ποικίλα θέματα.  Ωστόσο, οι νεοέλληνες δεν δείχνουν μεγάλη ευαισθησία.
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Μουσειοσκευές.
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. Βασικές καινοτομίες Η αρχαϊκή τέχνη αποτυπώνει την αίσθηση της υπεροχής που αισθάνονται οι Έλληνες μετά τη νίκη τους στους.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ χειμερινό εξάμηνο ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ιστορία & Θεωρία Αρχιτεκτονικής Ι Αμαλία Κωτσάκη, αναπληρώτρια καθηγήτρια.
Παρασταση θεατρου σκιων
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;

Α’ Γυμνασίου Ο απολογισμός της σχολικής χρονιάς 2017-18 βρίσκει την Α’ τάξη του σχολείου μας να έχει επισκεφθεί το Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας και το ιστορικό μνημείο της Κρήνης του Θεαγένους.

Κατά τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο, μετά από συνεννόηση με τις υπεύθυνες αρχαιολόγους, προγραμματίστηκαν δύο εκπαιδευτικές επισκέψεις στους χώρους αυτούς. Ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία για τους μαθητές της Α’ Γυμνασίου, αφού είχαν  διδαχθεί την Αρχαία Ελληνική Ιστορία, να αποκομίσουν και τα οφέλη της βιωματικής μάθησης, με την ευκαιρία ενός μαθήματος τοπικής Ιστορίας!

Οι μαθητές, έχοντας ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος της διδακτέας ύλης, είχαν το πλεονέκτημα να δουν από κοντά πολλά από όσα έμαθαν από τα βιβλία τους και τις παραδόσεις του μαθήματος, να επαναλάβουν γνώσεις που αφορούν το σύνολο της Ιστορίας της αρχαιότητας και να τις συνδέσουν με την τοπική Ιστορία.

Ενημερώθηκαν για τα όρια της αρχαίας πόλης-κράτους, εντόπισαν στον χώρο το μέγεθος, τη μορφή και τα χαρακτηριστικά της μέσα από αναφορές  στη σύγχρονη τοπογραφία.  

Στην αίθουσα με τις ταφές… Στην πρώτη αίθουσα του ισογείου ενημερώθηκαν από την αρχαιολόγο- ξεναγό για τα ταφικά έθιμα των προγόνων μας.

Ιδιαίτερη εντύπωση προξένησε η αίθουσα των γλυπτών, όπου τα παιδιά είδαν αγάλματα και άλλα αντικείμενα αρχιτεκτονικής και γλυπτικής από διάφορες εποχές.

Αντικείμενα καθημερινής χρήσης, αγγεία, εργαλεία, παιγνίδια, σκεύη, κοσμήματα, αναθήματα, νομίσματα και πλήθος άλλων εκθεμάτων αναπαράστησαν στη φαντασία των παιδιών την πόλη των προγόνων μας και τη ζωή τους μέσα σε αυτήν… Το ενδιαφέρον μεγάλο, οι ερωτήσεις και οι παρατηρήσεις συνεχείς!

Στην αίθουσα της αγγειοπλαστικής… Σκεύη από διαφορετικά υλικά από διάφορες χρονικές περιόδους.

Τελευταίος σταθμός του σύντομου ταξιδιού μας στο χρόνο η αυλή του Μουσείου που φιλοξενεί αρχιτεκτονικούς θησαυρούς του παρελθόντος.

Ωφέλιμο συμπέρασμα για όλους μας η συνείδηση του μεγαλείου της πόλης μας στο παρελθόν. Και μια υπόσχεση: να ξαναπάμε!!!   Ευχαριστούμε το προσωπικό για τη φιλοξενία και την υπεύθυνη αρχαιολόγο για την παραστατική ξενάγηση.

Ακολούθησε η επίσκεψη στην Κρήνη του Θεαγένους, το αρχιτεκτονικό στολίδι της πόλης μας, που αποτελεί ένα σπάνιο μνημείο της αρχαιότητας.

Οι συνοδοί καθηγήτριες: Γεωργαντά Παρασκευή Μιχαλάκη Αικατερίνη Αλεξίου Σωτηρία  

Αγα-Πάμε Μουσείο!